Ja, wat een irritant wijf vind ik datquote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zó'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was![]()
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen
Er zit sperma in de cakejes waardoor mevrouw de Agente zwanger wordtquote:
Dat zal toch welquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:50 schreef Luiheid het volgende:
Ik vind het verhaal juist leuker na de 2e aflevering!
Al ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat als 29 april is geweest in de serie.
Die was heeeel erg slecht inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef ChickenMan het volgende:
En dat kindje was echt heel erg slecht en vervelend.![]()
Seconded.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, na een leuke eerste aflevering heb ik na de tweede toch echt van mwah. Het acteerwerk vind ik eigenlijk best wel kut en het is te sentimenteel. Maar ik geef het wel een kans.
En dat kindje was echt heel erg slecht en vervelend.![]()
Kan je ook niet als een idioot overkomenquote:Op zondag 27 september 2009 13:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Toen ik de trailer zag dacht ik: a nationwide blackout.. flash forwards.. WHAT come on now..
maar na de eerste ep te hebben gezien ben ik verkocht.. denk dat dit arguably de beste pilot is sinds jaren
in de zin van: deze serie heeft echt MAD potential
Ja alleen een lekkere slagroom en een bodem/korst met smaak moeten ze nog uit zien te dokteren. Die bodem/korst is gewoon smaakloos en droog. Bah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
me2quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:02 schreef FoXje het volgende:
Nieuwe ep 03 beschikbaar in HD. Vanavond kijken
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:08 schreef Kinga het volgende:
Die Thomas Kretschmann speelt ook werkelijk elke mogelijke engels sprekende duitse rol, vreselijk irritant. Ook altijd iets met Nazi's...
Die met die spleetogen toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor Hollywood zijn er te weinig Engelssprekende Duitsers blijkbaar. Was vroeger toch ook met Chinese. Je hebt één kerel en hij speelde aaaaaltijd de triadebaas of de oom of weet ik het. Jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Trivia
Unsuccessfully auditioned for the part of Sulu on "Star Trek" (1966).
Hij jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
James Hong
Trivia op IMDB:
[..]
Is ook leuk als je zijn filmbiografie bekijkt. Zo vanaf het moment dat ie echt oud begon te worden speelt ie telkens "mr. Shen" of "mr. Wong" of "mr. Wu"
Inderdaad. Die begravenis scène was ook om te janken. Ik had niet eens door wie er nou begraven werd. Sowieso ken ik van nog geen één karakter de naam.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Merkie het volgende:
Pff, heb het eigenlijk wel gezien na 3 afleveringen. De schrijvers maken het zichzelf lekker makkelijk, de dialogen zijn bij vlagen tenenkrommend (die Duitser die meteen helemaal op z'n teentjes getrapt werd toen dinges vroeg of er in die gevangenis nazi's geëxecuteerd zijn en begon over het slavernijverleden van de VS, sloeg echt nergens op en was gewoon dom), het script hangt vaak van toevalligheden aan elkaar en de slowmotionbeelden vergezeld van een gevoelig singer-songwriter liedje is helemaal het toppunt van aanboren van cliché's. Leuk concept, slecht uitgevoerd. Het is net Prison Break.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |