abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:52:03 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68334085
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.
Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_68334233
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?
De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.

Maar ik snap je vraag niet zo goed als al door overheden wordt toegegeven dat de chemtrails inderdaad van hun projecten zijn. Ik denk dat je vanaf hier enkel nog verder kunt discussiëren over wat ze nu in het luchtruim sproeien.
En of elke gefotograveerde trail ook een chemtrail is. Dan krijg de discussie vanzelf een UFO gehalte.
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:07:35 #103
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68334512
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef Matteüs het volgende:

[..]

De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.
Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.
quote:
Maar ik snap je vraag niet zo goed als al door overheden wordt toegegeven dat de chemtrails inderdaad van hun projecten zijn. Ik denk dat je vanaf hier enkel nog verder kunt discussiëren over wat ze nu in het luchtruim sproeien.
En of elke gefotograveerde trail ook een chemtrail is. Dan krijg de discussie vanzelf een UFO gehalte.
Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:17:45 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68334822
Overigens dacht ik dat ze bij de OS in China het weer beinvloedde met raketten die van de grond afgeschoten werden.
The truth was in here.
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:24:05 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68335046
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaad .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_68337186
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.
[..]

Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.
Daar heb je ook gelijk in.
pi_68340656
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?

" "
Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_68340899
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.
Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:07:57 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68342353
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?
Het stipt wel de luchtkwaliteit aan en de vervuiling met metaaldeeltjes etc.

de tweede regel in de advertentie.

Vertaald: "Zijn er illigale weermodificatie-experimenten gaande die ons aan het vergiftigen zijn, doormiddel van het vergifitgen van land, lucht en water"

daaronder in het omlijnde stukje staat: "the particle seeding should be done at an altitude of 10 Kilometers. The particles may be seeded by dispersal from seeding aircraft'

Daarna hebben ze het ook nog over hoe contrails 60 tot 90 seconden blijven hangen op zijn meest.

En de foto's zelf laten ook die strepen zienn waar we het hier over hebben met de suggestie dat het over chemtrails gaan.

En nog meer tekst die op chemtrails wijzen zonder het direct te zeggen, niet echt een 'in your face' benadering omdat ze vast denken dat het niet werkt, mensen hebben een auto-reactie ingebouwd op bepaalde woorden zoals 'chemtrail' etc. Genuanceerd en met als doel dat mensen zelf gaan nadenken en wat onderzoek doen.

Ze stellen het in vraag vorm, ze schrijven niet chemtrails en willen dus de bron weten van de kleine metalische deeltjes die gevonden worden volgens het onderzoek.

Zo proberen ze dus op hun eigen manier mensen aan het denken te krijgen zonder direct te zeggen dat chemtrails een feit zijn. Ze dansen eromheen maar ze hebben het er dus wel over.
Vrijheid
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:11:14 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68342439
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.

Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".

Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
ROTFLMAO
Ga door! Ga door, hoe verzin je het?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68342477
Met mijn (native) Engels is niets mis en dat haal ik er ook wel uit. Het gaat erom dat die advertentie nogal weinig zegt. Men legt een verband tussen twee dingen die niet persé korreleren. Datzelfde doen al genoeg users hier en lijkt me de geloofwaardigheid niet ten goede komen.

Dus begrijp ik niet wat die advertentie toevoegt aan de discussie.
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:18:12 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68342611
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Met mijn (native) Engels is niets mis en dat haal ik er ook wel uit. Het gaat erom dat die advertentie nogal weinig zegt. Men legt een verband tussen twee dingen die niet persé korreleren. Datzelfde doen al genoeg users hier en lijkt me de geloofwaardigheid niet ten goede komen.

Dus begrijp ik niet wat die advertentie toevoegt aan de discussie.
Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.
Vrijheid
pi_68342692
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)

en verder geef ik volgens mij duidelijk aan dat die advertentie wél over onzinnige verbanden gaat, de boodschap is helder... het gaat erom dat 'ie in een oplossingsgericht topic als deze niet relevant is

[ Bericht 8% gewijzigd door Five_Horizons op 24-04-2009 17:27:39 ]
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:27:19 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68342813
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)
Daar heb je wel een punt. bij chemtrails komt het er meestal in discussies enkel op neer of het nou wel of niet echt zo is en niet bepaald de achterliggende reden. Dan is Fatalexception nog de enige die echt ontopic was dus .
Vrijheid
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:32:11 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_68342906
Maar euh, was het eergisteren nou een chemtrail bombardement -zoals de TT suggereert- of waren het gewoon contrails vanwege het veranderende weertype?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68346413
In Lucas 11:33 heeft Jezus het over onze geestesoog ook wel derde oog of pijnappelklier, acorn.

Alle informatie van het gehele lichaam bevindt zich in elke cel van ons lichaam: Het DNA. Daarom kan men met een paar DNA-cellen ook een kloon maken van dat wezen. DNA heeft nog een andere eigenschap: Het straalt licht uit. Als je pijnappelklier "zuiver" is, dat is dus kristallijn, dan is het inderdaad kristallijn met de Vader en straalt je gehele lichaam letterlijk licht uit.
Is je derde oog troebel, dus niet kristallijn, dan straal je weinig energie uit.
De 2,4GHz frequentie van UMTS is exact dezelfde als die je eten in de magnetron opwarmt. Het laat vocht trillen omdat de golflengte precies overeenkomt met de grootte van de molecuul.
Deze trilling van UMTS laat je pijnappelklier onzuiver worden door de "digitale ruis" die daarin aanwezig is.
Maar ook je slakkenhuis in je oor bevat vocht: Als het heel stil is, kun je het UMTS-signaal horen, als een hele hoge scherpe piep in hoofd. Dit is de puls die op 16kHz in de 2,4GHz gemoduleerd is. Let op: Dit ontstaat in je slakkenhuis, het komt niet door luchttrillingen!

Lucas 11:33
De lamp van het lichaam
Niemand steekt een lamp aan en zet die in de kelder of onder de korenmaat, maar op de standaard, opdat wie binnentreden het licht zien. De lamp van het lichaam is uw oog. Indien dan uw oog zuiver is, is ook uw gehele lichaam verlicht, maar wanneer het slecht is, is ook uw lichaam duister. Zie dan toe, dat wat licht in u is niet duisternis zij. Indien dan uw lichaam geheel verlicht en geen deel duister is, zal het geheel verlicht zijn, evenals wanneer de lamp u met haar schijnsel verlicht.

Was er niet een tegenstander die ooit op aarde geworpen werd na een gevecht in de hemel? En had die niet gezworen wraak te nemen tegen de engelen?
Deze tegenstander is er nog steeds, het zijn de grijzen, die helemaal bovenaan de hierarchie staan boven de presidenten.

Het hele gebeuren van vaccineren, chemtrails etc. heeft als extra doel je innerlijke oog onzuiver te maken: De pijnappelklier (acorn). Bepaalde stoffen die daarin zitten verzamelen zich in die klier wat kristallisering tegengaat.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:54:52 #117
45206 Pietverdriet
pi_68346748
FatalException, waar haal je die onzin vandaan, ik hou het niet meer droog als ik lees.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:11:04 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68347286
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
The truth was in here.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:12:32 #119
45206 Pietverdriet
pi_68347341
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
Sure Chemtrails bestaan...
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:18:04 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68347592
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sure Chemtrails bestaan...
Ik bespeur enig sarcasme in je post en ik begrijp nog niet goed waar dat door komt geloof ik:
quote:
En we weten zeker dat het weer beinvloed word door sproeiers, dus is de vraag niet meer OF ze bestaan.. maar we missen het eventuele verdere doel naast het weer beinvloeden denk ik dan, niet?
The truth was in here.
pi_68349899
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaad .
Eerlijk is eerlijk. Ik ook.
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:20:31 #122
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68350151
quote:
http://www.rtaf.mi.th/eng/rtaf-today/rtaftoday04.html
http://www.thaipro.com/thailand_00/378-rain-making-thailand.htm
En in Australië hebben ze er in de jaren 40 en 50 ook experimenten mee gedaan:
http://adsabs.harvard.edu/full/1952AuSRA...5...87S
- Privacy Matters
pi_68357711
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

en verder geef ik volgens mij duidelijk aan dat die advertentie wél over onzinnige verbanden gaat, de boodschap is helder... het gaat erom dat 'ie in een oplossingsgericht topic als deze niet relevant is
oh, indien dit topic enkel en alleen bedoeld is om de waarheid over chemtrails volgens jouw definitie boven water te krijgen (pretentieus en ook wat de bedenkers van de adv willen) dan zal ik verder zwijgen, en de andere reacties die zo enorm veel toevoegen enkel lezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 25-04-2009 01:32:54 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 25 april 2009 @ 02:20:35 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_68358759
quote:

Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan
Okay, de TT was een beetje misleidend.

Maar,
Geen chemtrailbombardadinges op 22 april, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:13:52 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68359922
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 02:20 schreef APK het volgende:

[..]

Okay, de TT was een beetje misleidend.

Maar,
Geen chemtrailbombardadinges op 22 april, toch?

Natuurlijk een beetje smeuige titel gekozen, als ik chocoletters kon zetten had ik dat gedaan
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')