En 2008.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef infp2009 het volgende:
Dit topic moet eigenlijk heten: "de immer behalve die ene keer in 2006* falende FOK! lowlands-meet 2009!" heten...
*geloof ik...
ja, daar was ik ook bijquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef infp2009 het volgende:
Dit topic moet eigenlijk heten: "de immer behalve die ene keer in 2006* falende FOK! lowlands-meet 2009!" heten...
*geloof ik...
Jij bent dan ook stoerquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Anyway, as always; Aanwezig mits te dronken/vrolijk/bezig met andere dingen.
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
arjan, jij ook hier
als dj promo komt kom ik ook![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:46 schreef kciR het volgende:
Zet mij maar bij optie 2, niet dat ik jullie eng vind, meer dat ik niet weet of ik op dat moment in de 24 uurs tent bent..
puik planquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom absoluut niet. Ook niet als ik dronken ben.
Gaan we niet knuffelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gaan we niet knuffelen?
Dan kom ik ook niet!
Wij hebben samen enorm dronken staan dansen in de 24h tent ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezien
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?Party hardy dansjes doen.
Nou dat is het mooie, dat weet helemaal niemand. Maar dat ik op camping 3 sta is zeker. Je herkent me aan m'n shine, en de terror (of nederlandstalig, ligt aan m'n stemming) door de speakers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langs
natuurlijk weet ik nog wel iemand met kaartjes te koopquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis de optie 'Ik heb geen kaartje', anders zou ik wel/niet komen.
Gezellig ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
Volgens de laatste verhalen staat jouw tent in de buurt van die van mij dus kunnen we elkaar eraan herinneren!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het proberen, kan niks garanderen.
Er zijn genoeg betere dingen dan lam zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
Wtf waren er serieus mensen die niet lam waren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Maatje van me was vorig jaar om 08.30 al bezopen. Dit jaar pik ik hem rond 06.00 op, hij zou dronken zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:25 schreef stbabylon het volgende:
De meet is om 0:00 toch? Dan zit de gemiddelde Llowlander al 12 uur aan de drank...
quote:Tinuzzz_Talpa (TRAKTEERT OP BIER)
Regel jij die spaanse?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:21 schreef Ticker het volgende:
Alleen als iemand een Kees Kankerkachel imitatie doet.
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:25 schreef Vatta het volgende:
Hoe zit dat nou, vanaf wanneer kan je nou het festival terein op.
Kan je er donderdag nacht al overnachten?.
Overal feesten natuurlijk!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
Wat is er eigenlijk nog meer te doen op donderdag behalve camping/24h cafe?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:06 schreef TheSorrow het volgende:
Mits ik nog tijdsbesef heb kom ik ook wel buurten
big partyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef maarten66 het volgende:
als ik nog een beetje bij verstand ben, en eraan denk, kom ik wel even langs om te kijken wie er nou achter die avatars zit verborgen.
Op donderdag maak je kennis met je buren en zuip je, overal. Dat is het zo'n beetje. Als je dronken genoeg bent, ga je de 24h in.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
da's al meer dan genoegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
RW camping is NIKS vergeleken met de LL camping. Eigenlijk geen enkele camping die ik heb meegemaakt is er mee te vergelijken. RW niet, PP niet, ZC niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Japsnars het volgende:
Oke, het is ook mijn 1e keer LL![]()
En op RW was er echt geen stront te doen op de camping
Trouwens, lekker weer morgenavond
Geen idee wie 'm nu meeneemt.. Als er tenminste een bord isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:40 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk een bord ofzo dit jaar?
[..]
da's al meer dan genoeg
Ik denk ik ook maar met het oog op de weersvooruitzichten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom pas vrijdagavond aan.
Meetze.
Ik moet gewoon werken vrijdag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk ik ook maar met het oog op de weersvooruitzichten.
Open een topic erover in KLBquote:
De twijfel, de twijfel..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:49 schreef Keenan het volgende:
Snap niet dat je er blij mee bent dat je toch 1 dag lowlands mist...
Ik probeer er om een uur of 19:00 te zijn. Valt dus best mee. En nee, het is niet fijn, maar moet nou eenmaal werken. Ben allang blij met een kaartje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:49 schreef Keenan het volgende:
Snap niet dat je er blij mee bent dat je toch 1 dag lowlands mist...
Ga je toch niet, saggerijn!quote:
Misschien moet je de OP ff lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:17 schreef Ticker het volgende:
Vertel effe waar die meet is, dan ga ik op aan afstandje staan te kijken naar jullie
Hallo, ik ben effe interessant bezig om 3:24.. laat mij effe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP ff lezen
Okequote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hallo, ik ben effe interessant bezig om 3:24.. laat mij effe!
Tering wat een faalhaas..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
De twijfel, de twijfel..
Aan de ene kant zou ik graag morgen gaan maar aan de andere kant blijft het kut weer plus ik ben nogal snel moe de laatste tijd (Morgen even bloedprikken) waardoor ik liever een dagje minder ga dan.
Als je de trein naar Utrecht Centraal neemt, daar kom ik morgenavond langs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zijn er nog mensen die vanuit omgeving Den Haag toevallig naar Lowlands gaan en met wie ik mee kan rijden vrijdagavond of zaterdagochtend?
Krijg je een nieuwe stoma?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering wat een faalhaas..
Heeft de jonge generatie nu ballen?
Als ik kan, ga ik altijd. Weer of geen weer. Van die regen ga je niet dood.
Tiz dat ik morgen nog een controle in het ziekenhuis heb, anders stond ik er nu al...
Zo, opa heeft gesproken
Helaas, heb nu al rond een 17 uur bij het LL terrein afgesproken, dus 's avonds is te laat, maar toch bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de trein naar Utrecht Centraal neemt, daar kom ik morgenavond langs.
Nee, die regen boeit me verder ook niet gigantisch veel. Ik kampeer immers al 13 jaar lang iedere zomervakantie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering wat een faalhaas..
Heeft de jonge generatie nu ballen?
Als ik kan, ga ik altijd. Weer of geen weer. Van die regen ga je niet dood.
Tiz dat ik morgen nog een controle in het ziekenhuis heb, anders stond ik er nu al...
Zo, opa heeft gesproken
Top. Veel plezier dan. Ik zorg dat ik net voor The Prodigy aankom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Helaas, heb nu al rond een 17 uur bij het LL terrein afgesproken, dus 's avonds is te laat, maar toch bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotsje&Koekje
Ingang van de 24-uurs tent.....quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:15 schreef Feejx het volgende:
Dag mensen
Kreeg net een sms van MrManiak of ik namens hem even wilde vertellen dat de meet enorm, maar dan ook enorm mislukt isNiemand had namelijk een bord gemaakt
![]()
Met de hartelijke groeten van MrManiak
Whehe, voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Yepquote:
Men zal wel gedacht hebben, wat is dat voor een debiel met die telefoon de lucht in steeds?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:35 schreef Xeanor het volgende:
Ik ga op t asfalt staan en hou mn witte telefoon ff de lucht in, naast de camping 2 pilaar
De 24 uurs tent heeft geen "ingang" pipo, de helft van die tent is openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:04 schreef superdexx het volgende:
ghehe naast de camping 2 pilaar.. je bedoelt bij de ingang van de 24 uurs tent![]()
daar waar 30.000 mensen staan..
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef julian6 het volgende:
Ik en een mede fokker stonden een kwartier te zoeken maar geen fok bordje hoorWas er eigenlijk wel afgesproken wie dat bordje omhoog ging houden?
Volgend jaar iedereen een bordje meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als we dat al niet kunnen regelen zal de meet idd immer blijven falen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef julian6 het volgende:
Ik en een mede fokker stonden een kwartier te zoeken maar geen fok bordje hoorWas er eigenlijk wel afgesproken wie dat bordje omhoog ging houden?
achterin de tent een pit proberen te maken is leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
was er rond 00:30 ofzo, maar was veuls te druk. en veuls te aggressief publiek in de 24 uurs zelf. Beetje erg jammer...
Dit keer is er nauwelijks poging gedaan hem te laten slagenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef P8 het volgende:
De immerfalende fok!meet deed zijn naam weer eens eer aan
Als iedereen dat doet, kom je ze vanzelf tegen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:22 schreef Xeanor het volgende:
Volgend jaar maak ik wel even een bordje ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |