Gezellig ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef MOETIG het volgende:
Ik heb jullie vorig jaar van een afstandje staan te bekijken. Dat doe ik dit jaar weer. Ik vind deze anonimiteit wel prettig eigenlijk!
Volgens de laatste verhalen staat jouw tent in de buurt van die van mij dus kunnen we elkaar eraan herinneren!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het proberen, kan niks garanderen.
Er zijn genoeg betere dingen dan lam zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik kom... net als vorig jaar maar volgens mij was ik toen de enige die half lam was .. tamme bende.
Wtf waren er serieus mensen die niet lam waren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Maatje van me was vorig jaar om 08.30 al bezopen. Dit jaar pik ik hem rond 06.00 op, hij zou dronken zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:25 schreef stbabylon het volgende:
De meet is om 0:00 toch? Dan zit de gemiddelde Llowlander al 12 uur aan de drank...
quote:Tinuzzz_Talpa (TRAKTEERT OP BIER)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |