niemand wil met mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Verluste het volgende:
Close gedoe allemaal zeg
Doen jullie het ook met elkaar?
Deed je het met mij dan alleen voor de verbouwing in je huisquote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef ursel het volgende:
[..]
niemand wil met mij.
Wil jij misschien.?
Was die verkrachting maar een spelletje voor je dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Deed je het met mij dan alleen voor de verbouwing in je huis
Einde contract zat er aan te komen en verlenging was van mij uiit niet gewenst ivm omstandigheden tijdens SFIR-2, ga ik verder niet over uitwijden behalve het feit dat de sfeer door omstandigheden ernstig achteruit is gegaan met zelfs een PTSS storing tot gevolg waardoor ik nu ook niet meer verder kan in dat waar ik me thuis voel..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt bij het Korps?
Ah okee, het eerst wat bij me te binnen schoot was een Amerikaanse spreuk: That sucks major ballsquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Einde contract zat er aan te komen en verlenging was van mij uiit niet gewenst ivm omstandigheden tijdens SFIR-2, ga ik verder niet over uitwijden behalve het feit dat de sfeer door omstandigheden ernstig achteruit is gegaan met zelfs een PTSS storing tot gevolg waardoor ik nu ook niet meer verder kan in dat waar ik me thuis voel..
ik beschermd? je trekt heel snel een conclusie over mij die totaal niet klopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
wederom psychologen voer
om van te smullen.. of ben jij wel normaal?
![]()
Ik doe al jaren mijn ding, en dat gaat nog vrij goed ook![]()
Geloof jij in films?![]()
![]()
Dit is dus zoals het hoort? Dit is nou de burgermaatschappij?Films en televisie en daaruit conclussies trekken.. Meiden, jullie leven veels te beschermd
![]()
En het maar over volwassen hebben.. netzoals FoxieBlijf maar lekker hangen, is goed voor je ontwikkeling
1e 2 weken nietquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ben er weer bij, vrienden van het goede leven! Was op reis in ons mooie europa. En om er maar een leuke in te gooien. Housewarming Bof bbq bij ons in Juni op een zaterdag middag&avond. Data die mensen echt niet kunnen??
ik wil wel, maar allleen omdat ik je gezien heb in wielrenbroekjequote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef ursel het volgende:
[..]
niemand wil met mij.
Wil jij misschien.?
Don't worry.. dat doet iedereen hier.. is een trendquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik beschermd? je trekt heel snel een conclusie over mij die totaal niet klopt.
ouwe geile boefpikquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef Major-Balls het volgende:
Maar ik kom er niet mee weg blijkbaar.. en IJs bijvoorbeeld wel.. No offence boeffie!
Wees eens eerlijk.. BoF! is in principe over.. dat is een feit. Net als dat met een knip met de vinger de reeks passe is. Valt niet te ontkennen.
Het zou verdomme eens tijd worden dat je op een meeting komt bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey weet je wel hoe moeilijk het is om een mooi huisje te vinden voor weinig.
Geil istie he..quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik wil wel, maar allleen omdat ik je gezien heb in wielrenbroekje
Mjah, ontwikkelingshulp. Klopt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
Ik ken wel een paar nog nuttelozere kostenposten bij de Nederlandse overheid
ik denk dat het meeste er wel over gezegd isquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Hmmm zal ik nog reageren....
Misschien is het verstandiger als we kostenposten bij de overheid opnoemen die niet nutteloos zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:43 schreef Keltie het volgende:
Mjah, ontwikkelingshulp. Klopt.
ik heb zitten gokken en puzzelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik heb moeten googlen om te ontdekken wat een NuKuBu is
Goed gedicht zo op de vroege morgen man!quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik denk dat het meeste er wel over gezegd is![]()
laten we maar weer over gaan op de orde van de dag..
aftrekken op HDMI kabels![]()
![]()
want negers met grote paarse fluiten,
die over vergulde HDMI kabels spuiten,
jah, daar wordt ik wel een beetje opgewonden van,
does doen we deze morgen eerst maar even lekker sjorren dan!
google agenda kan datquote:Op vrijdag 24 april 2009 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Morguh! Is er geen site waar je data in kunt zetten en iedereen kan laten invullen wanneer hij kan? Heb wel eens zoiets gezien meen ik. Anders google ik op mijn werk wel even vandaag
Nutteloze Kut Burgerquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef staticdata het volgende:
Ik heb moeten googlen om te ontdekken wat een NuKuBu is
Meestal zijn ze na hun diensttijd ook nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nutteloze Kut Burger
Dat die er mede voor zorgen dat het CMH (Centraal Militair Hospitaal) netjes doordraaid zodat ze al die bermbomslachtofffers kunnen helpen denken ze niet bij na
een buschauffeur is heel nuttig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Meestal zijn ze na hun diensttijd ook nutteloos
ken er hier iig 2 waarvan er 1 geen klap uitvoert en de andere buschauffeur is geworden
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nutteloze Kut Burger
Dat die er mede voor zorgen dat het CMH (Centraal Militair Hospitaal) netjes doordraaid zodat ze al die bermbomslachtofffers kunnen helpen denken ze niet bij na
Waarvan we die jodenfooi van hunnie betalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloos
Nutteloos als het is moeten we wel steeds meer afdragenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
Wij als NuKuBu's betalen belasting maar is blijkbaar nutteloos
Anders moeten al die militaireen straks zelf een discussie over kabeltjes gaan voeren. Nu hebben wij dat toch maar mooi voor ze gedaanquote:
met HDMI kabels kun je zelfs nog tanks uit de modder sleuren!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders moeten al die militaireen straks zelf een discussie over kabeltjes gaan voeren. Nu hebben wij dat toch maar mooi voor ze gedaan
En ze zien er veel scherper uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
met HDMI kabels kun je zelfs nog tanks uit de modder sleuren!
sterker nog, ze worden er zelfs energiezuiniger mee!
mot je nog die kloon?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en upscalen maar mammoth tank![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |