Chemtrails bestaan niet, het zijn condensstrepen die je ziet achter vliegtuigen. Dat er in het ge-experimenteerd is met weerbeinvloeding door bv zilverjodide over wolken is net zo min een bewijs voor chemtrail als dat sproeivliegtuigen in de landbouw een bewijs zijn daarvoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bespeur enig sarcasme in je post en ik begrijp nog niet goed waar dat door komt geloof ik:
Volgens mijj heb een oefening gezien van de luchtmachtquote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
[..]
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
misschien een potje luchtschaken met ieder maar 1 pion , het vliegtuig .
Cloud seeding ... zoals dat heet . Doen ze meestal met Zilver iodide en/of droog ijs.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.
Ik ben nu dus je guest. Heb je koffie?
Neejoh, das teveel voor de hand liggendquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mijj heb een oefening gezien van de luchtmacht
Ik zou Michael Jackson's input mbt chemtrails ook graag horen, volgens mij is hij zelfs een grotere deskundige dan Prince.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Exoteria het volgende:
Mag ik deze link even dumpen?
Zanger Prince over chemtrails
Ik kom later wel inhoudelijk terug op de bovenstaande discussie.
Nee hoor. Totdat er bewijzen zijn is het een theorie.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Handschoen het volgende:
Zucht... Sommige mensen hebben echt een les nodig in natuur en scheikunde... Maar deze radicale religieuzen hier gaan dat toch niet doorhebben... Noem me maar een basher, maar totdat ik bewijzen zie is het zulke klinkklare onzin...
Makkelijk hè, keihard ja zeggen op gevoelquote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee hoor. Totdat er bewijzen zijn is het een theorie.
Klinkklare onzin wil zeggen dat er bewijs voor het tegendeel is. Dat is er nog niet
Tevens negeer je de Duitse uitzending waar weldegelijk over chemtrails gesproken wordt. Of die werkelijk gebruikt worden zoals vele chemtrails theorieën beweren even terzijde.
Je bent dus inderdaad een basher zonder "maar" erachter. Gewoon keihard nee zeggen op basis van gevoel.
Dat komt omdat je iets hoort en verder er niet in verdiept. Je gaat er klakkeloos van uit dat bij chemtrails direct de conclusie aan vast zit dat overheden kwade bedoelingen hebben of whatever. En dat is niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:17 schreef Handschoen het volgende:
Tot die tijd blijft het conspiracies zoeken, andere mensen bang maken voor dingen die er niet zijn en een totale tijdsverspilling.
Heb ik zojuist gedaan. Nu moet jij nog je kop uit het zand halen.quote:Ga wat nuttigs doen, daar help je de wereld veel meer mee...
Als je over Conspiracies en chemtrails begint, zoals jij deed, zijn dat de verhalen. Dat je niet letterlijk de bewoording gebruikt wil nog niet zeggen dat je dat niet bedoeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef Handschoen het volgende:
Lol, ik heb niets gezegd over overheden en kwade bedoelingen. Je trekt wederom te snel conclusies...
Waar wordt dat dan duidelijk gemaakt, lees n.l. nog steeds dezelfde non-argumenten: "dat zouden ze nooit doen, daar hebben ze toch ook zichzelf mee, logistiek onhaalbaar, etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, hoe duidelijker gemaakt wordt dat het onzin is, hoe halsstarriger gelovigen blijven volhouden. Dat zie je bij gristenenen en darwin, chemtrails en de Fox Muldertjes
jammer he als mensen zelf mogen weten wat ze geloven en van wie en wat .quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, hoe duidelijker gemaakt wordt dat het onzin is, hoe halsstarriger gelovigen blijven volhouden. Dat zie je bij gristenenen en darwin, chemtrails en de Fox Muldertjes
Wat jij non-argumenten noemt zijn juist de argumenten die er toe doen. Andersom kom ik geen of nauwelijks steekhoudende argumenten tegen die pleiten VOOR chemtrails.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waar wordt dat dan duidelijk gemaakt, lees n.l. nog steeds dezelfde non-argumenten: "dat zouden ze nooit doen, daar hebben ze toch ook zichzelf mee, logistiek onhaalbaar, etc.
Dus .. wat voor nieuwe argumenten zijn er genoemd?
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef RonaldV het volgende:
Het gebeurde op dermate kleine schaal dat het de Europese bevolking echt niet zal beinvloeden.
De gezamelijke NAVO luchtmachten gooien al jarenlang wekelijks chaff (radar-reflecterend materiaal) in grote hoeveelheden in de lucht. Kleine stukjes metaal, een haar dik. Toch kom ik dat spul nooit tegen. Maar als ik de believers moet geloven dan zou ik inmiddels genoeg van die rommel moeten hebben om een dekbed mee te vullen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Dat ligt er maar aan wat jij "op grote schaal" noemt. Die test van het Duitse leger was 1 (of 2) incident(en) en er zou misschien nog één volgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef Matteüs het volgende:
Dat wordt dus in het filmpje van die Duitse zender betwist. Of hun gelijk hebben of jij, is maar de vraag. Maar ALS het toch op grote schaal gebeurd is dat weldegelijk van groot belang voor de discussie.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Met "grote schaal" bedoel ik dan de enorme wolk die ze bespreken in het filmpje. Die is bijna zo groot als Nederland zelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat jij "op grote schaal" noemt. Die test van het Duitse leger was 1 (of 2) incident(en) en er zou misschien nog één volgen.
Dat noem ik niet "op grote schaal", in ieder geval niet het stelselmatig besproeien van de wereldbevolking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |