Dat gevoel heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
je gooit geld weg man!![]()
Althans, dat is mijn visie op huren.
Programma wil weer eens niet meewerken op het punt van Logaritmische regressie.quote:
Als ze echt zijn wel.quote:
Ik zou dan ook te allen tijde een huis kopen in een nieuwbouwwijk. Ook daar kan van alles mis mee zijn, maar de kans is wel veul kleiner.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef SCH het volgende:
Nou dan Prosac, prachtig toch. Als je het had gekocht en de fundering blijkt verrot door het water, zoals vrienden van ons hebben, dan ben je goed de lul. Hoef ik me nooit druk over te maken.
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou dan ook te allen tijde een huis kopen in een nieuwbouwwijk. Ook daar kan van alles mis mee zijn, maar de kans is wel veul kleiner.
Verschil in opgroeien denk ik. Als (met nadruk) ik kinderen krijg wil ik die laten opgroeien in een nieuwbouwwijk, net als ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.
Die nadrukquote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verschil in opgroeien denk ik. Als (met nadruk) ik kinderen krijg wil ik die laten opgroeien in een nieuwbouwwijk, net als ik.
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de startersquote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Prosac het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie visie op de plannen van de AFM om niet langer de kosten koper uit de hypotheek te mogen en kunnen financieren.
dat dus!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de starters
Ben blij dat ik op tijd een huis heb gekocht...
we hadden dan niet eens dit huis kunnen kopen.. simpel weg omdat we geen start kapitaal hebben (de hypotheek kunnen we makkelijk betalen)
Ik vraag me ook serieus af waarom AFM dit plan heeft gemaakt.. het slaat echt werkelijk waar nergens op..zeker een ex-vvd-erquote:
Het is toch juist bedoeld om mensen niet in financiele problemen te laten komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook serieus af waarom AFM dit plan heeft gemaakt.. het slaat echt werkelijk waar nergens op..zeker een ex-vvd-er
Je had wel een goedkoper huis kunnen kopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt te stom voor woorden.. leuk voor de starters
Ben blij dat ik op tijd een huis heb gekocht...
we hadden dan niet eens dit huis kunnen kopen.. simpel weg omdat we geen start kapitaal hebben (de hypotheek kunnen we makkelijk betalen)
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had wel een goedkoper huis kunnen kopen.
alsof die er zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had wel een goedkoper huis kunnen kopen.
Ik zou de gerenoveerde boerderij van mijn schoonouders wel over willen nemen. Echter zal die nu wel boven de miljoen gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd. Wij gaan hier alleen maar weg voor iets ander historisch of een boerderijtje ofzo.
Dat zou dan met een persoonlijke lening moeten. 3x zo duur en niet aftrekbaar van de belasting.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.
Dan had je moeten sparen he.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan kun je nog altijd niet de kosten koper financieren hoor.
Dan kan je dus geen huis kopen. Ik snap dat nooit zo goed. Ik koop nooit dingen die ik niet kan betalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zou dan met een persoonlijke lening moeten. 3x zo duur en niet aftrekbaar van de belasting.
Vrijwel niet te doen voor de gemiddelde starter die geen rijke pa en ma heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |