of ze ook echt gewond zijn met 1 blauwe plek komen we nooit te wetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Kopbal het volgende:
700 man aan het rellen, 25 agenten gewond, omgeving gesloopt.
'Maar we hebben toch 13 man aangehouden'
Allemaal schreeuwen en de enige die wat doet is die ouwe vent zelf. Helden hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
Kansloze actie van de gestapo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit filmpje dan : http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
ja zeg het maar.
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Volgens mij waren dit helemaal geen herrieschoppers, of misschien is het uiteindelijk uit de hand gelopen door het groffe optreden van de ME, kan ook. In ieder geval een erg sneu filmpjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als die lui die allemaal aan het schreeuwen zijn, nou die kerel helpen ipv dom te gaan schreeuwen was het wat anders.
quote:Professor: amper imagoschade na voetbalrellen
* LC | Gepubliceerd op 08 juni 2009, 11:33
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 12:31
LEEUWARDEN -
Hoe ernstig ook, de rellen vorige week na de voetbalkraker Cambuur – Roda JC zullen de stad Leeuwarden geen imagoschade opleveren. ,,In den lande worden deze gebeurtenissen vrij snel vergeten'', zegt professor Henk van Houtum van de Radboud Universiteit Nijmegen.
De geograaf heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar het imago en de identiteit van steden en voetbalclubs.
,,De opschudding duurt hooguit een paar weken'', zegt Van Houtum. ,,Dan is, mits de betrokken instanties nu kalm blijven, de hype voorbij. Zo werkt het, het geheugen van de mensen is kort.''
,,Het is vreselijk wat er gebeurd is, dat is zeker'', gaat hij verder. ,,Maar ik denk dat er in Nederland zelfs wel wat ‘begrip' is voor de rellen. Het wás ook heel spannend en het zát Cambuur ook wel heel erg tegen.''
bron: Leeuwarder Courant
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Die ME is kansloos dat ze hem nog een tikkie nageven op de rug, en vooral die kerel aan de overkant die een dude die een hond uitlaat wegjaagt. Maargoed, dat tikkie op de rug doet vast niet pijn, en als je dan toch de ME terug wil pakken kom dan met een groep van 20 en ros die ME goed naar de kloten. Dit is echt zielig van beide partijen.
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gaat om het idee.. Weer zo'n kutactie van zo'n bloedhond.. Het tikkie geven op het moment dat meneer wegrijd.
Dat ze daarna nog even met 4 man op hem in staan te slaan om 'em plat te krijgen zegt ook genoeg
En dan moet je als groep niet blijven schreeuwen en filmen, dan moet je er even over heen walsen.
Niet. Lees nog maar eens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde, zeg dan gewoon dat je het ermee eens bent.
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Sjaaltje voor is 'not very casual' he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
De cambuur hoolies zijn binnenkort te zien in Opsporing verzocht.
De 1ste oproep om zich vrijwillig te melden is al gedaan.
Wat dan? Had'ie snel naar huis moeten rijden om z'n PC aan te zetten en een KLB topic aan te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef DeVinger het volgende:
Van de ME is het kansloos, maar vervolgens is het toch net zo kansloos om het in je eentje tegen 4 ME-ers op te gaan nemen?
Dan ben je in mijn ogen dus dom wat betreft deze situatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als jij rustig weg wil rijden met je scooter en je krijgt ineens een tik tsja, sommige mensen gaan dan door het lint.
quote:De eerste verdachte vindt het achteraf 'hartstikke achtelijk'. Hij had sowieso beter naar huis kunnen gaan want hij de volgende dag examen.
ongeveer 1 uur ago from Tweetie
quote:Tussendoor: jongen wil personal trainer worden. Rechter: is daar veel vraag naar? Verdachte: valt in Friesland wel mee.
quote:Politiemensen die twintig jaar bij politie werken, oa in Amsterdam, hebben zelden of nooit zoiets meegemaakt. Ook niet met Ajaxhooligans.
wat een bullshit verkondigen ze zeg.quote:
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?quote:
quote:adv. hoge raad omgaan met aggresieve personen beroepsrisico politie.
quote:verdachte een: op youtube staat filmpje van oude man op scooter die door politie in elkaar wordt geslagen.
sowieso gejank van de 1ste plank.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die schoenen hebben toch helemaal geen stalen neuzen meer?
Iets met het mogelijk afknijpen van de tenen enzo, zelfde als in de bouw en dergelijke..
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.quote:
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Moeder van een vriendin van mij zit in een of andere commissie ter bevordering van de Fins-Russische relaties. Die krijgt een hartstilstand als ze dit ziet.
Finnen en Russen zijn geen beste vriendjes nee.
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Nog steeds door/ van voor WO II? (Russen zijn Finland toch binnengevallen, meen ik?)
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Geloof het wel ja.
Finland was fout in de oorlog
wacht even hoor........ dus de ME krijgt nog geld toe? geen wonder dat ze rellen lopen uit te dagen....quote:immateriele schade me'ers in totaal 4000 euro toegewezen.
was ook sarcastich bedoeldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaardenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in die hele Finse kwestie.
Eerst viel de Sovjet Unie Finland aan, daarna wilde de Finnen wraak en hielpen ze de Duitsers met de inval van Rusland en later hebben ze zelf ook nog oorlog gevoerd tegen de Duitsers.
Gelukkig maar.quote:
De Finnen hadden er trouwens wel een legitieme reden voor, vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, moet je voor de grap eens de lijst opvragen van landen die in 1945 aan Duitsland nog even de oorlog verklaarden
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.quote:
Of een deel van de Nederlandse bevolking die zich in de laatste maanden voor de bevrijding nog even bij het verzet ging aansluiten en ná de Duitse capitulatie voorop liepen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar er zijn zat landen geweest als Italië en Turkije die de hele oorlog neutraal geweest waren of zelfs aan de Duitse kant hadden gestaan, die later nog even mee wilden profiteren.
Discussieren met Turken heeft geen zin. Ik vermoei mezelf liever met een potje stevige sex.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens een discussie hebben met een Turk over de rol van zijn land in Wo2. Die hebben nog niet half door hoe laf dat land toen was.
quote:Celstraffen tot half jaar voor relschoppers Cambuur
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft vrijdag gevangenisstraffen tot zes maanden opgelegd aan relschoppers, die zich hebben misdragen na de wedstrijd Cambuur-Roda JC.
Zeven mannen uit Leeuwarden in de leeftijd van 19 tot en met 27 jaar stonden terecht. Ze kregen allen een stadionverbod van twee jaar van de rechter.
Het zevental behoort tot de groep relschoppers die na de beslissende promotiewedstrijd tussen Cambuur en Roda JC twee weken geleden flink huishield rondom het stadion.
De straten in de buurt van het stadion werden door de supporters deels gesloopt. Ze gebruikten stoeptegels om agenten te bekogelen. Bij de rellen raakten negentien agenten gewond.
quote:Politie verrast door hevigheid rellen Cambuur;
ME-commandant: grote groep hooligans volgt aanwijzingen op van kleine groep
‘De rellen leken goed georganiseerd’
Leeuwarden - De rellen na afloop van de wedstrijd SC Cambuur-Roda JC zijn voorbereid en georganiseerd door een klein groepje hooligans die zelf stadionverboden hebben. Dat stelt Kees Smeltekop, plaatsvervangend districtschef in Leeuwarden en ME-commandant, onder meer op basis van het verloop van de rellen.
Door Patrick van ’t Haar.
,, Ik ben ervan overtuigd dat een klein groepje hooligans aan de touwtjes trekt en de rellen organiseert, de relschoppers aanstuurt en de tactiek bepaalt. Het probleem alleen is dat zij elke keer buiten schot blijven. Hen zul je niet zien met een steen in de hand, zij blijven op de achtergrond. Voor ons is het heel moeilijk om aan te tonen dat zij de rellen organiseren. Daarvoor hebben wij de nieuwe voetbalwet nodig die de politie ruimere opsporingsmogelijkheden geeft. Maar die wet ligt nu nog bij de Eerste Kamer en dus blijven deze jongens buiten schot.”
Smeltekop zit aan tafel in zijn werkkamer op bureau Gardeniersweg in Leeuwarden. Aan de wand een T-shirt van Cambuur met handtekeningen van de spelers en een sjaal van de club. ,,Die kon ik de afgelopen dagen echt even niet meer zien.”
Ruim een week na de rellen en een dag voor de rechtszaak tegen elf aangehouden relschoppers - die vandaag diende - is Smeltekop nog dagelijks bezig met de rellen. ,,Je weet als politieman hoe het werkt bij Cambuur. Er is dat groepje hooligans dat aan de touwtjes trekt. Het gaat om een aantal jongens met stadionverboden die zich tijdens de wedstrijden in de omgeving ophoudt. Hun gedrag en manier van werken lijken ze overgenomen te hebben van de hooligans uit Engeland. Ook daar is sprake van een klein groepje dat de lijnen uitzet en een grote groep relschoppers die de aanwijzingen en tactiek opvolgt.”
Scenario’s
Vooraf had de politie rekening gehouden met rellen, alleen niet op deze schaal. In de voorbereiding maakte de politie twee scenario’s: een voor winst van Cambuur, een voor verlies. In het geval van winst zou het volgens het scenario relatief eenvoudig zijn de Roda-supporters uit het stadion te krijgen en naar de gereedstaande bussen in de Coopmansstraat te loodsen - de Cambuuraanhang zou feestvieren in het stadion en hooguit bij de rotonde op de Archipelweg zou een groep hooligans proberen de vertrekkende bussen op te wachten.
Bij het verliesscenario concentreerde de politie-inzet - een peloton ME bestaande uit vijftig man, een aanhoudingseenheid en twee busjes met gewone politie - zich op het veilig laten vertrekken van de Roda-supporters, maar zou ze ook nadrukkelijker aanwezig zijn in de omgeving van het stadion.
,,De eerste wedstrijd tegen Roda JC was volstrekt rustig verlopen en we hadden ook geen signalen van buiten gekregen dat het uit de hand zou lopen. Dus concentreerde de inzet van de ME zich vooral op de rotonde bij de Archipelweg. Het idee was de daar verzamelde supporters met een paar charges richting Heechterp te jagen waardoor de bussen veilig konden vertrekken.”
Maar het liep anders. Niet alleen gingen honderden relschoppers meteen na het laatste fluitsignaal om kwart over elf richting de Archipelweg, ook vielen de hooligans vanuit het stadion de politie aan op de hoek van de Coopmansstraat en het Cambuurplein. Enkele honderden anderen deden hetzelfde bij de rotonde en ook in het stadion zelf was de mobiele eenheid nodig omdat suppoosten in het nauw gedreven werden.
,,Daardoor werden wij volledig verrast. Want ook vanuit de stegen van de Albert Schweitzerweg vielen relschoppers de politie aan. En vanuit de Insulindestraat viel een groep hooligans de ME in de rug aan. Op vier plaatsen werden we aangevallen met stenen en alles waarmee gegooid kon worden, en we waren ook in het stadion nodig. Daardoor moest ik schipperen met de inzet van de ME en kwam de eenheid op de hoek met het Cambuurplein in het nauw. Een half uur na het uitbreken van de rellen kreeg ik van daaruit de noodkreet dat ze het niet lang meer zouden houden. Toen heb ik de burgemeester en de officier van justitie toestemming gevraagd om traangas in te zetten.”
Omdat er geen rekening was gehouden met zulke hevige rellen, had de ME geen traangas bij zich want die behoort niet tot de standaarduitrusting. Het duurde daarom nog ruim een half uur voordat het gas kon worden ingezet. In die periode - tussen pak ’m beet twaalf uur en half een - wist de ME de Roda-aanhang in de bussen te krijgen en met een aantal charges de rotonde bij de Archipelweg schoon te vegen. Om half een kondigde de ME aan dat ze traangas in zou zetten tegen de honderden die op de hoek met het Cambuurplein stonden, wat vijf minuten later ook gebeurde.
,,Toen zwakten de rellen snel af, een kwartier later loste de groep op en konden ook de Roda-spelers veilig vertrekken. Om kwart over een, twee uur na het begin van de rellen, was de rust in de buurt teruggekeerd.”
Nog nooit zo heftig
Meteen na het beëindigen van de actie kwamen alle ingezette agenten en ME’ers bij elkaar op het bureau aan de Holstmeerweg. In eerste instantie was de stemming nog goed, de ingezette agenten hadden het gevoel de klus toch maar geklaard te hebben.
Maar in de dagen daarna sloeg de stemming om. ,,Er ontstond kwaadheid. Waarom waren ze zo aangevallen? Ik zelf heb jarenlang bij de ME gezeten in Amsterdam en het nodige meegemaakt. Maar zo heftig als dit, zo langdurig, dat is me niet eerder overkomen. Een van de ME’ers zei tegen mij dat hij het gevoel had gehad dat de relschoppers stenen gooiden om te doden, zo had hij het ervaren.”
Volgens Smeltekop heeft de politie de situatie van tevoren niet verkeerd ingeschat. Er was rekening gehouden met rellen, er was ingeschat dat de groep relschoppers groter zou zijn dan in het verleden maar daar was de politie-inzet ook op berekend. Eigenlijk was het ‘de tactiek’ van de hooligans de politie verraste. ,,Dat is voor mij een bevesting van het vermoeden dat de rellen voorbereid en georganiseerd waren. Zoiets ontstaat niet spontaan.”
Smeltekop is benieuwd naar de rechtszaak tegen elf verdachten, die vandaag de hele dag duurde. Vooral naar de straffen die de verdachten eventueel opgelegd krijgen. ,,In ieder geval is het een goede zaak dat er door de recherche meteen stevig op in is gezet, er meteen een Team Grootschalige Opsporing is samengesteld dat onderzoek doet naar de rellen. Want deze elf staan vandaag voor het hekje maar er gaan er nog heel wat gaan volgen.”frieschdagblad.nl
Er is voldoende traangas gebruikt, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:27 schreef Bullebak het volgende:
Hele politiesysteem in rep en roer daar
Geen Bratra eenheid mee hebben naar zo'n wedstrijdWat een amateurs.
Toen ze het nodig hadden moesten ze nog een half uur wachten, omdat die gasten die dat mogen doen niet opgeroepen warenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is voldoende traangas gebruikt, wat wil je nog meer?
Maar het klinkt wel erg kneuterig inderdaad...
idd, daar blijf ik mij ook weer over verbazen.. vooropgezet my assquote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:26 schreef Happel het volgende:
Och gut, komen ze weer met dat gezeur dat het een vooropgezet tactisch plan was.
quote:Geldboete voor Fortuna Sittard
SITTARD - Fortuna Sittard heeft maandag van de KNVB een boete van 7500 euro gekregen.
Supporters van de Limburgse voetbalclub gooiden in de thuiswedstrijd tegen MVV vuurwerk in het doelgebied van de doelman van de tegenstander.
Fortuna is momenteel in afwachting van de uitspraak van het hoger beroep dat de club tegen de KNVB heeft aangespannen voor behoud van de proflicentie.
De uitspraak is woensdag.
Komop zeg, als je complete straten sloopt en die naar mensen gooit?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef Freeflyer het volgende:
Inmiddels heb ik wat over de celstraffen mogen vernemen.
Het zal de komende dagen wel duidelijk worden hoe of wat, laat ik het zo zeggen, ik schrok behoorlijk toen ik het hoorde.
Hehe kende het nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie die filmpjes van Danny Dire al gezien? Deze gevaarlijke gek (let op het loopje) gaat langs bij firms van oa. Sunderland, Feltham, Essex, Norwich, en natuurlijk Wussia.
Straffen hoor je mij ook niet over. Ging over celstraffen. Omdat het om voetbal gerelateerd geweld gaat zijn celstraffen inenen normaal?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop zeg, als je complete straten sloopt en die naar mensen gooit?
Daar mag je best voor gestraft worden ja![]()
Ben dan benieuwd of Cambuur ook zo'n boete krijgt. In de laatste wedstrijd tegen Roda werden ook daar fakkels afgestoken..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:57 schreef MaxPower het volgende:
Kijken of Twente die boete dan ook krijg n.a.v. de bekerfinale..
Was hij niet degene die denkt dat de F-Side bij Ingang F van de ArenA zit?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:24 schreef Ruud het volgende:
Wie is Danny Dire?
Dat was Danny Dyer, die in deze filmpjes dus wordt geparodieerd.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was hij niet degene die denkt dat de F-Side bij Ingang F van de ArenA zit?
Aha. Dan zal ik die filmpjes ff checken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was Danny Dyer, die in deze filmpjes dus wordt geparodieerd.
Werd ook tijd, verschrikkelijke dingen. Verpestten echt het kijkplezier door 90 min. lang aan een stuk door te gaan...quote:FIFA is irritante toeters spuugzat
De wereldvoetbalbond FIFA overweegt een stadionverbod in te stellen voor de vuvuzela's, de zogenoemde toeters die tijdens de Confederations Cup massaal worden gebruikt.
Vooral de Zuid-Afrikaanse voetbalfans laten zich niet onbetuigd tijdens de wedstrijden om het prestigieuze evenement. Het olifantengeluid dat de toeters voortbrengen overstemt de stadionspeaker en leidt tot veel irritatie bij de televisiekijkers.
De vuvuzela's kunnen ook als slagwapen worden gehanteerd. Mede daarom zal het instrument mogelijk niet meer in de stadions worden toegelaten, meldt Sportweek.
Op 1:29 .. Is dat nou iemand met een Feijenoordjas?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Silenus het volgende:
Hebben jullie die filmpjes van Danny Dire al gezien? Deze gevaarlijke gek (let op het loopje) gaat langs bij firms van oa. Sunderland, Feltham, Essex, Norwich, en natuurlijk Wussia.
Sunderland
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Werd ook tijd, verschrikkelijke dingen. Verpestten echt het kijkplezier door 90 min. lang aan een stuk door te gaan...
Heb je al eens 90 min. naar zo'n wedstrijd gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]Laat ze lekker ...
Ik erger mij aan dat getrommel bij (oa) Vitesse en Utrecht... Ook maar verbieden?
quote:Staking door voetbalvlag
De staalfabriek in het Belgische Seraing ligt de hele dag plat wegens ruzie om een vlag van Standard Luik.
Een medewerker van het onderhoudsmagazijn van de fabriek had op zijn werkplek de vlag van de Belgische kampioen opgehangen. Daarop werd hem gevraagd die weg te halen, wat hij weigerde. De directie dreigde met een boete en verweet de man in een aangetekende brief 'buitensporig gedrag'.
Volgens een woordvoerder van de vakbond Metaal zijn de sancties onevenredig zwaar. De vierhonderd personeelsleden besloten unaniem de fabriek niet in te gaan en legden voor 24 uur het werk neer. Er bestaan al langer spanningen tussen de CMI-directie en de werknemers.
Ik ken het. Heb ook ooit problemen gehad op werk omdat ik een Ajax-vlag op de muur had gehangen. Stelletje nazi's!quote:
Als dat zou kunnen, graag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:38 schreef Keltie het volgende:
Ik erger mij aan dat getrommel bij (oa) Vitesse en Utrecht... Ook maar verbieden?
Confed. Cup? Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Heb je al eens 90 min. naar zo'n wedstrijd gekeken?
Ik aan die trommels ook niet.quote:En ik ben niet de enige die zich er aan stoort, anders zouden ze het niet willen verbieden he...
Niets gewend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:25 schreef Robinhoo het volgende:
Trommels maken me altijd wakker op de zondagwedstrijden. Dan ben ik altijd knetterbrak.
Jewel ?quote:
Jij bent nooit moe op zondag ?quote:
Moe? Nee. Brak? Ook niet echt eigenlijk.quote:
Kater ey.. 16 dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind jou wel echt bruut hoor Robinhoo, hoe oud ben je? 15?
quote:ben jij die kankermongool die ook op voetbalprimeur zit, zo ja, krijg kanker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Je maakt wel vrienden zie ik in je FB:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef Robinhoo het volgende:
Maja dat heb ik ook. Als ik een kater heb en ik ga verder met zuipen gaattie weg

Levenslang, schei toch uit man...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef TheArt het volgende:
En terecht. Het had voor mijn part ook een levenslang stadionverbod mogen zijn.
Waarom schei uit? Als je schijnbaar geen minuut respect op weet te brengen voor een dode door gewoon je bek dicht te houden, dan hoor je gewoon niet toe gelaten te worden. Klaar, simpel. En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.quote:
Onzin 5 jaar is goed, moet wel een geldboete bij zitten ¤650 volgens mij is het bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom schei uit? Als je schijnbaar geen minuut respect op weet te brengen voor een dode door gewoon je bek dicht te houden, dan hoor je gewoon niet toe gelaten te worden. Klaar, simpel. En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |