Probeer gewoon met een cursusje, er zijn er vet veel die je gratis kan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:05 schreef Jotcha het volgende:
De OP is toch nog mooi geworden
En ik heb inventor een keer gebruikt zonder enige manual, en ik kwam er op z'n zachtst gezegd niet uitEn nu heb ik 3ds Max
En die wordt ook echt bezorgd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.watch
Haiil![]()
Die iPod klonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.watch
Haiil![]()
Jep, ik bestel altijd op DealExtreme, maar op DealPerfect heb ik ook al wat dingen besteld, o.a. een DMX LED RGB Controllerquote:
Jaquote:
Heb een cursusje 3ds Max gedaan, en heb geen idee wat inventor voor meerwaarde zou hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer gewoon met een cursusje, er zijn er vet veel die je gratis kan doen.
Whehe. M'n pa heeft paar jaar geleden een echte rayban weggegooid, zo'n oude, niet wetende dat ze nu weer in zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ook zo'n rayban besteld, je kan er ook pepperspray kopen, die in een vermomde verpakking zit
Je schijnt er ook g-star meuk te kunnen kopen, kost echt geen drol
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe. M'n pa heeft paar jaar geleden een echte rayban weggegooid, zo'n oude, niet wetende dat ze nu weer in zijn
BB jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef Jotcha het volgende:
Wacht. Hebben ze daar nou een of ander pistool voor 20 euri?
Heb in frankrijk in Saint tropez ook zo'n hele BB gun winkel gezien, mama lief aangekeken maar het mocht nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan er bijv. ook BB guns kopen, die niet mogen in NL, en Boksbeugels
ah vandaar, wat teken jij ermee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb een cursusje 3ds Max gedaan, en heb geen idee wat inventor voor meerwaarde zou hebben
tof! ik teken er pompskids mee, dus veel tubing en pipingquote:
Nu ben ik bezig met een dakar truck cabinequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tof! ik teken er pompskids mee, dus veel tubing en piping
tof, dat wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu ben ik bezig met een dakar truck cabineKijken of ik er een screenshot van kan maken
Ik doe het puur voor de hobby, dus dat maakt niks uit voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tof, dat wil ik wel zien.
Ik ga geen tekeningen online zetten, dat vind mij baas waarschijnlijk niet zo tof
ziet er goed uit. Gebruik je daar een sheetmetal voor, of surface's?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe het puur voor de hobby, dus dat maakt niks uit voor mij
Er zitten een paar kleine foutjes in, maar dat komt omdat de ruit en de grill nog niet zijn dichtgebouwd
[ afbeelding ]
Geen idee wat het allebij zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Gebruik je daar een sheetmetal voor, of surface's?
Ik kwam later pas op school, dus had een achtgerstand van een maand ong.quote:
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee wat het allebij zijn
Ik begin zeg maar met 1 rechthoekje, maak daar nog eentje naast, en ga zo de hele truck rond. Poly modelling dus
Eifeltoren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:49 schreef Jotcha het volgende:
Binnenkort weer aan iets nieuws beginnen, maar nog geen idee wat. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |