Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ze worden ook met sproeiers vanuit het ruim of onder de vleugels de lucht in gespoten tijdens de vlucht.
Daar krijg je "trails" van. Dus chemtrails. Logisch.
De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zulke sproeiers zou je toch moeten zien, lijkt me? Zou nou niemand die dingen gefotografeerd hebben?
Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
De gemiddelde camera kan niet zover inzoomen. Wie loopt er nu de hele dag te zwalken met een dure camera met een enorme zoomlens erop? Ik zie ze niet. Meestal ben je te laat en is het vliegtuig alweer verder, of je bent op tijd maar zit je met de camera van je mobiel te hannesen of heb je een huis-tuin-keuken camera in je zak.
Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.quote:Maar ik snap je vraag niet zo goed als al door overheden wordt toegegeven dat de chemtrails inderdaad van hun projecten zijn. Ik denk dat je vanaf hier enkel nog verder kunt discussiëren over wat ze nu in het luchtruim sproeien.
En of elke gefotograveerde trail ook een chemtrail is. Dan krijg de discussie vanzelf een UFO gehalte.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spotters niet. Kijk eens op www.airliners.net bijvoorbeeld. Als chemtrails op de grote schaal worden toegepast die de believers beweren, dan moeten er stapels met fotos van die kisten met sproei-installaties zijn. Tenzij je gelooft dat Airliners.net die fotos moet filteren.
[..]
Er zijn een paar overheden die wat experimenten hebben uitgevoerd in de lucht. Maar dat is niet wat de believers bedoelen, zij hebben het over het op grote schaal uitvoeren van besproeiingen. Als de door jou gehanteerde definitie van chemtrail de juiste is dan is elke cropduster ter wereld een sproeivliegtuig voor de chemtrail-mafia. Neem het nog een tandje verder, en elk blusvliegtuig is er één.
Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap dat het erg ingewikkeld is, allemaal: dit topic gaat over chemtrails. Die advertentie gaat daar niet over. Wat heeft die advertentie met het topic te maken, dan?
""
Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Snik, ik denk dat je ondanks je onderschrift toch geen Engels kunt lezen, en ik snap ook dat "het allemaal erg ingewikkeld is". De adv gaat daar dus zeker WEL over, dus daarom heeft het wat met dit topic te maken.
Het stipt wel de luchtkwaliteit aan en de vervuiling met metaaldeeltjes etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat ik toch geen Engels kan lezen, leg jij dan eens uit waar uit de tekst blijkt dat dit chemtrails betreft?
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef FatalException het volgende:
Het was 22 april precies 1337 dagen voor 21-12-2012. Vanuit Hyperdimensional Design betekent dit dat er een verhoogde Schumann-Resonantie plaatsvond die bewustzijnsverhoging teweegbrengt. Dat wil zeggen dat mensen een verbondenheid met het Kosmisch Bewustzijn ervaren.
Door de chemicalien en zware ijzerdeeltjes in de chemtrails wordt de pijnappelklier vervuild, wat kristallisering tegengaat (de kristallisering zorgt voor de geestelijke connectie met het Kosmisch Bewustzijn). De pijnappelklier is namelijk je zogenaamde "derde oog" of "geestesoog".
Wat je 22 april ook gemerkt kan hebben is een verhoogde druk in je hoofd en slapeloosheid: Wat ze namelijk ook gedaan hebben is het vemogen van de UMTS-zenders die dag opgevoerd. De 2,4GHz straling maakt het vocht in je pijnappelklier namelijk ook "chaotisch", wat eveneens een koppeling met de Vader tegehoudt.
Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Met mijn (native) Engels is niets mis en dat haal ik er ook wel uit. Het gaat erom dat die advertentie nogal weinig zegt. Men legt een verband tussen twee dingen die niet persé korreleren. Datzelfde doen al genoeg users hier en lijkt me de geloofwaardigheid niet ten goede komen.
Dus begrijp ik niet wat die advertentie toevoegt aan de discussie.
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het dus wel om chemtrails gaat, als je de foto's ook meeneemt, zo simpel is het. Toch wel grappig dat één advertentie die dus niet meteen CHEMTRAILS!!!!!!! schreeuwt zoveel stof doet opwaaien. Doet men het 'in your face' dan is het scheeuwerig en doen ze het subtiel dan pikt men het blijkbaar niet op.
Daar heb je wel een punt. bij chemtrails komt het er meestal in discussies enkel op neer of het nou wel of niet echt zo is en niet bepaald de achterliggende reden. Dan is Fatalexception nog de enige die echt ontopic was dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)
Sure Chemtrails bestaan...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
Ik bespeur enig sarcasme in je post en ik begrijp nog niet goed waar dat door komt geloof ik:quote:
En we weten zeker dat het weer beinvloed word door sproeiers, dus is de vraag niet meer OF ze bestaan.. maar we missen het eventuele verdere doel naast het weer beinvloeden denk ik dan, niet?quote:
Eerlijk is eerlijk. Ik ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik de 22ste echt slecht sliep inderdaad.
http://www.rtaf.mi.th/eng/rtaf-today/rtaftoday04.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan, wellicht alleen in de vorm om het weer te beinvloeden maar wie weet wat nog meer denk ik dan maar.. dus dat is geen geheim meer.
Vraag is dan weer.. als we die poster er bij halen bijvoorbeeld, en we lezen van verontreiniging, wat zit er in dat spul wat (zogenaamd) alleen gebruikt word om het weer te beinvloeden. Is daar duidelijkheid over te vinden?
oh, indien dit topic enkel en alleen bedoeld is om de waarheid over chemtrails volgens jouw definitie boven water te krijgen (pretentieus en ook wat de bedenkers van de adv willen) dan zal ik verder zwijgen, en de andere reacties die zo enorm veel toevoegen enkel lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie van chemtrails is. Waar zij het over hebben, valt niet onder het [TRU]-'deel' van de chemtrails wat mij betreft. (aangezien weersbeïnvloeding een bekend gegeven is en niet tot doel heeft 'de bevolking te beïnvloeden)
en verder geef ik volgens mij duidelijk aan dat die advertentie wél over onzinnige verbanden gaat, de boodschap is helder... het gaat erom dat 'ie in een oplossingsgericht topic als deze niet relevant is
Okay, de TT was een beetje misleidend.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:11 schreef Bastard het volgende:
Of het nou chemtrails waren of niet de 22e.. we hebben nu geconcludeerd dat chemtrails bestaan
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, de TT was een beetje misleidend.
Maar,
Geen chemtrailbombardadinges op 22 april, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |