quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.
Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".
Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
Dit moet het inderdaad zijn!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.
Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".
Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
Check. Klinkt logisch, ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Ik (en een hoop mensen met mij) geven je zeker geen ongelijk denkquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Resonancer het volgende:
Dit topic past door de reacties inmiddels beter in ONZ.
En 'n Mod vraagt mij dan wel wat de adv in dit topic doet ?
quote:
Zo is het goed...quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Resonancer het volgende:
Dit topic past door de reacties het onderwerp inmiddels beter in ONZ.
Die advertentie gaat daar wel over, ze suggereren dat er oa luchtverontreiniging is, en ook al zeggen ze niet dat het vermoeden bestaat dat het 'chemtrails' zijn als oorzaak, de 2 plaatjes en het achtergrond plaatje zeggen van wel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?
""
De NASA doet ook chemtrail experimenten, tijdens de Olympische Spelen heeft China bijvoorbeeld ook regen opgewekt uit wolken die richting Peking dreven om ze zo leeg te laten regen voordat ze Peking zouden bereiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Matteüs het volgende:
Kan me een nieuwsuitzending van de Duitse RTL herinneren waar de Duitse overheid toegaf dat ze chemtrails veroorzaakten.
M.a.w. het is dus bevestigd. Maar wat en waarom? Geen idee.
*edit*
Hiero:
Nou, dat kan zijn, maar de inhoud van de tekst zegt er niets over.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die advertentie gaat daar wel over, ze suggereren dat er oa luchtverontreiniging is, en ook al zeggen ze niet dat het vermoeden bestaat dat het 'chemtrails' zijn als oorzaak, de 2 plaatjes en het achtergrond plaatje zeggen van wel.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De NASA doet ook chemtrail experimenten, tijdens de Olympische Spelen heeft China bijvoorbeeld ook regen opgewekt uit wolken die richting Peking dreven om ze zo leeg te laten regen voordat ze Peking zouden bereiken.
Allemaal gedocumenteerd als (relatief) kleinschalige projecten. Niemand heeft (mijns inziens) echter aangetoond dat op wereldschaal chemtrails worden ingezet om bijvoorbeeld de bevolking dom te houden.
Het blijft bij vage beweringen en internetlinks die klakkeloos worden overgenomen.
Men is in onderzoek naar de oorzaak en wenst een breed onderzoek inderdaad. Wellicht dat er een aantal bekende wetenschappers willen aantonen waar de verontreiniging vandaan komt opdat chemtrails als mogelijke veroorzaker van het lijstje gestreept kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, dat kan zijn, maar de inhoud van de tekst zegt er niets over.
Daarnaast zegt het 'feit' dat men in een meertje/vijvertje chemicaliën heeft gevonden, nogal weinig over de oorzaak ervan. In de advertentie laat men ook het verband zien tussen een patent en de chemicaliën.
Die advertentie hangt gewoon van los zand aan elkaar en men koppelt gebeurtenissen aan elkaar, zodat het lijkt/als feit wordt aangeduid dat het 'dus chemtrails' zouden moeten zijn.
Die mensen zijn vast "kristallijn beter uitgelijnd met de Vader" ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Als dat laatste het geval is: het werkt blijkbaar niet, aangezien een deel van diezelfde bevolking juist die chemtrails verdacht vindt. Werkt het niet bij 'believers' ?
Klopt... maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De NASA doet ook chemtrail experimenten, tijdens de Olympische Spelen heeft China bijvoorbeeld ook regen opgewekt uit wolken die richting Peking dreven om ze zo leeg te laten regen voordat ze Peking zouden bereiken.
Allemaal gedocumenteerd als (relatief) kleinschalige projecten. Niemand heeft (mijns inziens) echter aangetoond dat op wereldschaal chemtrails worden ingezet om bijvoorbeeld de bevolking dom te houden.
Het blijft bij vage beweringen en internetlinks die klakkeloos worden overgenomen.
Eerm, nee, in het filmpje is sprake van twee gedocumenteerde experimenten, 1 eind 2005 en 1 in maart 2006. Niet grootschalig dus, twee losse experimenten (om radarbeelden te kunnen verstoren bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef Matteüs het volgende:
Klopt... maar niet helemaal.
Zoals je kunt zien in die Duitse uitzending, is het wel op grote schaal. als jij van Belgie tot aan de rand van Nederland/Duitsland Noordzee, met een breedte van heel Nederland, kleinschalig noemt... uhu.
Dus wel degelijk op grote schaal.
Er zijn verschillende organisaties die experimenteren met het uitstrooien van deeltjes in de atmosfeer het weer of de radar plaatselijk beïnvloeden ja.quote:En wat je ook aanvoert, er zijn dus chemtrails. Period.
Ik zeg niet dat chemtrails niet bestaan, ik heb er alleen problemen mee als mensen in de lucht vliegtuigsporen zien (nooit fotograferen) en dan klakkeloos concluderen dat het chemtrails zijn, "want dat hebben ze op Youtube gezien".quote:Dat ze voor andere zaken gebruikt worden dan de doemdenkers denken, maakt niet uit. In dit topic wordt beweerd dat chemtrails onzin zijn en niemand hier zegt dat ze er wel zijn maar voor andere doeleinden. Pas nu ik dit filmpje presenteer ben jij dan iemand die de zaak aanpast maar opeens de inhoud van de besproeiing als ijkpunt aanhaalt.
Blijkbaar, maar veel van die mensen staan niet open voor (wetenschappelijk onderbouwde) argumenten van non-believers, daar stoor ik me soms aan.quote:En dan nog. De overheid liegt zich altijd te barsten. Dat weet zelfs jij.
Dus als er mensen zijn die de overheid niet geloven dat het om een goedwillend idee gaat en onschadelijk is voor de mensch, is dat geen enkele reden om die gelovers voor gek te verklaren. Ze hebben geen bewijs, maar de historie van onze en andere overheden geeft ze reden genoeg eraan te twijfelen. Meer reden dan de mensen hier om het begrip "chemtrails" uit te lachen.
Nee. Je leest nogal selectief.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
Dus we zijn zover om te zeggen "Chemtrails bestaan wel, maar we weten niet hoe vaak, wanneer en welke stoffen nu wat doen op onze gezondheid"?
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee. Je leest nogal selectief.
Men geeft aan dat chemtrails de sporen van vliegtuigen in de lucht zijn. Dat zijn ze niet.
Chemicaliën de lucht in gooien om daarmee bijvoorbeeld het weer te beïnvloeden is geen nieuws. Als jij dat 'chemtrails' wilt noemen, be my guest.
Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.
De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?
Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.
Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.quote:Maar ik snap je vraag niet zo goed als al door overheden wordt toegegeven dat de chemtrails inderdaad van hun projecten zijn. Ik denk dat je vanaf hier enkel nog verder kunt discussiëren over wat ze nu in het luchtruim sproeien.
En of elke gefotograveerde trail ook een chemtrail is. Dan krijg de discussie vanzelf een UFO gehalte.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.
[..]
Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.
Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?
""
Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.
Het stipt wel de luchtkwaliteit aan en de vervuiling met metaaldeeltjes etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Met mijn (native) Engels is niets mis en dat haal ik er ook wel uit. Het gaat erom dat die advertentie nogal weinig zegt. Men legt een verband tussen twee dingen die niet persé korreleren. Datzelfde doen al genoeg users hier en lijkt me de geloofwaardigheid niet ten goede komen.
Dus begrijp ik niet wat die advertentie toevoegt aan de discussie.
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.
Daar heb je wel een punt. bij chemtrails komt het er meestal in discussies enkel op neer of het nou wel of niet echt zo is en niet bepaald de achterliggende reden. Dan is Fatalexception nog de enige die echt ontopic was dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)
Sure Chemtrails bestaan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
Ik bespeur enig sarcasme in je post en ik begrijp nog niet goed waar dat door komt geloof ik:quote:
En we weten zeker dat het weer beinvloed word door sproeiers, dus is de vraag niet meer OF ze bestaan.. maar we missen het eventuele verdere doel naast het weer beinvloeden denk ik dan, niet?quote:
Eerlijk is eerlijk. Ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaad.
http://www.rtaf.mi.th/eng/rtaf-today/rtaftoday04.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
oh, indien dit topic enkel en alleen bedoeld is om de waarheid over chemtrails volgens jouw definitie boven water te krijgen (pretentieus en ook wat de bedenkers van de adv willen) dan zal ik verder zwijgen, en de andere reacties die zo enorm veel toevoegen enkel lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)
en verder geef ik volgens mij duidelijk aan dat die advertentie wél over onzinnige verbanden gaat, de boodschap is helder... het gaat erom dat 'ie in een oplossingsgericht topic als deze niet relevant is
Okay, de TT was een beetje misleidend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, de TT was een beetje misleidend.
Maar,
Geen chemtrailbombardadinges op 22 april, toch?
Chemtrails bestaan niet, het zijn condensstrepen die je ziet achter vliegtuigen. Dat er in het ge-experimenteerd is met weerbeinvloeding door bv zilverjodide over wolken is net zo min een bewijs voor chemtrail als dat sproeivliegtuigen in de landbouw een bewijs zijn daarvoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bespeur enig sarcasme in je post en ik begrijp nog niet goed waar dat door komt geloof ik:
Volgens mijj heb een oefening gezien van de luchtmachtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
[..]
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
misschien een potje luchtschaken met ieder maar 1 pion , het vliegtuig .
Cloud seeding ... zoals dat heet . Doen ze meestal met Zilver iodide en/of droog ijs.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.
Ik ben nu dus je guest. Heb je koffie?
Neejoh, das teveel voor de hand liggendquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mijj heb een oefening gezien van de luchtmacht
Ik zou Michael Jackson's input mbt chemtrails ook graag horen, volgens mij is hij zelfs een grotere deskundige dan Prince.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Exoteria het volgende:
Mag ik deze link even dumpen?
Zanger Prince over chemtrails
Ik kom later wel inhoudelijk terug op de bovenstaande discussie.
Nee hoor. Totdat er bewijzen zijn is het een theorie.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Handschoen het volgende:
Zucht... Sommige mensen hebben echt een les nodig in natuur en scheikunde... Maar deze radicale religieuzen hier gaan dat toch niet doorhebben... Noem me maar een basher, maar totdat ik bewijzen zie is het zulke klinkklare onzin...
Makkelijk hè, keihard ja zeggen op gevoelquote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee hoor. Totdat er bewijzen zijn is het een theorie.
Klinkklare onzin wil zeggen dat er bewijs voor het tegendeel is. Dat is er nog niet
Tevens negeer je de Duitse uitzending waar weldegelijk over chemtrails gesproken wordt. Of die werkelijk gebruikt worden zoals vele chemtrails theorieën beweren even terzijde.
Je bent dus inderdaad een basher zonder "maar" erachter. Gewoon keihard nee zeggen op basis van gevoel.
Dat komt omdat je iets hoort en verder er niet in verdiept. Je gaat er klakkeloos van uit dat bij chemtrails direct de conclusie aan vast zit dat overheden kwade bedoelingen hebben of whatever. En dat is niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:17 schreef Handschoen het volgende:
Tot die tijd blijft het conspiracies zoeken, andere mensen bang maken voor dingen die er niet zijn en een totale tijdsverspilling.
Heb ik zojuist gedaan. Nu moet jij nog je kop uit het zand halen.quote:Ga wat nuttigs doen, daar help je de wereld veel meer mee...
Als je over Conspiracies en chemtrails begint, zoals jij deed, zijn dat de verhalen. Dat je niet letterlijk de bewoording gebruikt wil nog niet zeggen dat je dat niet bedoeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Handschoen het volgende:
Lol, ik heb niets gezegd over overheden en kwade bedoelingen. Je trekt wederom te snel conclusies...
Waar wordt dat dan duidelijk gemaakt, lees n.l. nog steeds dezelfde non-argumenten: "dat zouden ze nooit doen, daar hebben ze toch ook zichzelf mee, logistiek onhaalbaar, etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, hoe duidelijker gemaakt wordt dat het onzin is, hoe halsstarriger gelovigen blijven volhouden. Dat zie je bij gristenenen en darwin, chemtrails en de Fox Muldertjes
jammer he als mensen zelf mogen weten wat ze geloven en van wie en wat .quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, hoe duidelijker gemaakt wordt dat het onzin is, hoe halsstarriger gelovigen blijven volhouden. Dat zie je bij gristenenen en darwin, chemtrails en de Fox Muldertjes
Wat jij non-argumenten noemt zijn juist de argumenten die er toe doen. Andersom kom ik geen of nauwelijks steekhoudende argumenten tegen die pleiten VOOR chemtrails.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waar wordt dat dan duidelijk gemaakt, lees n.l. nog steeds dezelfde non-argumenten: "dat zouden ze nooit doen, daar hebben ze toch ook zichzelf mee, logistiek onhaalbaar, etc.
Dus .. wat voor nieuwe argumenten zijn er genoemd?
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef RonaldV het volgende:
Het gebeurde op dermate kleine schaal dat het de Europese bevolking echt niet zal beinvloeden.
De gezamelijke NAVO luchtmachten gooien al jarenlang wekelijks chaff (radar-reflecterend materiaal) in grote hoeveelheden in de lucht. Kleine stukjes metaal, een haar dik. Toch kom ik dat spul nooit tegen. Maar als ik de believers moet geloven dan zou ik inmiddels genoeg van die rommel moeten hebben om een dekbed mee te vullen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Dat ligt er maar aan wat jij "op grote schaal" noemt. Die test van het Duitse leger was 1 (of 2) incident(en) en er zou misschien nog één volgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef Matteüs het volgende:
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Met "grote schaal" bedoel ik dan de enorme wolk die ze bespreken in het filmpje. Die is bijna zo groot als Nederland zelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat jij "op grote schaal" noemt. Die test van het Duitse leger was 1 (of 2) incident(en) en er zou misschien nog één volgen.
Dat noem ik niet "op grote schaal", in ieder geval niet het stelselmatig besproeien van de wereldbevolking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |