Mwah, op dat (schijnbaar onterecht afgekeurde) doelpunt van Knoppert na vond ik ADO wel dreigend maar niet echt juh van het kansen hebben. De 2de helft begonnen ze sterker maar daarna begon de wedstrijd ook pas.. Slecht voor m'n hart, slecht voor m'n keel maar een heerlijk resultaatquote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef FJD het volgende:
Avond
3 punten uit Den HaagGelijkspel was eerlijker geweest maar who gives a fuck
Onze voorspelling van Twente is gisteren goed uitgekomen. Punten verloren in Heerenveen en nu AZ met een 2e elftal op komt dagen kan Ajax daarvan profiteren.
Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Tot het gaat regenen dan gaan we het dak dicht doen
Het was van beide kanten niet echt hoogstaand te noemenquote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Keltie het volgende:
Mwah, op dat (schijnbaar onterecht afgekeurde) doelpunt van Knoppert na vond ik ADO wel dreigend maar niet echt juh van het kansen hebben. De 2de helft begonnen ze sterker maar daarna begon de wedstrijd ook pas.. Slecht voor m'n hart, slecht voor m'n keel maar een heerlijk resultaat
Nah, lekker veel strijd.. Vond het wel een toffe match, maar dat is misschien ook het verschil tussen TV en in het stadion?quote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet echt hoogstaand te noemenZodra Feyenoord een beetje ging combineren ging het wel erg hard
maar verder was t een beetje een jammere wedstrijd.
Trouwens:
Mag Silver_Shark aub een ban?
2e helft werd het wel beter, toen was het wel weer leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Keltie het volgende:
Nah, lekker veel strijd.. Vond het wel een toffe match, maar dat is misschien ook het verschil tussen TV en in het stadion?
Nah, verschil van geld ey..quote:Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef FJD het volgende:
[..]
2e helft werd het wel beter, toen was het wel weer leuk om naar te kijkenEerste helft was vooral overspelen met de tegenstander
Na dat doelpunt van ADO werd het nog wel een leuke wedstrijd maar toch blijft het contrast met buitenlands voetbal echt groot. Gisteren Manchester United in een ruim kwartier 0-2 in 5-2 om zien buigen op een manier
Foxie heeft al meer ban tijd gehad dan heel BoF bijelkaar, dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Keltie het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Mag Silver_Shark aub een ban?
EDIT:
Dit dus:
Keeper AZ overleden?
Jij leeft van de zondag-avonden he..quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef FJD het volgende:
Diamond zal vanavond wel niet thuis durven te komen
Het is het enige in onze relatie dat nog leuk isquote:
tis dat ik niet van bier houd, maar dit is geniaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat net een beetje foto'tjes te bekijken kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whehe.. mooi was dat ja..quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eindresultaat is ook mooiquote:
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt op mijn koelkast toen ik net op mezelf zatquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Belgiequote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ge-ni-aal!
Hier nog steeds geen internet. De 48 uur nadat de monteur is geweest duurt alweer een week. Als je belt blijven ze rustig vertellen dat ze ook niet weten hoe lang het duurt.
Maar goed. Weer heel weekend bezig de tuin te verbouwen. Zaterdag 2 vrachtwagens zand erin laten gooien met een kraan over het hek. Vrijdag komen ze nog 3 ladingen brengen om de tuin een halve meter op te hogen. Bestrating is besteld dus dan lekker klinkers zaaien. :p
Belgiequote:
Nu de rest nogquote:Op maandag 27 april 2009 07:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Belgie
Goedemorgen
Het Hart van Breda is afgepikt JP
Dat had ik al gezienquote:Op maandag 27 april 2009 10:12 schreef jpjedi het volgende:
Sorry Keltie maar het lijkt toch de 27e te worden.
[ afbeelding ]
Willen de heren die nog blanco staan dit even invullen anders ga ik er gemakshalve van uit dat je niet zal komen.
Een herhaling van de foto's van Jorrit..quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
tvp... wat is er 27e? kan nu even het mailtje niet vinden? zou wel kunnen...
Oo......quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Een herhaling van de foto's van Jorrit..
Maar dan in belgiė zonder internet..
Heb je de mail van JP niet gehad?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elijmd__.html?p=10,1
wheheheh![]()
Test het uit op de aanstaande BoF! meet... Die Belgen hebben wel gekkere dingen gezien en gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat zal er gebeuren als er je er purschuim in spuit..
Had je Indie niet een uurtje kunnen laten gravenquote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy:
Check je LOI mail ff! anders mail me even je mailID.
Tuinieren voor gevorderden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de mail niet meer vinden, kan em wel herrineren iets vluchtig gezien te hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de mail van JP niet gehad?![]()
Kom je ook??
Ondanks dat je de enige bent die van JP een smal regeltje heeft gekregen..![]()
Oja, daar head ik het gelezen... Maar was vrijdag vrij...quote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy:
Check je LOI mail ff! anders mail me even je mailID.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |