Ik heb een Turner Flux, het 2008 model. De reden om niet het 2009 model te kopen was gewoon de prijs. Turner ging van 08 naar 09 ineens zo sterk omhoog net de prijs dat ik dat er niet voor over had.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Welke mountainbike hebben jullie ?
Van Turner bestaan gewoon T-shirts in elk geval: http://turnerbikes.com/catalog/index.php?cPath=21_28quote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens nog een vraag:
Ik heb een hekel aan van die strakke wielrenshirts, dus mountainbike meestal in mijn t-shirtje. Nu ben ik op zoek maar gave teamshirts van wielren of mountainbikeploegen. Dus geen strak shirt, maar gewoon een t-shirt.
Weet iemand of daar merchandise van bestaat ?
Thanx
Ik zweet niet zo snelquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Osramp het volgende:
Maar zelf zou ik niet in een t-shirt willen biken, zo'n zweetlap om je heen, nou nee.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Plaatjes zijn wel erg klein he
Neuh.quote:
Veel mensen vinden fietsbroeken en truien niet fijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik rij hier bij me achter het bos in en tour lekker in het rond. Gaat mij niet om het hard fietsen, gewoon dat ik even "sportief" bezig ben. Ik vind die strakke shirts gewoon niet fijn zitten, en bovendien wil ik nog wel eens een terras op als ik met de mountainbike ben. Dan vind ik een wielshirt ubergay .
Net als een wielrenbroek, daar moet ik ook niks van hebben. Doe mij maar een driekwart of korte broek
Er waren wat mensen in 't vorige topic die vroegen over Canyon. Ik heb vorig jaar een Canyon Torque ES 9.0 gekocht en die bevalt erg goed. Ik had al veel goede reviews erover gelezen, maar de 'zit' kan je natuurlijk niet beoordelen. Wat me echter wel wat vertrouwen gaf, was dat ik in hun 'Perfect Positioning System' echt midden in een medium terecht kwam, alle kanten zat veel speling. Als je meer op de grens van twee maten zit, lijkt het me wel lastiger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:48 schreef ZoneKill het volgende:
Binnenkort kan ik met mijn Canyon de bossen in.
Voor leuke fietskleding kan je tegenwoordig ook goed bij Fox terecht. De prijzen zijn goed te doen (met name door de goedkope pond) en boven de 100 pond betaal je geen verzendkosten. En daar hebben ze tenminste normale fietskleding, ik heb ook een hekel aan strak. Pas nog (o.a.) een High Voltage Short gekocht, ¤70 voor een prima fietsbroek .quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik rij hier bij me achter het bos in en tour lekker in het rond. Gaat mij niet om het hard fietsen, gewoon dat ik even "sportief" bezig ben. Ik vind die strakke shirts gewoon niet fijn zitten, en bovendien wil ik nog wel eens een terras op als ik met de mountainbike ben. Dan vind ik een wielshirt ubergay .
Net als een wielrenbroek, daar moet ik ook niks van hebben. Doe mij maar een driekwart of korte broek
Ik ben in Oostenrijk alleen een keer in Leogang geweest (in 2002 denk ik). Dat was toen erg matig, de baan was net aangelegd/onderhouden en niet echt in goede staat. Alles was nog erg los en glad. Vooral de freeride-baan was slecht, 15cm dikke grintlaag. Eén van m'n vrienden is toen nog afgevoerd naar 't ziekenhuis om 15 hechtingen in z'n kin te krijgen . Maar twee jaar geleden ofzo zijn twee vrienden weer daar heen gegaan en toen was 't prima vertelden ze.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:06 schreef toma het volgende:
ik wil komende zomer gaan downhillen in het zuid-oosten van Oostenrijk. Heeft iemand ervaring?
Een collega van mijn was vandaag aan 't vertellen over Malmedy. Dat klonk ook wel goed. Volgens mij zei hij wel iets dat er geen echte routes uitgezet zijn, maar met een kaart kan je leuke routes maken van de wandelpaden. Soms een beetje klauteren, maar wel mooie paden.quote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef CruelMan het volgende:
Heeft iemand tips voor leuke routes nabij Stoumont in België? Ligt iets onder Spa. Er gaan zowel beginners (zonder enige ervaring) als gevorderde bikers mee. Alvast bedankt.
In Malmedy zijn zeker routes uitgezet. Geen idee waar je een overzicht kunt vinden maar ik ben er 2x met een vriend wezen rijden. Wel start de mooiste route vanuit Malmedy met een gruwelijke beklimming. Steilheid en lengte valt op zich wel mee, het is meer dat die net in het begin ligt en je dus met nagenoeg koude spieren naar boven moet krabbelen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef FHR het volgende:
[..]
Een collega van mijn was vandaag aan 't vertellen over Malmedy. Dat klonk ook wel goed. Volgens mij zei hij wel iets dat er geen echte routes uitgezet zijn, maar met een kaart kan je leuke routes maken van de wandelpaden. Soms een beetje klauteren, maar wel mooie paden.
AFSTELLEN????????? Wat denk je van eerst eens schoonmaken!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef Crazy-M het volgende: hoe af te stellen ?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef Osramp het volgende:
[..]
AFSTELLEN????????? Wat denk je van eerst eens schoonmaken!
Wiel eruit, brakepads (remblokken) eruit en beide (pads en remschijf) schoonmaken met een schoon doekje dat vochtig gemaakt is met remmenreiniger of wasbenzine. Regelmatig schoon doekje en nieuw reinigingsmiddel pakken.
Brakepads niet te nat maken, niet alle soorten kunnen daar even goed tegen.
De volgende keer beter opletten met het smeren van je ketting want dat moet je wel HEUL lomp doen om zoveel olie op je remmen te krijgen.
Op een fiets met schijfremmen is het het makkelijkste als je geen spuitbus gebruikt voor de ketting, maar een druppelflesje als Pedro's, Shimano of Finishline.
Na het schoonmaken eerst de brakepads weer monteren en dan het wiel weer op zijn plek.
Als je niet weet hoe wiel en brakepads los moeten, probeer het dan niet "even op goed geluk" maar breng de bike naar je LBS of kijk in de gebruiksaanwijzing. Niks losschroeven waarvan je niet ZEKER weet dat het los MOET.
Remvloeistof is het spul dat in het remsysteem zit, die hoef je nu niet te vervangen (eens in de 2 jaar volstaat, maar dat is iets heel anders). Remvloeistof is ook een soort olie, maar die is nogal agressief voor lak en huid, dus remvloeistof heb je hier en nu niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat dan eerst maar is doen en ff ergens remmenreiniger halen. Enige ervaring met goede rem vloeistof ?
En dan gelijk een "veilig" smeermiddel voor je ketting kopen, of de remmen beter beschermen in het vervolg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb met spuitbus gedaan, dus vandaar dat het is mis gegaan
Als je merk en type weet van je schijfremmen, dan kun je meestal op de website van de fabrikant ook wel de handleiding downloaden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
dus wordt eerst zoeken naar de handleiding
Het is best eenvoudig, als je weet hoe. Ik heb laatst iemand via MSN proberen te helpen, maar die begon meteen vanalles los te draaien wat ik helemaal niet had gezegd. Toen de remmen niks meer waard waren kreeg ik de schuld terwijl ik niks verkeerd had opgedragen(had de remleiding losgedraaid om de brakepads te verwijderen). Hij dacht het beter te weten, en vroeg ondanks dat advies. Toen hij eenmaal alles kapot had gemaakt kreeg ik de schuld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef fs180 het volgende:
Ach echt een van de simpelste dingen die je zelf kunt doen, ik zou nieteens de tijd nemen om naar de LBS te gaan. Zelf doen scheelt geld en kun je je fiets beetje liefde geven
Och, die servicebeurt stelt niet zo gek veel voor. Normaal kijken ze of alles het nog doet, stellen remmen en derailleurs bij, smeren de ketting en kijken of alle bouten goed vastzitten. Dat is meestal een servicebeurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
zag dat hij nog eerste servicebeurt moest hebben.
Die was eigenlijk in Februari
Dus ff afspraak gemaakt. Zaterdag moet ik hem wegbrengen
Weet alleen niet of eerste servicebeurt (gratis) nog geldt.
Verkoper zei wel dat als ze er niet veel werk aan hadden dan wel. maar jah, sowieso de schijfremmen helemaal schoonmaken
ja gaat meer om dat al 3 maanden te laat isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
Och, die servicebeurt stelt niet zo gek veel voor. Normaal kijken ze of alles het nog doet, stellen remmen en derailleurs bij, smeren de ketting en kijken of alle bouten goed vastzitten. Dat is meestal een servicebeurt.
Denk toch niet dat ze er een groot probleem van maken dat je 1 dikke maand te laat er mee bent en een klein foutje hebt gemaakt met ketting smeren. Anders gewoon zeggen dat je dat niet wist met ketting smeren en dat zij je dat hadden moeten vertellen, dat ze het dan ook maar oplossen
Dat is dan ook meer een uitzondering, met een beetje gezond verstand kom je gewoon heel ver, plus zonder te proberen leer je het nooit. Ik ben ooit op mijn 15e begonnen met het demonteren van een bromfiets, nooit fouten mee gemaakt. Gaat er om dat je eerst kijkt hoe iets werkt voordat je het uit elkaar haalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef Osramp het volgende:
[..]
Het is best eenvoudig, als je weet hoe. Ik heb laatst iemand via MSN proberen te helpen, maar die begon meteen vanalles los te draaien wat ik helemaal niet had gezegd. Toen de remmen niks meer waard waren kreeg ik de schuld terwijl ik niks verkeerd had opgedragen(had de remleiding losgedraaid om de brakepads te verwijderen). Hij dacht het beter te weten, en vroeg ondanks dat advies. Toen hij eenmaal alles kapot had gemaakt kreeg ik de schuld.
Sinsdien ben ik best voorzichtig met instructies geven. Als je nooit het wiel uit je fiets hebt gehaald en geen idee hebt, ga dan maar naar de LBS. Het kost wat tijd en geld maar er gaat zeker niks kapot door je eigen onkunde.
Geen verwijt aan mensen hier hoor. Het is een "les" die ik geleerd heb.
Klopt! Die jongen kwam best deskundig over, maar ondertussen deed hij maar wat en schroefde alles los wat hij tegenkwam. Resultaat was dat hij toch naar de LBS moest en denk dat dat hem een leuk centje gekost heeft. Naja, als een kip zonder kop bezig geweest. Maar daarom ben ik dus wat voorzichtig met advies geven om zelf iets te doen dat iemand nog niet eerder gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:21 schreef fs180 het volgende:Gaat er om dat je eerst kijkt hoe iets werkt voordat je het uit elkaar haalt.
Och, anders kun je nog zeggen dat je dacht dat het na 10x (ofzoiets) fietsen was en dat je in het begin weinig tijd gehad hebt om de fiets te gebruiken. Gewoon zeggen dat je dat gehoord hebt in de winkel als ze moeilijk doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja gaat meer om dat al 3 maanden te laat is
maar jah, als hun er geld voor willen hebben....
Genoeg rennende achter me aan gehad maar gelukkig nooit gebeten, dan zou de eigenaar een groot probleem hebben zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef BarbaRob het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al zo'n last van baasjes die hun hond los laten lopen?
Ben al 2x gebeten Wel niet ernstig ofzo.
fietsenmaker belde net .....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Och, anders kun je nog zeggen dat je dacht dat het na 10x (ofzoiets) fietsen was en dat je in het begin weinig tijd gehad hebt om de fiets te gebruiken. Gewoon zeggen dat je dat gehoord hebt in de winkel als ze moeilijk doen.
