Dat dacht ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef MassimO het volgende:
Ligt de serie nu een paar weken stil in de USA? En zoja , weet iemand de reden ervan?
btw: Fringe en FlashForwardEindelijk weer eens een paar nieuwe goede series
Je hebt gelijk , ik heb me vergist met Fringe.quote:
Dat laten ze over vier afleveringen wel weer zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
Dat was echt slecht ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
Demitri had als enige geen FF, maar die heeft de schietpartij overleefd. Janis ligt in een grote plas bloed, maar kennelijk houdt ze daar niet dermate grote gevolgen van over dat zij binnen 2 maanden zwangert wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, ze hebben toch een professionele regisseur en editors die toch ook zien dat daar niks van klopt?
Ach, er zijn genoeg series waar ze de kijkers wel met meer respect behandelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"
Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Heel simpel:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Misschien wel, maar als ze dit in de volgende aflevering niet uitleggen haak ik af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"
Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Heeft met baseball te maken.. World Series. Als er een extra game komt (seven games), dan worden er een paar series nog een extra week opgeschoven, waaronder Fringe en FlashForward. Leuk voor als je een fan bent van de World Series (ook goed voor de reclameinkomsten op de Amerikaanse televisie), maar balen voor de fans van deze series..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef MassimO het volgende:
Ligt de serie nu een paar weken stil in de USA? En zoja , weet iemand de reden ervan?
btw: Fringe en FlashForwardEindelijk weer eens een paar nieuwe goede series
Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ik vond dit wel een toffe ep, met wat actie, en waarom is die vrouw over 6 maanden president ?
En die pot hebben ze er ingestopt, want ja, als ze over 6 maanden al kunnen zien dat het een meisje is, moet ze op dat moment al 20 weken zwanger zijn. Dan moet ze snel zwanger worden. Maar hoe ...
Tegen oud-presidenten zeggen ze ook altijd nog Mr. President.quote:Op maandag 26 oktober 2009 03:39 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagen![]()
Of, alle flashes komen idd niet uit, want als ze wel de waarheid spreekt zitten we met een probleempje
Serie kan mij wel boeien iig.
quote:FlashForward showrunner Marc Guggenheim has departed the ABC series, reports AICN.
No reason has yet been cited for his exit, but reports suggest that network executives have been unhappy with the quality of the show's storytelling post-pilot.
The programme, which stars Joseph Fiennes, Sonya Walger and Dominic Monaghan, was recently handed a full-season order by ABC and has continued to perform well in Thursday night ratings.
It is not yet known whether co-creator David Goyer will now serve as sole showrunner or if he will be joined by someone else.
Source: AICN
Volgens mij ziet z'n vriendin geen bruiloft maar gaat ze as verstrooien, ter herinnering aan wat had kunnen zijn doet ze dat op de geplande huwelijksdag: 29 april.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
Het enige interessante was nog wel het feit dat Dimetri gaat trouwen en doodgeschoten gaat worden, maar zolang we de flashforward van zijn vriendin niet hebben gezien weet je dat ze hem waarschijnlijk niet zag. Ik had het leuker gevonden als we haar flashforward wel degelijk hadden gezien en dat hij daar ook was. Dan heb je een leuk paradoxje waar ze mee kunnen werken.
Het nieuwsbericht vertelt niet het hele verhaal, met +/- 9miljoen kijkers scoren de laatste afleveringen gewoon goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:34 schreef JMarsden het volgende:
Dus de hoge pieten vinden de kwaliteiten tegenvallen, ondanks goede kijkcijfers?
Eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Interessant van die ontslagen kerel. Ik moet toegeven dat ik ook vind dat get verhaal nogal rommelig wordt verteld. Het moet veel boeiender kunnen zijn dan het nu is IMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |