Ja, maar dat zijn contrails en geen chemtrails.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Barbaaf het volgende:
't VIel me trouwens de dagen vóór 22 april op dat de contrails snel verdwenen waren, met mooie strakblauwe luchten als gevolg.
Gewone verkeersvliegtuigmotoren hebben geen afterburner.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren ook opgevallen bij ons Weert.
Viel me ook op dat er veel vlieg verkeer was ( stond op de tennisbaan ). Alle vliegtuigen vlogen naar het zuiden zag ik.
Verder niet veel aandacht aan besteedt, viel me gewoon op dat de lucht vol was met afterburner rook ( of "chemtrails" zoals Xerson, Niburu en andere complotsites het noemen ).
-Verkapt persoonlijk aanvallen doen we hier niet aan-quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren ook opgevallen bij ons Weert.
Viel me ook op dat er veel vlieg verkeer was ( stond op de tennisbaan ). Alle vliegtuigen vlogen naar het zuiden zag ik.
Verder niet veel aandacht aan besteedt, viel me gewoon op dat de lucht vol was met afterburner rook ( of "chemtrails" zoals Xerson, Niburu en andere complotsites het noemen ).
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewone verkeersvliegtuigmotoren hebben geen afterburner..
Hoe weet jij zo zeker dat het chemtrails zijn en niet gewoon contrails?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Summers het volgende:
Het viel me gisteren idd op dat het weer vol stond met chemtrails in amsterdam , te lelijk .
Omdat het ontzettend moeilijk is om stoffen uit een vliegtuig in werkzame concentraties op de grond te krijgen. Je moet dan heel laag vliegen. Daarnaast zijn er geen stoffen die in kleine concentraties gedragsveranderingen veroorzaken die ook nog nuttig zijn voor een groep illuminatie (die als ze al bestaan, sowieso niet veel effect kunnen uitoefenen, maar dat is een ander verhaal) en is er zoveel logistieke rompslomp mee gemoeid dat het zeker op zou vallen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom werken die chemtrails eigenlijk niet, trouwens?
Als er geen Chemtrails waren geweest hadden we nu kunnen vliegen door onze gedachtenkracht te gebruiken, telepathie en extreem lang leven was ons deel geweest. Ons DNA had dan uit 512 strings bestaan en hadden we Niburu kunnen zien en deflecten met onze insane mental powers.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom werken die chemtrails eigenlijk niet, trouwens?
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het chemtrails zijn en niet gewoon contrails?
Ik vind het uitermate moeilijk te geloven dat jij een vliegtuig dat rechte strepen aan het trekken is 2 uur lang achtereen, continu kan zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
misschien een potje luchtschaken met ieder maar 1 pion , het vliegtuig .
Dus jij zag gisteren boven Amsterdam 2 uur lang een vliegtuig heen en weer vliegen gevolgd door een legervliegtuig?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
[..]
weet ik niet zeker maar als er een vliegtuig 2 uur lang strepen aan het maken is op 1 groot stuk in de lucht die ik 2 uur achter elkaar kan volgen en toevallig vliegt er die gehele twee uur lang een legervliegtuig mee dan vind ik dat op zijn minst verdacht en zijn ze iig IETS aan het doen .
misschien een potje luchtschaken met ieder maar 1 pion , het vliegtuig .
nee niet gisteren dat was een andere keer .quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij zag gisteren boven Amsterdam 2 uur lang een vliegtuig heen en weer vliegen gevolgd door een legervliegtuig?
Ik had ook alle tijd om een trio te doen in die twee uur , ook niet gedaanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik neem aan dat je dan wel een duidelijke foto hebt gemaakt, Summer?
Daar had je immers alle tijd voor.
Handig.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef Summers het volgende:
nee niet gisteren dat was een andere keer .
yep , het is een conspiracy , het was niet gisteren maar een andere keer en het is niet meer te controleren en alleen gisteren waren er ooit chemtrails te zien .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |