Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:05 schreef Tazmaniac het volgende:
en wat te denken van de wereldwijde economische schade.. die kwam de wereld nooit te boven.
Ik vond aflevering 2 zelfs beter dan de pilot afleveringquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef huhggh het volgende:
Aflevering was ook weer erg goed.
Al die nieuwe ontdekkingen houden het verhaal best spannend.
Lijkt niet alleen zo... het IS ook een toffe serie. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:00 schreef FoXje het volgende:
Lijkt me een toffe serie!
De downloads staan aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt niet alleen zo... het IS ook een toffe serie. Vind ik dan.
Het heeft dezelfde feeling qua mystery als het begin van Lost had (ook met flashbacks, of eigelijk flash forwards in dit geval).
quote:
Vind dat juist een briljante keuze, hoe bizar is het als je nu weet dat over een half jaar je relatie voorbij is. Verder heerlijke 2e episode, beter dan de pilot, verhaal wordt wat meer uitgediept. En dat eindequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:13 schreef Rainesz het volgende:
Vond het een goede aflevering,alleen hou op dat ze gaan scheiden e.d. dat komt me een beetje de strot uit.
Anders zet je even erbij dat er een enorme spoiler in de beschriijving staat! FUCK!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef bierjoost het volgende:
Heb net het boek gekocht voor iets minder dan ¤ 5,- incl. verzenden.
Dude, het is het boek, waar de serie op gebaseerd is. Dan kan er inderdaad best een spoiler in staan. Bovendien weet je niet of ze hetzelfde principe gebruiken. In het boek zien ze in de flashforward 21 jaar in de toekomst...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:48 schreef BluesRebel het volgende:
Aflevering 2 was ook weer heerlijk spannend. Mooie serie.
[..]
Anders zet je even erbij dat er een enorme spoiler in de beschriijving staat! FUCK!!
Jij bent echt een retard of wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Mirel het volgende:
Net de 2 eps gekeken en vond ze goed. En mijn vraag een paar pagina's terug in dit topic was te simpel voor woorden, jezus. Ik vroeg dus of er meer achter de flashforwards zat, en dat is dus mogelijk die sjaak in het baseball stadium.
Ik hoop dat t dan iets compleet iets anders is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:03 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dude, het is het boek, waar de serie op gebaseerd is. Dan kan er inderdaad best een spoiler in staan. Bovendien weet je niet of ze hetzelfde principe gebruiken. In het boek zien ze in de flashforward 21 jaar in de toekomst...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:09 schreef Jivis het volgende:
Saaie aflevering zeg, gebeurde erg weinig. Jammer dat er niet een zeker tempo wordt vastgehouden maar dat ze erg krampachtig met de dramatiek achter de flashes bezig zijn. Hoop dat hier nog verandering komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |