Dat wordt een toffe dag.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"quote:
Alohaquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook, hebben we bij mn stiefvader ook gedaan en dat was best leuk. het was nog wel iets te stoffig maar gezelliger lukte niet. eerste wat ik deed is een biertje pakkenstond ik daar in dat rijtje dat ze je handjes gaan geven, en tussendoor steeds slokjes bier
had mn stiefvader best om kunnen lachen denk ik
Hoooi Tijnquote:
Aaaahh... MAN natuurlijkquote:
Dat of het klonk verschrikkenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
np: Frank Sinatra - My Way "My Way The Best Of Frank Sinatra (cd1)"
Ik zat hem laatst mee te zingen, had niet door dat m'n moeder me zat te bekijken...
Ze was vrij verbaasd dat ik Frank Sinatra meezong
Carooltje!quote:
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Gewoon een donderdag avond naar de stad zónder bier !!
Gewoon zorgen dat er genoeg drank is.quote:
Ik heb ook niet geblowedquote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn huisgenootjes zijn net naar de shop geweest. Ik blow bijna nooit maar vanavond maak ik denk ik een uitzondering...
Wat heb je nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
ik kan op youtube alleen maar met de telefoon opgenomen bagger vinden...iemand tips hoe ik wat fatsoenlijks kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |