OP is for rentquote:
exactlyquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zullen we die er weer eens bij halen![]()
. Tja al doende leert men
. moet wel gezegd worden dat wij het netjes op msn hebben uitgepraat.
JP me een mail had gestuurd met uitleg. Soms heb je andere inzichten nodig om te zien dat je ook zaken anders kan aanpakken.
Je post spreekt al voor zich. Dat is iets wat je nooit zal kunnen begrijpen zonder het zelf ervaren te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom is defensie in godsnaam samenleving?
whehe ik moest ook echt grijnzen toen ik het lasquote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP
Prima gozer! Lijkt er een beetje op dat je het niet kan hebben dat hij carriere maakt / heeft gemaakt.
Kevin
Vooral met jou lig ik vaak in de clich en soms vind ik je ook echt een klootzak maar in real life kunnen we het altijd prima vinden
Dan moet jij niet prediken dat het DE samenleving is zonder uitleg te willen geven.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Je post spreekt al voor zich. Dat is iets wat je nooit zal kunnen begrijpen zonder het zelf ervaren te hebben.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi is ook een lul aangezien hij me vaak pwned met FIFA en soms (zoals gister) zo oneerlijk wint![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lijkt er een beetje op dat je het niet kan hebben dat hij carriere maakt / heeft gemaakt.
Jij bent ook een stuk slapper dan ik had verwacht, al heb ik wel zwaar respect voor je fiets hobbyquote:Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
damn Baus, nu weten we het wel
Ga maar weer plastic kogeltjes schieten
Dat is onmogelijk om uit te leggen.. zoals ik zei, moet je meegemaakt hebben.. Het vormt je. Enorm! En als je dan terug moet keren dan kots je meer dan jij ooit aan kotssmileys hebt gepost. Het is niet uit te leggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan moet jij niet prediken dat het DE samenleving is zonder uitleg te willen geven.
Siert je wel jah! Staatsmongool..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Sickert het volgende:
nog 1 reactie op dit alles aangezien staatsmongool bezig blijft
BOEHOEHOE!
oog om oogquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef FJD het volgende:
Weet je Baus, voor iemand die respect wenst voor zijn leven weet je maar verdomd weinig respect op te brengen voor dat van een ander.
Defensie ja! En als je verder leest dus niet de KLu.. en al helemaal geen TD'ersquote:
Sorry, ik dacht met volwassenen te maken te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Major-Balls het volgende:
oog om oog
idem ditoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht met volwassenen te maken te hebben.
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Major-Balls het volgende:
wat doe je dan? Heb jij die ervaring of ben jij die shit gewend om dan je mannetje te staan.. of ga je achter de boekenkast![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Incolumis het volgende:
ga jij maar lekker spelen met pistooltjes, gaan de volwassenen even verder met leven. oh wacht, dat doen wij niet, want NuKuBu's doen niks
ze zijn niks gewend, janken al bij een gescheurde nagel, doen zittend hun behoefte, tja dan roep je de problemen op jezelf af he?
jij hebt een compleet verkeerde totaalbeeld van de samenleving en je probeert je er tegen af te zetten. leuk voor je, het ga je goed, maar zet je er dan ook echt tegen af, ipv dat halfbakken gedoe. computeren is ook voor de zwakken, dus ga naar buiten, slaap onder bruggen, wordt public enemy no. 1, totdat de robots komen zodat je ons "gewone volk" kunt leiden naar de overwinning!
Eh.. Inco? Robots?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Incolumis het volgende:
ga jij maar lekker spelen met pistooltjes, gaan de volwassenen even verder met leven. oh wacht, dat doen wij niet, want NuKuBu's doen niks
ze zijn niks gewend, janken al bij een gescheurde nagel, doen zittend hun behoefte, tja dan roep je de problemen op jezelf af he?
jij hebt een compleet verkeerde totaalbeeld van de samenleving en je probeert je er tegen af te zetten. leuk voor je, het ga je goed, maar zet je er dan ook echt tegen af, ipv dat halfbakken gedoe. computeren is ook voor de zwakken, dus ga naar buiten, slaap onder bruggen, wordt public enemy no. 1, totdat de robots komen zodat je ons "gewone volk" kunt leiden naar de overwinning!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekDie dingen zijn 600blz dik met harde kaft
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekDie dingen zijn 600blz dik met harde kaft
Dan belt Frank gewoon Jack Bauer voor mequote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Major-Balls het volgende:
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)
B) Succes!
Heb je Fer zn buik wel eens gezien ?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)
Ja.. heel volwassen!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan belt Frank gewoon Jack Bauer voor me
ja! en toen was mijn buik ook nog bierlijk.. maar wel al gruwelijk aan het verminderen, en dat heeft Fer zelf ook gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb je Fer zn buik wel eens gezien ?
Met alle respect maar wat is jou CV? Verf maken? Je roept het nu wel allemaal over jezelf af hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Siert je wel jah! Staatsmongool..Spiegel is gelukt zie ik!
![]()
![]()
Veel verder kom je niet.. CV = bouwmarkt salade .. Top Tokkie!
JP!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef jpjedi het volgende:
Tja ahum...
Tee vee peetje dan maar
Gewoon omdat het kan
Wacht, dan volg ik je!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef jpjedi het volgende:
Tja ahum...
Tee vee peetje dan maar
Gewoon omdat het kan
Is Baus ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ben er weer bij, vrienden van het goede leven! Was op reis in ons mooie europa. En om er maar een leuke in te gooien. Housewarming Bof bbq bij ons in Juni op een zaterdag middag&avond. Data die mensen echt niet kunnen??
Eeuuh.. geloof dat Juni voor mij al volledig volgeboekt is in de weekenden..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ben er weer bij, vrienden van het goede leven! Was op reis in ons mooie europa. En om er maar een leuke in te gooien. Housewarming Bof bbq bij ons in Juni op een zaterdag middag&avond. Data die mensen echt niet kunnen??
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Baus, please! Stop nou maar met dat Boy Meets World verhaaltje e.d. Net of je ook maar een haar beter bent dan iemand anders als je "van alles" hebt meegemaakt. Gelukkig vind je jezelf wel stoer en geweldig, nou prima. Maar IK heb genoeg vrienden waar ik op kan rekenen, vraag me sterk of jij die ook hebt.
In plaats van op mij (en JP & Kev) af te geven zou ik je aanraden eerst eens naar jezelf te kijken.
[..]
Met alle respect maar wat is jou CV? Verf maken? Je roept het nu wel allemaal over jezelf af hoor
Ik doe het alleen met Viro, dat past inmiddels.. de rest zijn nog een beetje van die tight ass gevallenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Verluste het volgende:
Close gedoe allemaal zeg
Doen jullie het ook met elkaar?
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ik kan de 13de en 20ste niet in de avond. Mocht ik nu niet kunnen (wat wel kut zou zijn) maken we wel een afspraakje onderlingquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Waarom ben je gestopt bij het Korps?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef Major-Balls het volgende:
09-1999 - 04-2004 Korps Mariniers
niemand wil met mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Verluste het volgende:
Close gedoe allemaal zeg
Doen jullie het ook met elkaar?
Deed je het met mij dan alleen voor de verbouwing in je huisquote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef ursel het volgende:
[..]
niemand wil met mij.
Wil jij misschien.?
Was die verkrachting maar een spelletje voor je dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Deed je het met mij dan alleen voor de verbouwing in je huis
Einde contract zat er aan te komen en verlenging was van mij uiit niet gewenst ivm omstandigheden tijdens SFIR-2, ga ik verder niet over uitwijden behalve het feit dat de sfeer door omstandigheden ernstig achteruit is gegaan met zelfs een PTSS storing tot gevolg waardoor ik nu ook niet meer verder kan in dat waar ik me thuis voel..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt bij het Korps?
Ah okee, het eerst wat bij me te binnen schoot was een Amerikaanse spreuk: That sucks major ballsquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Einde contract zat er aan te komen en verlenging was van mij uiit niet gewenst ivm omstandigheden tijdens SFIR-2, ga ik verder niet over uitwijden behalve het feit dat de sfeer door omstandigheden ernstig achteruit is gegaan met zelfs een PTSS storing tot gevolg waardoor ik nu ook niet meer verder kan in dat waar ik me thuis voel..
ik beschermd? je trekt heel snel een conclusie over mij die totaal niet klopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
wederom psychologen voer
om van te smullen.. of ben jij wel normaal?
![]()
Ik doe al jaren mijn ding, en dat gaat nog vrij goed ook![]()
Geloof jij in films?![]()
![]()
Dit is dus zoals het hoort? Dit is nou de burgermaatschappij?Films en televisie en daaruit conclussies trekken.. Meiden, jullie leven veels te beschermd
![]()
En het maar over volwassen hebben.. netzoals FoxieBlijf maar lekker hangen, is goed voor je ontwikkeling
1e 2 weken nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
ik wil wel, maar allleen omdat ik je gezien heb in wielrenbroekjequote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef ursel het volgende:
[..]
niemand wil met mij.
Wil jij misschien.?
Don't worry.. dat doet iedereen hier.. is een trendquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik beschermd? je trekt heel snel een conclusie over mij die totaal niet klopt.
ouwe geile boefpikquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef Major-Balls het volgende:
Maar ik kom er niet mee weg blijkbaar.. en IJs bijvoorbeeld wel.. No offence boeffie!
Wees eens eerlijk.. BoF! is in principe over.. dat is een feit. Net als dat met een knip met de vinger de reeks passe is. Valt niet te ontkennen.
Het zou verdomme eens tijd worden dat je op een meeting komt bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey weet je wel hoe moeilijk het is om een mooi huisje te vinden voor weinig.
Geil istie he..quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wil wel, maar allleen omdat ik je gezien heb in wielrenbroekje
Mjah, ontwikkelingshulp. Klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
Ik ken wel een paar nog nuttelozere kostenposten bij de Nederlandse overheid
ik denk dat het meeste er wel over gezegd isquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Hmmm zal ik nog reageren....
Misschien is het verstandiger als we kostenposten bij de overheid opnoemen die niet nutteloos zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:43 schreef Keltie het volgende:
Mjah, ontwikkelingshulp. Klopt.
ik heb zitten gokken en puzzelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik heb moeten googlen om te ontdekken wat een NuKuBu is
Goed gedicht zo op de vroege morgen man!quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik denk dat het meeste er wel over gezegd is![]()
laten we maar weer over gaan op de orde van de dag..
aftrekken op HDMI kabels![]()
![]()
want negers met grote paarse fluiten,
die over vergulde HDMI kabels spuiten,
jah, daar wordt ik wel een beetje opgewonden van,
does doen we deze morgen eerst maar even lekker sjorren dan!
google agenda kan datquote:Op vrijdag 24 april 2009 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Morguh! Is er geen site waar je data in kunt zetten en iedereen kan laten invullen wanneer hij kan? Heb wel eens zoiets gezien meen ik. Anders google ik op mijn werk wel even vandaag
Nutteloze Kut Burgerquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik heb moeten googlen om te ontdekken wat een NuKuBu is
Meestal zijn ze na hun diensttijd ook nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nutteloze Kut Burger
Dat die er mede voor zorgen dat het CMH (Centraal Militair Hospitaal) netjes doordraaid zodat ze al die bermbomslachtofffers kunnen helpen denken ze niet bij na
een buschauffeur is heel nuttig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Meestal zijn ze na hun diensttijd ook nutteloos
ken er hier iig 2 waarvan er 1 geen klap uitvoert en de andere buschauffeur is geworden
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nutteloze Kut Burger
Dat die er mede voor zorgen dat het CMH (Centraal Militair Hospitaal) netjes doordraaid zodat ze al die bermbomslachtofffers kunnen helpen denken ze niet bij na
Waarvan we die jodenfooi van hunnie betalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloos
Nutteloos als het is moeten we wel steeds meer afdragenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloos
Anders moeten al die militaireen straks zelf een discussie over kabeltjes gaan voeren. Nu hebben wij dat toch maar mooi voor ze gedaanquote:
met HDMI kabels kun je zelfs nog tanks uit de modder sleuren!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders moeten al die militaireen straks zelf een discussie over kabeltjes gaan voeren. Nu hebben wij dat toch maar mooi voor ze gedaan
En ze zien er veel scherper uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met HDMI kabels kun je zelfs nog tanks uit de modder sleuren!
sterker nog, ze worden er zelfs energiezuiniger mee!
mot je nog die kloon?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en upscalen maar mammoth tank![]()
[ afbeelding ]
tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Incolumis het volgende:
JP je nodigt ook ispy en baus uit?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Incolumis het volgende:
JP je nodigt ook ispy en baus uit?
Ingevuld!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef jpjedi het volgende:
Heren en dames boffers
Als het goed is hebben jullie mail van datumprikker.nl (nog bedankt Ferdi). Indien je niets heb gezien check dan je hotmail account of je spam box even. Anders stuur me ff een berichtje dan voeg ik je alternatief mailadres toe. Iedereen is uitgenodigd (Ja jij ook Baussie)
Laten we zeggen dat ik zondagavond de knoop door hak wat betreft de datum.
misschien zijn jullie familiequote:
Is jou bruiloft ook in Brabant?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou verdomme eens tijd worden dat je op een meeting komt bedoelde ik
Hoe ging de Amstel Gold Race? Heb je een beetje mooie tijd gereden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
gewoon een gevalletje van aandacht tekort, meer niet
Kom je ook?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
gewoon een gevalletje van aandacht tekort, meer niet
nope, maar PM het adres ff, kom ik 's avonds nog even wedding crashen als mijne geen ruk aan isquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is jou bruiloft ook in Brabant?
wat doe je liever op je verjaardag, met toffe gaymers BBQen of Fok!kenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef Keltie het volgende:
Datums, thuis even overleggen. 16 mei is geen optie omdat ik dan jarig ben.
Fok!enquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat doe je liever op je verjaardag, met toffe gaymers BBQen of Fok!ken
Zonder die geile avatar van jou moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
zo, ik ga afsluiten, 12.15 my bro oppikken en dan fiesta![]()
check jullie later, keep it cool down here
ja ging best aardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe ging de Amstel Gold Race? Heb je een beetje mooie tijd gereden?
Klinkt goed, mooie tijd ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ja ging best aardig.
Het was 150 km en de tijd was 5.21
28.5 gem.
Ondanks dat het erg druk was op het parkoers komen we goed doorrijden. Op sommige klimmetjes was het ff slalommen, maar dan kan ook niet anders dan met 11.999 anderen.
Het weer was ook erg goed![]()
Zondag gaan we een tocht rijden in Belgie, naar Banneux toe en een weekje later de Fietschallenge
Nondeju zeg..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ja ging best aardig.
Het was 150 km en de tijd was 5.21
28.5 gem.
Ondanks dat het erg druk was op het parkoers komen we goed doorrijden. Op sommige klimmetjes was het ff slalommen, maar dan kan ook niet anders dan met 11.999 anderen.
Het weer was ook erg goed![]()
Zondag gaan we een tocht rijden in Belgie, naar Banneux toe en een weekje later de Fietschallenge
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica - Enter Sandman nu op Radio Veronica!
omdat het geen NuKuBu's zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG waarom doen mensen elkaar dit aan? Ben er gewoon ff helemaal stil van.
Niet kijken als je een zwakke maag hebt.
Nou dat zijn het juist welquote:
Definitie die ik hier heb geleerd is dat als je braaf bent een Nukubu bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou dat zijn het juist welFilmpje wel bekeken?
Wie heeft de triathlon uitgevonden.??quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komt een vis bij Jomanda, zegt ze: Ik zie het al, uit de kom...
schaamteloos gejat van de frontpage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
India projectquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef staticdata het volgende:
wat ga je in Dubai doen? wel cool
Is dat voor het midden oosten project?
toen ze kampioen werden was ik er bij! dat was pas tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
FC Dordrecht
Haha, vanavond naar de wedstrijd geweest in het Dordt stadion en ze hebben met 1 - 0 gewonnen en zijn periodekampioen
Mwah, op dat (schijnbaar onterecht afgekeurde) doelpunt van Knoppert na vond ik ADO wel dreigend maar niet echt juh van het kansen hebben. De 2de helft begonnen ze sterker maar daarna begon de wedstrijd ook pas.. Slecht voor m'n hart, slecht voor m'n keel maar een heerlijk resultaatquote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef FJD het volgende:
Avond
3 punten uit Den HaagGelijkspel was eerlijker geweest maar who gives a fuck
Onze voorspelling van Twente is gisteren goed uitgekomen. Punten verloren in Heerenveen en nu AZ met een 2e elftal op komt dagen kan Ajax daarvan profiteren.
Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Tot het gaat regenen dan gaan we het dak dicht doen
Het was van beide kanten niet echt hoogstaand te noemenquote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Keltie het volgende:
Mwah, op dat (schijnbaar onterecht afgekeurde) doelpunt van Knoppert na vond ik ADO wel dreigend maar niet echt juh van het kansen hebben. De 2de helft begonnen ze sterker maar daarna begon de wedstrijd ook pas.. Slecht voor m'n hart, slecht voor m'n keel maar een heerlijk resultaat
Nah, lekker veel strijd.. Vond het wel een toffe match, maar dat is misschien ook het verschil tussen TV en in het stadion?quote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet echt hoogstaand te noemenZodra Feyenoord een beetje ging combineren ging het wel erg hard
maar verder was t een beetje een jammere wedstrijd.
Trouwens:
Mag Silver_Shark aub een ban?
2e helft werd het wel beter, toen was het wel weer leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Keltie het volgende:
Nah, lekker veel strijd.. Vond het wel een toffe match, maar dat is misschien ook het verschil tussen TV en in het stadion?
Nah, verschil van geld ey..quote:Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef FJD het volgende:
[..]
2e helft werd het wel beter, toen was het wel weer leuk om naar te kijkenEerste helft was vooral overspelen met de tegenstander
Na dat doelpunt van ADO werd het nog wel een leuke wedstrijd maar toch blijft het contrast met buitenlands voetbal echt groot. Gisteren Manchester United in een ruim kwartier 0-2 in 5-2 om zien buigen op een manier
Foxie heeft al meer ban tijd gehad dan heel BoF bijelkaar, dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Keltie het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Mag Silver_Shark aub een ban?
EDIT:
Dit dus:
Keeper AZ overleden?
Jij leeft van de zondag-avonden he..quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef FJD het volgende:
Diamond zal vanavond wel niet thuis durven te komen
Het is het enige in onze relatie dat nog leuk isquote:
tis dat ik niet van bier houd, maar dit is geniaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat net een beetje foto'tjes te bekijken kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whehe.. mooi was dat ja..quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindresultaat is ook mooiquote:
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt op mijn koelkast toen ik net op mezelf zatquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Belgiequote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ge-ni-aal!
Hier nog steeds geen internet. De 48 uur nadat de monteur is geweest duurt alweer een week. Als je belt blijven ze rustig vertellen dat ze ook niet weten hoe lang het duurt.
Maar goed. Weer heel weekend bezig de tuin te verbouwen. Zaterdag 2 vrachtwagens zand erin laten gooien met een kraan over het hek. Vrijdag komen ze nog 3 ladingen brengen om de tuin een halve meter op te hogen. Bestrating is besteld dus dan lekker klinkers zaaien. :p
Belgiequote:
Nu de rest nogquote:Op maandag 27 april 2009 07:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Belgie
Goedemorgen
Het Hart van Breda is afgepikt JP
Dat had ik al gezienquote:Op maandag 27 april 2009 10:12 schreef jpjedi het volgende:
Sorry Keltie maar het lijkt toch de 27e te worden.
[ afbeelding ]
Willen de heren die nog blanco staan dit even invullen anders ga ik er gemakshalve van uit dat je niet zal komen.
Een herhaling van de foto's van Jorrit..quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
tvp... wat is er 27e? kan nu even het mailtje niet vinden? zou wel kunnen...
Oo......quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Een herhaling van de foto's van Jorrit..
Maar dan in belgië zonder internet..
Heb je de mail van JP niet gehad?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elijmd__.html?p=10,1
wheheheh![]()
Test het uit op de aanstaande BoF! meet... Die Belgen hebben wel gekkere dingen gezien en gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat zal er gebeuren als er je er purschuim in spuit..
Had je Indie niet een uurtje kunnen laten gravenquote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy:
Check je LOI mail ff! anders mail me even je mailID.
Tuinieren voor gevorderden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de mail niet meer vinden, kan em wel herrineren iets vluchtig gezien te hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de mail van JP niet gehad?![]()
Kom je ook??
Ondanks dat je de enige bent die van JP een smal regeltje heeft gekregen..![]()
Oja, daar head ik het gelezen... Maar was vrijdag vrij...quote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy:
Check je LOI mail ff! anders mail me even je mailID.
Crazies..quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord
Gister vrijgezellenfeest gehad in ScheveningenDe vrijgezel heeft een bungy jump gedaan op de pier
Daarna 2,5 uur onbeperkt spareribs gegeten en bier gedronken
Vervolgens naar Holland Casino geweest ( ¤ 55,- winst
) en daarna nog naar Crazy Piano's. 4 uur geslapen en nu brak
Wie doet dat nou ..quote:Op maandag 27 april 2009 18:48 schreef Incolumis het volgende:
Users die quotes van andere users in hun sign zetten
Booster...Packs....?quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef FJD het volgende:
Volgens mij wordt Special Forces nog wel gespeeld maar al die booster-packs zijn waardeloos.
ja je hebt european forces and american (assault?). dit zijn 3 mappen per pack, maar wordt bijna niet gespeeld. Meest gespeeld zal nog normale bf2 zijn.quote:
Bf2 ''vanilla'' en special Forces worden het meest gespeeldquote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef FJD het volgende:
Volgens mij wordt Special Forces nog wel gespeeld maar al die booster-packs zijn waardeloos.
de boosterpacks zijn wel geinig om een keer gespeeld te hebben vooral the Great wall is leuk.. maar dat is eigenlijk de enige map die je vaker wilt spelenquote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef Cudles het volgende:
Oké ik neem wel de complete collection. Dan heb ik SF en de normale
http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.htmlquote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef Cudles het volgende:
Oké ik neem wel de complete collection. Dan heb ik SF en de normale
ty maar nu al bij bol besteld en betaald, krijg em morgen binnen. 10 euro maakt eigenlijk ook niks uit zullen we maar denkenquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Edition/Product.html
Hier voor 13 euro heb je alle edities
Dat is een krat pils gek..quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Cudles het volgende:
[..]
ty maar nu al bij bol besteld en betaald, krijg em morgen binnen. 10 euro maakt eigenlijk ook niks uit zullen we maar denken
Ik reken zelf altijd in kroketten. 9 euro verschil zijn 7 kroketten vroeger op schoolquote:Op maandag 27 april 2009 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een krat pils gek..
Of zelfs 2 kratten schutters..
quote:
man je kan er zo bijquote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik reken zelf altijd in kroketten. 9 euro verschil zijn 7 kroketten vroeger op school
Zijn er nog servers waar veel fokkers komen? Of is het allemaal beetje dood?
27 juniquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Sickert het volgende:
JP geef de man een stoel!
Je bedoelt Kees?quote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef ursel het volgende:
We houden toch een stoel over, omdat Bart Bart waarschijnlijk toch wel weer zal afhaken..
Een van onze vele kwaliteitenquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Cudles het volgende:
Zo te zien lullen jullie met 5 man ofzo het hele topic vol xD
Nee ik had al gezocht. Jullie zijn de enige die nog dapper door gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef ursel het volgende:
Ech wel, want de F staat voor Fantastisch in het kwadraat.
Maar volgens mij benne wij nog steeds het BF2 topic. Kan me niet voorstellen dat er ergens anders nog een draadje loopt..
Sterker nog! Over precies twee maanden gaan we de grens over en vallen we Belgie binnen!quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Cudles het volgende:
Nee ik had al gezocht. Jullie zijn de enige die nog dapper door gaan.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Een van onze vele kwaliteiten![]()
Voor BF2 spelers moet je hier allang niet meer zijn maar voor veel andere B's wel; Bier, BBQ, Boobies, BoF!fers
Dan pas?quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef Cudles het volgende:
Ik geef wel een update als ik het spel binnen heb. Nu ff tv kijken
Mooi man, dan gaan we met varens op onze kop de grote boze indy te lijf. Daarna zullen we een rituele BBQ houdenquote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Cudles het volgende:
Een meet in Belgie?
en met een beetje geluk braden we die dikke Buffelquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Mooi man, dan gaan we met varens op onze kop de grote boze indy te lijf. Daarna zullen we een rituele BBQ houden
Waterbuffel neukenquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
en met een beetje geluk braden we die dikke Buffel
Trouwens.. ik heb een honden allergievan 4%
oid!
dus beter blijft dat beest bij me vandaan! anders nies ik je hele huis onder![]()
Tis iig al een vooruitgang ten opzichte van onder kotsenquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef Sickert het volgende:
dus beter blijft dat beest bij me vandaan! anders nies ik je hele huis onder![]()
DJ bahilmanquote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees het al, wordt weer fantastisch! Lies en ik kijken er naar uit. 27e is definitief de datum heren. Vanaf uurtje of 4, er is wel een optie voor veldvoetbal op het voetbalveld in de straat. Dan kunnen we beter wat eerder verzamelen voor de liefhebbers. Ik zal nog wel rondmailen.
Ik heb nog een vraag voor muziekkenners. Ik zoek wat kamer muziek, jazz-achtig of instrumentaal. Easy-listening is zo dr enige term die in me op komt eigenlijk. Iemand tips voor leuke albums/cd's??
Tnx! Die Ga ik eens downen.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:21 schreef jpjedi het volgende:
Post anders ff die foto Fer, de iphone kan nog steeds niet knippen-plakken helaas.
Ik heb op ut werk nog wel een stapeltje winamp rado links.. Zitten wel keune tussen..quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx! Die Ga ik eens downen.
Mijn internet is nu geactiveerd maar het internet lampje brandt niet. Moest nog maar een dagje wachten volgens de helpdesk.. Zucht.
Die jongen moet een fortuin per mb over z'n datalimiet betalen en jij adviseert hem streaming radioquote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef ursel het volgende:
Ik heb op ut werk nog wel een stapeltje winamp rado links.. Zitten wel keune tusen..
Ik ga er derhalve wel even vanuit dat je tegen die tijd internet hebt..
Hij wil ons over de vloer hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Die jongen moet een fortuin per mb over z'n datalimiet betalen en jij adviseert hem streaming radio
ik zat veel bij de TV2 servers, vooral Wake Island, maar de laatste tijd heb ik veel lag daar dus pak ik de UKm serverquote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ik reken zelf altijd in kroketten. 9 euro verschil zijn 7 kroketten vroeger op school
Zijn er nog servers waar veel fokkers komen? Of is het allemaal beetje dood?
veel flac jazz spul op FTD de laatste tijdquote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees het al, wordt weer fantastisch! Lies en ik kijken er naar uit. 27e is definitief de datum heren. Vanaf uurtje of 4, er is wel een optie voor veldvoetbal op het voetbalveld in de straat. Dan kunnen we beter wat eerder verzamelen voor de liefhebbers. Ik zal nog wel rondmailen.
Ik heb nog een vraag voor muziekkenners. Ik zoek wat kamer muziek, jazz-achtig of instrumentaal. Easy-listening is zo dr enige term die in me op komt eigenlijk. Iemand tips voor leuke albums/cd's??
Als het voetbal op zondag is ken ik misschien op zondag wel komen voetballenquote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Ik zou opteren voor voetbal op zondag trouwens. De 27e viert m'n zusje ook d'r verjaardag. Ik kan wel een eind smokkelen maar de hele dag gaat wat ver
Jamiroqaui is uitstekende easy-listeningquote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
Jamiroquai is ook wel relaxed maar misschien alweer net iets te hard. Misschien de laatste CDs van Trijntje Oosterhuis? Die is wel into jazz gegaan en ik gok dat zang daarin wel de overhand gaat hebben.
Gotland serversquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zat veel bij de TV2 servers, vooral Wake Island, maar de laatste tijd heb ik veel lag daar dus pak ik de UKm server
Virtual insanityquote:
Shock paddles op max en hup tegen die tank aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kut.... voertuigen....i'm screwed
Was het maar een langdurige katerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
Je hebt een langdurige kater dus
Heb wel weer zin om te knallen trouwensGoW of R6 ofzo
Whehe.. zo te zien heb je idd de varkens griep..quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben beetje ziek maar wel aan 't "werk". Denk dat ik het griepvirus heb
Allang maar blijft een geniaal spel. We kunnen ook Left 4 Dead aanschaffen en gaan zombie shootenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ook welR6 dan, GoW 1 & 2 hebben we al op Expert uitgespeeld. R6 nog niet op de hoogste moeilijkheidsgraad toch?
Jah, doe dat.. Ik zoek nog wat vaste gasten om mee te spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Allang maar blijft een geniaal spel. We kunnen ook Left 4 Dead aanschaffen en gaan zombie shooten
Ut staat nu toch ook allemaal onder elkaar..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ursel
Anders zet je ff alles onder elkaar in de mail
crap vergeleken bij de little creek versiequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef Keltie het volgende:
http://www.youtube.com/user/thesinnersfromsweden
I wanna love you
Hou je mond joh, fagboyquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
crap vergeleken bij de little creek versie
wij doen hier wat we willen jahquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef ursel het volgende:
Je moet ut ff mailen naar JP, anders wordt Frankie weer boos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |