AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
Grulez
Bos, je Duitse ploeg heeft steun nodig op de ARD
Met mijn motoriek enzoquote:
Idd uitgeven dat geld...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Mijn nieuwe keuken is vandaag afgeleverd, morgen wordt die geplaatst.
Fuck de kredietcrisis!
Vind je? die van ons kan niet meer open (de hendel is stukquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
Een vaatwasser is dan ook enorm overschat. Ik heb het ding weer weggedaan. Afwassen is zo rustgevend
Steun heeft geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigen
Tot morgen
Toch mooi dat je er weer in mag na een wisselquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
gisteren mijn vakantie geboektquote:
Eindstand ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
21.00 uur: TUSSENSTAND
Liverpool + 4 Arsenal 4
Arsjavin 4x
Nog gescoord?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:01 schreef Bjoro het volgende:
4-2 verloren van Ajax maar wel leuk om mee te maken !
nee helaasquote:
Wat voor broodjes zijn dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge.
Nog panna's uitgedeeld Bjoor?
Nee, ik ben nog nat achter m'n oren!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat voor broodjes zijn dat?
Heb je al natte voeten Zeeuw?
Waarvn?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik ben nog nat achter m'n oren!
Het jong zijnquote:
Heerlijk lijkt me dat. Waar gaan we vandaag over discussieren? Jij mag kiezen:quote:
Hehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |