puik planquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom absoluut niet. Ook niet als ik dronken ben.
Gaan we niet knuffelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gaan we niet knuffelen?
Dan kom ik ook niet!
Wij hebben samen enorm dronken staan dansen in de 24h tent ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezien
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?Party hardy dansjes doen.
Nou dat is het mooie, dat weet helemaal niemand. Maar dat ik op camping 3 sta is zeker. Je herkent me aan m'n shine, en de terror (of nederlandstalig, ligt aan m'n stemming) door de speakers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langs
natuurlijk weet ik nog wel iemand met kaartjes te koopquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis de optie 'Ik heb geen kaartje', anders zou ik wel/niet komen.
Gezellig ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
Volgens de laatste verhalen staat jouw tent in de buurt van die van mij dus kunnen we elkaar eraan herinneren!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het proberen, kan niks garanderen.
Er zijn genoeg betere dingen dan lam zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
Wtf waren er serieus mensen die niet lam waren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Maatje van me was vorig jaar om 08.30 al bezopen. Dit jaar pik ik hem rond 06.00 op, hij zou dronken zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:25 schreef stbabylon het volgende:
De meet is om 0:00 toch? Dan zit de gemiddelde Llowlander al 12 uur aan de drank...
quote:Tinuzzz_Talpa (TRAKTEERT OP BIER)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |