Het is gewoon waar je mee opgegroeid bent denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja over nieuwbouw huis & Sandman, dat begrijp ik ook niet.
Zijn wij dan zo anders SCH
Het mandarijntje heeft nu al meer haren dan hemquote:
En toch hou je van mequote:Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef SCH het volgende:
Heb ik ook al nooit begrepen, waarom mensen dat willen weten. Ik snap geloof ik maar weinig van sientje
Ja dat denk ik ook....quote:Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het mandarijntje heeft nu al meer haren dan hem
Ik woon in een dorpquote:Op woensdag 22 april 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
Ik wil uiteindelijk ook weer terug naar een dorp.
De kinderkamer kan je toch al leuk inrichten zonder dat je weet wat het wordt?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En toch hou je van me
Is handig om te weten, kan je alvast de kinderkamer leuk inrichten (en met een naam verzinnen is het wel handig.. en ach.. de voorpret)
Niet ? vreemdquote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou mijn kind nooit mandarijntje noemen trouwens.
Jij hebt het dan ook meer op nichtjes dan op eigen kindertjes...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
Ik zou mijn kind nooit mandarijntje noemen trouwens.
Estherquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ? vreemd
Jongens naam hebben we trouwens al... iemand een idee voor een meisje naam?
Ja, natuurlijk en dat doen we ook... maar of je roze of blauwe dingen erbij doet...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kinderkamer kan je toch al leuk inrichten zonder dat je weet wat het wordt?
Nou, dat vraag ik me af. Ik was vast een hele leuke vader geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt het dan ook meer op nichtjes dan op eigen kindertjes...
M´n buurmeisje van mn ouderlijk huis heeft laatst een dochter gekregen genaamd: Sky Daisyquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet ? vreemd
Jongens naam hebben we trouwens al... iemand een idee voor een meisje naam?
Toe maar.. nog bijbels ook SCHquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk en dat doen we ook... maar of je roze of blauwe dingen erbij doet...
We doen in ieder geval alles met lime groen en dan aangevuld met roze of blauw
..... net als je een jongen Boy noemtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
M´n buurmeisje van mn ouderlijk huis heeft laatst een dochter gekregen genaamd: Sky Daisy
hahahaquote:
Juist bijbels en mooier dan Naomi of Ruthquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toe maar.. nog bijbels ook SCH![]()
ik zet hem op de lijst
Je bént een leuke vader als ik zie wat je allemaal met Desmond doetquote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me af. Ik was vast een hele leuke vader geweest
Van mij mag je nu al hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
Ik zit de hele dag een beetje te verkutten tot ik naar Volendam mag
Volgende week gaan we weerquote:Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bént een leuke vader als ik zie wat je allemaal met Desmond doet.
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week gaan we weerHij is al 16, wist je dat?
jemig 16 al weer... ik dacht ook dat hij veel jonger was...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week gaan we weerHij is al 16, wist je dat?
Nog steeds hoor, maar hij vindt net als ik wel dat we het moeten laten afzinkenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Had eerlijk gezegd het idee dat ie nog veel jonger was. Hij hield tenminste wel van Zeeland
.
Hij was 9 toen ik hem leerde kennen, time flies. Hij is bijna langer dan ik nu en ik ben al 1.87quote:Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jemig 16 al weer... ik dacht ook dat hij veel jonger was...
Maar ik denk dat je wel een goede vader zou zijn...als ik al kijk hoe trots je bent op Desmond
http://www.svb.nl/Images/(...)02008%20compleet.pdfquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Grulez het volgende:
Misschien staat hier een leuke naam tussen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)indernamen/index.jsp
Maar 1 x achmed?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.svb.nl/Images/(...)02008%20compleet.pdf
1 iemand die zijn kind 'A' noemt.
Als de garnalen maar lekker zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef dndiek het volgende:
Het zou nog best een pijnlijk seizoen kunnen worden voor sc Heerenveen....
Als ze vanavond verliezen en 5e blijven....
quote:
Tja je doet er toch niks an en het zou me een familieruzie over het weekend van de bekefinale besparenquote:
oh ja.. ik heb zondag verjaardag van mijn broertjes, FC Groningen en 's avonds Hans Teeuwen zingtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja je doet er toch niks an en het zou me een familieruzie over het weekend van de bekefinale besparen
Er is nog geen topic erover iig.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en we doen toch geen FA Cup final meet dit jaar he?
Mooi, houden zo, ik ben er namelijk nietquote:
Je kan ook een topic openen voor een meet op een andere datumquote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi, houden zo, ik ben er namelijk niet.
Nah, de meet in deze tijd hoort op de FA Cup finale dag. Zal vanavond eens kijken of er animo is voor een andere dagquote:Op woensdag 22 april 2009 15:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan ook een topic openen voor een meet op een andere datum
Geldt voor mij ook trouwensquote:Op woensdag 22 april 2009 15:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat mag jij doen. Als ik het doe, brengt het ongeluk
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist bijbels en mooier dan Naomi of Ruth
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef Grulez het volgende:
Jaap is toch ook een bijbelse naam?
300 all inclusive.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef Grulez het volgende:
Ik betaal 280 voor 24 m2 en dan ben ik nog spekkoper ook
Bij mij is het ook all in. Heb een eigen keuken en de rest gedeeld. Mn buurvrouw heeft een identieke kamer en betaal 390quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
225 all inclusive, 14m2 met gemeenschappelijke keuken, toiletten en badkamer.
Deze keer een keer niet volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef rubbereend het volgende:sinds gisteravond bijna een deel volgepost........ heeft sezten weer wat gezegd?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zagquote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef rubbereend het volgende:sinds gisteravond bijna een deel volgepost........ heeft sezten weer wat gezegd?
Het wordt er wel leuker vanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zag
Tong's VBL Dilemma topic # 4
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik al die pagina's zag
Tong's VBL Dilemma topic # 4
Ik heb er wel eens eentje overgeslagen volgens mij. Dus dat valt wel meequote:
Je bent altijd de eerste die hem invultquote:Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eentje overgeslagen volgens mij. Dus dat valt wel mee
Mijn kinderen staan er niet tussenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Grulez het volgende:
Misschien staat hier een leuke naam tussen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)indernamen/index.jsp
Alarmfase geel geef ik het inmiddelsquote:Op woensdag 22 april 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het kabinet al gevallen?
Leg eens uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb eindelijk mijn nieuwe bril kunnen ophalen.
Wel even wennen. Voor het eerst varifocus glazen.
Valt me tegen Bjoro.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:43 schreef Bjoro het volgende:
we staan zelfs op nufoto.nl !
en komen 7 mei op ajaxtv....ben benieuwd !
Geen panna 's uitgedeeld of ontvangen, trouwens
bijna wel geloof ik !quote:Op woensdag 22 april 2009 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt me tegen Bjoro.
Wel leuk om te lezen dat Sjakie nog speelt
70 inmiddels ?
Varifocale glazen, met dus onderin het leesgedeelte.quote:
Je moet ermee kunnen bellen en gebeld worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:25 schreef dndiek het volgende:
Iemand nog goede adviezen op het gebied van nieuwe GSM's?
Ja, opa hou maar stilquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ermee kunnen bellen en gebeld worden.
Was leuk maar blijft een raremanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |