WTFquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:52 schreef bierjoost het volgende:
Heb net het boek gekocht voor iets minder dan ¤ 5,- incl. verzenden.

Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoop dat t dan iets compleet iets anders is.
[..]

En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs gebakjes zijn in Amerika 3x zo groot als die van onze bakkers
Maar het was toch geen onzin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, 3/4 van de aflevering heb ik naar zielig gelul van mensen zitten kijken, is toch niet zo'n rare opmerking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het weer een spannende aflevering![]()

Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En toch zijn ze hier net zo duur. Bastards!
[..]
Maar het was toch geen onzin? Die vrouw die zei dat ze ook niks had gezien ging even later dood, die kerel uit Offcentre krijgt te horen dat ie wordt vermoord nadat ie sprak met dat meisje (denk trouwens dat hij haar zwanger gaat maken), zijn dochter die dat jongetje herkent en weet wie Gibbons is, zijn vrouw die van die man probeert te komen en natuurlijk die FBI-baas met zjin verhaal
Ik vond het weer een spannende aflevering

Ok, ik begreep 'zielig gelul' als onzinquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Spoilers zijn niet nodig, aflevering is uitgezonden en dit is het VS topic. Zeg ook niet dat het onzin is, zeg alleen dat er weinig tempo inzit. Daardoor verslapte mijn aandacht een beetje gedurende de aflevering.

Eh nee die hebben als het goed is ook niks gezien, net als die sherrif chicka en John Cho.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef Mirel het volgende:
De mensen die een visioen kregen en tijdens de blackout dood zijn gegaan hebben in principe de toekomst al veranderd.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.

Dachten we van Lost ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.

De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel het volgen waard, maar ben benieuwd of ze hier een hele serie van kunnen maken. Het lijkt me dat het mysterie na 1 seizoen wel opgelost is.

Hahaha precies ja!quote:Op zondag 4 oktober 2009 04:13 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, die vrouw die belde dat die cop vermoord zou worden, die heeft zó'n typische stem, dat meteen duidelijk was welke actrice dat was![]()
Ik kan haar nog "Behroooooooooz" in 24 horen roepen

quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef Woodpecker het volgende:
Ik geef deze serie voorlopig het voordeel van de twijfel. Er zitten iets teveel 'toevalligheden' in die mijn ogen deed rollen,Waarom? Die vrouw zit er mee dat ze die man zag staan en checkte regelmatig op de site of die Demetri noh al wat had gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb een beetje een 4400-gevoel bij deze serie, en daar ben ik ook halverwege seizoen 1 afgehaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 04-10-2009 13:12:32 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.

Duh.. natuurlijk zeggen ze dat. Ze zouden goed stom zijn door te zeggen dat er maar materiaal is voor 1 seizoen .quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:51 schreef Symer het volgende:
[..]
De producers verzekeren ons dat ze meer dan voldoende verhaal hebben om de serie interessant te houden. Het eerste seizoen werkt naar 29 april 2010 toe, maar dat is niet de seizoensfinale; dat zegt eigenlijk al genoeg.
De makers hebben ook gezegd dat ze minimaal 3 seizoenen nodig hebben om het volledige verhaal te vertellen.

Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat is trouwens het nut van die homeland security vrouw? Ze voegde niks toe aan het verhaal en komt over als een typisch slecht geschreven conflict-of-interest karakter die na 5 seconden omgeluld is.

Dat dus. Alsof de FBI in LA alleen het onderzoek zou verrichten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat zij er is om een paar logische vragen van de kijker te beantwoorden. Volgens mij las ik ergens in dit topic al de opmerking dat het zo lame was dat een of ander random FBI bureau de hele investigation van deze gebeurtenis op zich nam. Door die vrouw om te lullen, moet ook de kijker worden omgeluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |