Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechterquote:
Ik!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechter
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Ow! Ik ga ook eens slapen. Ben wel aan mijn lekkere bedje toe.
Trustu Singles (lekker ontopic he?)
Pfft, dat zeiden wij jaren geleden al, toen ik nog in Zutphen woonde!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha echt niet... wie is hier nu de echte utrechter
Trustequote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Droom ze!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
Nouk de grote attractie van Zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!
* Ludootje klopt afquote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentebol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dan had ze me vast gevraagd om te stoppen
Echt niet! ikkequote:
Niet te hard straks horen ze het nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentenbol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
Ik val niet op blond. Komt er nog wat ander leuks?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk de grote attractie van Zaterdag
quote:
Jaa ikke komquote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik val niet op blond. Komt er nog wat ander leuks?
Het kost minder moeite om het oogluikend toe staan in plaats van de reeks te sluiten en dan hele oorlogen via de R&P FB krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef MNR het volgende:
En weet je? Ik wil nog even zeggen dat ik het heel tof vind van Re, Mordreth en Krentenbol dat ze Singles lekker in hun waarde laten
De ANWB voorspelt dat er grote drukte zal ontstaan op de A12 en de A4. Reizigers worden verzocht van het openbaar vervoer gebruik te maken. De NS zet extra treinen in. Zwarte zaterdag in April.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nouk de grote attractie van Zaterdag
Was wel het plan jahquote:
Jij dus ookquote:
Dan blijft mijn argument nog steeds overeind staanquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kost minder moeite om het oogluikend toe staan in plaats van de reeks te sluiten en dan hele oorlogen via de R&P FB krijgt.
nnquote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
ikke ga me bedje opzoeken...
Truste!
Slaap lekker carooltjequote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
Ligt er nog een toffe vent in?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
Weltrustenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!
quote:
quote:
truste tijnquote:
Jij bent hier op fok! dus ben bang van nietquote:
Dat is de Goden verzoeken, dat je het weet!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bent hier op fok! dus ben bang van niet
hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is de Goden verzoeken, dat je het weet!
Zaterdag na de meet misschien.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bent hier op fok! dus ben bang van niet
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....quote:
Dan ken jij mij nog niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....
Ahh dus straks krijgen we stonede Ludo posts?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ga even bij huisgenootjes kijken, fijne avond voor nou!![]()
Jaaa tuurlijk dat zeggen ze allemaal...quote:
Ik ben niet allemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa tuurlijk dat zeggen ze allemaal...
Bij elkaar in de buurt wonen heeft zo wel voor als nadelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dus?? haha dat wil toch nog niks zeggen....
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nóg blonder? Ben benieuwd zaterdag!
Jazekerquote:
En dat is dan weer mijn tekst!quote:
nee miss niet... dussssquote:
Lijkt me leukquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh dus straks krijgen we stonede Ludo posts?
Fijne avond amigo!
Have fun.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
maarreee ik ging naar bedje he
truste
Dusss weltrusten Qquote:
En elke keer uitstellenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
maarreee ik ging naar bedje he
truste
Moet je dat nog vragen Tijgertje?quote:
Misschien wel.quote:
magnumquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen Tijgertje?
Dat was een kwartiertje terug wel andersquote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
magnum![]()
jah duidelijk wel is rustig!
Handjes boven de dekens he!quote:
schat ik moest ff bellen met kwaak jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
Tsssk, PM ik Murm, antwoordt ze niet![]()
Prioriteiten stellen mevrouwtjequote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat ik moest ff bellen met kwaak ja
Burdie! Jij bent er ook nog!quote:
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Burdie!!!
![]()
nieuwsgierig aagje van me
over burdie... heel gek kind... ken jij die?quote:
Oeh die! Daar heb ik wel rare verhalen over gehoord jaquote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
over burdie... heel gek kind... ken jij die?
die spoort echt niet hoor
Goedquote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, heel soms kom ik even gluren of alles nog wel hetzelfde is hier.
How's life??
trustuhquote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed
Maar nu lekker naar bedjeSlaap lekker allemaal!
![]()
met mij goed hoor. alleen geen zin in werk morgenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh die! Daar heb ik wel rare verhalen over gehoord ja.
Maarreh... hoe is het met jou?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |