quote:
Ja uuh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je liegt. Ik heb me zondagmorgen geschoren dus dus dus. Dus ik heb nu geen baard
Waarom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet dattie klein is, maar in een mier krijg ik hem echt niet
Hoeft niet. Kijk maar naar Christiaan, die is er ook nooit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verplicht vaak online zijn om topics te sluiten en in veel topics lurken ook al boeit het onderwerp je geen flikker. Nee, niets voor mij.
Die discussie had je al gevoerdquote:
Ik kan het geen mooie auto vinden. Vind de wat oudere leuker.quote:
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak isquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kijk maar naar Christiaan, die is er ook nooit.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je allemaal gezeik over je heen. Ook niets voor mij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga dan slapenquote:
Mwa, ik les er in.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan het geen mooie auto vinden. Vind de wat oudere leuker.
Dat kloptquote:
Who knows.quote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 12:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak is
Dat zeg ik ook nietquote:
Geen probleem.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sssh. Straks wijzen ze iemand toe die er wel vaak is
Whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat want.quote:
Terugbekken is ook leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je allemaal gezeik over je heen. Ook niets voor mij.
Daarom.quote:
Omdat het kan.quote:
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.quote:
Ik moet met dit weer maar weer een stukje gaan rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha muts.![]()
Straks buiten leren denk ik zo.
Ik ga straks maar eens naar huis denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha muts.![]()
Straks buiten leren denk ik zo.
Ik ga zo nog naar school. En mijn tyfustelefoon staat weer onder stroomquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens naar huis denk ik.
Ik zit hier toch te nietsen
Ik ga leren om te kunnen/mogen rijden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet met dit weer maar weer een stukje gaan rijden.
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stoptquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.
Dan opeens wel maar zolang het rustig blijft denk ik niet
Tijd voor een relletje dan maar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. het valt alleen wel mee. Het zou eens flink uit de hand moeten lopen.
Dan opeens wel maar zolang het rustig blijft denk ik niet
RenRen- for mod.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stopt
Als jij een onderwerp hebt waarover we ruzie kunnen makenquote:
De mod, Christiaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als jij een onderwerp hebt waarover we ruzie kunnen maken
Omdat ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, komt er een mod uit een ander forum. Komt pas een mod als iemand er mee stopt
Nee moet wel beter zijn dan datquote:
True.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee moet wel beter zijn dan dat![]()
Want daarop zijn we het wel eens denk ik
Dus bij deze plegen we muiterij en dumpen we christiaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat ?
Als iemand er nooit is moet ie ook geen mod wezen. En als ie er bijna nooit is dan kan ie ook niet zeggen dat ie stopt
Netjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ga leren om te kunnen/mogen rijden.
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
dan zul je een coupe moeten plegen op het fok hoofdkantoor
wel eerst langs de strenge beveiliging komen het streng beveiligde pand
Effe zien.quote:
Ik laat mn baard staan en doe een neppe bom-gordel omquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
dan zul je een coupe moeten plegen op het fok hoofdkantoor
wel eerst langs de strenge beveiliging komen het streng beveiligde pand
Of tijdens het boodschappen doen, dan verwacht ie m nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?
die laat zich niet meer zien nu hij een ferrari heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Hoe laat was danny werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |