Als het voetbal op zondag is ken ik misschien op zondag wel komen voetballenquote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Ik zou opteren voor voetbal op zondag trouwens. De 27e viert m'n zusje ook d'r verjaardag. Ik kan wel een eind smokkelen maar de hele dag gaat wat ver
Jamiroqaui is uitstekende easy-listeningquote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
Jamiroquai is ook wel relaxed maar misschien alweer net iets te hard. Misschien de laatste CDs van Trijntje Oosterhuis? Die is wel into jazz gegaan en ik gok dat zang daarin wel de overhand gaat hebben.
Gotland serversquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zat veel bij de TV2 servers, vooral Wake Island, maar de laatste tijd heb ik veel lag daar dus pak ik de UKm server
Virtual insanityquote:
Shock paddles op max en hup tegen die tank aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
kut.... voertuigen....i'm screwed
Was het maar een langdurige katerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
Je hebt een langdurige kater dus
Heb wel weer zin om te knallen trouwensGoW of R6 ofzo
Whehe.. zo te zien heb je idd de varkens griep..quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben beetje ziek maar wel aan 't "werk". Denk dat ik het griepvirus heb
Allang maar blijft een geniaal spel. We kunnen ook Left 4 Dead aanschaffen en gaan zombie shootenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik ook welR6 dan, GoW 1 & 2 hebben we al op Expert uitgespeeld. R6 nog niet op de hoogste moeilijkheidsgraad toch?
Jah, doe dat.. Ik zoek nog wat vaste gasten om mee te spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Allang maar blijft een geniaal spel. We kunnen ook Left 4 Dead aanschaffen en gaan zombie shooten
Ut staat nu toch ook allemaal onder elkaar..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ursel
Anders zet je ff alles onder elkaar in de mail
crap vergeleken bij de little creek versiequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef Keltie het volgende:
http://www.youtube.com/user/thesinnersfromsweden
I wanna love you
Hou je mond joh, fagboyquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
crap vergeleken bij de little creek versie
wij doen hier wat we willen jahquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef ursel het volgende:
Je moet ut ff mailen naar JP, anders wordt Frankie weer boos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |