Probeer gewoon met een cursusje, er zijn er vet veel die je gratis kan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Jotcha het volgende:
De OP is toch nog mooi geworden
En ik heb inventor een keer gebruikt zonder enige manual, en ik kwam er op z'n zachtst gezegd niet uitEn nu heb ik 3ds Max
En die wordt ook echt bezorgd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.watch
Haiil![]()
Die iPod klonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.watch
Haiil![]()
Jep, ik bestel altijd op DealExtreme, maar op DealPerfect heb ik ook al wat dingen besteld, o.a. een DMX LED RGB Controllerquote:
Jaquote:
Heb een cursusje 3ds Max gedaan, en heb geen idee wat inventor voor meerwaarde zou hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer gewoon met een cursusje, er zijn er vet veel die je gratis kan doen.
Whehe. M'n pa heeft paar jaar geleden een echte rayban weggegooid, zo'n oude, niet wetende dat ze nu weer in zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook zo'n rayban besteld, je kan er ook pepperspray kopen, die in een vermomde verpakking zit
Je schijnt er ook g-star meuk te kunnen kopen, kost echt geen drol
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe. M'n pa heeft paar jaar geleden een echte rayban weggegooid, zo'n oude, niet wetende dat ze nu weer in zijn
BB jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef Jotcha het volgende:
Wacht. Hebben ze daar nou een of ander pistool voor 20 euri?
Heb in frankrijk in Saint tropez ook zo'n hele BB gun winkel gezien, mama lief aangekeken maar het mocht nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan er bijv. ook BB guns kopen, die niet mogen in NL, en Boksbeugels
ah vandaar, wat teken jij ermee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb een cursusje 3ds Max gedaan, en heb geen idee wat inventor voor meerwaarde zou hebben
tof! ik teken er pompskids mee, dus veel tubing en pipingquote:
Nu ben ik bezig met een dakar truck cabinequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tof! ik teken er pompskids mee, dus veel tubing en piping
tof, dat wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu ben ik bezig met een dakar truck cabineKijken of ik er een screenshot van kan maken
Ik doe het puur voor de hobby, dus dat maakt niks uit voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tof, dat wil ik wel zien.
Ik ga geen tekeningen online zetten, dat vind mij baas waarschijnlijk niet zo tof
ziet er goed uit. Gebruik je daar een sheetmetal voor, of surface's?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe het puur voor de hobby, dus dat maakt niks uit voor mij
Er zitten een paar kleine foutjes in, maar dat komt omdat de ruit en de grill nog niet zijn dichtgebouwd
[ afbeelding ]
Geen idee wat het allebij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Gebruik je daar een sheetmetal voor, of surface's?
Ik kwam later pas op school, dus had een achtgerstand van een maand ong.quote:
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wat het allebij zijn
Ik begin zeg maar met 1 rechthoekje, maak daar nog eentje naast, en ga zo de hele truck rond. Poly modelling dus
Eifeltoren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:49 schreef Jotcha het volgende:
Binnenkort weer aan iets nieuws beginnen, maar nog geen idee wat. Iemand een idee?
Gemiddeld waarschijnlijk boven de 18quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef dagdag het volgende:
hoe jong is eigenlijk de gemiddelde leeftijd hier
geen idee, is van klb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gemiddeld waarschijnlijk boven de 18Ik ben iig 17. Hoe word je eigenlijk user van de maand?
ik herkende je niet, nieuwe ava enzoquote:
Ik zie nog steeds de helft van de ava's nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik herkende je niet, nieuwe ava enzo
Je bent gehaat hier.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
had ook niets met die qoute te maken
wat een gehaat gelijk
Nee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga zo naar de stad. Moet nieuwe tas kopen. En nieuwe winkels bekijken. Misschien wordt het ooit nog wat met Lelystad.
zal even plaatje kijkenquote:
HAAh hahquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit hier op school te FOK!en scroll ik per ongeluk langs dat plaatje terwijl er een leraar achter me staat.![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
deze hij is voor op mijn kamer, beneden moet er eigenlijk ook 1 omdat dat ding langzaam vergaat
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit hier op school te FOK!en scroll ik per ongeluk langs dat plaatje terwijl er een leraar achter me staat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg hoofdpijn van jou.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik doe het straks lekker toch. Lekker puh.
kloptquote:
I am a cause of your headachequote:
Wat boeit het nou of hij denkt dat je gay bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand een keer een meatspin laten zien toen de leraar achter hem stondquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of hij denkt dat je gay bent
Wat een bagger vertalingen van Engels naar Nederlands zeg.quote:Ook al begonnen ze pas eind 2006, ze hebben al veel fans en hun releases verkopen snel uit.
Ik weet het niet. Ik vind het wel een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. Zo'n plaatje is heul niet banwaardig.
Helloquote:
Ga de afwas doen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. Zo'n plaatje is heul niet banwaardig.
Gelukkig ben jij geen mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het wel een grensgevalletje.
quote:
Mofquote:
Baardmansquote:
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.quote:
Renzorquote:
Ik ben met streepjequote:
Sorry.quote:
Ik weet dattie klein is, maar in een mier krijg ik hem echt nietquote:
Je liegt. Ik heb me zondagmorgen geschoren dus dus dus. Dus ik heb nu geen baardquote:
En dan die baggeraars een ban gevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.
quote:
Ja uuh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je liegt. Ik heb me zondagmorgen geschoren dus dus dus. Dus ik heb nu geen baard
Waarom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet dattie klein is, maar in een mier krijg ik hem echt niet
Hoeft niet. Kijk maar naar Christiaan, die is er ook nooit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.
Die discussie had je al gevoerdquote:
Ik kan het geen mooie auto vinden. Vind de wat oudere leuker.quote:
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kijk maar naar Christiaan, die is er ook nooit.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je allemaal gezeik over je heen. Ook niets voor mij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga dan slapenquote:
Mwa, ik les er in.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan het geen mooie auto vinden. Vind de wat oudere leuker.
Dat kloptquote:
Who knows.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 12:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak is
Dat zeg ik ook nietquote:
Geen probleem.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak is
Whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat want.quote:
Terugbekken is ook leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je allemaal gezeik over je heen. Ook niets voor mij.
Daarom.quote:
Omdat het kan.quote:
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.quote:
Ik moet met dit weer maar weer een stukje gaan rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha muts.![]()
Straks buiten leren denk ik zo.
Ik ga straks maar eens naar huis denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha muts.![]()
Straks buiten leren denk ik zo.
Ik ga zo nog naar school. En mijn tyfustelefoon staat weer onder stroomquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens naar huis denk ik.
Ik zit hier toch te nietsen
Ik ga leren om te kunnen/mogen rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet met dit weer maar weer een stukje gaan rijden.
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stoptquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.
Dan opeens wel maar zolang het rustig blijft denk ik niet
Tijd voor een relletje dan maar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.
Dan opeens wel maar zolang het rustig blijft denk ik niet
RenRen- for mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stopt
Als jij een onderwerp hebt waarover we ruzie kunnen makenquote:
De mod, Christiaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als jij een onderwerp hebt waarover we ruzie kunnen maken
Omdat ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stopt
Nee moet wel beter zijn dan datquote:
True.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee moet wel beter zijn dan dat![]()
Want daarop zijn we het wel eens denk ik
Dus bij deze plegen we muiterij en dumpen we christiaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat ?
Als iemand er nooit is moet ie ook geen mod wezen. En als ie er bijna nooit is dan kan ie ook niet zeggen dat ie stopt
Netjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ga leren om te kunnen/mogen rijden.
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
dan zul je een coupe moeten plegen op het fok hoofdkantoor
wel eerst langs de strenge beveiliging komen het streng beveiligde pand
Effe zien.quote:
Ik laat mn baard staan en doe een neppe bom-gordel omquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
Of tijdens het boodschappen doen, dan verwacht ie m nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?
die laat zich niet meer zien nu hij een ferrari heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?
Wie is u?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
die laat zich niet meer zien nu hij een ferrari heeft
Coupe ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
Toedeloequote:
tof zie jullie om 7 uurquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik laat mn baard staan en doe een neppe bom-gordel om
echtquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Coupe ?
We leggen gewoon een hinderlaag rond het huis van danny![]()
En wanneer ie naar buitenkomt laten we onze e-penis zien![]()
Dat zal toch indruk moeten maken
Bananen zijn vies.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja man.
Banaan-Vraag.
Ik heb zin in banaan.
Dan is mn baard nog niet af?quote:
HIhih. Gelukkig!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SorryVind ik stiekem helemaal niet.
KOM JE DAN OOKquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 12:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee jij bent Ren, probeer maar eens te zeggen, R E N.
Maak een kloonquote:
Manonquote:
Ik vroeg waar hij was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:46 schreef MarkM het volgende:
Waarom krijg je daar nou weer een note voor.
Jij vraagt om een rel.
Hoe zou mijn kloon moeten heten danquote:
Ik krijg gewoon een kusje van krentenbol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
I know, daarom vraag ik even dit elders verder af te handelen.
Ik vind van jaquote:
Ik heb soms wel goeie ideeënquote:
En daar gaf ik je antwoord op, maarja jij negert mij weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik ben helemaal niet wildquote:
nijnnee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe zou mijn kloon moeten heten dan?
Nijnnee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe zou mijn kloon moeten heten dan?
nijniepluissiequote:
quote:
Dat is zo voordehandliggend blijkt uit deze reactiesquote:
Verkapte doodsverwensingquote:
En ondertussen weet ik nog niet wie of wat jij bentquote:
quote:
bekijk je pmquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
En ondertussen weet ik nog niet wie of wat jij bent
Hoiquote:
Net gedaanquote:
Maar dat wist je alquote:
Hoe gaat het met uquote:
Ik heb de mijne van de week over de 81k heen geredenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 53.006 (gemiddeld 63 per dag)
Missed
Tevens heb ik gister de 90.000km op mn fiesta ook gemist
En ikquote:
Ja maar 81. Ik bedoel, 75, 80, 90, 100quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van de week over de 81k heen gereden
Voor een 9 jaar oude auto, heel netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar 81. Ik bedoel, 75, 80, 90, 100
Maar 81
Hihi.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op Sugababes.nl mogen smileyposts ook niet, dus ik wil antwoord.
Lieverd, mijn auto is 14?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Voor een 9 jaar oude auto, heel netjes
Ik leef nogquote:
Ga dat maar daar vragen dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Op Sugababes.nl mogen smileyposts ook niet, dus ik wil antwoord.
kijk zo even mijn notes, zijn dat positieve???????quote:
Hoe weet jij dat? Ik heb nog nooit foto's gepost sinds jij hier bent?quote:
't is meer dat ik me al een tijdje vrij kut voelquote:
Als je krentenbol. zo commandeert niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
kijk zo even mijn notes, zijn dat positieve???????
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
't is meer dat ik me al een tijdje vrij kut voel.
Ga ik hier niet in de groep gooienquote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef dagdag het volgende:
hai krentenbol, mischien kun je even naar mij notes kijken
Hai Nijnquote:
Hoe ist?quote:
Wel okay, mit du?quote:
quote:
leef nog.quote:
Und nijn danquote:
Zoals het hoort. Even ontbijt zoekenquote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Even ontbijt zoeken
Ik weet toch die link nietquote:
Heb jij er ook 4?quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt evenveel notes als ik.
Nee niet eens stout.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb jij er ook 4?
Stoute dingen gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |