Ik heb juist m'n momentje van "old times" weer als ik "perfect it" hoor...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma wat betreft platen op mijn begrafenis... Van nummers die ik mooi vind, vind ik het zunt als mijn vrienden die associëren met mijn dood. Dan kunnen ze niet meer met plezier naar die nummers luisteren.
Heb ik op een begrafenis gehoord en sindsdien luister ik die plaat alleen maar als ik alleen op mijn kamer zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan trouwens goodbye my lover van James Blunt niet meer aanhoren zonder te janken![]()
En dat is niet omdat het zo'n slecht nummer is
Ja he, erg groot contrastquote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond het contrast vooral leuk
En gelijk heb je. Ik heb nu Tracy Chapman opstaan.
Ik wil iets hebben wat mensen aan mij doet denken...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom heb ik nummers in mijn hoofd die toch niemand kent. Nummers van mijn Grote Held Nick Drake onder andere.
Ik ben op zoek naar wat goeie club musicquote:
Ik kan stef bos met papa niet meer horen. Gedraaid toen mijn vader kanker kreeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:00 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan trouwens goodbye my lover van James Blunt niet meer aanhoren zonder te janken![]()
En dat is niet omdat het zo'n slecht nummer is
Ik kan dat nummer niet horen omdat het de bittere waarheid is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan stef bos met papa niet meer horen. Gedraaid toen mijn vader kanker kreeg.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Mocht ik voor m'n 30e sterven dan:
Wat ook en heel tekenend nummer was voor me in de periode dat die vriend van me verongelukte
Het is ook waarquote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer niet horen omdat het de bittere waarheid is.
Ik zou het niet erg vinden. Als ik de helft bereik en zal worden wat hij is en heeft gedaan zal ik gelukkig zijnquote:
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik wil vrolijke muziek als ik overlijdMaak een feest van mijn crematie
Geniet van het leven zoals ik dat deed
Geen droevige koffie met cake naderhand. Nee een groot diner met daarna drankjes
Ik ook niet...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Ludootje het volgende:
Bij deze heb ik dan weer helemaal niks:
Ik heb er nog een beetje gemengde gevoelens over...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden. Als ik de helft bereik en zal worden wat hij is en heeft gedaan zal ik gelukkig zijn
I did it my wayquote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil iets hebben wat mensen aan mij doet denken...Iets wat bij me past, en wat iedereen bij me vind passen
beetje te rustig.....quote:
Ik weet nog dat ik m'n zus aan het afbekken was... Ineens hoorde ik 3 klanken van dat nummer, mijn zus schreeuwde "Je bent net pa!"quote:
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
Zo en nu mezelf weer mooi blond douchen
Gewoon het linkje in het reageerveld plakken, hij maakt er zelf dat linkje vanquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje te rustig.....
hoe moet je trouwens youtube quoten hier?
Dat wordt een toffe dag.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"quote:
Alohaquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
Hoooi Tijnquote:
Aaaahh... MAN natuurlijkquote:
Dat of het klonk verschrikkenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"
Ik zat hem laatst mee te zingen, had niet door dat m'n moeder me zat te bekijken...
Ze was vrij verbaasd dat ik Frank Sinatra meezong
Carooltje!quote:
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Gewoon een donderdag avond naar de stad zónder bier !!
Gewoon zorgen dat er genoeg drank is.quote:
Ik heb ook niet geblowedquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...
Wat heb je nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
ik kan op youtube alleen maar met de telefoon opgenomen bagger vinden...iemand tips hoe ik wat fatsoenlijks kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |