OP is for rentquote:
exactlyquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zullen we die er weer eens bij halen![]()
. Tja al doende leert men
. moet wel gezegd worden dat wij het netjes op msn hebben uitgepraat.
JP me een mail had gestuurd met uitleg. Soms heb je andere inzichten nodig om te zien dat je ook zaken anders kan aanpakken.
Je post spreekt al voor zich. Dat is iets wat je nooit zal kunnen begrijpen zonder het zelf ervaren te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom is defensie in godsnaam samenleving?
whehe ik moest ook echt grijnzen toen ik het lasquote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP
Prima gozer! Lijkt er een beetje op dat je het niet kan hebben dat hij carriere maakt / heeft gemaakt.
Kevin
Vooral met jou lig ik vaak in de clich en soms vind ik je ook echt een klootzak maar in real life kunnen we het altijd prima vinden
Dan moet jij niet prediken dat het DE samenleving is zonder uitleg te willen geven.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Je post spreekt al voor zich. Dat is iets wat je nooit zal kunnen begrijpen zonder het zelf ervaren te hebben.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi is ook een lul aangezien hij me vaak pwned met FIFA en soms (zoals gister) zo oneerlijk wint![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lijkt er een beetje op dat je het niet kan hebben dat hij carriere maakt / heeft gemaakt.
Jij bent ook een stuk slapper dan ik had verwacht, al heb ik wel zwaar respect voor je fiets hobbyquote:Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
damn Baus, nu weten we het wel
Ga maar weer plastic kogeltjes schieten
Dat is onmogelijk om uit te leggen.. zoals ik zei, moet je meegemaakt hebben.. Het vormt je. Enorm! En als je dan terug moet keren dan kots je meer dan jij ooit aan kotssmileys hebt gepost. Het is niet uit te leggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan moet jij niet prediken dat het DE samenleving is zonder uitleg te willen geven.
Siert je wel jah! Staatsmongool..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Sickert het volgende:
nog 1 reactie op dit alles aangezien staatsmongool bezig blijft
BOEHOEHOE!
oog om oogquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef FJD het volgende:
Weet je Baus, voor iemand die respect wenst voor zijn leven weet je maar verdomd weinig respect op te brengen voor dat van een ander.
Defensie ja! En als je verder leest dus niet de KLu.. en al helemaal geen TD'ersquote:
Sorry, ik dacht met volwassenen te maken te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Major-Balls het volgende:
oog om oog
idem ditoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht met volwassenen te maken te hebben.
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Major-Balls het volgende:
wat doe je dan? Heb jij die ervaring of ben jij die shit gewend om dan je mannetje te staan.. of ga je achter de boekenkast![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Incolumis het volgende:
ga jij maar lekker spelen met pistooltjes, gaan de volwassenen even verder met leven. oh wacht, dat doen wij niet, want NuKuBu's doen niks
ze zijn niks gewend, janken al bij een gescheurde nagel, doen zittend hun behoefte, tja dan roep je de problemen op jezelf af he?
jij hebt een compleet verkeerde totaalbeeld van de samenleving en je probeert je er tegen af te zetten. leuk voor je, het ga je goed, maar zet je er dan ook echt tegen af, ipv dat halfbakken gedoe. computeren is ook voor de zwakken, dus ga naar buiten, slaap onder bruggen, wordt public enemy no. 1, totdat de robots komen zodat je ons "gewone volk" kunt leiden naar de overwinning!
Eh.. Inco? Robots?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Incolumis het volgende:
ga jij maar lekker spelen met pistooltjes, gaan de volwassenen even verder met leven. oh wacht, dat doen wij niet, want NuKuBu's doen niks
ze zijn niks gewend, janken al bij een gescheurde nagel, doen zittend hun behoefte, tja dan roep je de problemen op jezelf af he?
jij hebt een compleet verkeerde totaalbeeld van de samenleving en je probeert je er tegen af te zetten. leuk voor je, het ga je goed, maar zet je er dan ook echt tegen af, ipv dat halfbakken gedoe. computeren is ook voor de zwakken, dus ga naar buiten, slaap onder bruggen, wordt public enemy no. 1, totdat de robots komen zodat je ons "gewone volk" kunt leiden naar de overwinning!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekDie dingen zijn 600blz dik met harde kaft
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij in m'n voorraadkast op zoek bent naar pinda's ram ik je keihard op je achterhoofd met m'n logistiek boekDie dingen zijn 600blz dik met harde kaft
Dan belt Frank gewoon Jack Bauer voor mequote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Major-Balls het volgende:
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)
B) Succes!
Heb je Fer zn buik wel eens gezien ?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
A) ik heb geen ene moer in je voorraadkast te zoeken (uberhaupt al triest dat je die nodig hebt)
Ja.. heel volwassen!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan belt Frank gewoon Jack Bauer voor me
ja! en toen was mijn buik ook nog bierlijk.. maar wel al gruwelijk aan het verminderen, en dat heeft Fer zelf ook gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb je Fer zn buik wel eens gezien ?
Met alle respect maar wat is jou CV? Verf maken? Je roept het nu wel allemaal over jezelf af hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Siert je wel jah! Staatsmongool..Spiegel is gelukt zie ik!
![]()
![]()
Veel verder kom je niet.. CV = bouwmarkt salade .. Top Tokkie!
JP!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef jpjedi het volgende:
Tja ahum...
Tee vee peetje dan maar
Gewoon omdat het kan
Wacht, dan volg ik je!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef jpjedi het volgende:
Tja ahum...
Tee vee peetje dan maar
Gewoon omdat het kan
Is Baus ook uitgenodigd?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ben er weer bij, vrienden van het goede leven! Was op reis in ons mooie europa. En om er maar een leuke in te gooien. Housewarming Bof bbq bij ons in Juni op een zaterdag middag&avond. Data die mensen echt niet kunnen??
Eeuuh.. geloof dat Juni voor mij al volledig volgeboekt is in de weekenden..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ben er weer bij, vrienden van het goede leven! Was op reis in ons mooie europa. En om er maar een leuke in te gooien. Housewarming Bof bbq bij ons in Juni op een zaterdag middag&avond. Data die mensen echt niet kunnen??
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Baus, please! Stop nou maar met dat Boy Meets World verhaaltje e.d. Net of je ook maar een haar beter bent dan iemand anders als je "van alles" hebt meegemaakt. Gelukkig vind je jezelf wel stoer en geweldig, nou prima. Maar IK heb genoeg vrienden waar ik op kan rekenen, vraag me sterk of jij die ook hebt.
In plaats van op mij (en JP & Kev) af te geven zou ik je aanraden eerst eens naar jezelf te kijken.
[..]
Met alle respect maar wat is jou CV? Verf maken? Je roept het nu wel allemaal over jezelf af hoor
Ik doe het alleen met Viro, dat past inmiddels.. de rest zijn nog een beetje van die tight ass gevallenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef Verluste het volgende:
Close gedoe allemaal zeg
Doen jullie het ook met elkaar?
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Ik kan de 13de en 20ste niet in de avond. Mocht ik nu niet kunnen (wat wel kut zou zijn) maken we wel een afspraakje onderlingquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef jpjedi het volgende:
Waarom ben je gestopt bij het Korps?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef Major-Balls het volgende:
09-1999 - 04-2004 Korps Mariniers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |