quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoordfans woedend om paasvuur Lochem
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor in de OP:
quote:Volgend jaar geen paasvuur van Sportclub Lochem door ongepaste grap
Op naam van Sportclub Lochem is dit jaar een vergunning aangevraagd voor een paasvuur in Lochem. Mensen die snoeihout zouden brengen zouden een vrijwillige bijdrage storten welke ten goede zou komen van de jeugdafdeling van Sportclub Lochem.
De bijdrage van € 15,- viel natuurlijk vies tegen maar wat nog erger was is dat enkele mensen het nodig vonden om als (flauwe) grap een rood/wit shirt te verbranden.
Bij onze vereniging zijn de leden ook supporter van een BVO en zo zitten we met supporters van Go Ahead Eagles, De Graafschap, FC Twente , Heracles, Vitesse, NEC en natuurlijk van PSV, AZ, Ajax en Feyenoord.
Namens het bestuur bied ik onze excuus aan de supporters van Feyenoord voor deze ongepaste grap. Wij zijn een sportieve voetbalvereniging met respect en waardering voor elkaar.
Namens het bestuur van Sportclub Lochem
Jan Brunshorst
Wat stel jij je dan voor bij een doodschop? Kokmijer achtige zaken als open beenbreuken?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had een doodschop verwacht maar dit valt wel mee.
Idd. Tuurlijk is het erg dat ie zo op z'n rug schopt, maar die eerste schop komt op mij gewoon over alsof ie de bal wil wegschieten uit frustratiequote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Hoi ik ben Frankz0rz 14 jaar oud uit Uden en ik heb een ENORM bord voor mn kop!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Idd. Tuurlijk is het erg dat ie zo op z'n rug schopt, maar die eerste schop komt op mij gewoon over alsof ie de bal wil wegschieten uit frustratie
Hij mist de bal gewoon. En die 2e schop veegt die meer over zijn rug dan dat die hem raakt. Valt mee dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hoi ik ben Frankz0rz 14 jaar oud uit Uden en ik heb een ENORM bord voor mn kop!
Het gaat meer om de intentie, bal is al lang en breed weg, voor hetzelfde geld haalt ie de rug helemaal open van die kerel....quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij mist de bal gewoon. En die 2e schop veegt die meer over zijn rug dan dat die hem raakt. Valt mee dus.
Valt wel mee zegt iequote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
Pepe heeft inderdaad geluk dat 'ie 'm eigenlijk niet eens raakt. Het is nu meer schampen ipv het ziekenhuis inschoppen, hoewel de intentie duidelijk is en (stevig) bestraft dient te worden..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Valt wel mee zegt ie
dit hoort niet op een voetbal veld en is geen eens een overtreding meer dit K1 in kwadraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop