quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...
En op deze is een andere goede vriend van me begraven.
Overal zijn wetten voor.quote:
Ik ga maar even mijn Braziliaanse mp3tjes opzettenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
Ja schade en schandequote:
Hehehequote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga maar even mijn Braziliaanse mp3tjes opzetten
Dat is cool.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...
En op deze is een andere goede vriend van me begraven.
Wel meerdere keren meegemaakt dat je zo blauw als een tientje tegen een agent gaat aan ouwehoeren dat 'ie niet zo moeilijk moet doen...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja schade en schande![]()
![]()
Maar meestal komen ze alleen maar zeggen dat de muziek zachter moet. En dan doe je dan gewoon en dan is het ook goed. Ze komen niet zo heel snel hoor
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook een eerste voor mij, begraven worden op hardstyle!
Waarom niet? Als de overledenen in kwestie daar van hield.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook een eerste voor mij, begraven worden op hardstyle!
Even wegdromenquote:
Kan ik me voorstellen, in zo'n gevalquote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22![]()
Hij had 3 weken voor zijn fatale ongeluk voor de grap tegen een vriend gezegd dat dit plaatje op zijn begrafenis gedraaid moest worden.
De CD is uit 't wrak gehaald.... Ja, ik heb er wel emotionele waarde aan
Dan heeft zo'n nummder inderdaad wel een extra betekennis.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoor het wel vaker bij jongens tussen de 16 en 22![]()
Hij had 3 weken voor zijn fatale ongeluk voor de grap tegen een vriend gezegd dat dit plaatje op zijn begrafenis gedraaid moest worden.
De CD is uit 't wrak gehaald.... Ja, ik heb er wel emotionele waarde aan
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool.
Als ik ooit dood ga dan wil ik ook dat muziek gedraaid wordt dat ik leuk vind.
Ik ben er, met verf in mijn haarquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
Sowiesoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is cool.
Als ik ooit dood ga dan wil ik ook dat muziek gedraaid wordt dat ik leuk vind.
Precies wat ik zoek, hier zullen de buren van genieten!quote:
Deze versie is beterquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies wat ik zoek, hier zullen de buren van genieten!
Ik vond het contrast vooral leukquote:
Daarom heb ik nummers in mijn hoofd die toch niemand kent. Nummers van mijn Grote Held Nick Drake onder andere.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma wat betreft platen op mijn begrafenis... Van nummers die ik mooi vind, vind ik het zunt als mijn vrienden die associëren met mijn dood. Dan kunnen ze niet meer met plezier naar die nummers luisteren.
Ooooh, me is benieuwdquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zullen we wat leuks opsnorren op youtube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |