of ze ook echt gewond zijn met 1 blauwe plek komen we nooit te wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
700 man aan het rellen, 25 agenten gewond, omgeving gesloopt.
'Maar we hebben toch 13 man aangehouden'
Allemaal schreeuwen en de enige die wat doet is die ouwe vent zelf. Helden hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
Kansloze actie van de gestapo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan : http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
ja zeg het maar.
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Volgens mij waren dit helemaal geen herrieschoppers, of misschien is het uiteindelijk uit de hand gelopen door het groffe optreden van de ME, kan ook. In ieder geval een erg sneu filmpjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.
quote:Professor: amper imagoschade na voetbalrellen
* LC | Gepubliceerd op 08 juni 2009, 11:33
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 12:31
LEEUWARDEN -
Hoe ernstig ook, de rellen vorige week na de voetbalkraker Cambuur – Roda JC zullen de stad Leeuwarden geen imagoschade opleveren. ,,In den lande worden deze gebeurtenissen vrij snel vergeten'', zegt professor Henk van Houtum van de Radboud Universiteit Nijmegen.
De geograaf heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar het imago en de identiteit van steden en voetbalclubs.
,,De opschudding duurt hooguit een paar weken'', zegt Van Houtum. ,,Dan is, mits de betrokken instanties nu kalm blijven, de hype voorbij. Zo werkt het, het geheugen van de mensen is kort.''
,,Het is vreselijk wat er gebeurd is, dat is zeker'', gaat hij verder. ,,Maar ik denk dat er in Nederland zelfs wel wat ‘begrip' is voor de rellen. Het wįs ook heel spannend en het zįt Cambuur ook wel heel erg tegen.''
bron: Leeuwarder Courant
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.
Dat ze daarna nog even met 4 man op hem in staan te slaan om 'em plat te krijgen zegt ook genoeg
En dan moet je als groep niet blijven schreeuwen en filmen, dan moet je er even over heen walsen.
Niet. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Sjaaltje voor is 'not very casual' he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
De cambuur hoolies zijn binnenkort te zien in Opsporing verzocht.
De 1ste oproep om zich vrijwillig te melden is al gedaan.
Wat dan? Had'ie snel naar huis moeten rijden om z'n PC aan te zetten en een KLB topic aan te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Dan ben je in mijn ogen dus dom wat betreft deze situatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.
quote:De eerste verdachte vindt het achteraf 'hartstikke achtelijk'. Hij had sowieso beter naar huis kunnen gaan want hij de volgende dag examen.
ongeveer 1 uur ago from Tweetie
quote:Tussendoor: jongen wil personal trainer worden. Rechter: is daar veel vraag naar? Verdachte: valt in Friesland wel mee.
quote:Politiemensen die twintig jaar bij politie werken, oa in Amsterdam, hebben zelden of nooit zoiets meegemaakt. Ook niet met Ajaxhooligans.
wat een bullshit verkondigen ze zeg.quote:
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?quote:
quote:adv. hoge raad omgaan met aggresieve personen beroepsrisico politie.
quote:verdachte een: op youtube staat filmpje van oude man op scooter die door politie in elkaar wordt geslagen.
sowieso gejank van de 1ste plank.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?
Iets met het mogelijk afknijpen van de tenen enzo, zelfde als in de bouw en dergelijke..
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.quote:
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.
Finnen en Russen zijn geen beste vriendjes nee.
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Finland was fout in de oorlog
wacht even hoor........ dus de ME krijgt nog geld toe? geen wonder dat ze rellen lopen uit te dagen....quote:immateriele schade me'ers in totaal 4000 euro toegewezen.
was ook sarcastich bedoeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaardenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Gelukkig maar.quote:
De Finnen hadden er trouwens wel een legitieme reden voor, vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaarden
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.quote:
Of een deel van de Nederlandse bevolking die zich in de laatste maanden voor de bevrijding nog even bij het verzet ging aansluiten en nį de Duitse capitulatie voorop liepen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar er zijn zat landen geweest als Italiė en Turkije die de hele oorlog neutraal geweest waren of zelfs aan de Duitse kant hadden gestaan, die later nog even mee wilden profiteren.
Discussieren met Turken heeft geen zin. Ik vermoei mezelf liever met een potje stevige sex.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.
quote:Celstraffen tot half jaar voor relschoppers Cambuur
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft vrijdag gevangenisstraffen tot zes maanden opgelegd aan relschoppers, die zich hebben misdragen na de wedstrijd Cambuur-Roda JC.
Zeven mannen uit Leeuwarden in de leeftijd van 19 tot en met 27 jaar stonden terecht. Ze kregen allen een stadionverbod van twee jaar van de rechter.
Het zevental behoort tot de groep relschoppers die na de beslissende promotiewedstrijd tussen Cambuur en Roda JC twee weken geleden flink huishield rondom het stadion.
De straten in de buurt van het stadion werden door de supporters deels gesloopt. Ze gebruikten stoeptegels om agenten te bekogelen. Bij de rellen raakten negentien agenten gewond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |