quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef Major-Balls het volgende:Maar ik kom er niet mee weg blijkbaar.. en IJs bijvoorbeeld wel.. No offence boeffie!
Wees eens eerlijk.. BoF! is in principe over.. dat is een feit. Net als dat met een knip met de vinger de reeks passe is. Valt niet te ontkennen.
ouwe geile boefpik
maak je niet sappel, eet een appel
ten eerste, excuses voor no PM, er ligt er nu een in je inbox
ten tweede, tja ...., hoe moet ik dat nu eens opschrijven...
ik kom net terug van een avondje eten in hotel goudfazant (voor de lezer: check internet, echt briljante tent in noord

) en ik lees dit ff door. zonder een veer in je reet te steken, je weet (ook al heb ik je maar 2x ontmoet) I like you & I WANNA LOVE YOU!!

waarom? nou simpel, ik moet altijd lachen om je verhalen, ik tief er wat zout op en geloof ze dan ook en ja, je bent anders en dat vind ik prachtig
ook na je donderdag avond tirade, doesnt matter 2 me (zet er alleen wel deze

bij..)
heb zelf ook wel eens in de klinch gelegen met de BoF!ers..., ben ook een tijdje afgezwaaid, drama geschopt etc... hoort er allemaal bij, is helemaal niet erg enzo..., come on ...tis internet...
ik maak klonen aan, post af en toe een domme grap, beetje stoere verhalen over mn 10" snaak, gewoon.., beetje kutten, af en toe iemand wegpesten, afblaffen de hele bende...
en waarom kom ik er wel mee weg en jij niet? ik durf het niet te zeggen... ik post maar wat raak, maar ik probeer wel altijd met "respect" te posten naar mede BoF!ers. dat zal niet altijd lukken, ik kan ook wel eens een opmerking de verkeerde msilie mee geven, maar ik heb hier aan niemand een hekel > dikke vrienden?? nee, helemaal niet, maar absoluut geen hekel. gewoon vrienden? ja denk het wel... gewoon vrienden via internet.., lekker helemaal 2009!
net alsdat ik naar mn eigen chickie kijk ( en naar mezelf) iedereen hier heeft tekortkomingen en mindere kanten.., sommige zijn echt mongolen hoe ze zich uitlaten over dingen
so be it...., het klinkt zo suf, maar we zijn hier allemaal terecht gekomen door BF2.., dus we hebben sowieso iets gemeen...
dus als iemand wat post wat me niet aanstaat/in mijn ogen onzinnige shit is..., ga ik even in KPD kijken.. en dat is vaak! echt 90% van wat er gepost wordt interesseert me geen ene reet

maar wat me wel interesseert is de band die je met elkaar hebt. BoF! .... Band met Fok!ers

.. oeh hoe suf klinkt dat...
ik ben allang de draad kwijt, net wat te diep in het glaasje gekeken denk ik..., maar goed, wat ik wil zeggen..., en dat is al veel vaker gezegd...., ik heb geen zin in heiboel in de tent..., iedereen die hier post is anders, knijp een oogje dicht.... niemand is perfect..., respect voor elkaar etc etc blablabla
dat laatste is tussen jouw en BoF! helemaal verkeerd gegaan en dat is heel erg jammer.... het heeft alleen geen zin om als een dolle tekeer te gaan tegen iedereen..., je zegt echt geen verkeerde dingen, maar op deze manier ben je je hand aant verspelen... harikari.. de eer aan je zelf houden etc
weet je, ik ga nu eerst even lekker pitten, morgen weer een lange dag

boef ouwe pik ouwe pijp

ik sta achter je, check me dit weekend op msn, maar ondanks dat, gooi je glazen niet, er zijn ook BoF!ers die in de eerste instantie achter je stonden, zelfs deze avond nog pro baus hebben gepost, maar door je dolle bui verspeel je nu een hoop krediet, nu ben je niet goed bezig
wel sweet dreams natuurlijk
[ Bericht 1% gewijzigd door IJsmuts op 24-04-2009 01:52:34 ]