Dat kan ik nooit vergeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel gezellig. Gewoon alleen al om de mensen een keer in het echt te zien. Was funny. En jij zat links schuin tegenover mij. Remember?
Ha, kan ik me niet meer herinnerenquote:
MNRquote:
Waarschijnlijk zal ik daar ook staan te kletsen met andere vage figuren die hier zo al rondhangen op fok.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik sta vast bij te praten in de PUB hoek
Pourquoi pas?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef Ludootje het volgende:
En nu begint mijn huisgenoot ook nog eens met zijn muziek hard zetten. Ik denk dat ik mijn subwoofertje ook maar open ga draaien...
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik daar ook staan te kletsen met andere vage figuren die hier zo al rondhangen op fok.
Ik heb de massameets wel een beetje gehad, eigenlijk. Kom wel weer een keer voor een discretere meet ergens opduikenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef MNR het volgende:
Ha, kan ik me niet meer herinneren
Heb je ook zin om naar de meets te komen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!
Okquote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de massameets wel een beetje gehad, eigenlijk. Kom wel weer een keer voor een discretere meet ergens opduiken.
Oh vandaar de onderling band die hebt met elkaar als elkaar ergens ontmoet.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar vage figuren, dat is het onderscheidend vermogen van Fok!
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.quote:
Officieel mag het tot 22u doordeweeksquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
dat je elkaar ziet en denkt: oja jij bent net zo'n triest geval als ik die heel de dag een beetje op internet rondhangt met je virtuele vriendenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar de onderling band die hebt met elkaar als elkaar ergens ontmoet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even meedelen in de herrie, wie weet gaat straks de rest van de straat ook mee doen.
Nouk, jij hebt vast wel een linkje voor een heel lekker hardstyleplaatje voor me (als je er nog bent...)
Ik heb wel extreme metal voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een nieuwe voor mij, hardstyle mét emotionele waardequote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel, mét emotionele waarde voor mezelf
ik heb anders nog wel techno...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel extreme metal voor je in de aanbieding.
Onder het mom van ik heb geen leven dus ik FOk!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat je elkaar ziet en denkt: oja jij bent net zo'n triest geval als ik die heel de dag een beetje op internet rondhangt met je virtuele vrienden
1 overleden vriend is zelfs een Speedcore plaat voor gemaakt...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een nieuwe voor mij, hardstyle mét emotionele waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |