en de fans van het spel ...die dus grof betalen voor een seizoenskaart...jagen ze er mee weg...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef boyv het volgende:
Dat houdt de niet-voetballende fans ook in vorm 14.gif
tis niet anders....quote:
En die zoeken een 'reden' om te gaan knokken. Over het algemeen is het knokken belangrijker voor ze dan de club waarvoor ze het doen.quote:
Ik ben nog nooit in een stadion geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef Superheld het volgende:
Sinds wanneer kom jij niet meer in de stadions dan? Sinds eind jaren 90 is het geweld rondom de stadions afgenomen en is het naar andere plaatsen verplaatst.
wat vind je hier van?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind het niet normaal. Maar ik vind al die reportages etc op tv over dit onderwerp erg mooi en boeiend.
Wat een cliché-geleuter.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef prupke het volgende:
Ik heb zelf altijd graag naar wedstrijden gekeken, maar sinds dat de leuzen en het vechten ,schijnbaar belangrijker zijn dan de hele voetbalwedstrijd..... heb ik er geen zin meer in om er van te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |