quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef FJD het volgende:
Hoe sneu moet je eigen leven wel niet zijn als je op internet op zoek moet naar mensen waarvan je hun lolletje kan verpesten.
Verder houd ik geen clubje in stand maar houd ik vriendschappen in stand.
Nogmaals, SPIEGELquote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef Sickert het volgende:
Veeg me op
Een Hap hap is op zn plaats geloof ik
Ik houd niets in stand in dit topic, geloof me als er iemand nog weinig heeft gedaan voor het clubje dan ben ik het
Volgens mij probeert ook niemand wat in stand te houden enige wat de ''harde'' kern doet is afentoe gezellig bij elkaar komen en beetje hangen/gamen/eten/zuipen
Dat je Jp aanhaalt is natuurlijk de grootste onzin in dit gesprek... als er een iemand juist niet wereldvreemd is... maargoed, jij hebt blijkbaar iets tegen iemand die heel eerlijk is en zijn mening geeft.
Volgens mij is juist FJD degene die het meest organiseert en daardoor het clupje in stand wil houden?
vreemd dat je dan JP, Frankie en mij er van beschuldigd![]()
dat je niet doorhebt dat ik de boel weer eens aan het stangen ben is dan weer heul jammer
van mij mag je mailen overigens be my guest, dat ik en andere je nog sneuer gaan vinden daar kan ik dan niets aan veranderen.:')
oja vergeet niet de smileys goed te bekijken, voor het geval dat je er 1 of meerdere niet begrijpt.
Pardon? Wie begon er hier? Wie disrepecteerde mij? Wie nam mij niet serieus?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef FJD het volgende:
Hoe sneu moet je eigen leven wel niet zijn als je op internet op zoek gaat naar mensen waarvan je hun lolletje kan verpesten. Fijn dat je een mening hebt, daarvan zouden meer mensen moeten zijn, maar als je van mening bent dat wij niet de mensen zijn waar je bij wilt horen dan hoef je hier ook niet te komen toch? Behalve natuurlijk als je doel is om mensen uit de tent te lokken en een rel te veroorzaken in dat geval geldt de eerste regel van deze alinea weer.
Verder houd ik geen clubje in stand maar houd ik vriendschappen in stand.
Zoals je weet is het wat mij betreft een fout van twee kanten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef Major-Balls het volgende:
Ben ik diegeen die hier op Fok! het lolletje van anderen weet te verspesten? Wees eens eerlijk, durf je dat écht te beweren? Ik dacht dat zelfs jij zag waar het de fout in ging...
Dan ben je behoorlijk scheel... want JP dult geen enkele nieuwstander.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Sickert het volgende:
ik zie Jp anders niet kritisch reageren op posts van iedereen behalve jou..
komt denk ik door de kern van waarheid die in de posts zit?
overigens JP steeds bashen terwijl hij in deze reeks niet voorkomt is wel heel triest.
zegt in mijn ogen meer over jou als hem.. maargoed ik hoor wsch bij het meeloop volk dus van deze zin zul je je vast weinig aantrekken
Jij weet meer dan ander.. En ik heb respect voor jou, dat weet je, en ik kan het echt super waarderen dat jij zag wat jij zag (als ik het zo mag zeggen).. En ik ben anders, of snel geirriteerd.. daar weet jij misschien ook wel meer van, maar ik zie het zelf absoluut niet als een fout van 2 kanten.. meer als een druppel.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals je weet is het wat mij betreft een fout van twee kanten.
Als je het verder ergens over wilt hebben dan kun je me mailen.
Onder het motto "ken je geschiedenis"quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Major-Balls het volgende:
Dé man die heel BoF heeft gebouwd en daar allemaal voor verantwoordelijk is.
Wat heb je hier te winnen Bausquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Major-Balls het volgende:
Jij weet meer dan ander.. En ik heb respect voor jou, dat weet je, en ik kan het echt super waarderen dat jij zag wat jij zag (als ik het zo mag zeggen).. En ik ben anders, of snel geirriteerd.. daar weet jij misschien ook wel meer van, maar ik zie het zelf absoluut niet als een fout van 2 kanten.. meer als een druppel.
Zullen we die er weer eens bij halenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef Sickert het volgende:
Heb met niemand problemen, lig regelmatig met Frankie in de clinche
Met Static heb ik ook wel eens woorden gewisseld in het begin
My point exactly... Waarom kan ik dat wel en anderen niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef FJD het volgende:
So be it, iedereen is anders maar draai je dan om
ik doe het nog regelmatig, nog 5 mins geledenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Steeds terugkomen is wel een groot woord, vind je zelf ook niet?
En helemaal terugkomen kan je sowieso wel vergeten.
Erbij willen horen.. Waarbij, bij een ongeregeld zooitje? Wie hoort daar niet bij dan?
Klaar.. is er een gevestigde orde dan binnen BoF!.. en leg die dan eens uit, buiten het beeldje wat jij, JP en Frankie stand proberen te houden?
Of defineer BoF! eens.. in de huidige omstandigheid, want wees eens heel even realistisch; 1 mail naar het bestuur van Fok! , met daarbij het aanhalen van de eerdere stop op deze reeks, en het is afgelopen met de BoF! reeks. Zeker na de afgelopen maanden.
Er wordt in ons geval een gruwelijk oogje dichtgeknepen, maar dat is met diezelfde knipoog ook zo over.
Ik hou van het spuien van mijn mening, dat is dan ook wat ik hier doe.. voor de rest heb ik geen ene fuck meer met BoF! hoor. Spelen gebeurt niet, leuk alsin vroeger is het topic ook niet meer, het gaat over zaken die makkelijk in andere subfora's passen en als iemand afwijkt dan komen de azijnpissers weer eens langs.. En dan bedoel ik de azijnpissers die je anders nooit of weinig hoort tenzij ze zich eens vervelen of ook eens moeten spuien.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Sickert het volgende:
Als je JP in het echt zou kennen en minstens 1 hersencel goed had zitten dan had je je er niet zo druk overgemaakt
Overigens geld dat voor ons allemaal
waarom is defensie in godsnaam samenleving?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
My point exactly... Waarom kan ik dat wel en anderen niet?
Is dat nu de samenleving?
Weet je wat samenleving is? Defensie! Dát is samenleving..
I rest my case!
Vingertje wijzen is het volgende loket. Wie de schuldige is en of er een schuldige is kan me werkelijk waar geen reet interesseren. Als iedereen zich nou gewoon eens als een volwassen kerel zou gedragen en een normale persoonlijke discussie aan zou gaan (dus real life met een pint of desnoods op MSN) maar in plaats daarvan komt men niet verder dan wat moddergooien op een publiek forum. Iets wat geldt voor beide kanten. Overigens kom je zelf terug naar een groep mensen waarvan je zelf al aangeeft dat je er geen feeling mee hebt dus nee je kunt dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Major-Balls het volgende:
My point exactly... Waarom kan ik dat wel en anderen niet?
Goed topicquote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef staticdata het volgende:
Het Grote BoF-Topic: Where we cut off Major Balls! sorry deze moest ik gewoon claimen
ctrl+f ajaxquote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een hoop tekst op deze pagina voor in een bof-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |