abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68310897

Veeg me op

Een Hap hap is op zn plaats geloof ik

Ik houd niets in stand in dit topic, geloof me als er iemand nog weinig heeft gedaan voor het clubje dan ben ik het
Volgens mij probeert ook niemand wat in stand te houden enige wat de ''harde'' kern doet is afentoe gezellig bij elkaar komen en beetje hangen/gamen/eten/zuipen
Dat je Jp aanhaalt is natuurlijk de grootste onzin in dit gesprek... als er een iemand juist niet wereldvreemd is... maargoed, jij hebt blijkbaar iets tegen iemand die heel eerlijk is en zijn mening geeft.

Volgens mij is juist FJD degene die het meest organiseert en daardoor het clupje in stand wil houden?
vreemd dat je dan JP, Frankie en mij er van beschuldigd

dat je niet doorhebt dat ik de boel weer eens aan het stangen ben is dan weer heul jammer

van mij mag je mailen overigens be my guest, dat ik en andere je nog sneuer gaan vinden daar kan ik dan niets aan veranderen.:')

oja vergeet niet de smileys goed te bekijken, voor het geval dat je er 1 of meerdere niet begrijpt.
Narf!
pi_68311034
Hoe sneu moet je eigen leven wel niet zijn als je op internet op zoek gaat naar mensen waarvan je hun lolletje kan verpesten. Fijn dat je een mening hebt, daarvan zouden meer mensen moeten zijn, maar als je van mening bent dat wij niet de mensen zijn waar je bij wilt horen dan hoef je hier ook niet te komen toch? Behalve natuurlijk als je doel is om mensen uit de tent te lokken en een rel te veroorzaken in dat geval geldt de eerste regel van deze alinea weer.

Verder houd ik geen clubje in stand maar houd ik vriendschappen in stand.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_68311084
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef FJD het volgende:
Hoe sneu moet je eigen leven wel niet zijn als je op internet op zoek moet naar mensen waarvan je hun lolletje kan verpesten.

Wijze woorden
Narf!
pi_68311355
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef Sickert het volgende:

Veeg me op

Een Hap hap is op zn plaats geloof ik

Ik houd niets in stand in dit topic, geloof me als er iemand nog weinig heeft gedaan voor het clubje dan ben ik het
Volgens mij probeert ook niemand wat in stand te houden enige wat de ''harde'' kern doet is afentoe gezellig bij elkaar komen en beetje hangen/gamen/eten/zuipen
Dat je Jp aanhaalt is natuurlijk de grootste onzin in dit gesprek... als er een iemand juist niet wereldvreemd is... maargoed, jij hebt blijkbaar iets tegen iemand die heel eerlijk is en zijn mening geeft.

Volgens mij is juist FJD degene die het meest organiseert en daardoor het clupje in stand wil houden?
vreemd dat je dan JP, Frankie en mij er van beschuldigd

dat je niet doorhebt dat ik de boel weer eens aan het stangen ben is dan weer heul jammer

van mij mag je mailen overigens be my guest, dat ik en andere je nog sneuer gaan vinden daar kan ik dan niets aan veranderen.:')

oja vergeet niet de smileys goed te bekijken, voor het geval dat je er 1 of meerdere niet begrijpt.
Nogmaals, SPIEGEL

Lees nu je eigen post eens, en besef je dan eens hoe je reageerde op anderen....
Goh jah, nou jammer dat ik niet door hebt dat je loopt te stangen zeg.. Misschien heeft dat wel iets mee te maken dat je zelf de posts van anderen totaal niet weet te interpreteren... Misschien kom ik over als een zeikert, maar jij bent op stip nummer 1 en dan heb je je nickname ook nog eens mee! Lees even terug en dan zie je dat ik niet de eniige ben die daar zo over denkt..

En het was al duidelijk hoor, dat je JP als uberheilige ziet.. en ik weet zelf ook dat FJD veel maar dan ook veel meer voor BoF! heeft betekend.. Voor Ferdi heb ik dan ook echt gruwelijk veel respect, want dat is echt een goede gozer en een oprecht mens. JP daarintegen... Net niet, zeg maar.. KLu( ) stage homo is het, die post als hij eens tijd heeft en denkt dat ie het nog kan sturen ook Ondertussen vergeet ie o.a. dat ie een airsoftmeeting heeft opgezet etc.
Ach hij probeert het, wat dat betreft heb ik respect, maar een vent zal het nooit worden

Ik kan uren door gaan, meer dan genoeg feiten naar boven halen.. maar heb daar helemaal geen zin.
Ik heb ook "onzinnige" posts neergeplemd.. maar geen posts als "wisten jullie dat Lies de mooiste borsten van de hele wereld heeft" .. Uhh WTF.. Nee dat wist ik niet en ik kan het me ook absoluut niet voorstellen! Vind het alleen een beetje onzin om 3 jaar BoF geschiedenis te moeten doorspitten om een quote te kunnen plaatsen.
pi_68311454
Volgens mij heeft Vera de mooiste borsten hoor
Narf!
pi_68311481
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef FJD het volgende:
Hoe sneu moet je eigen leven wel niet zijn als je op internet op zoek gaat naar mensen waarvan je hun lolletje kan verpesten. Fijn dat je een mening hebt, daarvan zouden meer mensen moeten zijn, maar als je van mening bent dat wij niet de mensen zijn waar je bij wilt horen dan hoef je hier ook niet te komen toch? Behalve natuurlijk als je doel is om mensen uit de tent te lokken en een rel te veroorzaken in dat geval geldt de eerste regel van deze alinea weer.

Pardon? Wie begon er hier? Wie disrepecteerde mij? Wie nam mij niet serieus?

Check je eerste zin... Wie is er inderdaad zo sneu.. Nou dat was duidelijk heh, ik heb niet op mezelf gereageerd hoor... en de meelopertjes was ik ook geen debet aan.

De enige echte sneue in deze hele topic reeks is JP met zijn meeloop crew, dat is keer op keer weer te zien en zelfs te quoten.. En als men er op aangesproken wordt dan vlucht men weg.
Dat zeg ik, psychologen voer.

Ben ik diegeen die hier op Fok! het lolletje van anderen weet te verspesten? Wees eens eerlijk, durf je dat écht te beweren? Ik dacht dat zelfs jij zag waar het de fout in ging...
pi_68311548
ik zie Jp anders niet kritisch reageren op posts van iedereen behalve jou..
komt denk ik door de kern van waarheid die in de posts zit?

overigens JP steeds bashen terwijl hij in deze reeks niet voorkomt is wel heel triest.
zegt in mijn ogen meer over jou als hem.. maargoed ik hoor wsch bij het meeloop volk dus van deze zin zul je je vast weinig aantrekken
Narf!
pi_68311614
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:30 schreef Major-Balls het volgende:
Ben ik diegeen die hier op Fok! het lolletje van anderen weet te verspesten? Wees eens eerlijk, durf je dat écht te beweren? Ik dacht dat zelfs jij zag waar het de fout in ging...
Zoals je weet is het wat mij betreft een fout van twee kanten.

Als je het verder ergens over wilt hebben dan kun je me mailen.
pi_68311884
Heb met niemand problemen, lig regelmatig met Frankie in de clinche
Met Static heb ik ook wel eens woorden gewisseld in het begin
Met Keltie kan ik ook wel eens lachen.

Maar ik kan volgens mij wel met ze door een deur

Jou heb ik Irl in littlecreek bij het Airsoften geloof ik wel eens gesproken? toen kwam je over als een aardige gast die wel apart overkwam maar volgens mij weet je dat zelf ook..
Als je er wat meer bij was geweest had je ons/het ook meer begrepen
maar dat wil je niet geef je aan.. waarom kom je dan wel steeds lopen zieken?

ik geef graag mn mening op internet en irl ook
maar voor de groep (want die is er gewoon) ga ik het zeker niet lopen verzieken..
iets waar jij wel mee bezig bent op dit moment.
Narf!
pi_68311890
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef Sickert het volgende:
ik zie Jp anders niet kritisch reageren op posts van iedereen behalve jou..
komt denk ik door de kern van waarheid die in de posts zit?

overigens JP steeds bashen terwijl hij in deze reeks niet voorkomt is wel heel triest.
zegt in mijn ogen meer over jou als hem.. maargoed ik hoor wsch bij het meeloop volk dus van deze zin zul je je vast weinig aantrekken
Dan ben je behoorlijk scheel... want JP dult geen enkele nieuwstander.
Kern van waarheid in mijn posts? Waaruit kan jij die kern van waarheid trekken? Ken je mij ofzo?
Heb je mij gescreened? JP komt in deze reeks niet voor.. WTF>> volgens jou is JP MR BoF! Dé man die heel BoF heeft gebouwd en daar allemaal voor verantwoordelijk is, en dat gelooft hij zelf ook nog eens.
En ik Bash hem niet steeds,, het is oog om oog tand om tand.. En ja! Jij hoort absoluut bij het meeloop volk want ook jij bent, net als JP, allang niet meer wat het geweest is en in mijn ogen ook maar een super simpele drol die misschien verstand heeft van zijn werk maar meer ook niet. Zo kom je over, wees er trots op.. Een debat aangaan kan je iig niet dus dat kan je dan maar ook beter later
pi_68312085
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Zoals je weet is het wat mij betreft een fout van twee kanten.

Als je het verder ergens over wilt hebben dan kun je me mailen.
Jij weet meer dan ander.. En ik heb respect voor jou, dat weet je, en ik kan het echt super waarderen dat jij zag wat jij zag (als ik het zo mag zeggen).. En ik ben anders, of snel geirriteerd.. daar weet jij misschien ook wel meer van, maar ik zie het zelf absoluut niet als een fout van 2 kanten.. meer als een druppel.

Het is onwetendheid, onervaren, gemakkeliijk leventje ofzo.. Ik kan het zelf maar op 1 manier verwoorden, en dat is tevens mijn probleem:

NuKuBu's

En dan komt zo'n slappe zich nog eens profileren met een "carriere" bij de KLu.. yeah man! Ik heb in dienst gezeten Sodemieter op zeg.. Het is godverdomme allemaal geen TV serie
pi_68312116
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Major-Balls het volgende:
Dé man die heel BoF heeft gebouwd en daar allemaal voor verantwoordelijk is.
Onder het motto "ken je geschiedenis"
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Major-Balls het volgende:
Jij weet meer dan ander.. En ik heb respect voor jou, dat weet je, en ik kan het echt super waarderen dat jij zag wat jij zag (als ik het zo mag zeggen).. En ik ben anders, of snel geirriteerd.. daar weet jij misschien ook wel meer van, maar ik zie het zelf absoluut niet als een fout van 2 kanten.. meer als een druppel.
Wat heb je hier te winnen Baus Een moddergevecht tussen twee partijen die beide te weinig moeite doen om elkaars standpunt te begrijpen en daarom ook nooit dichterbij elkaar zullen komen. So be it, iedereen is anders maar draai je dan om en ga op zoek naar mensen die je wel begrijpen en waarmee je wel een echte vriendschap op kunt bouwen. Sommigen van ons, inclusief ik, vinden dat binnen BoF!, anderen, zoals jij, niet. Zonde om daar te lang bij stil te blijven staan, je kunt die tijd beter gebruiken om dromen na te jagen.

Voor de mensen die het zich afvragen; nee ik heb op dit moment niets gerookt

[ Bericht 31% gewijzigd door FJD op 23-04-2009 18:58:12 ]
pi_68312254
Dat ik niet hoogstaand ben in het verwoorden van mn mening mag duidelijk zijn.
Maar dat houd me niet tegen om mn mening te spuien.

Iets waar niemand mij over zal aanvallen hier trouwens mits ik geen onzin verkondig
daarvoor heb ik genoeg credit opgebouwd binnen BoF

je basht m niet steeds?
vanaf het moment dat je was opgerot of wilde oprotten (hoe je het ook wilt noemen) ging het over JP en nu weer.

Ik heb dan ook een JP bril op!
Sterker nog de eerste van BoF! die ik zag was JP! koetjiekoetjie! JP JP!

Als je JP in het echt zou kennen en minstens 1 hersencel goed had zitten dan had je je er niet zo druk overgemaakt

Overigens geld dat voor ons allemaal
Narf!
pi_68312450
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef Sickert het volgende:
Heb met niemand problemen, lig regelmatig met Frankie in de clinche
Met Static heb ik ook wel eens woorden gewisseld in het begin
Zullen we die er weer eens bij halen . Tja al doende leert men . moet wel gezegd worden dat wij het netjes op msn hebben uitgepraat. JP me een mail had gestuurd met uitleg. Soms heb je andere inzichten nodig om te zien dat je ook zaken anders kan aanpakken.
pi_68312471
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef FJD het volgende:

So be it, iedereen is anders maar draai je dan om
My point exactly... Waarom kan ik dat wel en anderen niet?
Is dat nu de samenleving?
Weet je wat samenleving is? Defensie! Dát is samenleving..

I rest my case!

En NEE!! Stage of dienstplicht of KLu telt niet mee!
pi_68312482
iemand een leuke TT voor de volgende?

Mijn suggestie: Where we cut off major balls
pi_68312531
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Steeds terugkomen is wel een groot woord, vind je zelf ook niet?
En helemaal terugkomen kan je sowieso wel vergeten.
Erbij willen horen.. Waarbij, bij een ongeregeld zooitje? Wie hoort daar niet bij dan?
Klaar.. is er een gevestigde orde dan binnen BoF!.. en leg die dan eens uit, buiten het beeldje wat jij, JP en Frankie stand proberen te houden?

Of defineer BoF! eens.. in de huidige omstandigheid, want wees eens heel even realistisch; 1 mail naar het bestuur van Fok! , met daarbij het aanhalen van de eerdere stop op deze reeks, en het is afgelopen met de BoF! reeks. Zeker na de afgelopen maanden.
Er wordt in ons geval een gruwelijk oogje dichtgeknepen, maar dat is met diezelfde knipoog ook zo over.

Ik hou van het spuien van mijn mening, dat is dan ook wat ik hier doe.. voor de rest heb ik geen ene fuck meer met BoF! hoor. Spelen gebeurt niet, leuk alsin vroeger is het topic ook niet meer, het gaat over zaken die makkelijk in andere subfora's passen en als iemand afwijkt dan komen de azijnpissers weer eens langs.. En dan bedoel ik de azijnpissers die je anders nooit of weinig hoort tenzij ze zich eens vervelen of ook eens moeten spuien.
ik doe het nog regelmatig, nog 5 mins geleden
pi_68312532
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Sickert het volgende:

Als je JP in het echt zou kennen en minstens 1 hersencel goed had zitten dan had je je er niet zo druk overgemaakt

Overigens geld dat voor ons allemaal

Ik ken hem in het echt En daardoor weet ik met wat ik te maken heb
pi_68312586
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Is dat nu de samenleving?
Weet je wat samenleving is? Defensie! Dát is samenleving..

I rest my case!
waarom is defensie in godsnaam samenleving?
pi_68312626
Wat een hoop tekst op deze pagina voor in een bof-topic
BF2: Diamond3d
pi_68312637
Het Grote BoF-Topic: Where we cut off Major Balls! sorry deze moest ik gewoon claimen
pi_68312727
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Major-Balls het volgende:
Vingertje wijzen is het volgende loket. Wie de schuldige is en of er een schuldige is kan me werkelijk waar geen reet interesseren. Als iedereen zich nou gewoon eens als een volwassen kerel zou gedragen en een normale persoonlijke discussie aan zou gaan (dus real life met een pint of desnoods op MSN) maar in plaats daarvan komt men niet verder dan wat moddergooien op een publiek forum. Iets wat geldt voor beide kanten. Overigens kom je zelf terug naar een groep mensen waarvan je zelf al aangeeft dat je er geen feeling mee hebt dus nee je kunt dat blijkbaar niet.
pi_68312745
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef staticdata het volgende:
Het Grote BoF-Topic: Where we cut off Major Balls! sorry deze moest ik gewoon claimen
Goed topic
pi_68312810
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een hoop tekst op deze pagina voor in een bof-topic
ctrl+f ajax
alt+f4

Makkie voor jou
  donderdag 23 april 2009 @ 19:14:15 #300
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68312864
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')