Ole, zullen we neuken? Ik heb er 27698.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
Ole mag ik nu jouw msn? heb nu 8000 posts
wanneer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ole, zullen we neuken? Ik heb er 27698.
quote:
Wanneer heb je een heel weekend vrij?quote:
Als je naar achteren het centraal station had gemoeten, dan had ik DAT wel gezegd. Nu was het slecht info dat jullie weer naar onderen geplaatst zijn.quote:
ah toe, kun je wel even het haakje in de TT goedzetten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je naar achteren het centraal station had gemoeten, dan had ik DAT wel gezegd. Nu was het slecht info dat jullie weer naar onderen geplaatst zijn.
quote:
Kansloos, misschien moet je je oude account er even bij optellen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
18.207 is zeker te weinig?
Dan heb ik nog slechts 24.000 oid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kansloos, misschien moet je je oude account er even bij optellen.
ja zegquote:
Je ownt me, ik kan nog veel van je lerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Ole het volgende:
ik heb er 38114
Pauper.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
8 per dag. nog niet eens 15000.
Eigenlijk een groentjequote:
Maar jij bent ubermodquote:
Ik verdrink in jouw sarcasmequote:
Heb je daar toevallig foto's van?quote:
Min of meer volgend jaar alquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:16 schreef Ole het volgende:
wanneer moet je kiezen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef SCH het volgende:
Nog even genieten van de laatste mooie dag van het jaar...
Ohh. Ben er ook bang voor. Met nog meer onweer dan vorige jaar in de zomer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in mei ook even mooi en daarna alleen maar kutweer.
kan je nagaan er zijn zelfs mensen die naar die belachelijk show kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Ole het volgende:
BREAKING NEWS
[SCHEIDING!] Dr Phil toch geen perfect huwelijk!
je komt in ieder geval niets te kortquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef appelsientje het volgende:
m'n topic heeft FP bereikt
Nieuw boek Dan Brown op komst
Heb je er nog iets van af gepraat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Mijn nieuwe keuken is vandaag afgeleverd, morgen wordt die geplaatst.
Fuck de kredietcrisis!
Kijk.. jij begrijpt hoe we de kredietcrisis te lijf moeten gaan. Uitgeven!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
toch niet teveel betaald hequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
Op keukens zit best een grote marge idd. Ik heb hem bij Keukenspectrum gehaald. Geen grote Mandemakers keten, geen gladde verkopers en gratis flatscreens e.d., direct inzage in de prijzen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet teveel betaald he
Waar heb je de keuken vandaan? wellicht nog interessant voor mij
een kookplaatje of wat?quote:
Vriend van mij ging naar Keukenkampioen. Collega van hem had daar voor 50% korting een nieuwe keuken geregeld. Hij is binnengestapt en heeft gezegd: "ik kom een keuken uitzoeken met 50% korting"quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch niet teveel betaald he
Waar heb je de keuken vandaan? wellicht nog interessant voor mij
Dat is ook veel handiger dan een vaatwasser.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef Suijk het volgende:
'Ach, zo'n vaatwasser, twee ovens is eigenlijk veel handiger joh'.
en volgens mij hadden we het jaar daarvoor, of twee jaar daarvoor, hetzelfde liedje. Ben er ook een beetje bang voor dat de zomer zwaar ruk wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in mei ook even mooi en daarna alleen maar kutweer.
nou, twee ovens zijn ook best handig hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef Suijk het volgende:
Jahoor, maar ik ben zo bang dat er morgen iets verkeerd gaat bij het in elkaar zetten.
Dat ze opeens zeggen: 'U vindt al die linksdraaiende kastjes toch ook wel goed he?' of 'Ach, zo'n vaatwasser, twee ovens is eigenlijk veel handiger joh'.
Ja, maar ik heb al zo'n grote. En afwassen is voor mij niet rustgevend, dus zo'n vaatwasser wil ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, twee ovens zijn ook best handig hoor!
Vond jij van niet dan?quote:
Ik niet. 30.000 is ook veel. Tussen 30.000 en 60.000 zit 30.000 verschil, tussen 125.000 en 60.000 zit 65.000 euro verschil. Ik gokte op 125k in de koffer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Iemand krijgt 60000 geboden met twee dozen met 30000 en 125000. No Deal zegt ze.
En ze .......... wint 125000 euro.
Ik zou zijn gestopt. 99 % denk ik.
Wint borisz alweer van me?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een Hoolser gemiddeld, je hoort neit bij de top 3 - sorry.
ik heb een grote oven (90 cm breed) en ik vind het erg fijn om er ook nog een klein combi-magnetronnetje bij te hebben. Bakt een stuk sneller stokbroden en dieprvriespizza'squote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zo'n grote. En afwassen is voor mij niet rustgevend, dus zo'n vaatwasser wil ik ook.
je was met een afzinkplan van een provincie bezig?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond.
Ik moest belangrijke dingen doen vanmiddag stomme Friesch.
Ja, maar de comm van de koningin was weer eens niet bereikbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
je was met een afzinkplan van een provincie bezig?
die geven toch nooit thuis als er iets belangrijks moet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar de comm van de koningin was weer eens niet bereikbaar.
Eerst wil je rellen en als ik gelijk heb ben je er vandoor. Typisch zeeuwschquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond.
Ik moest belangrijke dingen doen vanmiddag stomme Friesch.
Ik paste me slechts aan aan het stugge Friesche.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst wil je rellen en als ik gelijk heb ben je er vandoor. Typisch zeeuwsch
Ik ben nog steeds voor afzinken van Zeeland, als jij thuis bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik paste me slechts aan aan het stugge Friesche.
Ik woon vijf hoog, kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor afzinken van Zeeland, als jij thuis bent
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
Grulez
Bos, je Duitse ploeg heeft steun nodig op de ARD
Met mijn motoriek enzoquote:
Idd uitgeven dat geld...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Suijk het volgende:
Fuck de kredietcrisis!
Vind je? die van ons kan niet meer open (de hendel is stukquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
Een vaatwasser is dan ook enorm overschat. Ik heb het ding weer weggedaan. Afwassen is zo rustgevend
Steun heeft geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI. Niet zo best tegen Mainz. Ik ga ze offline aanmoedigen
Tot morgen
Toch mooi dat je er weer in mag na een wisselquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een bizarre avond. Ik heb er gewoon een anekdote bij voor mn repertoire.
Vanavond gevoetbald met het 3e. Bij een 2-1 stand schoot de keeper de bal verkeerd weg en vanaf de middencirkel schoot ik de bal er pardoes echt schitterend inDaarna kreeg ik last van mn maag en liet ik me wisselen. Alleen 10 minuten later moest ik er toch weer in door een blessure. Het stond inmiddels 3-2 en we werden eigenlijk weggedrukt. Toen kreeg ik de bal weer op de middenlijn...
gisteren mijn vakantie geboektquote:
Eindstand ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
21.00 uur: TUSSENSTAND
Liverpool + 4 Arsenal 4
Arsjavin 4x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |