abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 13:38:45 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68302379
Laat ik vooropstellen dat ik er helemaal geen standpunt over ingenomen heb, over het chemtrail danwel contrail verhaal. Het enige wat mij opvalt is dat de 'vliegtuigstrepen' de ene keer wel in de lucht te zien zijn en de andere keer niet.
Gisteren viel mij op dat er veel strepen waren.. zelfs zoveel dat ik dacht aan 'wisselende vliegroutes, die lijnen schijnen nooit echt dicht bij elkaar te komen maar altijd zoveel meter naast elkaar. Verdacht? Nee niet echt vooralsnog, ik heb geen verstand van vliegroutes maar was in de veronderstelling dat eigenlijk altijd wel dezelfde zou zijn.
Het tweede wat mij opviel, de hoeveelheid stof op de auto's gisteren. Het zal wel veel stuifmeel zijn, of pollen geen idee maar het was ook iets wat mij opviel en verder niet meer bij nadacht.

Totdat ik het volgend berichtje vond vandaag..
quote:
Woensdag 22 april 2009 over het hele land, Belgie en andere delen van europa werd de lucht gebombardeerd met chemtrails. Schaakborden in de lucht. Nooit opgevallen? Zie hieronder serie filmpjes die deze dag zijn genomen.
quote:
Commentaar van de plaatser:
Dit filmpje heb ik vandaag met mijn mobieltje genomen na een bombardement aan chemtrails, meer als 25 vliegtuigen geteld in 30 minuten !!
Ik werd gek, ik ken dit absurde gedrag al veel langer maar dit was wel de ergste dag die ik heb gezien !
Niemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
Ik heb aan tenminste 8 agenten gevraagd wat die strepen in de lucht waren, van vliegtuigen jongeman, condens zei de een, de andere stonden met een mond vol tanden.
Het is echt te gek voor woorden, voor sesamstraat worden er in 3 dagen 120.000 handtekeningen verzameld, en voor deze verschrikking komen we nog niet eens aan de benodigde 40.000 voor een petitie.
Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.

Mooie wolkenvelden 22/04/09 (chemtrails)

De weerman Gerrit Hiemstra laat de kijker zien hoe mooi de wolken eruit zien boven Rotterdam. Hij weet zelf dat dit zogenaamde vliegtuigstrepen (contrails of chemtrails, u beslist) zijn en je merkt ook dat hij even niet weet wat hij met het fenomeen aan moet.

Misschien goed om de TRU eens boven tafel te krijgen
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:41:23 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68302460
ligt eraan hoe hoog ze vliegen of je die strepen ziet of niet toch
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 23 april 2009 @ 13:42:33 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_68302494
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef genakt het volgende:
ligt eraan hoe hoog ze vliegen of je die strepen ziet of niet toch
En heeft te maken met de temperatuur en luchtvochtigheid op die hoogte
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 23 april 2009 @ 13:43:58 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68302531
quote:
Als klap op de vuurpijl zag ik bij het weerbericht van RTL foto s van dikke, uitgewaaierde chemtrails ; "Dit zijn hoger gelegen bewolkingslagen zei die idioot.
Pot - ketel
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 23 april 2009 @ 13:45:08 #5
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_68302557
Contrails dus, geen chemtrails
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:45:29 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_68302566
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:46:59 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68302601
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
En dat ze naast elkaar liggen: ze waaien iets opzij voordat het volgende vliegtuig langs komt, daardoor krijg je zo'n rasterpatroon
Das een goeie.
The truth was in here.
pi_68302790
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Gisteren viel mij op dat er veel strepen waren.. zelfs zoveel dat ik dacht aan 'wisselende vliegroutes, die lijnen schijnen nooit echt dicht bij elkaar te komen maar altijd zoveel meter naast elkaar. Verdacht? Nee niet echt vooralsnog, ik heb geen verstand van vliegroutes maar was in de veronderstelling dat eigenlijk altijd wel dezelfde zou zijn.
Het feit dat er veel strepen naast elkaar verschijnen wordt nogal eens als bewijs gezien voor bewust sproeien. Echter niets is minder waar. Neem een vliegtuig wat van Amsterdam richting Enschede vliegt, van west naar oost dus. Even aangenomen dat deze op een hoogte liegt waar de lucht gunstig is voor het vormen van contrails, zal deze dus een mooie west-oost lijn trekken. 5 minuten na het eerste vliegtuig, komt er een tweede vliegtuig die dezelfde route vliegt, en toch zie je die tweede streep niet precies op de eerste liggen. Hoe komt dat?

Daar zijn een aantal redenen voor. De grootste reden is de wind. Als er een zuiden wind waait, dan zal de eerste contrail meteen na het vormen wegwaaien richting het noorden. Als de tweede contrail gevormd wordt, zal deze dus netjes naast de eerste te komen liggen. Voeg u ook nog twee vliegtuigen die van noord naar zuid vliegen en draai de wind naar het zuid oosten en met wat ruimtelijk inzicht zie je dat er dan een heel mooi schaakbord patroon mogelijk is.
Een andere reden is dat ook al vliegen twee vliegtuigen dezelfde route, dan kan deze route best nog afwijken per vliegtuig. Een route heeft een dikte van enkele kilometers, waarin de vliegtuigen moeten blijven. Dit kan ook voor meerdere strepen zorgen.
De laatste grote reden kan wederom de wind zijn, maar dan het verschil in windrichting op verschillende hoogtes. Die kan 180 graden verschillen in een paar honderd meter.
quote:
Het tweede wat mij opviel, de hoeveelheid stof op de auto's gisteren. Het zal wel veel stuifmeel zijn, of pollen geen idee maar het was ook iets wat mij opviel en verder niet meer bij nadacht.
Volgens de pollenkalender zijn april en mei nogal een beroerde maand voor hooikoorts patienten omdat er dan voor veel pollen van bomen in de lucht zijn.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 23 april 2009 @ 13:57:12 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68302910
quote:
iemand die het zag, ik vroeg mensen om mij heen wat die strepen konden zijn, geen response ALS ZOMBIES gingen ze weer over straat.
pi_68303002
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Flurry het volgende:
Check, het hele patroon bewoog gister ook redelijk snel door de lucht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_68303035
Meid, wat een toestand!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_68303066
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Zie je hoe snel die chemtrails mensen brainwashen?
pi_68303147
Grappig, het viel mij gisteren ook op hoeveel contrails er helder in de lucht bleven hangen. Dat heeft echter heel veel te maken met de weersomstandigheden en heel weinig met een of andere samenzwering om ons allemaal onder te spuiten met giftige stoffen hoor.
pi_68303175
Waarom staat dit in true.

Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit, voor CO2 taxaties etc.
pi_68303283
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat het niet bewezen is dat contrails automatisch chemtrails zijn. .
quote:
Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit.
Bron, link, onderbouwing?
pi_68303339
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Das een goeie.
Een goeie?

Dude, als je daar zelf nog niet eens over had nagedacht kun je gewoon even goed een chemtrail-gelover zijn. Die gasten zijn zo achterlijk en dom als een deur.
pi_68303419
Ik heb gisteren geen chemtrails gezien. Alleen een heule hoop contrails!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:13:17 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68303467
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een goeie?

Dude, als je daar zelf nog niet eens over had nagedacht kun je gewoon even goed een chemtrail-gelover zijn. Die gasten zijn zo achterlijk en dom als een deur.
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:17:40 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_68303587
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef AquaMined het volgende:
Grappig, het viel mij gisteren ook op hoeveel contrails er helder in de lucht bleven hangen. Dat heeft echter heel veel te maken met de weersomstandigheden en heel weinig met een of andere samenzwering om ons allemaal onder te spuiten met giftige stoffen hoor.
En dan nog vooral met een veranderend weertype, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68303626
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het niet nodig om meteen maar een hele groep mensen die anders over een onderwerp denken te bestempelen als achterlijk eerlijk gezegd. Dude.
Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.
Lézen ze dan al een keer een (wetenschappelijk) verantwoorde onderbouwing over het hoe en wat van contrails, dan blijven ze volharden in het geloven in hun eigen ongeloof.
pi_68303747
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Salvad0R het volgende:

Ze proberen de Aarde te terraformen door die shit, voor CO2 taxaties etc.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 23 april 2009 @ 14:22:53 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68303755
ik denk toch dat het de reptillians zijn
Ecosia
pi_68303837
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hij heeft echter wel een punt. Vroeger dachten veel mensen dat onweer een teken van de Goden was bijvoorbeeld, omdat ze niet beter wisten. Nu denken sommige mensen dat contrails chemtrails zijn, niet gehinderd door enige kennis over het onderwerp. Behalve dan een wazig Youtubefilmpje.
Lézen ze dan al een keer een (wetenschappelijk) verantwoorde onderbouwing over het hoe en wat van contrails, dan blijven ze volharden in het geloven in hun eigen ongeloof.
Het geloven in chemtrails (ipv contrails) is inderdaad een gebrek aan inzicht en kennis.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:28:02 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68303910
net zoals denken dat stuifmeel op auto's een product van chemtrails zijn
Ecosia
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 14:44:49 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_68304404
quote:
ik heb geen verstand van vliegroutes
Maar toch vind je het met je beperkte verstand nodig hier uitspraken over te doen?

't VIel me trouwens de dagen vóór 22 april op dat de contrails snel verdwenen waren, met mooie strakblauwe luchten als gevolg. Maar op dagen als die zijn de chemtrail-believers blijkbaar nooit buiten te vinden.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:12:42 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_68305364
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Barbaaf het volgende:

't VIel me trouwens de dagen vóór 22 april op dat de contrails snel verdwenen waren, met mooie strakblauwe luchten als gevolg.
Ja, maar dat zijn contrails en geen chemtrails.
Da's logisch.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:08:50 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68307476
Gisteren ook opgevallen bij ons Weert.
Viel me ook op dat er veel vlieg verkeer was ( stond op de tennisbaan ). Alle vliegtuigen vlogen naar het zuiden zag ik.

Verder niet veel aandacht aan besteedt, viel me gewoon op dat de lucht vol was met afterburner rook ( of "chemtrails" zoals Xerson, Niburu en andere complotsites het noemen ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_68307558
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef jpg97 het volgende:
Viel me ook op dat er veel vlieg verkeer was ( stond op de tennisbaan ). Alle vliegtuigen vlogen naar het zuiden zag ik.

Verder niet veel aandacht aan besteedt, viel me gewoon op dat de lucht vol was met afterburner rook ( of "chemtrails" zoals Xerson, Niburu en andere complotsites het noemen ).
Gewone verkeersvliegtuigmotoren hebben geen afterburner. .
pi_68307560
Op dagen dat je geen contrails ziet, vliegen er net zoveel vliegtuigen
pi_68307629
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef jpg97 het volgende:

-Verkapt persoonlijk aanvallen doen we hier niet aan-

[ Bericht 23% gewijzigd door Bastard op 23-04-2009 16:18:38 ]
pi_68307736
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef teknomist het volgende:

[..]

Lach maar!

Tot je moet betalen om te ademen omdat je Carbon Footprint buitensporig is!
  donderdag 23 april 2009 @ 16:30:42 #32
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68308196
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Gewone verkeersvliegtuigmotoren hebben geen afterburner. .

"please fasten your seatbelt, were about to breach the sonicbarrier"

Ecosia
  donderdag 23 april 2009 @ 16:59:09 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68309084
Het viel me gisteren idd op dat het weer vol stond met chemtrails in amsterdam , te lelijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_68309101
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Summers het volgende:
Het viel me gisteren idd op dat het weer vol stond met chemtrails in amsterdam , te lelijk .
Hoe weet jij zo zeker dat het chemtrails zijn en niet gewoon contrails?
pi_68309247
Ik snap het niet? Waar probeer je me van te overtuigen??
pi_68309264
Waarom werken die chemtrails eigenlijk niet, trouwens?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 april 2009 @ 17:24:15 #37
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_68309684
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Omdat het ontzettend moeilijk is om stoffen uit een vliegtuig in werkzame concentraties op de grond te krijgen. Je moet dan heel laag vliegen. Daarnaast zijn er geen stoffen die in kleine concentraties gedragsveranderingen veroorzaken die ook nog nuttig zijn voor een groep illuminatie (die als ze al bestaan, sowieso niet veel effect kunnen uitoefenen, maar dat is een ander verhaal) en is er zoveel logistieke rompslomp mee gemoeid dat het zeker op zou vallen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_68309800
Het was dan ook meer cynisch bedoeld: als die chemtrails zouden werken, zouden er niet zoveel figuren geloven dat het chemtrails zijn
  donderdag 23 april 2009 @ 17:31:15 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68309878
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Als er geen Chemtrails waren geweest hadden we nu kunnen vliegen door onze gedachtenkracht te gebruiken, telepathie en extreem lang leven was ons deel geweest. Ons DNA had dan uit 512 strings bestaan en hadden we Niburu kunnen zien en deflecten met onze insane mental powers.

Mja, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het moet doen, of het wel echt is en wat er tegen gedaan kan worden mocht het wel echt zijn en niemand gelooft erin, dus tja .

Alleen valt het me altijd wel op dat het vaak de eerste wolkenloze dag is dat je die trails ziet, daarna meestal een stuk minder dus ik hou het voorlopig op vochtgehalte en verandering van het weer dat contrails veroorzaakt en dat het geen chemtrails zijn. Zo wel dan tja. Wat dan?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 23 april 2009 @ 17:46:34 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68310322
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat het chemtrails zijn en niet gewoon contrails?
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
misschien een potje luchtschaken met ieder maar 1 pion , het vliegtuig .
pi_68310347

Ja, dan zijn ze aan het vliegen.....
pi_68310389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
Ik vind het uitermate moeilijk te geloven dat jij een vliegtuig dat rechte strepen aan het trekken is 2 uur lang achtereen, continu kan zien.

En gewone vliegoefeningen gaan er bij jou niet in?
En als laatste: hoe weet je zo zeker dat dat "volgtoestel" een legervliegtuig was?
  donderdag 23 april 2009 @ 17:49:32 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_68310411
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus jij zag gisteren boven Amsterdam 2 uur lang een vliegtuig heen en weer vliegen gevolgd door een legervliegtuig?
pi_68310437
Ik neem aan dat je dan wel een duidelijke foto hebt gemaakt, Summer?
Daar had je immers alle tijd voor.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:01:10 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68310692
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij zag gisteren boven Amsterdam 2 uur lang een vliegtuig heen en weer vliegen gevolgd door een legervliegtuig?
nee niet gisteren dat was een andere keer .
  donderdag 23 april 2009 @ 18:05:52 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68310790
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik neem aan dat je dan wel een duidelijke foto hebt gemaakt, Summer?
Daar had je immers alle tijd voor.
Ik had ook alle tijd om een trio te doen in die twee uur , ook niet gedaan
  donderdag 23 april 2009 @ 19:25:05 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_68313257
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef Summers het volgende:

nee niet gisteren dat was een andere keer .
Handig.
  donderdag 23 april 2009 @ 19:32:44 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_68313555
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef APK het volgende:

[..]

Handig.
yep , het is een conspiracy , het was niet gisteren maar een andere keer en het is niet meer te controleren en alleen gisteren waren er ooit chemtrails te zien .
pi_68313968
Even een n00b vraagje;

Chemtrails komen uit een vliegtuig rollen? Uit een verspreider ofzo? Zit er dan ook een reservoir aan vast?
pi_68314233
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  donderdag 23 april 2009 @ 19:58:20 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_68314417
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Summers het volgende:

yep , het is een conspiracy , het was niet gisteren maar een andere keer en het is niet meer te controleren en alleen gisteren waren er ooit chemtrails te zien .
Jij insinueert dat het gisteren was.

En die andere keer heb je er ook melding van gemaakt in een topic?
En waren er ook meerdere mensen die dezelfde twee vliegtuigen hadden waargenomen?
pi_68314447
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Chooselife het volgende:
Even een n00b vraagje;

Chemtrails komen uit een vliegtuig rollen? Uit een verspreider ofzo? Zit er dan ook een reservoir aan vast?
Dat varieert per believer. Er zijn er die denken dat het verwerkt is in de brandstof en dus gewoon door de motoren wordt uitgestoten (en de meeste believers geloven dat die toegevoegde stof ook zorgt voor het lang blijven hangen van de contrail, iets wat niet correct is), maar er zijn ook believers die denken dat het een apart systeem is, met spuitmonden in de achterran van de vleugel, zijkant van de romp of elke andere plek van het vliegtuig.

Versie 1 heeft qua uitvoering alleen een aangepast brandstofsysteem en aanvoer nodig, de tweede versie vereist speciaal aangepaste vliegtuigen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 23 april 2009 @ 20:02:58 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_68314588
The_stranger, hoe zit het eigenlijk met de stroming op de hoogte waar de trails worden gespoten?
Zou het zomaar kunnen dat boven Amsterdam geproduceerde trails ergens in Polen oid eindigen?
pi_68314679
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat varieert per believer. Er zijn er die denken dat het verwerkt is in de brandstof en dus gewoon door de motoren wordt uitgestoten (en de meeste believers geloven dat die toegevoegde stof ook zorgt voor het lang blijven hangen van de contrail, iets wat niet correct is), maar er zijn ook believers die denken dat het een apart systeem is, met spuitmonden in de achterran van de vleugel, zijkant van de romp of elke andere plek van het vliegtuig.

Versie 1 heeft qua uitvoering alleen een aangepast brandstofsysteem en aanvoer nodig, de tweede versie vereist speciaal aangepaste vliegtuigen.
Neem je toch even een sample van de brandstof? Kan nooit ingewikkeld zijn. Heb je het direct wetenschappelijk aantoonbaar.

Mag ik dan een close-up van het aangepaste vliegtuig? Er zijn in de loop-der-tijd miljarden foto's gemaakt van vliegtuigen, dus erg moeilijk kan dit niet zijn.

Waarom is dit zo'n ongeloofwaardig verhaal, die chemtrails? Ik vind het echt 0,0 aannemelijk.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:41:42 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68315945
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Waarom is dit zo'n ongeloofwaardig verhaal, die chemtrails? Ik vind het echt 0,0 aannemelijk.
Geloofwaardig, mja dat vind ik het ook niet eigenlijk, het zou ongeloofelijk zijn als we er achter komen dat er al jaren een goedje over ons verspreid word dat iets met ons zou doen! Ik bedoel als daar echt keihard bewijs voor kan komen, dat is de wereld op zn kop toch?
Maar goed, je hoort er zoveel mensen over, een hardnekkig gerucht als het ware. Ze doen meen ik ook fluoride door het water en vitaminesupplementen door de boter, weet ook niet iedereen, soms doen overheden iets in het belang van de bevolking zonder dat het nou breeduit uitgemeten word.
The truth was in here.
pi_68316200
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geloofwaardig, mja dat vind ik het ook niet eigenlijk, het zou ongeloofelijk zijn als we er achter komen dat er al jaren een goedje over ons verspreid word dat iets met ons zou doen! Ik bedoel als daar echt keihard bewijs voor kan komen, dat is de wereld op zn kop toch?
Maar goed, je hoort er zoveel mensen over, een hardnekkig gerucht als het ware. Ze doen meen ik ook fluoride door het water en vitaminesupplementen door de boter, weet ook niet iedereen, soms doen overheden iets in het belang van de bevolking zonder dat het nou breeduit uitgemeten word.
Nou, als ik beter word van chemtrails.

Overigens van fluoride door het water en voedingsupplementen in de boter is het geen geheim hoor.

Maar van die chemtrails is bullshit.... fabels in de wereld geholpen door mensen zonder enig verstand van meteorologie, die zaken die ze niet kunnen verklaren maar gelijk toedichten aan een zogenaamd complot, puur getriggerd door hun eigen paranoia.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 23 april 2009 @ 20:49:41 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68316253
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Bastard het volgende:

Ze doen meen ik ook fluoride door het water

Mandrake, do you realize that in addition to fluoridating water, why, there are studies underway to fluoridate salt, flour, fruit juices, soup, sugar, milk... ice cream. Ice cream, Mandrake, children's ice cream.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:51:23 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68316314
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mandrake, do you realize that in addition to fluoridating water, why, there are studies underway to fluoridate salt, flour, fruit juices, soup, sugar, milk... ice cream. Ice cream, Mandrake, children's ice cream.
Ja toe maar, maar je zal de mensen de kost moeten geven die het niet weten
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:52:43 #59
45206 Pietverdriet
pi_68316369
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja toe maar, maar je zal de mensen de kost moeten geven die het niet weten
Je weet waar die quote vandaan komt?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:01:15 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68316686
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je weet waar die quote vandaan komt?
Gokje, film met humor en serieuse ondertoon?
The truth was in here.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:04:33 #61
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_68316782
Echt
  donderdag 23 april 2009 @ 21:07:35 #62
45206 Pietverdriet
pi_68316880
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gokje, film met humor en serieuse ondertoon?
It was just their way of having a bit of fun, the swines. Strange thing is they make such bloody good cameras.
pi_68317066
Tsja, als iedereen die een psychose ervaart hier topics gaat openen wordt het toch wel een rommeltje.
Kan er niet gewoon 1 centraal topic zijn?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:29:31 #64
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_68317799
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, als iedereen die een psychose ervaart hier topics gaat openen wordt het toch wel een rommeltje.
Kan er niet gewoon 1 centraal topic zijn?
Er is zelfs een heel subforum voor

oh wacht... dat is hier
pi_68320972
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Neem je toch even een sample van de brandstof? Kan nooit ingewikkeld zijn. Heb je het direct wetenschappelijk aantoonbaar.

Mag ik dan een close-up van het aangepaste vliegtuig? Er zijn in de loop-der-tijd miljarden foto's gemaakt van vliegtuigen, dus erg moeilijk kan dit niet zijn.

Welke believer geeft hier even antwoord op.

Laat je toch niet zo gek maken joh, door al die internet-doemdenkertjes en bewerkte youtube filmpjes. Dit is wel een heel onwaarschijnlijk verhaal.
pi_68324441
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:

Misschien goed om de TRU eens boven tafel te krijgen
Misschien goed om die ...-tig topics in bnw over chemtrails 's door te lezen ?
Kom je deze adv. tegen.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_68324503
Erm.... en die advertentie zegt precies 'wat' over die condensstrepen?
  vrijdag 24 april 2009 @ 01:04:27 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68324786
niets natuurlijk
Ecosia
pi_68324915
Wel goed geprobeerd.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_68324947
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Erm.... en die advertentie zegt precies 'wat' over die condensstrepen?
Je onderschrift doet mij vermoeden dat je wel Engels kunt lezen.
"De advertentie " stelt geen concreet verband tussen trails en hun waarnemingen.
Ze stellen er vragen over en wijzen op redenen om hun vragen mbt experimenten in de strato/troposfeer serieus te nemen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_68325012
Dan stel ik de vraag anders: wat doet die advertentie in dit topic?
pi_68325749
ja ik heb te trails op woensdag 22 april ook gezien. het waren er onwijs veel.
wat ik ook zag was als of er vliegtuigen uit koers waren. die maakte echt een bochtvorm.
op donderdag er weer op gelet. want toen was het ook een mooie dag.
raar maar toen geen trail gezien. misschien doen ze het alleen op woensdag.
pi_68327807
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 01:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan stel ik de vraag anders: wat doet die advertentie in dit topic?
Je vindt de adv off topic
Eisenhower1961.
pi_68327838
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.

Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".

Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_68328111
Dus degenen die chemtrails verspreiden zijn 1337 computernerds?
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:36:44 #76
2964 Armageddon
pi_68328210
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.

Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".

Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:37:00 #77
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68328219
quote:

Dit moet het inderdaad zijn!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:38:36 #78
2964 Armageddon
pi_68328267
-verkapte doodsverwensing-

[ Bericht 88% gewijzigd door Bastard op 24-04-2009 09:44:41 ]
pi_68328325
quote:

Check. Klinkt logisch, ook!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:02:26 #80
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68329082
quote:

Ecosia
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:21:05 #81
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68329631
maareh, ergens heb je wel een punt trouwens. Ook de mensen die aan licht healing doen zeggen dat dit een tijd is waarin mensen zich verbonden voelen met elkaar, de wereld en het hogere
Ecosia
pi_68329669
Dit topic past door de reacties inmiddels beter in ONZ.
En 'n Mod vraagt mij dan wel wat de adv in dit topic doet ?
Eisenhower1961.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:26:14 #83
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68329801
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Resonancer het volgende:
Dit topic past door de reacties inmiddels beter in ONZ.
En 'n Mod vraagt mij dan wel wat de adv in dit topic doet ?
Ik (en een hoop mensen met mij) geven je zeker geen ongelijk denk
Ecosia
pi_68330681
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je vindt de adv off topic

Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?

" "
pi_68330695
Kan me een nieuwsuitzending van de Duitse RTL herinneren waar de Duitse overheid toegaf dat ze chemtrails veroorzaakten.

M.a.w. het is dus bevestigd. Maar wat en waarom? Geen idee.

*edit*

Hiero:
pi_68330718
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Resonancer het volgende:
Dit topic past door de reacties het onderwerp inmiddels beter in ONZ.
Zo is het goed...
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:04:44 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68330980
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?

" "
Die advertentie gaat daar wel over, ze suggereren dat er oa luchtverontreiniging is, en ook al zeggen ze niet dat het vermoeden bestaat dat het 'chemtrails' zijn als oorzaak, de 2 plaatjes en het achtergrond plaatje zeggen van wel.
The truth was in here.
pi_68331045
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Matteüs het volgende:
Kan me een nieuwsuitzending van de Duitse RTL herinneren waar de Duitse overheid toegaf dat ze chemtrails veroorzaakten.

M.a.w. het is dus bevestigd. Maar wat en waarom? Geen idee.

*edit*

Hiero:
De NASA doet ook chemtrail experimenten, tijdens de Olympische Spelen heeft China bijvoorbeeld ook regen opgewekt uit wolken die richting Peking dreven om ze zo leeg te laten regen voordat ze Peking zouden bereiken.
Allemaal gedocumenteerd als (relatief) kleinschalige projecten. Niemand heeft (mijns inziens) echter aangetoond dat op wereldschaal chemtrails worden ingezet om bijvoorbeeld de bevolking dom te houden.
Het blijft bij vage beweringen en internetlinks die klakkeloos worden overgenomen.
pi_68331086
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die advertentie gaat daar wel over, ze suggereren dat er oa luchtverontreiniging is, en ook al zeggen ze niet dat het vermoeden bestaat dat het 'chemtrails' zijn als oorzaak, de 2 plaatjes en het achtergrond plaatje zeggen van wel.
Nou, dat kan zijn, maar de inhoud van de tekst zegt er niets over.

Daarnaast zegt het 'feit' dat men in een meertje/vijvertje chemicaliën heeft gevonden, nogal weinig over de oorzaak ervan. In de advertentie laat men ook het verband zien tussen een patent en de chemicaliën.

Die advertentie hangt gewoon van los zand aan elkaar en men koppelt gebeurtenissen aan elkaar, zodat het lijkt/als feit wordt aangeduid dat het 'dus chemtrails' zouden moeten zijn.
pi_68331148
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De NASA doet ook chemtrail experimenten, tijdens de Olympische Spelen heeft China bijvoorbeeld ook regen opgewekt uit wolken die richting Peking dreven om ze zo leeg te laten regen voordat ze Peking zouden bereiken.
Allemaal gedocumenteerd als (relatief) kleinschalige projecten. Niemand heeft (mijns inziens) echter aangetoond dat op wereldschaal chemtrails worden ingezet om bijvoorbeeld de bevolking dom te houden.
Het blijft bij vage beweringen en internetlinks die klakkeloos worden overgenomen.
Dat dus.

Het weer beïnvloeden door middel van chemicaliën gebeurt al jaren. Dat heeft nogal weinig met chemtrails te maken (in de zin dat elk verkeersvliegtuig bevoorraad is met een lading chemicaliën om de bevolking te beïnvloeden).

Als dat laatste het geval is: het werkt blijkbaar niet, aangezien een deel van diezelfde bevolking juist die chemtrails verdacht vindt. Werkt het niet bij 'believers' ?
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:11:35 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68331161
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, dat kan zijn, maar de inhoud van de tekst zegt er niets over.

Daarnaast zegt het 'feit' dat men in een meertje/vijvertje chemicaliën heeft gevonden, nogal weinig over de oorzaak ervan. In de advertentie laat men ook het verband zien tussen een patent en de chemicaliën.

Die advertentie hangt gewoon van los zand aan elkaar en men koppelt gebeurtenissen aan elkaar, zodat het lijkt/als feit wordt aangeduid dat het 'dus chemtrails' zouden moeten zijn.
Men is in onderzoek naar de oorzaak en wenst een breed onderzoek inderdaad. Wellicht dat er een aantal bekende wetenschappers willen aantonen waar de verontreiniging vandaan komt opdat chemtrails als mogelijke veroorzaker van het lijstje gestreept kunnen worden.
The truth was in here.
pi_68331222
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Als dat laatste het geval is: het werkt blijkbaar niet, aangezien een deel van diezelfde bevolking juist die chemtrails verdacht vindt. Werkt het niet bij 'believers' ?
Die mensen zijn vast "kristallijn beter uitgelijnd met de Vader" ofzo.
pi_68331321
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Klopt... maar niet helemaal.
Zoals je kunt zien in die Duitse uitzending, is het wel op grote schaal. als jij van Belgie tot aan de rand van Nederland/Duitsland Noordzee, met een breedte van heel Nederland, kleinschalig noemt... uhu.
Dus wel degelijk op grote schaal.

En wat je ook aanvoert, er zijn dus chemtrails. Period.
Dat ze voor andere zaken gebruikt worden dan de doemdenkers denken, maakt niet uit. In dit topic wordt beweerd dat chemtrails onzin zijn en niemand hier zegt dat ze er wel zijn maar voor andere doeleinden. Pas nu ik dit filmpje presenteer ben jij dan iemand die de zaak aanpast maar opeens de inhoud van de besproeiing als ijkpunt aanhaalt.

En dan nog. De overheid liegt zich altijd te barsten. Dat weet zelfs jij.
Dus als er mensen zijn die de overheid niet geloven dat het om een goedwillend idee gaat en onschadelijk is voor de mensch, is dat geen enkele reden om die gelovers voor gek te verklaren. Ze hebben geen bewijs, maar de historie van onze en andere overheden geeft ze reden genoeg eraan te twijfelen. Meer reden dan de mensen hier om het begrip "chemtrails" uit te lachen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:18:12 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68331339
Ik vraag me toch af hoe het gaat met degene die de term 'chemtrails' ooit eens bij wijze van grap heeft bedacht
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_68331611
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef Matteüs het volgende:
Klopt... maar niet helemaal.
Zoals je kunt zien in die Duitse uitzending, is het wel op grote schaal. als jij van Belgie tot aan de rand van Nederland/Duitsland Noordzee, met een breedte van heel Nederland, kleinschalig noemt... uhu.
Dus wel degelijk op grote schaal.
Eerm, nee, in het filmpje is sprake van twee gedocumenteerde experimenten, 1 eind 2005 en 1 in maart 2006. Niet grootschalig dus, twee losse experimenten (om radarbeelden te kunnen verstoren bijvoorbeeld).
quote:
En wat je ook aanvoert, er zijn dus chemtrails. Period.
Er zijn verschillende organisaties die experimenteren met het uitstrooien van deeltjes in de atmosfeer het weer of de radar plaatselijk beïnvloeden ja.
quote:
Dat ze voor andere zaken gebruikt worden dan de doemdenkers denken, maakt niet uit. In dit topic wordt beweerd dat chemtrails onzin zijn en niemand hier zegt dat ze er wel zijn maar voor andere doeleinden. Pas nu ik dit filmpje presenteer ben jij dan iemand die de zaak aanpast maar opeens de inhoud van de besproeiing als ijkpunt aanhaalt.
Ik zeg niet dat chemtrails niet bestaan, ik heb er alleen problemen mee als mensen in de lucht vliegtuigsporen zien (nooit fotograferen) en dan klakkeloos concluderen dat het chemtrails zijn, "want dat hebben ze op Youtube gezien".
quote:
En dan nog. De overheid liegt zich altijd te barsten. Dat weet zelfs jij.
Dus als er mensen zijn die de overheid niet geloven dat het om een goedwillend idee gaat en onschadelijk is voor de mensch, is dat geen enkele reden om die gelovers voor gek te verklaren. Ze hebben geen bewijs, maar de historie van onze en andere overheden geeft ze reden genoeg eraan te twijfelen. Meer reden dan de mensen hier om het begrip "chemtrails" uit te lachen.
Blijkbaar, maar veel van die mensen staan niet open voor (wetenschappelijk onderbouwde) argumenten van non-believers, daar stoor ik me soms aan.
Voor mij zijn die mensen hetzelfde als Christenen die geloven dat de aarde nog maar 6000 jaar oud is. Die mensen zeggen ook "ja, de wetenschap zal het wel fout hebben" als ze bewijzen onder ogen krijgen dat de aarde ouder is.
pi_68332321
Ik weet ook niet wat die chemtrails nu precies zijn, waarvoor ze bedoeld worden, wat er exact in zit, of er geen rookgordijn voor onze ogen word gehouden om de echte waarheid te verbloemen...

Feit is, ze zijn er en het wordt toegegeven. Men kan nu hier niet meer ontkennen dat ze er zijn of het weglachen zoals sommigen hier doen.
Of alle strepen in de lucht ook direct chemtrails zijn... lijkt me ook sterk.

Het valt me gewoon op dat alles heel snel als complot wordt bestempeld, en dus iets als fantasie. Hoewel de bashers het zelf niet door hebben dat de andere kant van het verhaal die ze verdedigen net zo goed een complot is/kan zijn. Maar het is leuker om 1 klein miskleuntje uit het verhaal aan te grijpen, flink op te blazen en daarmee het hele verhaal weg te wuiven. Om vervolgens de hele zaak als dom te bestempelen en met een soort van "wetenschaps kliekje" de zaak uit te lachen.
Over dom gesproken...

En ik blijf erbij. Die grote wolk die ze tonen is geen klein projectje... Dat was met zekerheid een "chemtrail" omdat er overal metingen werden gedaan van de inhoud.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:00:20 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68332636
Dus we zijn zover om te zeggen "Chemtrails bestaan wel, maar we weten niet hoe vaak, wanneer en welke stoffen nu wat doen op onze gezondheid"?
The truth was in here.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:10:00 #98
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68332941
ik denk dat er een definitie-verwarring is. Er is een verschil tussen het sproeien van stoffen vanuit een vliegtuig (wat boven akkers regelmatig gebeurt, en ook in sommige landen gedaan wordt met het doel het weer te beïnvloeden zoals bij regenmakers), en het toevoegen van stoffen aan brandstof waardoor chemtrails zouden ontstaan.

Met regenmaken wordt al decennia geëxperimenteerd. De Thaise luchtmacht bijvoorbeeld heeft zelfs een squadron gehad die zich daar exclusief mee bezig hielden (met wisselend succes trouwens). Bestrijdingsmiddelen worden ook al decennialang vanuit de lucht toegepast.
Maar het toevoegen van stoffen aan brandstof, of het in de uitlaat strooien van die stoffen: ik vind het enorm vergezocht, en bovendien niet praktisch. Het is door de grote hoogte niet te bepalen waar de stoffen neer gaan slaan bijvoorbeeld. Om je een idee te geven: in de jaren 70 werden schoorstenen verhoogd om de neerslag van de stoffen die er uit kwamen verder te verspreiden dan de directe omgeving van de fabriek waar de schoorsteen van was. De stoffen kwamen uiteindelijk terecht in het norden van Zweden en Finland. En dan hebben we het over schoorstenen van een meter of 100 hoog. Een vliegtuig vliegt op meerdere kilometers hoogte. In Europa hebben we een zeer druk luchtruim, een chemtrail-believer verwacht dat de stoffen die hier verspreid zouden worden ook voor hier bedoeld zijn. Boven Afrika en Zuid-Amerika wordt veel minder gevlogen, op wereldschaal zelfs bijna niet. Hoeven die niet beinvloed te worden of zo? Of strooien we boven Europa, in de hoop dat het daar juist NIET neerslaat, maar wel op andere contienten?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_68333234
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
Dus we zijn zover om te zeggen "Chemtrails bestaan wel, maar we weten niet hoe vaak, wanneer en welke stoffen nu wat doen op onze gezondheid"?
Nee. Je leest nogal selectief.

Men geeft aan dat chemtrails de sporen van vliegtuigen in de lucht zijn. Dat zijn ze niet.

Chemicaliën de lucht in gooien om daarmee bijvoorbeeld het weer te beïnvloeden is geen nieuws. Als jij dat 'chemtrails' wilt noemen, be my guest.
pi_68334027
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee. Je leest nogal selectief.

Men geeft aan dat chemtrails de sporen van vliegtuigen in de lucht zijn. Dat zijn ze niet.

Chemicaliën de lucht in gooien om daarmee bijvoorbeeld het weer te beïnvloeden is geen nieuws. Als jij dat 'chemtrails' wilt noemen, be my guest.
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.

Ik ben nu dus je guest. Heb je koffie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')