Als die mensen waar je de fiets gekocht hebt, moeilijk doen dat je wat te laat bent voor die beurt, dan is het geen klantvriendelijkheid. Misschien zullen ze willen dat je een afspraak maakt en de fiets daar laat de hele dag. Dat doen ze wel eens omdat ze dan die servicebeurt effe tussendoor in 10-15 minuten er doorheen halen. Als ze dat doen waar je op wacht, dan is dat geen goede indruk als ze die beurt zo snel uitvoeren.
Het blijft toch best knap dat je de rem zo vet hebt gekregen met het smeren van de ketting. Een ketting laten druipen van het smeermiddel zorgt er alleen voor dat die ketting NOG sneller vuil wordt en meer troep vasthoudt. De smering werkt binnenin de ketting, niet buitenop. Alle vet/olie/smeermiddel dat aan de buitenkant zit is overbodig (goed, een oliefilmpje wil je er wel op hebben tegen roest).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Schijven zijn niet vervangen. Was toch goed schoongemaakt
* Crazy-M heeft gelijk reinigingsbusje gekocht
Normaal gesproken is de echterderailleur op een vervangbare achterpat (extra stukje plaat dat aan het frame geschroefd wordt) aangebracht. De dealer moet een nieuw pat kunnen bestellen en monteren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:33 schreef VASND het volgende:
Fiets weggebracht naar de fietsenmaker omdat ik een Deore shifter niet meer in elkaar kreeg, belt ie me net op dat de schroefdraad van mijn achterderailleur op het frame dol is .
Nooit iets van gemerkt.. hij schakelde wel eens dubbel maar altijd gedacht dat dat aan de afstelling/vuil lag (gebeurde meestal na een paar uurtjes rijden).
Wat nu?
De strekking van zijn verhaal was dat het frame rijp voor de sloop was, maar een schroefdraad moet op de een of andere manier nog wel te vervangen zijn toch?
Nope niet op dit frame.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:15 schreef Osramp het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de echterderailleur op een vervangbare achterpat (extra stukje plaat dat aan het frame geschroefd wordt) aangebracht. De dealer moet een nieuw pat kunnen bestellen en monteren.
Het lijkt alsof dat wel kan, ik zie 2 inbus schroeven zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Nope niet op dit frame.
[ afbeelding ]
Zal mn fietsenmaker maar eens opbellen over een helicoil dan..
Lijkt mij ook, maar VASND is er zeker van dat het achterpat niet vervangbaar is. Tja, is jammer maar dan is een helicoil de laatste oplossing. Hooguit kan Loctite nog soelaas brengen als de schroefdraad niet helemaal aan gort is. Alleen als de derrie er dan eens af moet, dan heb je wel een beetje hitte nodig om die lijm weer los te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Het lijkt alsof dat wel kan, ik zie 2 inbus schroeven zitten.
Suc6quote:Op maandag 22 juni 2009 14:36 schreef VASND het volgende:
Pad was idd te vervangen, alleen maken ze geen vervanging meer.
Helicoil in laten draaien en ben het hele frame opnieuw aan het spuiten.
Hoeveel was je kwijt, voor de helicoil?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:36 schreef VASND het volgende:
Pad was idd te vervangen, alleen maken ze geen vervanging meer.
Helicoil in laten draaien en ben het hele frame opnieuw aan het spuiten.
Kostte me 5 euro.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt, voor de helicoil?
Waar zie je me voor aan .quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:31 schreef fs180 het volgende:
Tjah, voor die prijs kan je ook een halfords fiets halen,
Okeh .quote:lijkt me dat deze beter is Maar ik kan de fiets zelf niet dus kan er weinig over zeggen.
Ik heb ook een 19" fiets te koop staan, onderdelen kun je veel lol mee hebben maar het frame is paars .quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Aight. En de prijs, is die ook een beetje oké? En kan ik me op dat ding een beetje uitleven zonder dat ik onderweg allerlei onderdelen verlies oid ?
Is dat je vriendin op foto 1 ? Zie trouwens een motor op de foto . Wat rijd je ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef VASND het volgende:
[..]
[TK] [Mountainbike] Giant ATX 840
Lach maar ja .
Waar zou je voor gaan? Ik in elk geval voor een Turner Flux Pro-build kit. $6500,-quote:Op zondag 6 september 2009 12:29 schreef Nirak het volgende:
ah, een topic vol mtb-ers, dat lijkt me zeer geschikt voor mijn vraag. Heb een paar weken geleden het mountainbiken weer opgepakt en m'n oude trek (10 jaar) op laten knappen, nieuwe ketting en nieuwe tandwielen achter. Maar nu zijn we een paar weken verder en begint de derailleur weer te vervelen :S
Ik wil deze niet meer oplappen, dus beperk me wel even tot de versnellingen die ik wel kan gebruiken, maar wil me in de tussentijd orienteren op een nieuwe. Maar ik heb geen idee welke merken ik vooral moet laten staan, en in welke ik wel interesse kan hebben.
ik weet wel dat ik nu graag een fiets zou willen proberen met vering, tot op heden ben ik pas 1 keer offroud geweest omdat het simpelweg niet te houden was zonder vering.
Maar goed, laat me jullie suggestie eens horen, wat vinden jullie een topmerk en waar zouden jullie voor gaan. Heb nog even geen idee hoeveel geld ik eraan uit wil geven, dus vooralsnog zijn alle suggesties welkom
lol, ok, ik weet in ieder geval wel dat ik dat niet uit kan geven aan een fiets.. dat heeft m'n auto gekostquote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Osramp het volgende:
[..]
Waar zou je voor gaan? Ik in elk geval voor een Turner Flux Pro-build kit. $6500,-
Maar betaalbare en goede/pretige fietsen zijn er te over.
Natuurlijk, iedereen koopt naar zijn eigen budget. Waarschijnlijk ben ik ook al ietsje ouder als jij. Maar mijn eerste fietsen waren ook niet zo heel duur, en je vertelde niet wat je er voor wilde/kon uitgeven.quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
lol, ok, ik weet in ieder geval wel dat ik dat niet uit kan geven aan een fiets.. dat heeft m'n auto gekost
max 1500 euro kun je denk ik wel wat fatsoenlijks voor kopen, als dat voor minder kan is dat natuurlijk ook prima
Mijn vader had gehoord van een grote winkel in Roermond, die schijnt scherpe prijzen te hebben, maar heeft iemand er ervaring mee? http://www.itek.be/nl/
Cannondale had ik iig nog nooit van gehoord, dus daar ga ik ook eens naar kijken, thnx
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 september 2009 06:47 schreef Osramp het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen koopt naar zijn eigen budget. Waarschijnlijk ben ik ook al ietsje ouder als jij. Maar mijn eerste fietsen waren ook niet zo heel duur, en je vertelde niet wat je er voor wilde/kon uitgeven.
Maar Cannondale gaat het niet worden met jouw budget. Je zult beter bediend worden met Giant of Cube. Achtervering met een budget van 1500 euro is wat krap. Je vindt wel volgeveerde fietsen voor dat geld, maar het zal niks geweldigs worden en ws ben je achteraf wel wat geld kwijt aan onderhoud.
Kijk ook eens naar Canyon, handelen via het net maar in Heerlen zit een testcenter. Itek vooral wegblijven!!!!!!!!! Supergrote discounter waar toch echt wel ondermaatse fietsen worden verkocht. De nadruk ligt daar op een lage prijs. Leuk voor stadsfietsen, niet voor ATB of race. Wel aardig voor kleding en accessoires.
Ben je wel tevreden over de kwaliteit van Canyon?quote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik heb een Canyon omdat de prijs laag is maar ook omdat ik vlakbij het Testcenter/servicecenter woon, was dit laatste niet het geval had ik vrijwel zeker geen Canyon gekocht.
Misschien kunnen we een beknopte 'handleiding' in de sp zetten wat mensen zich eerst moeten afvragen voordat ze naar MTB gaan kijken of voordat ze een nieuwe kopen. Want je ziet door de fietsen het bos niet meer als je je echt gaat oriënteren. Er zijn zoveel merken en binnen die merken weer zoveel types.
vandaar dat je geen Canyon had gekocht als je niet in de buurt zou wonenquote:Een goed voorbeeld van een merk dat via internet een grote opmars heeft gemaakt is Canyon.
Dit is een merk dat zijn fietsen uitsluitend via internet verkoopt, maar je wel de gelegenheid geeft om de fietsen te komen proberen... in Duitsland.
Tevens hebben ze voor de Nederlandse markt een servicepunt in Heerlen.
of forum.mountainbike.nlquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef fs180 het volgende:
mtb-forum of dirty-pages
De invloed van een merk frame op de kwaliteit van de totale fiets, is natuurlijk maar klein......Een fietsenfabrikant koopt zijn onderdelen bij SRAm/Shimano/RaceFace etc etc. Het frame is natuurlijk maar een onderdeel van het geheel.quote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ben je wel tevreden over de kwaliteit van Canyon?
Stiekem bedoelen we allebei hetzelfde TS vraagt naar kwaliteit, bij mij is dat synoniem voor duurzaamheid/betrouwbaarheid. Daarom haal ik wel de rij-eigenschappen aan in het tweede deel van die posting. Uiteindelijk zeggen we min of meer hetzelfdequote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef FHR het volgende:
Ik ben het niet helemaal met Osramp eens: het frame is wel degelijk belangrijk voor een mountainbike. En dan bedoel ik niet per se de laskwaliteit (alhoewel het handig is als 'ie niet uit elkaar valt) of het gewicht (licht is natuurlijk fijn) maar voor de geometrie. Je kan nog zulke goede Fox/SRAM/Shimano/Avid etc. spullen op het frame hangen, maar als de geometrie niet klopt, fietst het nog steeds beroerd. Maat en geometrie zijn ontzettend bepalen voor hoe de fiets rijdt, meer dan het verschil tussen Shimano Deore en XTR o.i.d.
Ik heb geen FS nodig. Heb sinds enkele weken weer het fietsen opgepakt en ben vooral nog een harde weg fietser (eerst conditie goed op orde voordat is off road ga ), maar wil wel "buiten" gaan fietsen en daarom met de aanschaf van een nieuwe daar al rekening mee houden. Hard tail is dus prima voor mijn gebruik.quote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef FHR het volgende:
Ik denk dat ¤1500,- net op het kantel-punt is van wel of niet een full suspension. Het hangt er dus vanaf wat je met de fiets wilt gaan doen. Als je ook 's naar de Alpen of Jura gaat, dan is een fully wel fijn.
Haha dat was gaaf. Dave Watson die over het peloton heen sprong bij de beklimming van de Galibier in 2004. Wel jammer dat 'ie bij de landing op z'n plaat ging. Maar hij is er niet eens voor aangehouden (dat zou in Nederland wel anders zijn geweest met zo'n actie denk ik).quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef x3ro het volgende:
TVPtje
Nog (urban)freeriders omg Limburg hier?
[ afbeelding ]
Zelf geen ervaring met Bulls, maar kijk eens op mtbr.com voor een goede indruk. Op het forum van mountainbike.nl lees ik nooit slechte ervatingen met Bulls.quote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef tomegel het volgende:
De Bulls Copperhead 3. Ik heb er eventjes op gefietst en damn wat een wereld van verschil het leek net of ik niet hoefde te trappen tegenover die van mezelf.
Nu de hamvraag:
Bulls, is dat een goed merk en hebben jullie er goede ervaring mee of niet?
Het is bedoeld voor in de bossen en op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |