Ik vond aflevering 2 zelfs beter dan de pilot afleveringquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef huhggh het volgende:
Aflevering was ook weer erg goed.
Al die nieuwe ontdekkingen houden het verhaal best spannend.
Lijkt niet alleen zo... het IS ook een toffe serie. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef FoXje het volgende:
Lijkt me een toffe serie!
De downloads staan aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt niet alleen zo... het IS ook een toffe serie. Vind ik dan.
Het heeft dezelfde feeling qua mystery als het begin van Lost had (ook met flashbacks, of eigelijk flash forwards in dit geval).
quote:
Vind dat juist een briljante keuze, hoe bizar is het als je nu weet dat over een half jaar je relatie voorbij is. Verder heerlijke 2e episode, beter dan de pilot, verhaal wordt wat meer uitgediept. En dat eindequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:13 schreef Rainesz het volgende:
Vond het een goede aflevering,alleen hou op dat ze gaan scheiden e.d. dat komt me een beetje de strot uit.
Anders zet je even erbij dat er een enorme spoiler in de beschriijving staat! FUCK!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef bierjoost het volgende:
Heb net het boek gekocht voor iets minder dan ¤ 5,- incl. verzenden.
Dude, het is het boek, waar de serie op gebaseerd is. Dan kan er inderdaad best een spoiler in staan. Bovendien weet je niet of ze hetzelfde principe gebruiken. In het boek zien ze in de flashforward 21 jaar in de toekomst...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:48 schreef BluesRebel het volgende:
Aflevering 2 was ook weer heerlijk spannend. Mooie serie.
[..]
Anders zet je even erbij dat er een enorme spoiler in de beschriijving staat! FUCK!!
Jij bent echt een retard of wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Mirel het volgende:
Net de 2 eps gekeken en vond ze goed. En mijn vraag een paar pagina's terug in dit topic was te simpel voor woorden, jezus. Ik vroeg dus of er meer achter de flashforwards zat, en dat is dus mogelijk die sjaak in het baseball stadium.
Ik hoop dat t dan iets compleet iets anders is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dude, het is het boek, waar de serie op gebaseerd is. Dan kan er inderdaad best een spoiler in staan. Bovendien weet je niet of ze hetzelfde principe gebruiken. In het boek zien ze in de flashforward 21 jaar in de toekomst...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Jivis het volgende:
Saaie aflevering zeg, gebeurde erg weinig. Jammer dat er niet een zeker tempo wordt vastgehouden maar dat ze erg krampachtig met de dramatiek achter de flashes bezig zijn. Hoop dat hier nog verandering komt.
WTFquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef bierjoost het volgende:
Heb net het boek gekocht voor iets minder dan ¤ 5,- incl. verzenden.
Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoop dat t dan iets compleet iets anders is.
[..]
En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
Maar het was toch geen onzin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het weer een spannende aflevering![]()
Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!
[..]
Maar het was toch geen onzin? Die vrouw die zei dat ze ook niks had gezien ging even later dood, die kerel uit Offcentre krijgt te horen dat ie wordt vermoord nadat ie sprak met dat meisje (denk trouwens dat hij haar zwanger gaat maken), zijn dochter die dat jongetje herkent en weet wie Gibbons is, zijn vrouw die van die man probeert te komen en natuurlijk die FBI-baas met zjin verhaal
Ik vond het weer een spannende aflevering
Ok, ik begreep 'zielig gelul' als onzinquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topic. Zeg ook niet dat het onzin is, zeg alleen dat er weinig tempo inzit. Daardoor verslapte mijn aandacht een beetje gedurende de aflevering.
Eh nee die hebben als het goed is ook niks gezien, net als die sherrif chicka en John Cho.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef Mirel het volgende:
De mensen die een visioen kregen en tijdens de blackout dood zijn gegaan hebben in principe de toekomst al veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.
Dachten we van Lost ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.
De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.
Hahaha precies ja!quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zķ'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was![]()
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Woodpecker het volgende:
Ik geef deze serie voorlopig het voordeel van de twijfel. Er zitten iets teveel 'toevalligheden' in die mijn ogen deed rollen,Waarom? Die vrouw zit er mee dat ze die man zag staan en checkte regelmatig op de site of die Demetri noh al wat had gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 04-10-2009 13:12:32 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Duh.. natuurlijk zeggen ze dat. Ze zouden goed stom zijn door te zeggen dat er maar materiaal is voor 1 seizoen .quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.
De makers hebben ook gezegd dat ze minimaal 3 seizoenen nodig hebben om het volledige verhaal te vertellen.
Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat is trouwens het nut van die homeland security vrouw? Ze voegde niks toe aan het verhaal en komt over als een typisch slecht geschreven conflict-of-interest karakter die na 5 seconden omgeluld is.
Dat dus. Alsof de FBI in LA alleen het onderzoek zou verrichten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.
Ja, wat een irritant wijf vind ik datquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zķ'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was![]()
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen
Er zit sperma in de cakejes waardoor mevrouw de Agente zwanger wordtquote:
Dat zal toch welquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:50 schreef Luiheid het volgende:
Ik vind het verhaal juist leuker na de 2e aflevering!
Al ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat als 29 april is geweest in de serie.
Die was heeeel erg slecht inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef ChickenMan het volgende:
En dat kindje was echt heel erg slecht en vervelend.![]()
Seconded.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, na een leuke eerste aflevering heb ik na de tweede toch echt van mwah. Het acteerwerk vind ik eigenlijk best wel kut en het is te sentimenteel. Maar ik geef het wel een kans.
En dat kindje was echt heel erg slecht en vervelend.![]()
Kan je ook niet als een idioot overkomenquote:Op zondag 27 september 2009 13:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Toen ik de trailer zag dacht ik: a nationwide blackout.. flash forwards.. WHAT come on now..
maar na de eerste ep te hebben gezien ben ik verkocht.. denk dat dit arguably de beste pilot is sinds jaren
in de zin van: deze serie heeft echt MAD potential
Ja alleen een lekkere slagroom en een bodem/korst met smaak moeten ze nog uit zien te dokteren. Die bodem/korst is gewoon smaakloos en droog. Bah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
me2quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:02 schreef FoXje het volgende:
Nieuwe ep 03 beschikbaar in HD. Vanavond kijken
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:08 schreef Kinga het volgende:
Die Thomas Kretschmann speelt ook werkelijk elke mogelijke engels sprekende duitse rol, vreselijk irritant. Ook altijd iets met Nazi's...
Die met die spleetogen toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Trivia
Unsuccessfully auditioned for the part of Sulu on "Star Trek" (1966).
Hij jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
James Hong
Trivia op IMDB:
[..]
Is ook leuk als je zijn filmbiografie bekijkt. Zo vanaf het moment dat ie echt oud begon te worden speelt ie telkens "mr. Shen" of "mr. Wong" of "mr. Wu"
Inderdaad. Die begravenis scčne was ook om te janken. Ik had niet eens door wie er nou begraven werd. Sowieso ken ik van nog geen één karakter de naam.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Merkie het volgende:
Pff, heb het eigenlijk wel gezien na 3 afleveringen. De schrijvers maken het zichzelf lekker makkelijk, de dialogen zijn bij vlagen tenenkrommend (die Duitser die meteen helemaal op z'n teentjes getrapt werd toen dinges vroeg of er in die gevangenis nazi's geëxecuteerd zijn en begon over het slavernijverleden van de VS, sloeg echt nergens op en was gewoon dom), het script hangt vaak van toevalligheden aan elkaar en de slowmotionbeelden vergezeld van een gevoelig singer-songwriter liedje is helemaal het toppunt van aanboren van cliché's. Leuk concept, slecht uitgevoerd. Het is net Prison Break.
Inderdaad. En als je dat toch niet wilt doen, hang dan voor de gein de foto's dan niet op dezelfde plek als in je flashforward, maakt verder geen zak uit en dan toon je toch aan dat de toekomst niet vast staat. Om dit soort redenen vind ik de serie erg dom. Ook dat kleine meisje, vraag gewoon eens wat ze gezien heeft? Mensen in series als deze doen altijd alsof kleine kinderen debieltjes zijn waarmee je niet normaal kunt communicerenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:22 schreef Kinga het volgende:
Die paradox met dat bord begin ik mij wel aan te ergeren nou. Kom op, hij wil toch dat zijn visioen niet uitkomt? Blaas dat hele onderzoek af, kappen met dat prikbord, klaar.
Zoey loog tegen Demetri. Later vertelde ze tegen de vrouw van dat Demetri zijn kamer leeg was en dat ze een jongetje instopte dat mama tegen haar zei.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke episode weer
en Gabrielle Union
Volgens mij zijn sommige FF's om wat voor reden dan ook niet correct.
Hoe kan Demetri op 29 april trouwen als hij op 15 maart dood wordt geschoten?
Is Zoey er zomaar vanuit gegaan dat ze Demetri op een afstand zag staan terwijl er mss iemand anders staat?
en wat is jullie take on dat crow gebeuren?
en waarom zijn sommige mensen imuun voor de black outs?
Of stond dat Somalisch manneke gewoon te ver van de toren af?
het was 1991, ik denk dat die toren nog in de testfase was en dat die daarom nog nie zo ver reikte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Of stond dat Somalisch manneke gewoon te ver van de toren af?
Die vrouw is de echtgenote van die FBI baas volgens Flashforward wiki. Heeft volgens mij niks met Demetri te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Zoey loog tegen Demetri. Later vertelde ze tegen de vrouw van dat Demetri zijn kamer leeg was en dat ze een jongetje instopte dat mama tegen haar zei.
Ja, de serie begon veelbelovend, maar ik vind het ook steeds minder worden. In series als dit zijn kleine meisjes altijd autistische teruggetrokken weirdo's die alleen maar cryptisch kunnen zijn. Als je mijn neefje over zijn nachtmerrie vraagt, dan lult ie honderduit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je dat toch niet wilt doen, hang dan voor de gein de foto's dan niet op dezelfde plek als in je flashforward, maakt verder geen zak uit en dan toon je toch aan dat de toekomst niet vast staat. Om dit soort redenen vind ik de serie erg dom. Ook dat kleine meisje, vraag gewoon eens wat ze gezien heeft? Mensen in series als deze doen altijd alsof kleine kinderen debieltjes zijn waarmee je niet normaal kunt communiceren.
De hele serie is gebaseerd op deze "logica" van de schrijvers en daarom slaat het gewoon allemaal nergens op.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
En waarom heet een Koreaan Demetri?.
Dat was iemand anders. 5 sec later zag je Zoey naast Dimitri zitten..quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Zoey loog tegen Demetri. Later vertelde ze tegen de vrouw van dat Demetri zijn kamer leeg was en dat ze een jongetje instopte dat mama tegen haar zei.
Is ook moeilijk verschil in te zien, ze hebben allebei een donkere huidskleur.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat was iemand anders. 5 sec later zag je Zoey naast Dimitri zitten..
De moord van alle kraaien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer wel interessant
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |