puik planquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kom absoluut niet. Ook niet als ik dronken ben.
Gaan we niet knuffelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langsquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Haha lul! Niks DJ promo dit dat.. gewoon gaan! We draaien die terror wel op de campings! Gewoon die set van promo op repeat. Camping 3 zal nog dagen lang onrustig zijn!
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gaan we niet knuffelen?
Dan kom ik ook niet!
Wij hebben samen enorm dronken staan dansen in de 24h tent ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha ik heb jouw vorig jaar nog wel gezien
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wij organiseren toch een eigen meet samen met mijn geliefde erbij?Party hardy dansjes doen.
Nou dat is het mooie, dat weet helemaal niemand. Maar dat ik op camping 3 sta is zeker. Je herkent me aan m'n shine, en de terror (of nederlandstalig, ligt aan m'n stemming) door de speakers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waar precies op camping 3? Ik drop wel een keer langs
natuurlijk weet ik nog wel iemand met kaartjes te koopquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis de optie 'Ik heb geen kaartje', anders zou ik wel/niet komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |