tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Incolumis het volgende:
JP je nodigt ook ispy en baus uit?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Incolumis het volgende:
JP je nodigt ook ispy en baus uit?
Ingevuld!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef jpjedi het volgende:
Heren en dames boffers
Als het goed is hebben jullie mail van datumprikker.nl (nog bedankt Ferdi). Indien je niets heb gezien check dan je hotmail account of je spam box even. Anders stuur me ff een berichtje dan voeg ik je alternatief mailadres toe. Iedereen is uitgenodigd (Ja jij ook Baussie)
Laten we zeggen dat ik zondagavond de knoop door hak wat betreft de datum.
misschien zijn jullie familiequote:
Is jou bruiloft ook in Brabant?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 06:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou verdomme eens tijd worden dat je op een meeting komt bedoelde ik
Hoe ging de Amstel Gold Race? Heb je een beetje mooie tijd gereden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
gewoon een gevalletje van aandacht tekort, meer niet
Kom je ook?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef dutch_cyclist het volgende:
gewoon een gevalletje van aandacht tekort, meer niet
nope, maar PM het adres ff, kom ik 's avonds nog even wedding crashen als mijne geen ruk aan isquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is jou bruiloft ook in Brabant?
wat doe je liever op je verjaardag, met toffe gaymers BBQen of Fok!kenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef Keltie het volgende:
Datums, thuis even overleggen. 16 mei is geen optie omdat ik dan jarig ben.
Fok!enquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat doe je liever op je verjaardag, met toffe gaymers BBQen of Fok!ken
Zonder die geile avatar van jou moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
zo, ik ga afsluiten, 12.15 my bro oppikken en dan fiesta![]()
check jullie later, keep it cool down here
ja ging best aardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe ging de Amstel Gold Race? Heb je een beetje mooie tijd gereden?
Klinkt goed, mooie tijd ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ja ging best aardig.
Het was 150 km en de tijd was 5.21
28.5 gem.
Ondanks dat het erg druk was op het parkoers komen we goed doorrijden. Op sommige klimmetjes was het ff slalommen, maar dan kan ook niet anders dan met 11.999 anderen.
Het weer was ook erg goed![]()
Zondag gaan we een tocht rijden in Belgie, naar Banneux toe en een weekje later de Fietschallenge
Nondeju zeg..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ja ging best aardig.
Het was 150 km en de tijd was 5.21
28.5 gem.
Ondanks dat het erg druk was op het parkoers komen we goed doorrijden. Op sommige klimmetjes was het ff slalommen, maar dan kan ook niet anders dan met 11.999 anderen.
Het weer was ook erg goed![]()
Zondag gaan we een tocht rijden in Belgie, naar Banneux toe en een weekje later de Fietschallenge
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Metallica - Enter Sandman nu op Radio Veronica!
omdat het geen NuKuBu's zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG waarom doen mensen elkaar dit aan? Ben er gewoon ff helemaal stil van.
Niet kijken als je een zwakke maag hebt.
Nou dat zijn het juist welquote:
Definitie die ik hier heb geleerd is dat als je braaf bent een Nukubu bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou dat zijn het juist welFilmpje wel bekeken?
Wie heeft de triathlon uitgevonden.??quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komt een vis bij Jomanda, zegt ze: Ik zie het al, uit de kom...
schaamteloos gejat van de frontpage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
India projectquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef staticdata het volgende:
wat ga je in Dubai doen? wel cool
Is dat voor het midden oosten project?
toen ze kampioen werden was ik er bij! dat was pas tofquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
FC Dordrecht
Haha, vanavond naar de wedstrijd geweest in het Dordt stadion en ze hebben met 1 - 0 gewonnen en zijn periodekampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |