Iemand een keer een meatspin laten zien toen de leraar achter hem stondquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of hij denkt dat je gay bent
Wat een bagger vertalingen van Engels naar Nederlands zeg.quote:Ook al begonnen ze pas eind 2006, ze hebben al veel fans en hun releases verkopen snel uit.
Ik weet het niet. Ik vind het wel een grensgevalletje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. Zo'n plaatje is heul niet banwaardig.
Helloquote:
Ga de afwas doen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. Zo'n plaatje is heul niet banwaardig.
Gelukkig ben jij geen mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind het wel een grensgevalletje.
quote:
Mofquote:
Baardmansquote:
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.quote:
Renzorquote:
Ik ben met streepjequote:
Sorry.quote:
Ik weet dattie klein is, maar in een mier krijg ik hem echt nietquote:
Je liegt. Ik heb me zondagmorgen geschoren dus dus dus. Dus ik heb nu geen baardquote:
En dan die baggeraars een ban gevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |