quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoordfans woedend om paasvuur Lochem
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor in de OP:
quote:Volgend jaar geen paasvuur van Sportclub Lochem door ongepaste grap
Op naam van Sportclub Lochem is dit jaar een vergunning aangevraagd voor een paasvuur in Lochem. Mensen die snoeihout zouden brengen zouden een vrijwillige bijdrage storten welke ten goede zou komen van de jeugdafdeling van Sportclub Lochem.
De bijdrage van ¤ 15,- viel natuurlijk vies tegen maar wat nog erger was is dat enkele mensen het nodig vonden om als (flauwe) grap een rood/wit shirt te verbranden.
Bij onze vereniging zijn de leden ook supporter van een BVO en zo zitten we met supporters van Go Ahead Eagles, De Graafschap, FC Twente , Heracles, Vitesse, NEC en natuurlijk van PSV, AZ, Ajax en Feyenoord.
Namens het bestuur bied ik onze excuus aan de supporters van Feyenoord voor deze ongepaste grap. Wij zijn een sportieve voetbalvereniging met respect en waardering voor elkaar.
Namens het bestuur van Sportclub Lochem
Jan Brunshorst
Wat stel jij je dan voor bij een doodschop? Kokmijer achtige zaken als open beenbreuken?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had een doodschop verwacht maar dit valt wel mee.
Idd. Tuurlijk is het erg dat ie zo op z'n rug schopt, maar die eerste schop komt op mij gewoon over alsof ie de bal wil wegschieten uit frustratiequote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Hoi ik ben Frankz0rz 14 jaar oud uit Uden en ik heb een ENORM bord voor mn kop!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Idd. Tuurlijk is het erg dat ie zo op z'n rug schopt, maar die eerste schop komt op mij gewoon over alsof ie de bal wil wegschieten uit frustratie
Hij mist de bal gewoon. En die 2e schop veegt die meer over zijn rug dan dat die hem raakt. Valt mee dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hoi ik ben Frankz0rz 14 jaar oud uit Uden en ik heb een ENORM bord voor mn kop!
Het gaat meer om de intentie, bal is al lang en breed weg, voor hetzelfde geld haalt ie de rug helemaal open van die kerel....quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij mist de bal gewoon. En die 2e schop veegt die meer over zijn rug dan dat die hem raakt. Valt mee dus.
Valt wel mee zegt iequote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Pepe heeft inderdaad geluk dat 'ie 'm eigenlijk niet eens raakt. Het is nu meer schampen ipv het ziekenhuis inschoppen, hoewel de intentie duidelijk is en (stevig) bestraft dient te worden..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Valt wel mee zegt ie
dit hoort niet op een voetbal veld en is geen eens een overtreding meer dit K1 in kwadraat.
De Graafschap had ook 3 bussen geregeld, waarvan er eentje weer eens kapot ging. Die supporters waren pas rond een uur of 4 weer terug in Doetinchemquote:Even leek het er op of het uitvak in Rotterdam maar mager bezet zou zijn tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Maar plots stroomde het vak vol en waren er weer tientallen blauw-witte vlaggen te zien. Wat indruk heeft gemaakt op de spelers. staf en meegereisde officials was echter het zingen. Onafgebroken waren de steunbetuigingen uit het vak met de Doetinchemse supporters te horen.
Na afloop was er dan ook niets dan lof voor het gedrag en de steun van de supporters in het stadion. "Het leek wel of wij thuis speelden", was een veel gehoorde opmerking van de spelers. Iedereen rekent dan ook op diezelfde steun aaanstaande zondag tijdens de uitwedstrijd tegen NAC Breda.
Ook Eredivisie Live commentator Mark van Rijswijk haalde het enkele keren aan in zijn live-verslag. "Deze club heeft één van de sfeervolste supportersgroepen in Nederland, alleen daarom al hoort deze club in de Eredivisie thuis".
Kijk voor kaartverkoop inzake de uitwedstrijd tegen NAC Breda op deze site.
quote:‘Supporters Graafschap verdacht van misdragingen’
Bij deze wil de Brigata Tifosi reageren op de gebeurtenissen van afgelopen vrijdagavond, en dan met name op het incident bij het tankstation langs de A12 bij Bunnik.
Op het betreffende tankstation werden Graafschapsupporters bedreigd door een groep, vermoedelijk Marokkanen, die onder meer dreigden met steekwapens. Deze groep was duidelijk uit op een confrontatie. Jammer genoeg is die er uiteindelijk ook gekomen.
We kwamen terug van een prachtige dag in Rotterdam, van een schitterende supportersreis. Verschillende fanatieke supporters(-groeperingen) zijn in bussen samen naar Rotterdam gereist om onze club te ondersteunen in de cruciale uitwedstrijd tegen Sparta. We hebben 's middags gezellig een biertje gedronken in Rotterdam, zonder daarbij iemand lastig te vallen.
Het was absoluut niet onze (en daarmee bedoelen we de hele groep, dus beide bussen) bedoeling om rotzooi te trappen; we kwamen voor een biertje, de gezelligheid en bovenal de wedstrijd. Die wedstrijd viel tegen, maar ook op de terugweg waren we niet op zoek naar ellende. Dat die er op het betreffende tankstation toch is gekomen, betreuren we.
Brigata Tifosi heeft met verbazing kennisgenomen van de berichtgeving in de verschillende media. Daarin viel te lezen dat supporters onschuldige passanten mishandelden en dat fans onderling op de vuist gingen. Totale onzin.
Voor de beeldvorming rond De Graafschap en onszelf is dit niet goed. Zonder in zelfmedelijden te willen vervallen, is het volgens ons zo dat supporters in de beeldvorming vaak worden afgeschilderd als criminelen. Soms terecht, maar (veel) vaker onterecht. Maar het maakt de wereld zo lekker simpel. “Die vervelende supporters ook altijd”.
Het gebeuren in Bunnik is niet zwart-wit, maar grijs. Want hoewel we het incident niet goedpraten, is er ook zoiets als zelfverdediging en opkomen voor je maten, iets wat wij belangrijk vinden. Als iemand met een mes voor je neus zwaait dan roept dat reactie op. In dit geval heftige reacties. Maar als onze fans niet waren bedreigd dan was dit niet gebeurd.
Mensen die over de schreef zijn gegaan zullen daarvoor ongetwijfeld gestraft worden. Wat wij echter onacceptabel vinden is dat nu ook supporters die er niets mee te maken hebben worden gestraft, door middel van de verplichte (auto)combi tegen NAC. Een verkeerd signaal. Daarmee scheert de club alle fans over een kam en doet de club net alsof dit structureel is.
Het tegendeel is waar. Dit is een incident, en die staan altijd op zichzelf. We hebben dit jaar met succes vergelijkbare reizen georganiseerd naar Volendam en Roda JC. We willen dat in de toekomst blijven doen. Want de club staat voor ons altijd voorop, in goede en slechte tijden. WIJ ZIJN DE GRAAFSCHAP, DE GRAAFSCHAP ZIJN WIJ!
BRIGATA TIFOSI
misschien naar aanleiding van de opendag van helmond eerder dit jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:07 schreef TN-FR het volgende:
Wat had de kingside in helmond te zoeken?
tokkies.quote:Minuut stilte verstoord
De minuut stilte voor de eredivisiewedstrijd FC Utrecht - Feyenoord is zondag in de uitverkochte Galgenwaard wreed verstoord.
Na amper 20 seconden klonk uit het vak van de fanatieke aanhangers van de thuisclub de eerste verwensing aan het adres van de bezoekende club.
Daarop volgde snel een soortgelijke schreeuw vanaf de tribune met Rotterdamse fans, melden diverse media.
Daarna hielden de kwetsende spreekkoren aan en besloot arbiter Roelof Luinge de herdenking van de slachtoffers op Koninginnedag in Apeldoorn vroegtijdig af te breken.
Een deel van het weldenkende publiek in de Galgenwaard had een fluitconcert over voor de respectloze houding van beide harde kernen onder de twee supportersgroepen.
Ook de clubleiding van FC Utrecht sprak na afloop schande van het wangedrag van de (eigen) fans.
''Het was een beschamend begin van een wedstrijd die nadien heel leuk voetbal opleverde'', liet een woordvoerder van FC Utrecht namens het bestuur weten.
''Het is kennelijk onmogelijk om een minuut je mond dicht te houden om de vreselijke gebeurtenissen in Apeldoorn te gedenken. Wij nemen als FC Utrecht nadrukkelijk afstand van dit onwaardige gedrag.''
Helemaal niks inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gisteravond ook wel gezellig in 010, al heeft het niet zoveel met voetbal te maken.
Het was bevrijdingsdag, de ene uit het iets uitbundiger dan de ander.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gisteravond ook wel gezellig in 010, al heeft het niet zoveel met voetbal te maken.
Grote kans, ja. Zal me benieuwen. Zullen wel weer de nodige steekpartijen plaatsvinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
CL finale in Roma zal ook wel gezellig worden
Wat ik gisteren begreep zijn ze druk bezig geweest om hem te verplaatsen indien het een Engels finale zou worden. Niet dat het nu wel rustig zal zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
CL finale in Roma zal ook wel gezellig worden
Toen ik er was met Feyenoord jaren geleden met Feyenoord was weinig last van gehad, maar dat was tegen Lazio, kregen toen zelfs applaus van AS Roma supporters.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen wel weer de nodige steekpartijen plaatsvinden.
Volgens mij wel inderdaad, maar wie niet die daar heen gaat, ook al wil je niet ze vallen je toch wel aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engeland naar Italie, zeker naar Rome, is de laatste paar keer toch elke wedstrijd raak geweest?
Vooral die laatste, priceless!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Niet echt een artikel dat hier 100% thuis hoort, maar een verlichting in het topic.
Moest toen zelf al erg lachen toen het gebeurde woensdag , nu zijn er dus vele filmpjes \ muziekjes op gemaakt.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_spot__.html?p=33,2
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Niet echt een artikel dat hier 100% thuis hoort, maar een verlichting in het topic.
Moest toen zelf al erg lachen toen het gebeurde woensdag , nu zijn er dus vele filmpjes \ muziekjes op gemaakt.
100 % niet inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Lazio heeft ook een band met Espanyol dus dat zal ook wel gezellig worden met Barçaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ik gisteren begreep zijn ze druk bezig geweest om hem te verplaatsen indien het een Engels finale zou worden. Niet dat het nu wel rustig zal zijn.
Heeft Barça uberhaupt een harde kern?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lazio heeft ook een band met Espanyol dus dat zal ook wel gezellig worden met Barça
Heb van een Lazio maat gehoord dat ze wel een gedeelte hebben maar weet er verder ook niks van.quote:
quote:Hooligans dreigen match KGR Katelijne te verzieken
Hooligans van verschillende topploegen dreigen zondag de match Oelegem-KGR Katelijne in derde provinciale te verstoren. Vorige week scoorde Frederik Faes van KGR Katelijne in de eindrondematch tegen Eendracht Zoersel een onfair doelpunt zodat KGR Katelijne naar de finale van de eindronde voor promotie naar tweede provinciale mocht.
Hooligans
"We wachten de wedstrijd met een bang hart af", zegt Krist Lundstrom, secretaris van Oelegem SK, de derdeprovincialer uit Ranst. "Op het internet circuleren oproepen van de harde kernen van verschillende topclubs om Katelijne een lesje te komen leren. Van KV Mechelen bijvoorbeeld en van Antwerp. En zelfs van het Nederlandse NAC Breda. Ze viseren allemaal onze tegenstander KGR Katelijne. Hoewel we er niets mee te maken hebben, dreigen we wel mee in de brokken te delen. Gelukkig zal er een flinke politiemacht aanwezig zijn."
Betwiste treffer
De hetze tegen KGR Katelijne woedt intussen al een week en is allemaal het gevolg van de treffer van Faes. De spits van Katelijne gaf de bal in de slotfase van de partij tegen Zoersel niet terug na een blessurebehandeling van een tegenstander. Faes kreeg de bal via een inworp, passeerde enkele stilstaande verdedigers en schoot het leer genadeloos binnen. De wedstrijd eindigde op 0-1. Zeven combi's waren nodig om de spelers van Katelijne achteraf te ontzetten.
Kansloos...quote:
die gasten hadden het iig wel voor elkaar gekregen dat ze gratis het stadion in mochtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:29 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Boixos Nois , maar of die echt aktief rellen weet ik niet.
Haalt het niet bij Green Street.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Silenus het volgende:
Donderdag komt The Football Factory op RTL5, 20.30u.
Helemaal dramaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:18 schreef MaxPower het volgende:
Green Street 2 is ook al te downloaden trouwens.
Fixed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef RD4 het volgende:
[..]
Is wel een aardige kut film, maar heul erg nep. Heeft vrij weinig niks te maken met GS1.
Heb er nog kaarten voor liggen, voor de liefhebber. Moet helaas werken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
hmmzzz... als ik de 'geruchten' mag geloven gaat het zo los op Fantasy Island, Twente en wat Ajax vs FIIIR
Sjpannond heur.
Gaat het los in de ballenbak?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
hmmzzz... als ik de 'geruchten' mag geloven gaat het zo los op Fantasy Island, Twente en wat Ajax vs FIIIR
Sjpannond heur.
Ik heb hem na 5 minuten afgezetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:07 schreef MaxPower het volgende:
Nou, gister Green Street 2 maar ff gekeken, tering zeg wat een kutfilm.
Dat had met voetbal niks te maken.![]()
quote:Bussen gesloopt, Twentesupporters teruggestuurd
Uitgegeven: 18 mei 2009 00:18
Laatst gewijzigd: 18 mei 2009 00:18
ROTTERDAM - Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam, waar ze naartoe gingen voor de finale van de KNVB-beker tussen FC Twente en SC Heerenveen.
Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
''Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden'', aldus de zegsman.
ME
Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, ''omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden''.
VandalismeNog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
Enschede
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde.
© ANP
stumpertsquote:
Ja, je schoenveterquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat het los in de ballenbak?
[ afbeelding ]
http://fantasyisland.nl/Fotos/tabid/58/Default.aspx
quote:Eén bekende zelfs voor Ajax te zijn, maar dat
hij gewoon een keer mee was gegaan en dit
nooit had moeten doen.
Goede controle dacht ik zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:06 schreef Silenus het volgende:
Haha huh, je kan toch alleen naar een uitwedstrijd van Feyenoord als je een silver/gold/diamondcard ofzo hebt? Dit kan toch helemaal niet?
Konden ze die jood niet tikken ipv wat asbakjes slopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Luni het volgende:
vernieling en geweldpleging. Eén bekende zelfs voor Ajax te zijn, maar dat
nooit had moeten doen. Het vijftal betuigde spijt voor hun gedrag.
Dat je als jood uberhaupt naar een wedstrijd van Feyenoord gaat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Konden ze die jood niet tikken ipv wat asbakjes slopen
De één houdt van Benny Hill, de ander kijkt graag naar Feyenoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat je als jood uberhaupt naar een wedstrijd van Feyenoord gaat!
Dat was Jorien natuurlijk!quote:
quote:Onruststoker Utrecht krijgt stadionverbod
FC Utrecht is er in geslaagd de man op te sporen die de minuut stilte voorafgaand aan het duel met Feyenoord verstoorde. Dankzij aanwijzingen van medesupporters kan hij een langdurig stadionverbod tegemoet zien.
De minuut stilte vond begin deze maand plaats ten gevolge van het drama in Apeldoorn tijdens koninginnedag. Al na een halve minuut werd de herdenking bruut verstoord. "Dergelijke dingen horen in ons stadion niet thuis en de dader kan dan ook rekenen op gepaste maatregelen", aldus voorzitter Jan-Willem van Dop in het Algemeen Dagblad.
Van Dop kwam de man via tips van andere supporters op het spoor en dat stemt de preses uiterst tevreden: "Dat is een aanwijzing te meer, dat het om een individu ging en dat alle andere supporters hun fatsoen wél wisten te houden."
Hoofdkwartier zat er niet voor niks inderdaad.quote:
Heb je voor mij een linkje naar de bron?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Luni het volgende:
Rechter spreekt slopers bus vrij
Volgens Metronieuws heeft het openbaar Ministerie (OM) gisteren bakzeil
gehaald in een supersnelle rechtszaak tegen
een vijftal jeugdigen die zaterdagavond werden opgepakt voor het slopen van
een bus.
Het vijftal, die de wedstrijd NAC-Feyenoord hadden bezocht, werden
zaterdagavond op de terugreis naar Rotterdam uit de bus verwijderd. Door
misdragingen van hen was er schade aangebracht aan de bus. Volgens de
busmaatschappij was er een
schade van 5000 euro.
Het OM klaagde het vijftal aan en eiste een werkstraf van zeventig uur voor
openlijke geweldpleging. De rechter ging
daar niet in mee. De rechter oordeelde: een rijdende bus is niet bepaald
een openbaar toegankelijke plek. Het was dus
geen openlijke geweldpleging. Hij kon niet anders en stuurde hij het
vijftal zonder straf naar huis.
Tijdens de zitting bekenden de jongens inderdaad geklierd te hebben.
Sommige hadden al een strafblad voor ondermeer
vernieling en geweldpleging. Eén bekende zelfs voor Ajax te zijn, maar dat
nooit had moeten doen. Het vijftal betuigde spijt voor hun gedrag.
Het OM denkt er over na om hoger beroep in te stellen.
Het in diskrediet brengen van de goede naam van de club (of iets wat daar op lijkt) waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben benieuwd op welke wet de man een SV heeft gekregen..
Ongelofelijke sukkel die "Ajacied". Die kan maar beter niet meer in het stadion komen opdagen want die zal moeten rennen dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb je voor mij een linkje naar de bron?
Teruggestuurd is niet echt het goede woordquote:Op maandag 25 mei 2009 07:36 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand nog iets gehoord over ca. 50 Ajax-supporters die teruggestuurd zijn in Tongeren die klaar stonden om naar Luik te vertrekken?
Ik weet het ook niet hoor.quote:
quote:Rangers hooligans vermoorden Celtic fan
Een vader van 4 kinderen is omgekomen nadat hij op straat werd aangevallen door een groep hooligans. De Rangers fans in Noord-Ierland vierden zondagmiddag het behalen van het landskampioenschap en richtten een spoor van vernielingen aan in de katholieke wijk.
De 49-jarige Kevin McDaid en zijn vrouw liepen over straat toen ze werden aangevallen door de feestende menigte. Zijn vrouw liep enkele snijwonden in haar gezicht op.
Wraakacties
Dertig mensen waren betrokken bij de ongeregeldheden. De politie heeft een aantal verdachten aangehouden. Katholieke organisaties roepen mensen op geen wraakacties tegen de protestanten te ondernemen.
Goed te zien dat Luik nog immer op de verlanglijst staatquote:Op maandag 25 mei 2009 07:36 schreef DutchGooner het volgende:
Iemand nog iets gehoord over ca. 50 Ajax-supporters die teruggestuurd zijn in Tongeren die klaar stonden om naar Luik te vertrekken?
Ziekquote:
KNVBquote:KNVB legt VVV voorwaardelijke boete op
VVV-Venlo heeft een waarschuwing gekregen van de KNVB. Na afloop van de kampioenswedstrijd tegen Haarlem (1-0) op 24 april, betraden supporters van de Limburgse club het veld.
VVV kreeg hiervoor een voorwaardelijke straf van vijfduizend euro. De 'boete' heeft een looptijd van een jaar. Door de winst keerde de Venlose club weer terug naar de Eredivisie.
Als ze zich op het laatste moment vrij zouden weten te spelen, dan is die kans toch zeker wel aanwezig...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Vrij milde straf. Ze hoeven immers geen cent te betalen. En in mei volgend jaar lopen er echt geen supporters op het veld en is de voorwaardelijke straf voorbij.
Ja of ze degraderen, dan is het geen feest maar een bestorming. Kans lijkt me klein hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ze zich op het laatste moment vrij zouden weten te spelen, dan is die kans toch zeker wel aanwezig...
Dan is de toch 'maar' 5000 euro, en dat zou ik als club voor lief nemen als mijn club zich net heeft weten te handhaven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als ze zich op het laatste moment vrij zouden weten te spelen, dan is die kans toch zeker wel aanwezig...
Tsja politie had het natuurlijk ook alweer allang door en Luik wilde niet uit Luik wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Goed te zien dat Luik nog immer op de verlanglijst staat
Maar het loopt altijd spaak.
Waarom zouden ze ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja politie had het natuurlijk ook alweer allang door en Luik wilde niet uit Luik weg
Er is vanochtend al een Engelsman neergestoken, voor de rest weet ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om die kanker joden te pakken natuurlijk
Vanuit Rome nog geen berichten?
quote:Brit fan stabbed ahead of Champions League final
ROME (AP) -A British soccer fan has been hospitalized after suffering a stab wound, and two were arrested for drunkenness ahead of the Champions League final between Manchester United and Barcelona.
Rome police said that one Briton was taken to the Santo Spirito hospital after he was stabbed in his thigh in the early hours of Wednesday morning.
Rome police official Marcello Cardona said the man reported he was attacked near his hotel by four people. Police are investigating.
Separately, police said that two Britons were arrested for assaulting bystanders in Campo de Fiori, a popular tourist hangout. Police said they were drunk despite a ban on alcohol sales imposed by authorities in areas including the city center and near the Stadio Olimpico.
quote:Feest en rellen op de Ramblas
Ongeveer 100.000 fans van Barcelona hebben in de nacht van woensdag op donderdag de winst van de Champions League gevierd. Het stroomde vol met uitzinnige supporters op de Ramblas en de Plaza de Catalunya in de Spaanse binnenstad.
Daarbij bleef het niet helemaal rustig. De politie van de Catalaans stad arresteerde zeker veertig baldadige fans, die vuilnisbakken en verkeerslichten sloopten, ruiten ingooiden en agenten provoceerden. De politie schoot met rubber kogels om de relschoppers uiteen te drijven.
Bron?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Noshiba het volgende:
4 barca fans doodgereden door man u 'fan' in nigeria
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Noshiba het volgende:
levenslang stadionverbod wat mij betreft, dat zal em leren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Noshiba het volgende:
quote:Manchester-fan rijdt Barcelona-fans dood OGBO - Een aanhanger van Manchester United heeft vier Barcelona-supporters doodgereden door na de Champions League-finale met zijn busje op een groep fans van de Spaanse club in te rijden.
Het incident vond plaats in de Nigeriaanse stad Ogbo, vlak nadat Manchester de finale met 2-0 had verloren van Barcelona. Bij de aanrijding raakten tien mensen gewond. De bestuurder van het busje werd aangehouden.
"De bestuurder was al voorbij de groep gereden, toen hij keerde en bewust inreed op de Barcelona-fans", laat een politiewoordvoerder weten aan persbureau Reuters.
In Afrika zijn zowel erg veel supporters van Barcelona als van Manchester United te vinden
Hoezo vind je dat grappig?quote:
quote:Laffe neusjes bij basketbal
Ongelooflijk wat er vandaag in de Sporthallen Zuid gebeurde. Ben er, 7 uur na de wedstrijd, nog onderste boven van. Wat geschiedde? Vanuit Rotterdam tesamen met mijn zoontje, 10 jaar oud, naar Amsterdam getogen. Mijn zoon zit sinds een jaartje op basketbal en ik wilde hem verrassen op een 'echte basketballpartij'.
Aangekomen in de kantine wat gedronken en gegeten, tot zover niets aan de hand!. Nog even een rolletje Rolo (toffeetjes) gekocht voor onder de wedstrijd. Verrvolgens naar boven gelopen en even in de rij gestaan voor de beveiliging. een circa 70 (!!!) jarige dame moest haar handtas openen. Tot mijn verbijstering vond een 20 jarige beveiligingsbeamte het nodig om een boterham die in haar handtas zat uit de tas te halen. Toen de dame fatsoenlijk vroeg wat hier de reden van was kreeg zij toegesnauwd dat dit de opdracht was van het bestuur. Toen mijn zoontje aan de beurt was werd hem gevraagd wat hij in zijn hand had. Toen hij zijn rol snoepjes liet zien werd werd de rol uit zijn handen gepakt en in de conatainer geworpen. Op een nette wijze heb ik de dame in kwestie gevraagd of men altijd zo met de gasteen omging in Amsterdam. Een collega beveiligingsbeamte hoorde dit kennelijk. Hij kwam mijn kant op en gaf aan dat als ik problemen zou maken ik de zaal niet in zou komen. Daar ik door had dat reclameren geen enkele zin had zijn we samen maar doorgelopen.
Aangekomen in de zaal zijn we achter de basket gaan zitten. Al vrij snel kwam ik erachter dat er steeds meer Ajax-supporters bij ons kwamen zitten. Enkele waren zo te zien al onder invloed van alcohol. De bierblikjes waren niet aan te slepen in het vak. Daar ik bemerkte dat de sfeer niet echt optimaal was ben ik naar een beveiliger gelopen een heb gevraagd of mijn zoontje en ik niet ergens anders konden gaan zitten. Ondanks dat er nog genoeg plaats was in andere vakken kregen we te horen dat dit niet mogelijk was omdat al de lege plaatsen gereserveerd waren. (en dit een paar minuten voor aanvang van de wedstrijd.) Ik was opdat moment het liefste naar huis gereden!
Ik merkte dat de sfeer in het vak in de richting van de Den Bosch-supporters steeds grimmiger werd en besloot dat we kostte wat kostte in de rust zouden verhuizen naar een ander vak. Nadat het 1e kwart voorrbij was wilde mijn zoontje wat te drinken gaan halen. Beiden hadden we er geen erg in dat hij op zijn kledingstuk het Feijenoord-embleeem had zitten. Toen een van de ""supporters"" van Amsterdam dit door had vond hij het nodig om achter in de kraag van zijn trainingsjack een blikje bier leeg te gieten. Daar mijn zoontje op dat moment ongeveer 50 meter van me was verwijderd (hij was immers op weg om een glaasje fris te halen...) ben ik direct opgestaan en naar de knul gerend die hier debet aan was. Ik heb de knul een duw gegeven en gevraagd waar dit goed voor was!. Binnen de korte keren kwamen er eeen aantal 'supporters' naar me toe. Een van hen riep me toe met de vraag ofdat ie 'me moest killen'. Mijn zoontje stond van schrik te huilen en schreeuwde dat hij naar huis wilde. Samen zijn we naar boven gelopen. Een dame van de beveiliging heb ik mijn verhaaltje verteld. Zij gaf aan dat het ook niet verstandig was geweest van mijn zoontje om een trainingsjack van Feyenoord aan te trekken. Alsof we wisten dat we tussen de harde kern van Ajax-supporters in kwamen te zitten! Beneden bij de kaartjes-verkoop heb ik nogmaals mijn verhaal verteld aan de heer die hier achter de balie zat. Deze vertelde me dat de sporthal ook niet gelukkig was met de gang van zaken die door Meijer van Amsterdam zo bepaald zouden zijn.
Ik feliciteeer de spelers en coach van Amsterdam met hun kampioenschap. Maar voor het bestuur van deze club heb ik geen goed woord over. Het is te gek voor woorden dat een basketbalbond dit accepteert!. en voor de heer Meijer: 'reken er op dat ik u in Rotterdam netjes om een reactie kom vragen'. Je bent het niet waard dat ik je een draai om je oren geef!
Natuurlijk is dit niet echt gebeurd man, hij liegt dat ie barst. Supporters van Feyenoord en Ajax zijn heel lief voor elkaar. Die jongen die bij Feyenoord-Ajax een klap kreeg, dat was ook maar een vriendelijk tikje, alleen het was per ongeluk iets harder dan bedoeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:01 schreef Jasza het volgende:
Het is altijd maar de vraag of dat echt zo is natuurlijk.
Sowieso naar Amsterdam gaan met een 010 embleem, slimme vader heb je dan wel.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit niet echt gebeurd man, hij liegt dat ie barst. Supporters van Feyenoord en Ajax zijn heel lief voor elkaar. Die jongen die bij Feyenoord-Ajax een klap kreeg, dat was ook maar een vriendelijk tikje, alleen het was per ongeluk iets harder dan bedoeld.
Dat is inderdaad niet zo snugger.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:01 schreef Jasza het volgende:
Sowieso naar Amsterdam gaan met een 010 embleem, slimme vader heb je dan wel.
Njah.. "Basketbalwedstrijd" zal de redenatie wel zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo snugger.
En Nashje, vertel
Tsja, weet niet hoe dat bij het basketball is maar ik pak geregeld een ijshockeywedstrijd mee en ook daar zie je altijd veel voetbalsupporters lopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Njah.. "Basketbalwedstrijd" zal de redenatie wel zijn.
Dat sowieso.quote:+ een gouden regel dat je gewoon met je klauwen van kinderen af moet blijven?
Ajacieden die daar zogenaamd met blikjes bier op de tribune zitten, terwijl daarvoor een boterham en rolletje rolo in beslag wordt genomen? Klinkt erg geloofwaardig inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo snugger.
En Nashje, vertel
En fakkels hadden ze zeker ook niet bij zich en werden ook niet afgestoken en al helemaal niet op het veld gegooid?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:16 schreef Nashje het volgende:
Ajacieden die daar zogenaamd met blikjes bier op de tribune zitten, terwijl daarvoor een boterham en rolletje rolo in beslag wordt genomen? Klinkt erg geloofwaardig inderdaad.
quote:
geniaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En fakkels hadden ze zeker ook niet bij zich en werden ook niet afgestoken en al helemaal niet op het veld gegooid?
Ga een drol pijpen joh.
jezusquote:
Dat bedoel ik dus. Hij had wel gewoon z'n rolletje rolo mee naar binnen genomen. Hoax.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En fakkels hadden ze zeker ook niet bij zich en werden ook niet afgestoken en al helemaal niet op het veld gegooid?
Ga een drol pijpen joh.
Hij heeft toch geen tikken gehad?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Njah.. "Basketbalwedstrijd" zal de redenatie wel zijn.
+ een gouden regel dat je gewoon met je klauwen van kinderen af moet blijven?
Jij was er dus ook bij? Je zakje chips nog wel teruggekregen na afloop dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga een drol pijpen joh.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Je zakje chips nog wel teruggekregen na afloop dan?
Boeiend. Je bent gewoon een trieste randdebiel als je bij een klein kind een blikkie bier in z'n nek leegkiept omdat'ie toevallig een shirtje aanheeft van een andere club.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tikken gehad?
Hij is niet eens aangeraakt![]()
Dat met die beveiliging lijkt me ook sterk, een vrouwelijke beveiligster die zoiets zegt mwaaa.
Ik vind het wel stoer, maar hij had beter cola kunnen gebruiken. Zonde van het bier.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeiend. Je bent gewoon een trieste randdebiel als je bij een klein kind een blikkie bier in z'n nek leegkiept
quote:Geen chips, wél fakkels
door Jos van de Ven. dinsdag 02 juni 2009 | 03:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 02 juni 2009 | 17:17
AMSTERDAM - Kinderen in het rood die zakjes chips in moeten leveren en plastic flesjes met water snel proberen weg te slokken.
In Sporthallen Zuid wordt niets getolereerd rond de finale basketbalwedstrijd tussen MyGuide Amsterdam en EiffelTowers Den Bosch. Toeschouwers worden gecontroleerd alle tassen moeten open. Gefoullieerd wordt er niet. Dat kan, prima.
Maar als de basketballers van MyGuide Amsterdam de Nederlandse titel winnen door EiffelTowers Den Bosch met 83-71 te verslaan, breekt voor even de hel los. Ruim tweehonderd Ajax-fans die al meer dan anderhalf uur op de tribunes het ene blik bier na het andere naar binnen gooien, ontsteken Bengaalse vuurfakkels. Ineens wordt er een brandende fakkel op het speelveld gegooid, waar de basketballers van Amsterdam de titel vieren en de spelers van Den Bosch hun verdriet nog verwerken. De fakkel mist elk doel, maar het duurt even voor het vuur uiteindelijk dooft.
Dus krijgt ook het laatste duel nog een staartje, omdat supportersvereniging The Titans van EiffelTowers overweegt een klacht in te dienen bij Amsterdam of de basketbalbond. Volgens vice-voorzitter Jeffrey van der Put van The Titans omdat de Bossche fans 'schandalig' behandeld zijn. "Zelfs pakjes kauwgom moesten ingeleverd worden. Terwijl aan de achterzijde van de hal de Ajax-fans zo naar binnen mochten. Stel je voor dat EiffelTowers had gewonnen. Dan was er pas oorlog uitgebroken."
Wat in ieder geval rest is een gevecht, een papieren strijd tussen beide teams over het dopegebruik van de Amerikaan Orien Greene van Amsterdam. De Bossche ploeg heeft een protest lopen tegen de verloren wedstrijd nummer drie in de finalereeks omdat Greene al voor die wedstrijd geschorst zou zijn. Amsterdam heeft een protest lopen tegen de door hen verloren wedstrijd nummer vier omdat de club niets van de schorsing wist en de commotie daaromheen van invloed was op de gemoedsrust van de Amsterdammers en ze daardoor verloren. Morgen neemt het bestuur van de basketbalbond een beslissing waarna de tuchtcommissie pas een rol gaat spelen. Bestuurslid technische zaken Peter Vogelaar van EiffelTowers wil 'alleen maar dat de regels strikt worden toegepast'. Hoe dan ook, op het veld was de Amsterdamse ploeg in ieder geval de sterkste.
quote:Charges ME bij stadion Cambuur
04.6.2009 - 2:43
LEEUWARDEN (ANP) - Na afloop van het play-offduel Cambuur Leeuwarden - Roda JC heeft de mobiele eenheid diverse charges uitgevoerd rondom het stadion van Cambuur. De ME gebruikte traangas om relschoppers uiteen te drijven. Ook verrichte de politie een aantal arrestaties, meldde een woordvoerster.
Na een ellenlange wedstrijd wist Roda JC woensdagavond tijdens de strafschoppen van Cambuur Leeuwarden te winnen. De overwinning betekent dat Cambuur volgend jaar in de eerste divisie zal blijven spelen, Roda JC blijft in de eredivisie.
Door alle commotie kon de spelersbus van Roda JC, die geparkeerd stond achter de Noord-tribune van het stadion, lange tijd niet vertrekken.
Vuurwerk
In de binnenstad van Leeuwarden bleef het rustig. Zo'n vijfduizend Cambuursupporters volgden de wedstrijd op een groot scherm op het plein bij de toren De Oldehove. Voorafgaand aan de wedstrijd zong Lee Towers de zenuwachtige supporters moed in. Het mocht niet baten, de Leeuwarder voetbalclub verloor.
Meteen nadat de Leeuwarder voetbalclub in haar eigen stadion verloor tegen Roda JC begon het te miezeren in de stad. Ondanks het verlies van Cambuur Leeuwarden werd op de Oldehove vuurwerk ontstoken. De beteuterde fans dropen langzaam af.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:59 schreef Kopbal het volgende:
Het Brabants dagblad liegt joh, helemaal niks van waar.
quote:Voetbalrellen Leeuwarden: 19 agenten gewond
(Novum) - Negentien agenten zijn woensdagavond gewond geraakt bij rellen in Leeuwarden na afloop van de voetbalwedstrijd SC Cambuur - Roda JC. Zij liepen onder meer kneuzingen op en verwondingen waarvoor ze in het ziekenhuis moesten worden behandeld. Dertien supporters werden opgepakt.
Het lukte SC Cambuur niet om in de derde en beslissende onderlinge wedstrijd promotie af te dwingen naar de eredivisie. Na negentig minuten en een halfuur verlenging stond een gelijkspel op het scorebord, waarna penalty's de beslissing moesten brengen. De bezoekers uit Limburg namen de strafschoppen beter en handhaafden zich op het hoogste niveau.
Al tijdens de wedstrijd was er een onrustige sfeer in het stadion, zegt een politiewoordvoerder. Direct na het eindsignaal probeerden supporters van SC Cambuur bij de tribune met Roda-fans te komen. "Stewards probeerden hen tegen te houden, daarbij raakte één steward gewond", zegt een politiewoordvoerder. De mobiele eenheid nam daarop het werk van de stewards over.
Ondertussen stroomden ook buiten het voetbalstadion relschoppers samen. "Zes- tot zevenhonderd man gooiden met alles dat voorhanden was naar de politie", aldus de politiezegsvrouw. "Zij gebruikten stenen, dranghekken en containers." De politie maakte videobeelden van de hooligans en sluit meer aanhoudingen niet uit.
Jullie konden nog redelijk snel het vak uit toch? Complimenten trouwens voor jullie aanhang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Roberto258 het volgende:
In Waalwijk niets gebeurd. De RKC supporters stonden op 300 meter afstand een beetje met fakkels te gooien, en de ME had alle bussen omsingeld, nadat we eerst 10 keer zijn gefouilleerd
Gefrustreerde brabo's, er is niks mooier dan datquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ook het Brabants Dagblad maakt melding van het gebeuren rondom de basketbalfinale.
[..]
Was die vrouw bang dat ze door het raam zouden klimmen?quote:Omwonenden van het Cambuurstadion in Leeuwarden hebben gisteren een angstige nacht meegemaakt. "Het was net oorlog, ik heb het in al die vijftien jaar dat ik hier woon nog nooit meegemaakt", aldus een buurtbewoonster. "Het was een abnormaal grote groep. Dat geluid, dat geschreeuw, vreselijk eng."
Na de voetbalwedstrijd van Cambuur tegen Roda JC gisteren braken er rondom het stadion hevige rellen uit. Daarbij raakten negentien agenten gewond.
Volgens meerdere buurtbewoners kon de ME met geen mogelijkheid de relschoppers in toom houden. "De relschoppers pakten de hekken die waren gebruikt om de boel af te zetten. Daarmee dreven ze de ME terug", vertelt de vrouw. "De politie stond tijdens de wedstrijd voor mijn tuin. Toen de wedstrijd beslist moest worden met penalty's, zeiden de agenten: dit gaat mis."
De bewoners zijn blij dat Cambuur niet gepromoveerd is. "Anders hadden we hier volgend jaar Feyenoord en ADO Den Haag ook gehad. Dan heb je dit iedere week." Omdat het stadion in een woonwijk ligt, konden de relschoppers gisterenavond makkelijk schuilen in tuinen van woningen. "Dan zaten ze hier in de bosjes en als het tuinlicht aanging, stoven ze snel weg."
Een beveiligingsmedewerker, die ook in de buurt woont, meldt dat hij 's nachts overal stenen heeft opgeruimd. "De weg lag bezaaid, er kon geen auto meer langs." De plaatselijke apotheek heeft bijna geen enkele ruit meer.
Overal in de buurt wordt nagepraat over de rellen. Ook in het Cambuurcafé bespreekt iedereen wat gisterenavond is gebeurd. De oud-eigenares van het café, die veel Cambuursupporters kent, vindt het heel erg jammer. "Er zitten veel personen bij, die het stadion niet meer in mogen. Die drinken, gebruiken coke en wachten dan tot na de wedstrijd. Als mijn zoon daar bij was, dan kreeg hij een draai om zijn oren."
quote:Supporter van Vasco da Gama doodgeslagen bij rellen
Bij schermutselingen tussen supporters van de Braziliaanse voetbalclubs Corinthians (Sao Paolo) en Vasco da Gama (Rio de Janeiro) zijn één dode en zeven gewonden gevallen. Tevens werden er aan verschillende auto's vernielingen aangebracht.
De schermutselingen begonnen woensdagavond nog voor de aftrap van de wedstrijd tussen Corinthians en Vasco da Gama in de halve finale van de Beker van Brazilië. De gevechten tussen de twee rivaliserende supportersclans vonden plaats op weg naar het stadion. De wegen van beide supportersgroepen kruisten op een bepaald punt, wat tot vechtpartijen leidde. Een jongeman die geen papieren bij zich had, incasseerde een zware klap en overleefde het niet. In dezelfde buurt werd ook nog een supportersbus van Vasco da Gama in brand gestoken.
In totaal moest de politie een dertigtal tussenkomsten verrichten. De ordediensten troffen in de buurt van het stadion een waar slagveld aan. Metalen staven, messen, stenen en Bengaals vuur werden in de strijd gebruikt. Paulo Castilho, procureur in de betrokken regio, windt er geen doekjes om. Volgens hem bestaat er geen twijfel dat de supporters van Vasco da Gama door hun rivalen uit Sao Paolo in een hinderlaag zijn gelokt. "Zij zijn daar gewapend naartoe gegaan, hetgeen elke vorm van twijfel uitsluit."
De wedstrijd eindigde overigens op 0-0. Corinthians plaatst zich daardoor voor de bekerfinale.
Och zullen er best wat bijkomen van camerabeelden en de bekenden die herkend zijn zullen ook wel een bezoekje krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
700 man aan het rellen, 25 agenten gewond, omgeving gesloopt.
'Maar we hebben toch 13 man aangehouden'
Ach, toch altijd zo. ME gaat ook geen mensen aanhouden, zijn ze niet voor. AE wel, maar die zullen ook niet ruimschoots aanwezig zijn geweest. Bovendien gaan die ook niet bij hevige rellen in de meute staan als ze niet zeker weten dat ze binnen enkele tientallen meters bescherming kunnen zoeken achter de linie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
Een blauwe plek wordt ook gerekend als verwonding, dus zwaar overtrokken allemaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
Cynisme is een levenstijl, niet sarcasme. (je signature)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Een blauwe plek wordt ook gerekend als verwonding, dus zwaar overtrokken allemaal.
Ook een manier om je onvrede te uiten.quote:England fan shot in Kyrgyzstan 'for chanting'
By Mirror.co.uk 4/06/2009
An England fan has been shot and wounded in an incident just days ahead of Saturday's World Cup qualifier against Kazakhstan.
The supporter, believed to be from Rochdale and said to be in his 30s, was blasted in the leg while drinking with a group of England supporters in a bar in Bishkek in neighbouring Kyrgyzstan.
According to reports, a local in the bar shot the man in the thigh with a pistol after he refused to stop chanting.
The fan is said to be back with his friends after discharging himself from hospital, where the bullet was removed.
A Foreign Office spokeswoman said: "We can confirm that a British citizen was shot in the leg in a bar in Bishkek. The British honorary consul is liaising with those involved and with the local authorities."
Ja maar beetje overdrijven doet ze wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap best dat het niet fijn is als je overal ruiten ziet sneuvelen. Plus dat je auto waarschijnlijk ook wel ergens daar zal staan.
of ze ook echt gewond zijn met 1 blauwe plek komen we nooit te wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
Allemaal schreeuwen en de enige die wat doet is die ouwe vent zelf. Helden hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
Kansloze actie van de gestapo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan : http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
ja zeg het maar.
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Volgens mij waren dit helemaal geen herrieschoppers, of misschien is het uiteindelijk uit de hand gelopen door het groffe optreden van de ME, kan ook. In ieder geval een erg sneu filmpjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.
quote:Professor: amper imagoschade na voetbalrellen
* LC | Gepubliceerd op 08 juni 2009, 11:33
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 12:31
LEEUWARDEN -
Hoe ernstig ook, de rellen vorige week na de voetbalkraker Cambuur – Roda JC zullen de stad Leeuwarden geen imagoschade opleveren. ,,In den lande worden deze gebeurtenissen vrij snel vergeten'', zegt professor Henk van Houtum van de Radboud Universiteit Nijmegen.
De geograaf heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar het imago en de identiteit van steden en voetbalclubs.
,,De opschudding duurt hooguit een paar weken'', zegt Van Houtum. ,,Dan is, mits de betrokken instanties nu kalm blijven, de hype voorbij. Zo werkt het, het geheugen van de mensen is kort.''
,,Het is vreselijk wat er gebeurd is, dat is zeker'', gaat hij verder. ,,Maar ik denk dat er in Nederland zelfs wel wat ‘begrip' is voor de rellen. Het wás ook heel spannend en het zát Cambuur ook wel heel erg tegen.''
bron: Leeuwarder Courant
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.
Dat ze daarna nog even met 4 man op hem in staan te slaan om 'em plat te krijgen zegt ook genoeg
En dan moet je als groep niet blijven schreeuwen en filmen, dan moet je er even over heen walsen.
Niet. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Sjaaltje voor is 'not very casual' he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
De cambuur hoolies zijn binnenkort te zien in Opsporing verzocht.
De 1ste oproep om zich vrijwillig te melden is al gedaan.
Wat dan? Had'ie snel naar huis moeten rijden om z'n PC aan te zetten en een KLB topic aan te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Dan ben je in mijn ogen dus dom wat betreft deze situatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.
quote:De eerste verdachte vindt het achteraf 'hartstikke achtelijk'. Hij had sowieso beter naar huis kunnen gaan want hij de volgende dag examen.
ongeveer 1 uur ago from Tweetie
quote:Tussendoor: jongen wil personal trainer worden. Rechter: is daar veel vraag naar? Verdachte: valt in Friesland wel mee.
quote:Politiemensen die twintig jaar bij politie werken, oa in Amsterdam, hebben zelden of nooit zoiets meegemaakt. Ook niet met Ajaxhooligans.
wat een bullshit verkondigen ze zeg.quote:
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?quote:
quote:adv. hoge raad omgaan met aggresieve personen beroepsrisico politie.
quote:verdachte een: op youtube staat filmpje van oude man op scooter die door politie in elkaar wordt geslagen.
sowieso gejank van de 1ste plank.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?
Iets met het mogelijk afknijpen van de tenen enzo, zelfde als in de bouw en dergelijke..
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.quote:
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.
Finnen en Russen zijn geen beste vriendjes nee.
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Finland was fout in de oorlog
wacht even hoor........ dus de ME krijgt nog geld toe? geen wonder dat ze rellen lopen uit te dagen....quote:immateriele schade me'ers in totaal 4000 euro toegewezen.
was ook sarcastich bedoeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaardenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Gelukkig maar.quote:
De Finnen hadden er trouwens wel een legitieme reden voor, vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaarden
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.quote:
Of een deel van de Nederlandse bevolking die zich in de laatste maanden voor de bevrijding nog even bij het verzet ging aansluiten en ná de Duitse capitulatie voorop liepen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar er zijn zat landen geweest als Italië en Turkije die de hele oorlog neutraal geweest waren of zelfs aan de Duitse kant hadden gestaan, die later nog even mee wilden profiteren.
Discussieren met Turken heeft geen zin. Ik vermoei mezelf liever met een potje stevige sex.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.
quote:Celstraffen tot half jaar voor relschoppers Cambuur
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft vrijdag gevangenisstraffen tot zes maanden opgelegd aan relschoppers, die zich hebben misdragen na de wedstrijd Cambuur-Roda JC.
Zeven mannen uit Leeuwarden in de leeftijd van 19 tot en met 27 jaar stonden terecht. Ze kregen allen een stadionverbod van twee jaar van de rechter.
Het zevental behoort tot de groep relschoppers die na de beslissende promotiewedstrijd tussen Cambuur en Roda JC twee weken geleden flink huishield rondom het stadion.
De straten in de buurt van het stadion werden door de supporters deels gesloopt. Ze gebruikten stoeptegels om agenten te bekogelen. Bij de rellen raakten negentien agenten gewond.
quote:Politie verrast door hevigheid rellen Cambuur;
ME-commandant: grote groep hooligans volgt aanwijzingen op van kleine groep
‘De rellen leken goed georganiseerd’
Leeuwarden - De rellen na afloop van de wedstrijd SC Cambuur-Roda JC zijn voorbereid en georganiseerd door een klein groepje hooligans die zelf stadionverboden hebben. Dat stelt Kees Smeltekop, plaatsvervangend districtschef in Leeuwarden en ME-commandant, onder meer op basis van het verloop van de rellen.
Door Patrick van ’t Haar.
,, Ik ben ervan overtuigd dat een klein groepje hooligans aan de touwtjes trekt en de rellen organiseert, de relschoppers aanstuurt en de tactiek bepaalt. Het probleem alleen is dat zij elke keer buiten schot blijven. Hen zul je niet zien met een steen in de hand, zij blijven op de achtergrond. Voor ons is het heel moeilijk om aan te tonen dat zij de rellen organiseren. Daarvoor hebben wij de nieuwe voetbalwet nodig die de politie ruimere opsporingsmogelijkheden geeft. Maar die wet ligt nu nog bij de Eerste Kamer en dus blijven deze jongens buiten schot.”
Smeltekop zit aan tafel in zijn werkkamer op bureau Gardeniersweg in Leeuwarden. Aan de wand een T-shirt van Cambuur met handtekeningen van de spelers en een sjaal van de club. ,,Die kon ik de afgelopen dagen echt even niet meer zien.”
Ruim een week na de rellen en een dag voor de rechtszaak tegen elf aangehouden relschoppers - die vandaag diende - is Smeltekop nog dagelijks bezig met de rellen. ,,Je weet als politieman hoe het werkt bij Cambuur. Er is dat groepje hooligans dat aan de touwtjes trekt. Het gaat om een aantal jongens met stadionverboden die zich tijdens de wedstrijden in de omgeving ophoudt. Hun gedrag en manier van werken lijken ze overgenomen te hebben van de hooligans uit Engeland. Ook daar is sprake van een klein groepje dat de lijnen uitzet en een grote groep relschoppers die de aanwijzingen en tactiek opvolgt.”
Scenario’s
Vooraf had de politie rekening gehouden met rellen, alleen niet op deze schaal. In de voorbereiding maakte de politie twee scenario’s: een voor winst van Cambuur, een voor verlies. In het geval van winst zou het volgens het scenario relatief eenvoudig zijn de Roda-supporters uit het stadion te krijgen en naar de gereedstaande bussen in de Coopmansstraat te loodsen - de Cambuuraanhang zou feestvieren in het stadion en hooguit bij de rotonde op de Archipelweg zou een groep hooligans proberen de vertrekkende bussen op te wachten.
Bij het verliesscenario concentreerde de politie-inzet - een peloton ME bestaande uit vijftig man, een aanhoudingseenheid en twee busjes met gewone politie - zich op het veilig laten vertrekken van de Roda-supporters, maar zou ze ook nadrukkelijker aanwezig zijn in de omgeving van het stadion.
,,De eerste wedstrijd tegen Roda JC was volstrekt rustig verlopen en we hadden ook geen signalen van buiten gekregen dat het uit de hand zou lopen. Dus concentreerde de inzet van de ME zich vooral op de rotonde bij de Archipelweg. Het idee was de daar verzamelde supporters met een paar charges richting Heechterp te jagen waardoor de bussen veilig konden vertrekken.”
Maar het liep anders. Niet alleen gingen honderden relschoppers meteen na het laatste fluitsignaal om kwart over elf richting de Archipelweg, ook vielen de hooligans vanuit het stadion de politie aan op de hoek van de Coopmansstraat en het Cambuurplein. Enkele honderden anderen deden hetzelfde bij de rotonde en ook in het stadion zelf was de mobiele eenheid nodig omdat suppoosten in het nauw gedreven werden.
,,Daardoor werden wij volledig verrast. Want ook vanuit de stegen van de Albert Schweitzerweg vielen relschoppers de politie aan. En vanuit de Insulindestraat viel een groep hooligans de ME in de rug aan. Op vier plaatsen werden we aangevallen met stenen en alles waarmee gegooid kon worden, en we waren ook in het stadion nodig. Daardoor moest ik schipperen met de inzet van de ME en kwam de eenheid op de hoek met het Cambuurplein in het nauw. Een half uur na het uitbreken van de rellen kreeg ik van daaruit de noodkreet dat ze het niet lang meer zouden houden. Toen heb ik de burgemeester en de officier van justitie toestemming gevraagd om traangas in te zetten.”
Omdat er geen rekening was gehouden met zulke hevige rellen, had de ME geen traangas bij zich want die behoort niet tot de standaarduitrusting. Het duurde daarom nog ruim een half uur voordat het gas kon worden ingezet. In die periode - tussen pak ’m beet twaalf uur en half een - wist de ME de Roda-aanhang in de bussen te krijgen en met een aantal charges de rotonde bij de Archipelweg schoon te vegen. Om half een kondigde de ME aan dat ze traangas in zou zetten tegen de honderden die op de hoek met het Cambuurplein stonden, wat vijf minuten later ook gebeurde.
,,Toen zwakten de rellen snel af, een kwartier later loste de groep op en konden ook de Roda-spelers veilig vertrekken. Om kwart over een, twee uur na het begin van de rellen, was de rust in de buurt teruggekeerd.”
Nog nooit zo heftig
Meteen na het beëindigen van de actie kwamen alle ingezette agenten en ME’ers bij elkaar op het bureau aan de Holstmeerweg. In eerste instantie was de stemming nog goed, de ingezette agenten hadden het gevoel de klus toch maar geklaard te hebben.
Maar in de dagen daarna sloeg de stemming om. ,,Er ontstond kwaadheid. Waarom waren ze zo aangevallen? Ik zelf heb jarenlang bij de ME gezeten in Amsterdam en het nodige meegemaakt. Maar zo heftig als dit, zo langdurig, dat is me niet eerder overkomen. Een van de ME’ers zei tegen mij dat hij het gevoel had gehad dat de relschoppers stenen gooiden om te doden, zo had hij het ervaren.”
Volgens Smeltekop heeft de politie de situatie van tevoren niet verkeerd ingeschat. Er was rekening gehouden met rellen, er was ingeschat dat de groep relschoppers groter zou zijn dan in het verleden maar daar was de politie-inzet ook op berekend. Eigenlijk was het ‘de tactiek’ van de hooligans de politie verraste. ,,Dat is voor mij een bevesting van het vermoeden dat de rellen voorbereid en georganiseerd waren. Zoiets ontstaat niet spontaan.”
Smeltekop is benieuwd naar de rechtszaak tegen elf verdachten, die vandaag de hele dag duurde. Vooral naar de straffen die de verdachten eventueel opgelegd krijgen. ,,In ieder geval is het een goede zaak dat er door de recherche meteen stevig op in is gezet, er meteen een Team Grootschalige Opsporing is samengesteld dat onderzoek doet naar de rellen. Want deze elf staan vandaag voor het hekje maar er gaan er nog heel wat gaan volgen.”frieschdagblad.nl
Er is voldoende traangas gebruikt, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:27 schreef Bullebak het volgende:
Hele politiesysteem in rep en roer daar
Geen Bratra eenheid mee hebben naar zo'n wedstrijdWat een amateurs.
Toen ze het nodig hadden moesten ze nog een half uur wachten, omdat die gasten die dat mogen doen niet opgeroepen warenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is voldoende traangas gebruikt, wat wil je nog meer?
Maar het klinkt wel erg kneuterig inderdaad...
idd, daar blijf ik mij ook weer over verbazen.. vooropgezet my assquote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:26 schreef Happel het volgende:
Och gut, komen ze weer met dat gezeur dat het een vooropgezet tactisch plan was.
quote:Geldboete voor Fortuna Sittard
SITTARD - Fortuna Sittard heeft maandag van de KNVB een boete van 7500 euro gekregen.
Supporters van de Limburgse voetbalclub gooiden in de thuiswedstrijd tegen MVV vuurwerk in het doelgebied van de doelman van de tegenstander.
Fortuna is momenteel in afwachting van de uitspraak van het hoger beroep dat de club tegen de KNVB heeft aangespannen voor behoud van de proflicentie.
De uitspraak is woensdag.
Komop zeg, als je complete straten sloopt en die naar mensen gooit?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef Freeflyer het volgende:
Inmiddels heb ik wat over de celstraffen mogen vernemen.
Het zal de komende dagen wel duidelijk worden hoe of wat, laat ik het zo zeggen, ik schrok behoorlijk toen ik het hoorde.
Hehe kende het nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie die filmpjes van Danny Dire al gezien? Deze gevaarlijke gek (let op het loopje) gaat langs bij firms van oa. Sunderland, Feltham, Essex, Norwich, en natuurlijk Wussia.
Straffen hoor je mij ook niet over. Ging over celstraffen. Omdat het om voetbal gerelateerd geweld gaat zijn celstraffen inenen normaal?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop zeg, als je complete straten sloopt en die naar mensen gooit?
Daar mag je best voor gestraft worden ja![]()
Ben dan benieuwd of Cambuur ook zo'n boete krijgt. In de laatste wedstrijd tegen Roda werden ook daar fakkels afgestoken..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Kijken of Twente die boete dan ook krijg n.a.v. de bekerfinale..
Was hij niet degene die denkt dat de F-Side bij Ingang F van de ArenA zit?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Ruud het volgende:
Wie is Danny Dire?
Dat was Danny Dyer, die in deze filmpjes dus wordt geparodieerd.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was hij niet degene die denkt dat de F-Side bij Ingang F van de ArenA zit?
Aha. Dan zal ik die filmpjes ff checken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was Danny Dyer, die in deze filmpjes dus wordt geparodieerd.
Werd ook tijd, verschrikkelijke dingen. Verpestten echt het kijkplezier door 90 min. lang aan een stuk door te gaan...quote:FIFA is irritante toeters spuugzat
De wereldvoetbalbond FIFA overweegt een stadionverbod in te stellen voor de vuvuzela's, de zogenoemde toeters die tijdens de Confederations Cup massaal worden gebruikt.
Vooral de Zuid-Afrikaanse voetbalfans laten zich niet onbetuigd tijdens de wedstrijden om het prestigieuze evenement. Het olifantengeluid dat de toeters voortbrengen overstemt de stadionspeaker en leidt tot veel irritatie bij de televisiekijkers.
De vuvuzela's kunnen ook als slagwapen worden gehanteerd. Mede daarom zal het instrument mogelijk niet meer in de stadions worden toegelaten, meldt Sportweek.
Op 1:29 .. Is dat nou iemand met een Feijenoordjas?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie die filmpjes van Danny Dire al gezien? Deze gevaarlijke gek (let op het loopje) gaat langs bij firms van oa. Sunderland, Feltham, Essex, Norwich, en natuurlijk Wussia.
Sunderland
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Werd ook tijd, verschrikkelijke dingen. Verpestten echt het kijkplezier door 90 min. lang aan een stuk door te gaan...
Heb je al eens 90 min. naar zo'n wedstrijd gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]Laat ze lekker ...
Ik erger mij aan dat getrommel bij (oa) Vitesse en Utrecht... Ook maar verbieden?
quote:Staking door voetbalvlag
De staalfabriek in het Belgische Seraing ligt de hele dag plat wegens ruzie om een vlag van Standard Luik.
Een medewerker van het onderhoudsmagazijn van de fabriek had op zijn werkplek de vlag van de Belgische kampioen opgehangen. Daarop werd hem gevraagd die weg te halen, wat hij weigerde. De directie dreigde met een boete en verweet de man in een aangetekende brief 'buitensporig gedrag'.
Volgens een woordvoerder van de vakbond Metaal zijn de sancties onevenredig zwaar. De vierhonderd personeelsleden besloten unaniem de fabriek niet in te gaan en legden voor 24 uur het werk neer. Er bestaan al langer spanningen tussen de CMI-directie en de werknemers.
Ik ken het. Heb ook ooit problemen gehad op werk omdat ik een Ajax-vlag op de muur had gehangen. Stelletje nazi's!quote:
Als dat zou kunnen, graag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
Ik erger mij aan dat getrommel bij (oa) Vitesse en Utrecht... Ook maar verbieden?
Confed. Cup? Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heb je al eens 90 min. naar zo'n wedstrijd gekeken?
Ik aan die trommels ook niet.quote:En ik ben niet de enige die zich er aan stoort, anders zouden ze het niet willen verbieden he...
Niets gewend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:25 schreef Robinhoo het volgende:
Trommels maken me altijd wakker op de zondagwedstrijden. Dan ben ik altijd knetterbrak.
Jewel ?quote:
Jij bent nooit moe op zondag ?quote:
Moe? Nee. Brak? Ook niet echt eigenlijk.quote:
Kater ey.. 16 dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind jou wel echt bruut hoor Robinhoo, hoe oud ben je? 15?
quote:ben jij die kankermongool die ook op voetbalprimeur zit, zo ja, krijg kanker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Je maakt wel vrienden zie ik in je FB:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef Robinhoo het volgende:
Maja dat heb ik ook. Als ik een kater heb en ik ga verder met zuipen gaattie weg
Levenslang, schei toch uit man...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef TheArt het volgende:
En terecht. Het had voor mijn part ook een levenslang stadionverbod mogen zijn.
Waarom schei uit? Als je schijnbaar geen minuut respect op weet te brengen voor een dode door gewoon je bek dicht te houden, dan hoor je gewoon niet toe gelaten te worden. Klaar, simpel. En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.quote:
Onzin 5 jaar is goed, moet wel een geldboete bij zitten ¤650 volgens mij is het bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom schei uit? Als je schijnbaar geen minuut respect op weet te brengen voor een dode door gewoon je bek dicht te houden, dan hoor je gewoon niet toe gelaten te worden. Klaar, simpel. En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:25 schreef Robinhoo het volgende:
Trommels maken me altijd wakker op de zondagwedstrijden. Dan ben ik altijd knetterbrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |