abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73541400
Het bevat te veel cheesy momenten en cliché dialogen. Ik vond het eerst niet erg masar die slowmo muziek scene in deze ep sloeg toch nergens op.

Die dode kraaien is een Jericho rip-off.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_73541795
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Merkie het volgende:
Pff, heb het eigenlijk wel gezien na 3 afleveringen. De schrijvers maken het zichzelf lekker makkelijk, de dialogen zijn bij vlagen tenenkrommend (die Duitser die meteen helemaal op z'n teentjes getrapt werd toen dinges vroeg of er in die gevangenis nazi's geëxecuteerd zijn en begon over het slavernijverleden van de VS, sloeg echt nergens op en was gewoon dom), het script hangt vaak van toevalligheden aan elkaar en de slowmotionbeelden vergezeld van een gevoelig singer-songwriter liedje is helemaal het toppunt van aanboren van cliché's. Leuk concept, slecht uitgevoerd. Het is net Prison Break.
Inderdaad. Die begravenis scène was ook om te janken. Ik had niet eens door wie er nou begraven werd. Sowieso ken ik van nog geen één karakter de naam.

De serie volgt tot nu toe elke aflevering hetzelfde stramien, 40 minuten gebeurd er geen zak, en lopen ze wat dingen te onderzoeken die de hoofdpersoon (wie weet zijn naam?) op dat bord in de toekomst zag (wat natuurlijk een paradox is, maar dat is nog het minste probleem van die serie), en in de laatste 2 minuten is er nog wat plotontwikkeling, wat in de volgende aflevering doodleuk genegeerd wordt.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:58:32 #178
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_73542474
Dit was een mindere ep. Volgend aflevering beter. Is nog steeds beter dan 99% van alle andere shit op TV.
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:08:33 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73546449
Nee, het is een prima aanvulling op de grote hoeveelheid troep. De serie onderscheidt zich nergens mee.
2000 light years from home
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:11:09 #180
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73546530
Het mysterie element trekt me wel, maar het is idd niet opvallend.

Maar dat hoeft ook niet, ik vind het een prima serie. Dit nieuwe seizoen kijk ik van de nieuwe series naast Flash Forward ook Community en Stargate Universe, en ben daar heel tevreden mee.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:59:12 #181
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_73547916
Terugvindpost.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:01:24 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73549587
Leuke episode weer

en Gabrielle Union

Volgens mij zijn sommige FF's om wat voor reden dan ook niet correct.
Hoe kan Demetri op 29 april trouwen als hij op 15 maart dood wordt geschoten?
Is Zoey er zomaar vanuit gegaan dat ze Demetri op een afstand zag staan terwijl er mss iemand anders staat?

en wat is jullie take on dat crow gebeuren?

en waarom zijn sommige mensen imuun voor de black outs?

Of stond dat Somalisch manneke gewoon te ver van de toren af?

[ Bericht 71% gewijzigd door Tazmaniac op 10-10-2009 17:23:02 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:22:53 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_73551815
Die paradox met dat bord begin ik mij wel aan te ergeren nou. Kom op, hij wil toch dat zijn visioen niet uitkomt? Blaas dat hele onderzoek af, kappen met dat prikbord, klaar.
  zondag 11 oktober 2009 @ 03:20:15 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_73566635
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Kinga het volgende:
Die paradox met dat bord begin ik mij wel aan te ergeren nou. Kom op, hij wil toch dat zijn visioen niet uitkomt? Blaas dat hele onderzoek af, kappen met dat prikbord, klaar.
Inderdaad. En als je dat toch niet wilt doen, hang dan voor de gein de foto's dan niet op dezelfde plek als in je flashforward, maakt verder geen zak uit en dan toon je toch aan dat de toekomst niet vast staat. Om dit soort redenen vind ik de serie erg dom. Ook dat kleine meisje, vraag gewoon eens wat ze gezien heeft? Mensen in series als deze doen altijd alsof kleine kinderen debieltjes zijn waarmee je niet normaal kunt communiceren .

De hele serie is gebaseerd op deze "logica" van de schrijvers en daarom slaat het gewoon allemaal nergens op.
2000 light years from home
  zondag 11 oktober 2009 @ 03:50:58 #185
19840 Libris
Live from Singapore
pi_73566831
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke episode weer

en Gabrielle Union

Volgens mij zijn sommige FF's om wat voor reden dan ook niet correct.
Hoe kan Demetri op 29 april trouwen als hij op 15 maart dood wordt geschoten?
Is Zoey er zomaar vanuit gegaan dat ze Demetri op een afstand zag staan terwijl er mss iemand anders staat?

en wat is jullie take on dat crow gebeuren?

en waarom zijn sommige mensen imuun voor de black outs?

Zoey loog tegen Demetri. Later vertelde ze tegen de vrouw van dat Demetri zijn kamer leeg was en dat ze een jongetje instopte dat mama tegen haar zei.
pi_73567558
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:
het was 1991, ik denk dat die toren nog in de testfase was en dat die daarom nog nie zo ver reikte.

wat betreft die mensen die in het heden nie getroffen waren, tja,
misschien hebben ze een soort pil ontworpen waardoor ze niet door die toren worden getroffen ofzo..
pi_73568123
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef Libris het volgende:

[..]

Zoey loog tegen Demetri. Later vertelde ze tegen de vrouw van dat Demetri zijn kamer leeg was en dat ze een jongetje instopte dat mama tegen haar zei.
Die vrouw is de echtgenote van die FBI baas volgens Flashforward wiki. Heeft volgens mij niks met Demetri te maken.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_73568368
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. En als je dat toch niet wilt doen, hang dan voor de gein de foto's dan niet op dezelfde plek als in je flashforward, maakt verder geen zak uit en dan toon je toch aan dat de toekomst niet vast staat. Om dit soort redenen vind ik de serie erg dom. Ook dat kleine meisje, vraag gewoon eens wat ze gezien heeft? Mensen in series als deze doen altijd alsof kleine kinderen debieltjes zijn waarmee je niet normaal kunt communiceren .

De hele serie is gebaseerd op deze "logica" van de schrijvers en daarom slaat het gewoon allemaal nergens op.
Ja, de serie begon veelbelovend, maar ik vind het ook steeds minder worden. In series als dit zijn kleine meisjes altijd autistische teruggetrokken weirdo's die alleen maar cryptisch kunnen zijn. Als je mijn neefje over zijn nachtmerrie vraagt, dan lult ie honderduit.
En dan die Duitser die zo boos werd en over slavernij begon
Kom op, in de jaren na de oorlog werd de ene na de andere nazi ge-executeerd en dat gebeurde in heel veel landen.

Het enige interessante was nog wel het feit dat Dimetri gaat trouwen en doodgeschoten gaat worden, maar zolang we de flashforward van zijn vriendin niet hebben gezien weet je dat ze hem waarschijnlijk niet zag. Ik had het leuker gevonden als we haar flashforward wel degelijk hadden gezien en dat hij daar ook was. Dan heb je een leuk paradoxje waar ze mee kunnen werken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:08:14 #189
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73568630
Op zich had die Duitser wel een punt hoor . Ik vond het wel weer overbodig voor deze aflevering. Sowieso het idee dat ze naar een Duitse gevangenis gaan en met moeite een gevangene vrij laten. Dat had Fringe ook het vorige seizoen .

En waarom heet een Koreaan Demetri? .

Al met al vond ik het een redelijke zwakke aflevering met een aantal best sterke punten (zoals het einde). Ik vind wel dat de schrijvers hun best moeten doen niet teveel elementen in hun plot te verwerken die men al kent van andere series. Zeker niet gezien die series volgens mij dezelfde doelgroep trekken. Volgens mij zijn de FF-kijkers namelijk veelal dezelfde als de Lost, Fringe en Jerichokijkers.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73570986
even kijken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73576945
Was weer net-niet. Opzich vond ik die Nazi-verhaallijn interessant, maar de plotjes van Cho en die baardaap haalden het tempo er opnieuw flink uit. Het einde van de epi vond ik dan wel weer tof.

Volgensmij had ik deze serie leuker gevonden als ik al 13 episodes voorhanden had en na het eind van de ene de andere weer kon opstarten. Nu ligt het tempo gewoon te laag en is het vaak oersaai.

Toch vind ik het nog wel vermakelijk genoeg om te blijven kijken.
Amen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:00:58 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73607400
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
En waarom heet een Koreaan Demetri? .
Dat vroeg ik me ook af
KuikenGuppy
pi_73608449
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af
Geadopteerd door Russen?
Amen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:12:52 #194
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_73609772
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef Libris het volgende:

[..]

Dat was iemand anders. 5 sec later zag je Zoey naast Dimitri zitten..
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_73610835
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Moron het volgende:

[..]

Dat was iemand anders. 5 sec later zag je Zoey naast Dimitri zitten..
Is ook moeilijk verschil in te zien, ze hebben allebei een donkere huidskleur.

.
Amen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:31:25 #196
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_73623585
Toffe serie
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_73633209
Ik word wel vermaakt door deze serie. Jammer dat ze in de dialogen nogal vaak even het overduidelijke willen uitspreken

Uitschieter vind ik dat die Demetri in aflevering 1 nog even moest zeggen dat ze dachten dat ie DOOD zou zijn. Laat dat nou in het midden man Kan je er nog iets anders van maken!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_73633565
Zow, de serie scoort goed schijnbaar, er zijn 9 extra afleveringen besteld door ABC.

http://scifiwire.com/2009(...)-9-more-episodes.php
pi_73637395

Dat vind ik nou weer wel interessant
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
pi_73642857
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]

Dat vind ik nou weer wel interessant
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
De moord van alle kraaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')