abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74019785
dat lesbo gebeuren was om het hele zwangerschap verhaal nog raarder te maken.
de chinezen van de CIA om het aziatische assins stukje duidelijk te maken.

maar vond het ook rare verbanden idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_74023246
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:38:59 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74023264
idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:56:57 #279
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74023895
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:38 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen niet hoe er 3 (?) man levend uit die auto zijn gekomen. Op het moment dat één van de Aziaten schoot zaten ze er allemaal nog in. Mark zat bovendien nog in de passagiersstoel ook...
Dat laten ze over vier afleveringen wel weer zien.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74023970
quote:
Dat was echt slecht ja.

Ik snap dat ook niet, ze hebben toch een professionele regisseur en editors die toch ook zien dat daar niks van klopt?

Ik vind het concept nog boeiend genoeg om te blijven kijken, maar in de uitvoering zijn (bijna té) veel dingen voor verbetering vatbaar.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:15:04 #281
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74026228
quote:
Demitri had als enige geen FF, maar die heeft de schietpartij overleefd. Janis ligt in een grote plas bloed, maar kennelijk houdt ze daar niet dermate grote gevolgen van over dat zij binnen 2 maanden zwangert wordt.
Ik kijk nog 1 aflevering, daarna stop ik ermee. Ik had toch meer verwacht van deze serie.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_74026805
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:59 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet, ze hebben toch een professionele regisseur en editors die toch ook zien dat daar niks van klopt?
Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"

Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Amen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:50:48 #283
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74027267
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een afweging maken. Zo van "oh zoiets is eigenlijk vet ongeloofwaardig, maarja, het ziet er wel moddervet uit, dus laten we het toch maar gewoon doen!"

Sowieso beschouwen de meeste televisiemakers (vooral Amerikaanse) de kijker als dom. En ik gok ook dat het gros van de kijkers niet valt over die onvolkomenheden en de serie übercool vindt. Helaas.
Ach, er zijn genoeg series waar ze de kijkers wel met meer respect behandelen.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:11:35 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74027801
Wat zit iedereen te zeuren, ik vind de serie echt übercool.
Hebben jullie die explosie met die auto niet gezien, weet je hoe vet die was!!!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74028312
ja echt, en die karatekick van Janis vlak voordat ze bloedend neerviel en op 20 meter afstand nog iemand raak wist te schieten. Dat doet ze beter dan de rest van het FBI team.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_74033137
quote:
Heel simpel:
Hier een screenshot vlak na de aanrijding:

Hier een screenshot van de raketwerper:

Als ze tijd hebben om die auto een kwartslag te draaien, hebben ze vast ook ruim voldoende tijd om uit te stappen..
pi_74035299
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Misschien wel, maar als ze dit in de volgende aflevering niet uitleggen haak ik af.
pi_74051460
tvp zometeen ep1 kijken, ben benieuwd.

Lost heb ik tot seizoen 3 gekeken maar toen afgehaakt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:28:10 #289
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_74051888
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef MassimO het volgende:
Ligt de serie nu een paar weken stil in de USA? En zoja , weet iemand de reden ervan?

btw: Fringe en FlashForward Eindelijk weer eens een paar nieuwe goede series
Heeft met baseball te maken.. World Series. Als er een extra game komt (seven games), dan worden er een paar series nog een extra week opgeschoven, waaronder Fringe en FlashForward. Leuk voor als je een fan bent van de World Series (ook goed voor de reclameinkomsten op de Amerikaanse televisie), maar balen voor de fans van deze series..

Ontopic: meest recente episode ook gekeken. Vond em erg goed, snap het gezeur hier niet zo. Alles zal wel een reden hebben, so what dat er een lesbische verhaallijn in zit, maakt het alleen maar des te verwonderlijker dat die FBI chick zwanger is. Verwacht geen wereldwonder qua serie, in elke serie zul je wel onregelmatigheden tegenkomen..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74052874
hmm aflevering 1 is nog niet eens afgelopen maar heb het nu al wel gezien, deze serie gaat me niet echt boeien

Geen leuke acteurs, en de verhaallijn is ook niet breed genoeg om lang vol te houden i.m.o.
pi_74067402
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ik vond dit wel een toffe ep, met wat actie, en waarom is die vrouw over 6 maanden president ?
En die pot hebben ze er ingestopt, want ja, als ze over 6 maanden al kunnen zien dat het een meisje is, moet ze op dat moment al 20 weken zwanger zijn. Dan moet ze snel zwanger worden. Maar hoe ...
Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagen

Of, alle flashes komen idd niet uit, want als ze wel de waarheid spreekt zitten we met een probleempje

Serie kan mij wel boeien iig.
pi_74069353
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 03:39 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Die vrouw is niet over 6 maanden president. In de korte flash van de president zei die guard "Mr President, etcetc" dus tijdens de flash is hij nog gewoon president. Dus Clementi zat er lekker in om te liegen om haar rivaal op de kast te jagen

Of, alle flashes komen idd niet uit, want als ze wel de waarheid spreekt zitten we met een probleempje

Serie kan mij wel boeien iig.
Tegen oud-presidenten zeggen ze ook altijd nog Mr. President.
Dus hij kan allang afgetreden zijn in zijn flashforward. Verder blijven die vage torens mij wel boeien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:10:24 #293
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74099562
quote:
FlashForward showrunner Marc Guggenheim has departed the ABC series, reports AICN.

No reason has yet been cited for his exit, but reports suggest that network executives have been unhappy with the quality of the show's storytelling post-pilot.

The programme, which stars Joseph Fiennes, Sonya Walger and Dominic Monaghan, was recently handed a full-season order by ABC and has continued to perform well in Thursday night ratings.

It is not yet known whether co-creator David Goyer will now serve as sole showrunner or if he will be joined by someone else.
Source: AICN
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:25:54 #294
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74099711
Whehehe.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 02:34:39 #295
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_74100126
Dus de hoge pieten vinden de kwaliteiten tegenvallen, ondanks goede kijkcijfers? Waarom worden er überhaupt reality-tv shows uitgezonden dan, dat is allesbehalve kwaliteit (maar wel hoge kijkcijfers)..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 04:35:36 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74100395
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
Het enige interessante was nog wel het feit dat Dimetri gaat trouwen en doodgeschoten gaat worden, maar zolang we de flashforward van zijn vriendin niet hebben gezien weet je dat ze hem waarschijnlijk niet zag. Ik had het leuker gevonden als we haar flashforward wel degelijk hadden gezien en dat hij daar ook was. Dan heb je een leuk paradoxje waar ze mee kunnen werken.
Volgens mij ziet z'n vriendin geen bruiloft maar gaat ze as verstrooien, ter herinnering aan wat had kunnen zijn doet ze dat op de geplande huwelijksdag: 29 april.
pi_74104080
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 01:10 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat een diss voor die gast .
Amen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:04:46 #298
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74104595
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 02:34 schreef JMarsden het volgende:
Dus de hoge pieten vinden de kwaliteiten tegenvallen, ondanks goede kijkcijfers?
Het nieuwsbericht vertelt niet het hele verhaal, met +/- 9miljoen kijkers scoren de laatste afleveringen gewoon goed.
Maar de pilot trok 12,5 miljoen kijkers, 1/4e is dus na de pilot en de tweede aflevering afgehaakt.
Vergelijk dat met The Good Wife van CBS, die scoort stabiel op 13 miljoen kijkers met zelfs een kleine groei.

Het kan een preventieve ingreep zijn, maar er kan natuurlijk ook van alles achter de schermen spelen waar wij geen weet van hebben.

Als serie met een doorlopende verhaallijn is het trouwens bijzonder lastig (zo niet onmogelijk) om verloren kijkers weer terug te winnen.
pi_74108969
Interessant van die ontslagen kerel. Ik moet toegeven dat ik ook vind dat get verhaal nogal rommelig wordt verteld. Het moet veel boeiender kunnen zijn dan het nu is IMO.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_74110094
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Interessant van die ontslagen kerel. Ik moet toegeven dat ik ook vind dat get verhaal nogal rommelig wordt verteld. Het moet veel boeiender kunnen zijn dan het nu is IMO.
Eens.

Vind overigens de acteerkwaliteiten van hoofdrolspeler Joseph Fiennes me steeds meer tegenvallen. Van die cliché bewegingen en looks. Doet me ergens denken aan die gast uit CSI Miami met z'n cliché zinnetjes en gebaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')