Ole, zullen we neuken? Ik heb er 27698.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Ole mag ik nu jouw msn? heb nu 8000 posts
wanneer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ole, zullen we neuken? Ik heb er 27698.
quote:
Wanneer heb je een heel weekend vrij?quote:
Als je naar achteren het centraal station had gemoeten, dan had ik DAT wel gezegd. Nu was het slecht info dat jullie weer naar onderen geplaatst zijn.quote:
ah toe, kun je wel even het haakje in de TT goedzetten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je naar achteren het centraal station had gemoeten, dan had ik DAT wel gezegd. Nu was het slecht info dat jullie weer naar onderen geplaatst zijn.
quote:
Kansloos, misschien moet je je oude account er even bij optellen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
18.207 is zeker te weinig?
Dan heb ik nog slechts 24.000 oid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kansloos, misschien moet je je oude account er even bij optellen.
ja zegquote:
Je ownt me, ik kan nog veel van je lerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Ole het volgende:
ik heb er 38114
Pauper.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
8 per dag. nog niet eens 15000.
Eigenlijk een groentjequote:
Maar jij bent ubermodquote:
Ik verdrink in jouw sarcasmequote:
Heb je daar toevallig foto's van?quote:
Min of meer volgend jaar alquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:16 schreef Ole het volgende:
wanneer moet je kiezen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
Nog even genieten van de laatste mooie dag van het jaar...
Ohh. Ben er ook bang voor. Met nog meer onweer dan vorige jaar in de zomer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in mei ook even mooi en daarna alleen maar kutweer.
kan je nagaan er zijn zelfs mensen die naar die belachelijk show kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Ole het volgende:
BREAKING NEWS
[SCHEIDING!] Dr Phil toch geen perfect huwelijk!
je komt in ieder geval niets te kortquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef appelsientje het volgende:
m'n topic heeft FP bereikt
Nieuw boek Dan Brown op komst
Heb je er nog iets van af gepraat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Mijn nieuwe keuken is vandaag afgeleverd, morgen wordt die geplaatst.
Fuck de kredietcrisis!
Kijk.. jij begrijpt hoe we de kredietcrisis te lijf moeten gaan. Uitgeven!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
toch niet teveel betaald hequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
Op keukens zit best een grote marge idd. Ik heb hem bij Keukenspectrum gehaald. Geen grote Mandemakers keten, geen gladde verkopers en gratis flatscreens e.d., direct inzage in de prijzen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet teveel betaald he
Waar heb je de keuken vandaan? wellicht nog interessant voor mij
een kookplaatje of wat?quote:
Vriend van mij ging naar Keukenkampioen. Collega van hem had daar voor 50% korting een nieuwe keuken geregeld. Hij is binnengestapt en heeft gezegd: "ik kom een keuken uitzoeken met 50% korting"quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet teveel betaald he
Waar heb je de keuken vandaan? wellicht nog interessant voor mij
Dat is ook veel handiger dan een vaatwasser.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef Suijk het volgende:
'Ach, zo'n vaatwasser, twee ovens is eigenlijk veel handiger joh'.
en volgens mij hadden we het jaar daarvoor, of twee jaar daarvoor, hetzelfde liedje. Ben er ook een beetje bang voor dat de zomer zwaar ruk wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in mei ook even mooi en daarna alleen maar kutweer.
nou, twee ovens zijn ook best handig hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef Suijk het volgende:
Jahoor, maar ik ben zo bang dat er morgen iets verkeerd gaat bij het in elkaar zetten.
Dat ze opeens zeggen: 'U vindt al die linksdraaiende kastjes toch ook wel goed he?' of 'Ach, zo'n vaatwasser, twee ovens is eigenlijk veel handiger joh'.
Ja, maar ik heb al zo'n grote. En afwassen is voor mij niet rustgevend, dus zo'n vaatwasser wil ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, twee ovens zijn ook best handig hoor!
Vond jij van niet dan?quote:
Ik niet. 30.000 is ook veel. Tussen 30.000 en 60.000 zit 30.000 verschil, tussen 125.000 en 60.000 zit 65.000 euro verschil. Ik gokte op 125k in de koffer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Iemand krijgt 60000 geboden met twee dozen met 30000 en 125000. No Deal zegt ze.
En ze .......... wint 125000 euro.
Ik zou zijn gestopt. 99 % denk ik.
Wint borisz alweer van me?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een Hoolser gemiddeld, je hoort neit bij de top 3 - sorry.
ik heb een grote oven (90 cm breed) en ik vind het erg fijn om er ook nog een klein combi-magnetronnetje bij te hebben. Bakt een stuk sneller stokbroden en dieprvriespizza'squote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zo'n grote. En afwassen is voor mij niet rustgevend, dus zo'n vaatwasser wil ik ook.
je was met een afzinkplan van een provincie bezig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond.
Ik moest belangrijke dingen doen vanmiddag stomme Friesch.
Ja, maar de comm van de koningin was weer eens niet bereikbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
je was met een afzinkplan van een provincie bezig?
die geven toch nooit thuis als er iets belangrijks moet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar de comm van de koningin was weer eens niet bereikbaar.
Eerst wil je rellen en als ik gelijk heb ben je er vandoor. Typisch zeeuwschquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond.
Ik moest belangrijke dingen doen vanmiddag stomme Friesch.
Ik paste me slechts aan aan het stugge Friesche.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst wil je rellen en als ik gelijk heb ben je er vandoor. Typisch zeeuwsch
Ik ben nog steeds voor afzinken van Zeeland, als jij thuis bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik paste me slechts aan aan het stugge Friesche.
Ik woon vijf hoog, kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor afzinken van Zeeland, als jij thuis bent
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
Grulez
Bos, je Duitse ploeg heeft steun nodig op de ARD
Met mijn motoriek enzoquote:
Idd uitgeven dat geld...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
Vind je? die van ons kan niet meer open (de hendel is stukquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
Een vaatwasser is dan ook enorm overschat. Ik heb het ding weer weggedaan. Afwassen is zo rustgevend
Steun heeft geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigen
Tot morgen
Toch mooi dat je er weer in mag na een wisselquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
gisteren mijn vakantie geboektquote:
Eindstand ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
21.00 uur: TUSSENSTAND
Liverpool + 4 Arsenal 4
Arsjavin 4x
Nog gescoord?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Bjoro het volgende:
4-2 verloren van Ajax maar wel leuk om mee te maken !
nee helaasquote:
Wat voor broodjes zijn dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge.
Nog panna's uitgedeeld Bjoor?
Nee, ik ben nog nat achter m'n oren!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat voor broodjes zijn dat?
Heb je al natte voeten Zeeuw?
Waarvn?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik ben nog nat achter m'n oren!
Het jong zijnquote:
Heerlijk lijkt me dat. Waar gaan we vandaag over discussieren? Jij mag kiezen:quote:
Hehe.quote:
Dat is me te ingewikkeld. Ik huur al mijn hele leven. Juist om die reden.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie visie op de plannen van de AFM om niet langer de kosten koper uit de hypotheek te mogen en kunnen financieren.
je gooit geld weg man!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is me te ingewikkeld. Ik huur al mijn hele leven. Juist om die reden.
Eens. Maar ik heb nergens omkijken naar in mijn huurhuis. Stik makkelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
je gooit geld weg man!![]()
Althans, dat is mijn visie op huren.
Tettenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat. Waar gaan we vandaag over discussieren? Jij mag kiezen:
- JSF
- Lantaarnpalen
- Wasverzachter
Ik huur momenteel ook hoor, alles inclusief. Maar een eigen huis is toch een ideaal beeld, kun je mee doen wat je wilt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb nergens omkijken naar in mijn huurhuis. Stik makkelijk.
Dat gevoel heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
je gooit geld weg man!![]()
Althans, dat is mijn visie op huren.
Programma wil weer eens niet meewerken op het punt van Logaritmische regressie.quote:
Als ze echt zijn wel.quote:
Ik zou dan ook te allen tijde een huis kopen in een nieuwbouwwijk. Ook daar kan van alles mis mee zijn, maar de kans is wel veul kleiner.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef SCH het volgende:
Nou dan Prosac, prachtig toch. Als je het had gekocht en de fundering blijkt verrot door het water, zoals vrienden van ons hebben, dan ben je goed de lul. Hoef ik me nooit druk over te maken.
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou dan ook te allen tijde een huis kopen in een nieuwbouwwijk. Ook daar kan van alles mis mee zijn, maar de kans is wel veul kleiner.
Verschil in opgroeien denk ik. Als (met nadruk) ik kinderen krijg wil ik die laten opgroeien in een nieuwbouwwijk, net als ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.
Die nadrukquote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verschil in opgroeien denk ik. Als (met nadruk) ik kinderen krijg wil ik die laten opgroeien in een nieuwbouwwijk, net als ik.
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de startersquote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie visie op de plannen van de AFM om niet langer de kosten koper uit de hypotheek te mogen en kunnen financieren.
dat dus!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de starters
Ben blij dat ik op tijd een huis heb gekocht...
we hadden dan niet eens dit huis kunnen kopen.. simpel weg omdat we geen start kapitaal hebben (de hypotheek kunnen we makkelijk betalen)
Ik vraag me ook serieus af waarom AFM dit plan heeft gemaakt.. het slaat echt werkelijk waar nergens op..zeker een ex-vvd-erquote:
Het is toch juist bedoeld om mensen niet in financiele problemen te laten komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook serieus af waarom AFM dit plan heeft gemaakt.. het slaat echt werkelijk waar nergens op..zeker een ex-vvd-er
Je had wel een goedkoper huis kunnen kopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de starters
Ben blij dat ik op tijd een huis heb gekocht...
we hadden dan niet eens dit huis kunnen kopen.. simpel weg omdat we geen start kapitaal hebben (de hypotheek kunnen we makkelijk betalen)
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had wel een goedkoper huis kunnen kopen.
alsof die er zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou de gerenoveerde boerderij van mijn schoonouders wel over willen nemen. Echter zal die nu wel boven de miljoen gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.
Dat zou dan met een persoonlijke lening moeten. 3x zo duur en niet aftrekbaar van de belasting.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.
Dan had je moeten sparen he.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.
Dan kan je dus geen huis kopen. Ik snap dat nooit zo goed. Ik koop nooit dingen die ik niet kan betalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zou dan met een persoonlijke lening moeten. 3x zo duur en niet aftrekbaar van de belasting.
Vrijwel niet te doen voor de gemiddelde starter die geen rijke pa en ma heeft
Ik spaar momenteel voor inboedel, verhuizing en inrichting. Ik zou dus nog ongeveer 8 jaar moeten doorsparen om dan ook kosten koper op te kunnen brengen.quote:
Wat is er mis mee om pas over acht jaar een huis te kopen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik spaar momenteel voor inboedel, verhuizing en inrichting. Ik zou dus nog ongeveer 8 jaar moeten doorsparen om dan ook kosten koper op te kunnen brengen.![]()
Enige wat ze met deze maatregel doen is mensen richting lenen.nl sturen.
Tenzij ze de hypotheekrenteaftrek en overdrachtsbelasting afschaffen.
Niks maar het is weggooien van geld...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om pas over acht jaar een huis te kopen?
nee dat is niet waar omdat ik nog steeds een startkapitaal nodig heb...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
De oplossing is straks toch gewoon dat kosten koper in de kosten van het huis worden geintegreerd. Mits de overdrachtsbelasting afgeschaft wordt, hetgeen best kan als ze de HRA ook eindelijk eens afschaffen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niks maar het is weggooien van geld...
omdat je voor die 8 jaar huur betaald (terwijl je al je huis kon aflossen)
Kijk ik ben het eens dat sommige mensen wel heeeel erg op grote voeten leven (qua huis dan) en dat er te vaak grote leningen werden verstrekt, daarom is die regel ook goed dat je maximaal 4,5 x je jaarsalaris mag lenen...
Maar deze regel slaat gewoon te ver door
Sorry SCH maar ik vind huren serieus geld weggooien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
8 jaar langer huren? Terwijl ik hier nog maar ongeveer 1,5 a 2 jaar kan wonen.
Een kleine lening kan best, niks mis mee als je het maar binnen afzienbare tijd kan aflossen....maar als je die 8 jaar huren nou gewoon ziet als lekker wonen ipv dan had je een huis af kunnen lossen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef appelsientje het volgende:
Kijk ik ben het eens dat sommige mensen wel heeeel erg op grote voeten leven (qua huis dan) en dat er te vaak grote leningen werden verstrekt, daarom is die regel ook goed dat je maximaal 4,5 x je jaarsalaris mag lenen...
Ik word echt kribbig, net als bluezz, van die opmerkingen over dat je geld weggooit als je huurt. Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grote onzin. Je ouders hebben toch al die jaren prettig gewoond?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry SCH maar ik vind huren serieus geld weggooien.
Als ik kijk naar mijn ouders die huren hun leven lang... die hadden dus al lang hun huis afbetaald (als ze hadden gekocht) maar nu blijven ze nog steeds betalen...
Er zijn toch wel meer huurhuizen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
8 jaar langer huren? Terwijl ik hier nog maar ongeveer 1,5 a 2 jaar kan wonen.
Zal wel weer een generatieverschil zijnquote:
Klopt... daar ben ik het ook helemaal mee eens...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word echt kribbig, net als bluezz, van die opmerkingen over dat je geld weggooit als je huurt. Wat een onzin zeg.
En er wordt veel te veel op grote voet geleefd als het om huizen gaat. Het is zo enorm doorgeschoten dat het goed is dat er paal en perk aan wordt gesteld. Er komen ook echt veel mensen door in de problemen de komende jaren en dat wij mogen wij dan weer op gaan lossen. Die dollartekens in de ogen - ik heb weinig op met die mentaliteit. Als je zonodig een huis wilt kopen, dan moet je het gewoon wel kunnen betalen. Dat doe ik ook als ik een auto koop of iets dergelijks.
Gezelligquote:Op woensdag 22 april 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel weer een generatieverschil zijn
Maar ik woon honderd keer liever in een historisch pand dan in een nieuwbouwwoning. Sfeer en zo.
Bovendien de ruimte die wij hier hebben, die is vele malen zo groot als in vrijwel andere huizen die ik ken. Ik nodig sientje wel een keer uit, ben benieuwd of ie dan nog vindt dat we geld weggooien.
Ik heb dat gevoel wel. Ik heb wat rondgekeken naar grotere huurhuizen, als ik zie wat ik daarvoor per maand moet neerleggen en wat voor hypotheek met dito huis (incl onderhoud) ik eigenlijk daarvan zou kunnen bekostigen (hier in noord-nederland dan he) dan vind ik het weggooien van geld. (aantekenend dat ik beide gewoon van mijn loon kan opbrengen) Ik weet dat het met hypotheken niet zo werkt en dat er teveel mensen zijn die een te hoge hypotheek zijn aangegaan, maar toch.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word echt kribbig, net als bluezz, van die opmerkingen over dat je geld weggooit als je huurt. Wat een onzin zeg.
En er wordt veel te veel op grote voet geleefd als het om huizen gaat. Het is zo enorm doorgeschoten dat het goed is dat er paal en perk aan wordt gesteld. Er komen ook echt veel mensen door in de problemen de komende jaren en dat wij mogen wij dan weer op gaan lossen. Die dollartekens in de ogen - ik heb weinig op met die mentaliteit. Als je zonodig een huis wilt kopen, dan moet je het gewoon wel kunnen betalen. Dat doe ik ook als ik een auto koop of iets dergelijks.
Wat geweldigquote:Op woensdag 22 april 2009 13:45 schreef Grulez het volgende:
Net met mn vader gesproken en het worden 2 weken New YorkWe wilden mss ergens anders heen "maar dat doen we wel daarna"
Dit had ik 1,5 jaar geleden niet voor mogelijk gehouden, maar wel leuk dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk smaken verschillenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel weer een generatieverschil zijn
Maar ik woon honderd keer liever in een historisch pand dan in een nieuwbouwwoning. Sfeer en zo.
Bovendien de ruimte die wij hier hebben, die is vele malen zo groot als in vrijwel andere huizen die ik ken. Ik nodig sientje wel een keer uit, ben benieuwd of ie dan nog vindt dat we geld weggooien.
Die is allergisch voor christenen - krijgt altijd buikpijn bij mijn oudersquote:Op woensdag 22 april 2009 13:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezelligkan ik die vriend van je ook een keer ontmoeten
Ieder zijn smaak, daar gaat het niet om. Ik vind alleen dat het wat doorgeschoten is in het recht op iets te kunnen kopen, ik heb dat systeem nooit goed begrepen en gelukkig blaast het zichzelf nu een beetje op.quote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt een fan ben van een nieuwbouw wijk.. daarom hebben wij mazzel dat ons huis is gebouwd aan de bouwrand van een bestaande wijk.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat geweldig![]()
Waarom had je het anderhalf jaar niet voor mogelijk gehouden?Hele gesloten man en ik heb eigenlijk nooit echt contact met hem gehad (kunnen maken). Beetje een eigenheimer, maar sinds zijn pensioen en de ziekte van mn moeder is hij erg veranderd. Stelt zich veel kwetsbaarder op en is ook meer open. Ik denk dat dit wel goed is voor onze band om zoiets samen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je de spijker op zijn koppie, prozacco. Het heeft óók met gevoel te maken denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
Ik heb dat gevoel wel. Ik heb wat rondgekeken naar grotere huurhuizen, als ik zie wat ik daarvoor per maand moet neerleggen en wat voor hypotheek met dito huis (incl onderhoud) ik eigenlijk daarvan zou kunnen bekostigen (hier in noord-nederland dan he) dan vind ik het weggooien van geld. (aantekenend dat ik beide gewoon van mijn loon kan opbrengen) Ik weet dat het met hypotheken niet zo werkt en dat er teveel mensen zijn die een te hoge hypotheek zijn aangegaan, maar toch.
Dat neemt niet weg dat het voor een ander niet zo hoeft te voelen, dat huren het weggooien van geld is. Ik veroordeel het ook zeker niet en het is ook zeker niet mijn bedoeling om dat zo te laten voelen voor jou (of Bluezz)
Wij hebben gewoon geluk gehad met ons huis, Bluezz woont ook gegwoon in een saai rijtjeshuis hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel wel. Ik heb wat rondgekeken naar grotere huurhuizen, als ik zie wat ik daarvoor per maand moet neerleggen en wat voor hypotheek met dito huis (incl onderhoud) ik eigenlijk daarvan zou kunnen bekostigen (hier in noord-nederland dan he) dan vind ik het weggooien van geld. (aantekenend dat ik beide gewoon van mijn loon kan opbrengen) Ik weet dat het met hypotheken niet zo werkt en dat er teveel mensen zijn die een te hoge hypotheek zijn aangegaan, maar toch.
Dat neemt niet weg dat het voor een ander niet zo hoeft te voelen, dat huren het weggooien van geld is. Ik veroordeel het ook zeker niet en het is ook zeker niet mijn bedoeling om dat zo te laten voelen voor jou (of Bluezz)
Fijn Groelquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Grulez het volgende:
Hele gesloten man en ik heb eigenlijk nooit echt contact met hem gehad (kunnen maken). Beetje een eigenheimer, maar sinds zijn pensioen en de ziekte van mn moeder is hij erg veranderd. Stelt zich veel kwetsbaarder op en is ook meer open. Ik denk dat dit wel goed is voor onze band om zoiets samen te doen.
Wat leuk. Is het een idee van hem?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hele gesloten man en ik heb eigenlijk nooit echt contact met hem gehad (kunnen maken). Beetje een eigenheimer, maar sinds zijn pensioen en de ziekte van mn moeder is hij erg veranderd. Stelt zich veel kwetsbaarder op en is ook meer open. Ik denk dat dit wel goed is voor onze band om zoiets samen te doen.
JaloerSCHequote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
Wij hebben gewoon geluk gehad met ons huis, Bluezz woont ook gegwoon in een saai rijtjeshuis hoor
Hier heb je natuurlijk gelijk in.... en dat vind ik ook wel een groot voordeel van huren, maar ik denk dat het idd een gevoelskwestie isquote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier heb je de spijker op zijn koppie, prozacco. Het heeft óók met gevoel te maken denk ik.
Ik zou nooit een hypotheek willen hebben omdat ik het gevoel zou hebben dat ik niet in mijn 'eigen huis' zou wonen, maar eentje van de bank. En dat voelt anders dan een huis huren van de wbv (voor mij dan)
Maar ook met het feit dat ik om me heen zie dat mensen hun eigen huis bijv. moeten (laten) schilderen, het dak moet gerepareerd, ze zakken door de vloer, verrotte kozijnen, allerlei kostenposten en megaveel werk wat wij niet hebben omdat de wbv dat voor zijn rekening neemt.
Ik heb het een half jaar geleden geopperd, maar sindsdien niet meer aan gedacht. Mn moeder heeft er denk ik ook wel een hand in gehad.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon geluk gehad met ons huis, Bluezz woont ook gegwoon in een saai rijtjeshuis hoor
Ik vind het allemaal erg ingewikkeld rond hypotheken - heb ooiit een gesprek gehad met zo'n baasje en wij konden zo een hypotheek krijgen voor 5 ton. Moet er niet aan denken.
New York is zo ontzettend geweldig. Ik will er heel graag weer naar toe. Als je vader er van houdt moet je zeker naar het basketball gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb het een half jaar geleden geopperd, maar sindsdien niet meer aan gedacht. Mn moeder heeft er denk ik ook wel een hand in gehad.
wel gaaf dat de band beter wordt (wel jammer dat je moeder daarvoor ziek moest worden..is het ernstig trouwens? )quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die hypothekenwereld is/was ook erg schimmig. Ik stel gewoon nog altijd als regel dat ik een huis van 1 loon moet kunnen opbrengen en liefst gewoon 4 keer een jaarsalaris, ook daarvan kan ik een mooi huis kopen hoor. Alleen dat startkapitaal he.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg ingewikkeld rond hypotheken - heb ooiit een gesprek gehad met zo'n baasje en wij konden zo een hypotheek krijgen voor 5 ton. Moet er niet aan denken.
Die gedachte hadden wij dus ook...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die hypothekenwereld is/was ook erg schimmig. Ik stel gewoon nog altijd als regel dat ik een huis van 1 loon moet kunnen opbrengen en liefst gewoon 4 keer een jaarsalaris, ook daarvan kan ik een mooi huis kopen hoor. Alleen dat startkapitaal he.
Goedquote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Wat is hools vandaag leuk mensen![]()
New York, staat ook nog hoog op de lijst
Sientje hoest met de beeb in de buik?
Ze had altijd al last van haar rug. Dat is op den duur erg verslechterd. Toen kreeg ze op de koop toe een hoofdbloeding wat toen net goed is gegaan. Daarna kon ze alleen niet meer zo goed zien. Daarna brak ze haar (goede) rechterarm, maar doordat ze broze botten heeft en weinig kracht etc, heeft ze daar uiteindelijk 3/4 jaar mee gezeten. Vooral mentaal is dit een zware periode voor haar geweest. Het gaat nu wel weer stabiel al zit ze nu wel in een rolstoel.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel gaaf dat de band beter wordt (wel jammer dat je moeder daarvoor ziek moest worden..is het ernstig trouwens? )
Inderdaad, geweldige stadquote:Op woensdag 22 april 2009 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
New York is zo ontzettend geweldig. Ik will er heel graag weer naar toe. Als je vader er van houdt moet je zeker naar het basketball gaan.
In Boston heb ik toen Red Sox-Yankees gekeken in een kroeg die tegen het stadion aanzat. Was wel gaaf toen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige stad
IJshockey is ook mooi, maar dan moet je wel in het seizoen zitten. Trouwens met basketball en baseball net zo
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat mooi duidelijk!! Wat een knap mandarijntje
Willen jullie het weten of willen jullie het niet weten en zo ja laat je het aan de rest(Familie, vrienden, enz.) weten ?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]binnenkort de 20 weken echo... ben benieuwd of het een jongen of meisje
Hij lijkt nu al op jequote:Op woensdag 22 april 2009 14:06 schreef appelsientje het volgende:
De kleine had de hik op de echo...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wij willen het wel weten.. en dat houden we dan voor ons zelfquote:Op woensdag 22 april 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Willen jullie het weten of willen jullie het niet weten en zo ja laat je het aan de rest(Familie, vrienden, enz.) weten ?
Het is gewoon waar je mee opgegroeid bent denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja over nieuwbouw huis & Sandman, dat begrijp ik ook niet.
Zijn wij dan zo anders SCH
Het mandarijntje heeft nu al meer haren dan hemquote:
En toch hou je van mequote:Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef SCH het volgende:
Heb ik ook al nooit begrepen, waarom mensen dat willen weten. Ik snap geloof ik maar weinig van sientje
Ja dat denk ik ook....quote:Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het mandarijntje heeft nu al meer haren dan hem
Ik woon in een dorpquote:Op woensdag 22 april 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
Ik wil uiteindelijk ook weer terug naar een dorp.
De kinderkamer kan je toch al leuk inrichten zonder dat je weet wat het wordt?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En toch hou je van me
Is handig om te weten, kan je alvast de kinderkamer leuk inrichten (en met een naam verzinnen is het wel handig.. en ach.. de voorpret)
Niet ? vreemdquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou mijn kind nooit mandarijntje noemen trouwens.
Jij hebt het dan ook meer op nichtjes dan op eigen kindertjes...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou mijn kind nooit mandarijntje noemen trouwens.
Estherquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ? vreemd
Jongens naam hebben we trouwens al... iemand een idee voor een meisje naam?
Ja, natuurlijk en dat doen we ook... maar of je roze of blauwe dingen erbij doet...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kinderkamer kan je toch al leuk inrichten zonder dat je weet wat het wordt?
Nou, dat vraag ik me af. Ik was vast een hele leuke vader geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt het dan ook meer op nichtjes dan op eigen kindertjes...
M´n buurmeisje van mn ouderlijk huis heeft laatst een dochter gekregen genaamd: Sky Daisyquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ? vreemd
Jongens naam hebben we trouwens al... iemand een idee voor een meisje naam?
Toe maar.. nog bijbels ook SCHquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk en dat doen we ook... maar of je roze of blauwe dingen erbij doet...
We doen in ieder geval alles met lime groen en dan aangevuld met roze of blauw
..... net als je een jongen Boy noemtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
M´n buurmeisje van mn ouderlijk huis heeft laatst een dochter gekregen genaamd: Sky Daisy
hahahaquote:
Juist bijbels en mooier dan Naomi of Ruthquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toe maar.. nog bijbels ook SCH![]()
ik zet hem op de lijst
Je bént een leuke vader als ik zie wat je allemaal met Desmond doetquote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me af. Ik was vast een hele leuke vader geweest
Van mij mag je nu al hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
Ik zit de hele dag een beetje te verkutten tot ik naar Volendam mag
Volgende week gaan we weerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bént een leuke vader als ik zie wat je allemaal met Desmond doet.
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week gaan we weerHij is al 16, wist je dat?
jemig 16 al weer... ik dacht ook dat hij veel jonger was...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week gaan we weerHij is al 16, wist je dat?
Nog steeds hoor, maar hij vindt net als ik wel dat we het moeten laten afzinkenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Had eerlijk gezegd het idee dat ie nog veel jonger was. Hij hield tenminste wel van Zeeland
.
Hij was 9 toen ik hem leerde kennen, time flies. Hij is bijna langer dan ik nu en ik ben al 1.87quote:Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jemig 16 al weer... ik dacht ook dat hij veel jonger was...
Maar ik denk dat je wel een goede vader zou zijn...als ik al kijk hoe trots je bent op Desmond
http://www.svb.nl/Images/(...)02008%20compleet.pdfquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Grulez het volgende:
Misschien staat hier een leuke naam tussen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)indernamen/index.jsp
Maar 1 x achmed?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.svb.nl/Images/(...)02008%20compleet.pdf
1 iemand die zijn kind 'A' noemt.
Als de garnalen maar lekker zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef dndiek het volgende:
Het zou nog best een pijnlijk seizoen kunnen worden voor sc Heerenveen....
Als ze vanavond verliezen en 5e blijven....
quote:
Tja je doet er toch niks an en het zou me een familieruzie over het weekend van de bekefinale besparenquote:
oh ja.. ik heb zondag verjaardag van mijn broertjes, FC Groningen en 's avonds Hans Teeuwen zingtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja je doet er toch niks an en het zou me een familieruzie over het weekend van de bekefinale besparen
Er is nog geen topic erover iig.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en we doen toch geen FA Cup final meet dit jaar he?
Mooi, houden zo, ik ben er namelijk nietquote:
Je kan ook een topic openen voor een meet op een andere datumquote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, ik ben er namelijk niet.
Nah, de meet in deze tijd hoort op de FA Cup finale dag. Zal vanavond eens kijken of er animo is voor een andere dagquote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook een topic openen voor een meet op een andere datum
Geldt voor mij ook trouwensquote:Op woensdag 22 april 2009 15:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat mag jij doen. Als ik het doe, brengt het ongeluk
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist bijbels en mooier dan Naomi of Ruth
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef Grulez het volgende:
Jaap is toch ook een bijbelse naam?
300 all inclusive.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef Grulez het volgende:
Ik betaal 280 voor 24 m2 en dan ben ik nog spekkoper ook
Bij mij is het ook all in. Heb een eigen keuken en de rest gedeeld. Mn buurvrouw heeft een identieke kamer en betaal 390quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
225 all inclusive, 14m2 met gemeenschappelijke keuken, toiletten en badkamer.
Deze keer een keer niet volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef rubbereend het volgende:sinds gisteravond bijna een deel volgepost........ heeft sezten weer wat gezegd?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zagquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef rubbereend het volgende:sinds gisteravond bijna een deel volgepost........ heeft sezten weer wat gezegd?
Het wordt er wel leuker vanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zag
Tong's VBL Dilemma topic # 4
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zag
Tong's VBL Dilemma topic # 4
Ik heb er wel eens eentje overgeslagen volgens mij. Dus dat valt wel meequote:
Je bent altijd de eerste die hem invultquote:Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eentje overgeslagen volgens mij. Dus dat valt wel mee
Mijn kinderen staan er niet tussenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Grulez het volgende:
Misschien staat hier een leuke naam tussen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)indernamen/index.jsp
Alarmfase geel geef ik het inmiddelsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het kabinet al gevallen?
Leg eens uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb eindelijk mijn nieuwe bril kunnen ophalen.
Wel even wennen. Voor het eerst varifocus glazen.
Valt me tegen Bjoro.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:43 schreef Bjoro het volgende:
we staan zelfs op nufoto.nl !
en komen 7 mei op ajaxtv....ben benieuwd !
Geen panna 's uitgedeeld of ontvangen, trouwens
bijna wel geloof ik !quote:Op woensdag 22 april 2009 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt me tegen Bjoro.
Wel leuk om te lezen dat Sjakie nog speelt
70 inmiddels ?
Varifocale glazen, met dus onderin het leesgedeelte.quote:
Je moet ermee kunnen bellen en gebeld worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog goede adviezen op het gebied van nieuwe GSM's?
Ja, opa hou maar stilquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ermee kunnen bellen en gebeld worden.
Was leuk maar blijft een raremanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |