quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
Duh, ook weer zo ja, kunnen ze zo gebruik van hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een GSM mast gezien
De moord op de kraaien he, dat zei hij zelf iigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer wel interessant
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
quote:As expected, ABC has picked up FlashForward for a full season.
The Lost wannabe (and could be) has been a solid performer on Thursday night, boosting ABC’s 8 pm time period 32 percent over last year (when Ugly Betty aired there). Even more impressive, its premiere episode was the first regular program since Friends to beat Survivor in the 18-49 demo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geyer zal wel achter de dood van die chinees/koreaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
A murder of crows.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
De moord op de kraaien he, dat zei hij zelf iig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef dapluiz het volgende:
Denk wel dat de serie een andere verklaring voor de Flash Forward gaat krijgen als het boek![]()
Boek-spoiler :Hebben we niet veel aan als we niet weten watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Daar zat ik idd ook op te wachten Heimlich Himmler was nogal met occulte bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef Shoombak het volgende:
Vond de laatste aflevering nogal tegenvallen. Dat laatste stukje was natuurlijk wel tof. Maar dat hele gedoe met die Duitser was totaal niet interessant, en dat het ook weer een nazi moet zijnHoopte stiekem nog dat ze de kant op gingen van een of ander nazi superwapen ofzo.
Ik heb hem nog niet gezien, maar zeker net zoals de vorige aflevering. Ik ben bang dat het precies zo wordt en blijft als Ereinion schreef:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Net de nieuwe gekeken, het einde maakt de volgende aflevering wel weer spannend
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef Ereinion het volgende:
De serie volgt tot nu toe elke aflevering hetzelfde stramien, 40 minuten gebeurd er geen zak, en lopen ze wat dingen te onderzoeken die de hoofdpersoon (wie weet zijn naam?) op dat bord in de toekomst zag (wat natuurlijk een paradox is, maar dat is nog het minste probleem van die serie), en in de laatste 2 minuten is er nog wat plotontwikkeling, wat in de volgende aflevering doodleuk genegeerd wordt.
I care want in deze aflevering werd dus duidelijk dat die flashes niet te voorkomen zijn en is het logischer dat de FBI met dat bord bezig is. Het gaat toch gebeuren dus je kunt maar beter uitvinden waarom, hoe, ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
Stoor me er mateloos aan dat ze niet doorgaan op cliffhangers van de vorige week. Verwacht ik een spannende epi over dat gedoe met die kraaien, krijg ik een verhaallijn over een dude te zien die in zijn flashforward neger is. Who fucking cares.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Mirel het volgende:
Ik zag in het begin Transformers 2 een autorobot die zomaar salto's zat te doen terwijl er een matrixstyle camera effect was gebruikt van 360 graden draaien. Toen had ik hem maar weer verwijderd van m'n laptop.
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:56 schreef BluesRebel het volgende:
I care want in deze aflevering werd dus duidelijk dat die flashes niet te voorkomen zijn en is het logischer dat de FBI met dat bord bezig is. Het gaat toch gebeuren dus je kunt maar beter uitvinden waarom, hoe, ...
Nah ja, bij Lost gebeurde een flashforward als ze hem probeerden te voorkomen toch, op een of andere manier. Neemt niet weg dat ze wel eens wat harder hun best mogen doen om ze toch proberen te voorkomen. Het is net alsof ze naar Lost hebben gekeken en denken van: "ja, is toch teveel moeite voor niks".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'. Als ze het FBI gebouw met die kamer met dat bord opblazen, dan is die flashforward voorkomen. Als die FBI baas besluit op die ene dag geen krant te lezen, dan komt dat ook niet uit.
Dat van 'verstand op nul' vind ik ook onzin maar ze maken het voor mij wel spannend en boeiend en daarom vind ik het entertainment. Ik geniet er in ieder geval wel van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:27 schreef Jivis het volgende:
Oh jij bent zo'n persoon van "verstand op nul en het is prima te doen". Daar kan ik dus echt niks mee. Er zijn ook series die entertainment bieden én een goed verhaal hebben. Daarbij is Flashforward op deze manier geen entertainment maar gewoon saai.
Wie zegt dat? Die arts luisterde toch niet naar die jongen en hij stierf bijna. Pas toen zei luisterde ging het weer goed en ze luisterde alleen maar omdat ze die flash kenden. Maar als ze niet had geluisterd en hij stierf, dan was ie niet uitgekomen inderdaad. Misschien is het een 'gedwongen' toekomst. Die FBI-agenten moeten wel iedereen beschermen, die arts moest hem wel redden en Dimitri moet wel gaan trouwen, ze gaan niet zomaar alles weggooien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'.
Omdat ik de potentie nog wel zie. Mocht er de paar aankomende afleveringen nog steeds geen verandering zijn dan stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat van 'verstand op nul' vind ik ook onzin maar ze maken het voor mij wel spannend en boeiend en daarom vind ik het entertainment. Ik geniet er in ieder geval wel van.
Waarom kijk je als je het saai vindt?
[..]
Vandaar al die hype om die persoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef speedy_kevin het volgende:
Wel cool om Charlie uit Lost erin te zien
HO HO HOquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef Mirel het volgende:
Charlie hoeft niet zo voor de hand te zeggen THE SINGLE MOST BIG EVENT IN HISTORY. Als ze al zo geheimzinnig zijn, dan weten ze dat ze afgetapt kunnen worden.
Transformers 2 vind ik een hele slechte film ja. Als je dat niet ziet ben je snel tevreden. Transformers 1 vond ik trouwens wel goed te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:56 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een gezeur in dit topicNiet te geloven. Jullie waren zeker ook diegene die Transformers 2 kut vonden?
![]()
Hij heet waarschijnlijk Simon. Was te zien op de telefoon van de vader die werd gebeld door hem.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:06 schreef FoXje het volgende:
[..]
HO HO HO
In deze serie heet ie waarschijnlijk anders
Want als je download kan je niet op een vast tijdstip kijken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand of deze serie binnekort ook in Nederland zal worden uitgezonden?
Ik vind het op een of andere manier namelijk veel vetter om het gewoon elke week op een vast tijdstip te kijken i.p.v. gewoon de aflevering te downloaden
Je kunt ook met jezelf afspreken op een vaste tijd te kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik vind het op een of andere manier namelijk veel vetter om het gewoon elke week op een vast tijdstip te kijken i.p.v. gewoon de aflevering te downloaden
Ik las cream piequote:
Jahhh en vooral die reclames zijn ook chill!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Dat is blijkbaar een vast gegeven bij deze serie. Een hele hoop niks en dan in de laatste minuut een shocker.quote:Niet echt veel nieuwe dingen in de promo.Behalve de laatste twee seconden...
Mwah, Lost blijft echt wel boeiend hoor in tegenstelling tot Prison Break en Heroes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik las cream pie.
[..]
Jahhh en vooral die reclames zijn ook chill!!![]()
Maar tis waarschijnlijk voorlopig nog te duur voor RTL of SBS dus zul je zeker nog moeten wachten.
Ik volg de serie ook, vind het wel te doen als je er niet ál te erg over na gaat denken.. Want als je dat wel doet kom je er achter dat het aan alle kanten rammelt.
Ik hoop dat ze het tempo hoog maken/houden en de serie na 2 of max. 3 seizoenen al een goed einde geven.. Te veel series waaronder z'n neefje Lost, maar ook Prison Break en Heroes gaan écht te lang door.
Zou ik toch beter opletten, de president belde iemand om hem te helpen met een 'probleem' en tadaa ineens aziaten die onze hoofdrolspelers willen vermoorden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Meddo het volgende:
Kon mijn gedachten er maar moeilijk bijhouden![]()
Vond het saai met lange discussies, op het eind eindelijk wat actie. Hoewel voor mij onduidelijk was waarom die aziaten opeens kwamen
Huh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:13 schreef Adelante het volgende:
Ik snap er ook niet veel meer van
Die vrouw die nu is neergschoten, wordt die soms wedergeboren in de buik van een anderDat ze dat zag in haar flash forward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze echt wilden provoceren hadden ze Rileys borsten wel laten zien in Melrose Placequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Shoombak het volgende:
Lesbische chicks
Het is me nogal wat, Modern Familiy met een homokoppel, en hier ook al frontaal in beeld gebracht. Arme Amerikanen
Maar toffe ep, en echt heel veel bekende gezichten in deze serie.
David Lo Panquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
James Hong
Trivia op IMDB:
[..]
Is ook leuk als je zijn filmbiografie bekijkt. Zo vanaf het moment dat ie echt oud begon te worden speelt ie telkens "mr. Shen" of "mr. Wong" of "mr. Wu"
No shit, captain obviousquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:26 schreef Mirel het volgende:
Bij de senatehearing vond ik dat die man die China verdacht het wel bij de foute eind had. Hij kan dan wel zeggen dat het mooi uitkomt voor China als die Flashforward gebeurt wanneer ze slapen, maar dan is dé reden voor China om het dan te doen simpelweg omdat ze lekker toevallig in een gunstige tijdzone zitten. Hoera voor de aarde en ligging van de continenten! Dat is wel een heel simpele reden om een badguy te kiezen.
Ben blij dat deze aflevering je bevaltquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Jivis het volgende:
Vond het best aardig eigenlijk. Ik begreep niet helemaal waarom ze die lesbo verhaallijn er tussen knalden en die actiescene kwam een beetje uit de lucht vallen na al die passiviteit maar het was in ieder geval een stuk beter dan vorige week. Toch weer een hoop gelul en weinig vooruitgang.
Wel een beetje onlogisch dat die chinees keihard wegrent als hij die vrouw nogal lame in de buik heeft geraakt. Doe er dan nog een paar schoten achteraan, echte assassins pompen hun slachtoffers ook altijd helemaal vol om zeker te weten dat ze echt dood zijn. Maarja, ze belandt op het randje van de dood en overleeft het toch nog etc.
Jee, ik heb een reputatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:01 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ben blij dat deze aflevering je bevaltZie je in allerlei topics alleen maar zeiken op verschillende series
Was debiel inderdaad. Maar dat doen ze wel vaker in series (en films), van die blije muziek onder dramatische scene's zetten. En dat de CIA met zo'n verklaring kwam was inderdaad ook heel erg raarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef Ereinion het volgende:
Een redelijke aflevering.
Maar die muziek bij die laatste scčneEcht, like a rolling stone tijdens een serieuze schietscčne? Zelden zo iets matigs gezien, nou ja, dat was na het fragment waarin het hoofd van de CIA dacht dat de Chinezen erachter zaten omdat het daar nacht was tijdens de flashforward, ik heb geen hoge pet op van de Amerikaanse veiligheidsorganisaties, maar dit was wel heel ridicuul.
Dat dacht ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef MassimO het volgende:
Ligt de serie nu een paar weken stil in de USA? En zoja , weet iemand de reden ervan?
btw: Fringe en FlashForwardEindelijk weer eens een paar nieuwe goede series
Je hebt gelijk , ik heb me vergist met Fringe.quote:
Dat laten ze over vier afleveringen wel weer zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
Dat was echt slecht ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
Demitri had als enige geen FF, maar die heeft de schietpartij overleefd. Janis ligt in een grote plas bloed, maar kennelijk houdt ze daar niet dermate grote gevolgen van over dat zij binnen 2 maanden zwangert wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, ze hebben toch een professionele regisseur en editors die toch ook zien dat daar niks van klopt?
Ach, er zijn genoeg series waar ze de kijkers wel met meer respect behandelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"
Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Heel simpel:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Misschien wel, maar als ze dit in de volgende aflevering niet uitleggen haak ik af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"
Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Heeft met baseball te maken.. World Series. Als er een extra game komt (seven games), dan worden er een paar series nog een extra week opgeschoven, waaronder Fringe en FlashForward. Leuk voor als je een fan bent van de World Series (ook goed voor de reclameinkomsten op de Amerikaanse televisie), maar balen voor de fans van deze series..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef MassimO het volgende:
Ligt de serie nu een paar weken stil in de USA? En zoja , weet iemand de reden ervan?
btw: Fringe en FlashForwardEindelijk weer eens een paar nieuwe goede series
Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ik vond dit wel een toffe ep, met wat actie, en waarom is die vrouw over 6 maanden president ?
En die pot hebben ze er ingestopt, want ja, als ze over 6 maanden al kunnen zien dat het een meisje is, moet ze op dat moment al 20 weken zwanger zijn. Dan moet ze snel zwanger worden. Maar hoe ...
Tegen oud-presidenten zeggen ze ook altijd nog Mr. President.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:39 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagen![]()
Of, alle flashes komen idd niet uit, want als ze wel de waarheid spreekt zitten we met een probleempje
Serie kan mij wel boeien iig.
quote:FlashForward showrunner Marc Guggenheim has departed the ABC series, reports AICN.
No reason has yet been cited for his exit, but reports suggest that network executives have been unhappy with the quality of the show's storytelling post-pilot.
The programme, which stars Joseph Fiennes, Sonya Walger and Dominic Monaghan, was recently handed a full-season order by ABC and has continued to perform well in Thursday night ratings.
It is not yet known whether co-creator David Goyer will now serve as sole showrunner or if he will be joined by someone else.
Source: AICN
Volgens mij ziet z'n vriendin geen bruiloft maar gaat ze as verstrooien, ter herinnering aan wat had kunnen zijn doet ze dat op de geplande huwelijksdag: 29 april.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
Het enige interessante was nog wel het feit dat Dimetri gaat trouwen en doodgeschoten gaat worden, maar zolang we de flashforward van zijn vriendin niet hebben gezien weet je dat ze hem waarschijnlijk niet zag. Ik had het leuker gevonden als we haar flashforward wel degelijk hadden gezien en dat hij daar ook was. Dan heb je een leuk paradoxje waar ze mee kunnen werken.
Het nieuwsbericht vertelt niet het hele verhaal, met +/- 9miljoen kijkers scoren de laatste afleveringen gewoon goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:34 schreef JMarsden het volgende:
Dus de hoge pieten vinden de kwaliteiten tegenvallen, ondanks goede kijkcijfers?
Eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Interessant van die ontslagen kerel. Ik moet toegeven dat ik ook vind dat get verhaal nogal rommelig wordt verteld. Het moet veel boeiender kunnen zijn dan het nu is IMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |