abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73325193
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef bierjoost het volgende:
Heb net het boek gekocht voor iets minder dan ¤ 5,- incl. verzenden.
WTF Ik las de 3 regeltjes die op deze link stonden

Serie is wel een beetje traag maar nog steeds wel boeiend. Uiteraard zit er wel een leuke paradox in. Een soort van cirkeltje.

Stel dat mijn naam op dat bord prijkt en ik heb er echt helemaal niets mee te maken. Dan denkt die agent 'hey, ik zag een briefje met Knipoogje er op' en maakt vervolgens een briefje met Knipoogje en hangt het op het bord. Dan word ik uit mijn bed getrokken. Dan is het event van het briefje opplakken volledig het gevolg geweest van het feit dat die agent dat briefje op de muur zag. Zonder de flash forward had hij dus nooit dat briefje met mijn naam opgeplakt en had hij het ook niet in de flash forward gezien...
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:27:03 #127
130755 Kinga
versier hier
pi_73325380
Dat dus. Wat knipoogje zegt.
pi_73326250
Leuk he? Tijdparadoxen?

Voorlopig geef ik de serie nog een kans, ik vind het nog wel boeiend genoeg

zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:23:17 #129
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73328246
de blauwe
When all else fails, you always have delusion.
pi_73328759
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
pi_73329635
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik hoop dat t dan iets compleet iets anders is.
[..]

Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?
Amen.
pi_73330969
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:49 schreef Jivis het volgende:

[..]

Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?
Maar het was toch geen onzin?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het weer een spannende aflevering
pi_73331021
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!
[..]

Maar het was toch geen onzin? Die vrouw die zei dat ze ook niks had gezien ging even later dood, die kerel uit Offcentre krijgt te horen dat ie wordt vermoord nadat ie sprak met dat meisje (denk trouwens dat hij haar zwanger gaat maken ), zijn dochter die dat jongetje herkent en weet wie Gibbons is, zijn vrouw die van die man probeert te komen en natuurlijk die FBI-baas met zjin verhaal Ik vond het weer een spannende aflevering
Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topic . Zeg ook niet dat het onzin is, zeg alleen dat er weinig tempo inzit. Daardoor verslapte mijn aandacht een beetje gedurende de aflevering.
Amen.
pi_73331895
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topic . Zeg ook niet dat het onzin is, zeg alleen dat er weinig tempo inzit. Daardoor verslapte mijn aandacht een beetje gedurende de aflevering.
Ok, ik begreep 'zielig gelul' als onzin
Maar dat kan, ik vind de hele aflevering wel spannend, voor mij gebeurt er veel waar ik in de volgende aflevering naar uit kijk
pi_73340448
Wel lullig voor al die mensen die geen visioen kregen als straks bekend wordt dat diegenen het loodje gaan leggen.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:07:06 #136
87680 Mirel
pi_73340620
De mensen die een visioen kregen en tijdens de blackout dood zijn gegaan hebben in principe de toekomst al veranderd.
pi_73344423
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef Mirel het volgende:
De mensen die een visioen kregen en tijdens de blackout dood zijn gegaan hebben in principe de toekomst al veranderd.
Eh nee die hebben als het goed is ook niks gezien, net als die sherrif chicka en John Cho.
Amen.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:27:46 #138
87680 Mirel
pi_73347547
nja dat is nog niet bevestigd.
pi_73347977
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.
I approve this message
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:14:49 #140
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_73348558
Ik geef deze serie voorlopig het voordeel van de twijfel. Er zitten iets teveel 'toevalligheden' in die mijn ogen deed rollen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.
  zondag 4 oktober 2009 @ 04:13:19 #141
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73350645
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zó'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:47:49 #142
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_73351282
De ex van Sawyer deed ook mee
Wat een toffe serie!!! Jammer dat er nog maar 2 eps zijn
Vanavond ep 2 kijken in HD
opgezegd@fok.nl
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:48:10 #143
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_73351283
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.
Dachten we van Lost ook
opgezegd@fok.nl
pi_73352191
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.

De makers hebben ook gezegd dat ze minimaal 3 seizoenen nodig hebben om het volledige verhaal te vertellen.
pi_73352648
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zó'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen
Hahaha precies ja!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73354851
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Woodpecker het volgende:
Ik geef deze serie voorlopig het voordeel van de twijfel. Er zitten iets teveel 'toevalligheden' in die mijn ogen deed rollen,
SPOILER
.
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.
Waarom? Die vrouw zit er mee dat ze die man zag staan en checkte regelmatig op de site of die Demetri noh al wat had gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 04-10-2009 13:12:32 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:36:03 #147
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73359265
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 10:51 schreef Symer het volgende:

[..]

De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.

De makers hebben ook gezegd dat ze minimaal 3 seizoenen nodig hebben om het volledige verhaal te vertellen.
Duh.. natuurlijk zeggen ze dat. Ze zouden goed stom zijn door te zeggen dat er maar materiaal is voor 1 seizoen .

Wat is trouwens het nut van die homeland security vrouw? Ze voegde niks toe aan het verhaal en komt over als een typisch slecht geschreven conflict-of-interest karakter die na 5 seconden omgeluld is.
pi_73359648
Volgens mij is er iets met die cakejes
  zondag 4 oktober 2009 @ 16:06:13 #149
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73360082
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat is trouwens het nut van die homeland security vrouw? Ze voegde niks toe aan het verhaal en komt over als een typisch slecht geschreven conflict-of-interest karakter die na 5 seconden omgeluld is.
Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_73361631
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.
Dat dus. Alsof de FBI in LA alleen het onderzoek zou verrichten. Er zijn alleen al in de VS 100 of meer andere instanties die ook van nut kunnen zijn. Vele daarvan vallen onder Homeland Security.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')