Omdat ik de potentie nog wel zie. Mocht er de paar aankomende afleveringen nog steeds geen verandering zijn dan stop ik met kijken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat van 'verstand op nul' vind ik ook onzin maar ze maken het voor mij wel spannend en boeiend en daarom vind ik het entertainment. Ik geniet er in ieder geval wel van.
Waarom kijk je als je het saai vindt?
[..]
Vandaar al die hype om die persoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef speedy_kevin het volgende:
Wel cool om Charlie uit Lost erin te zien
HO HO HOquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef Mirel het volgende:
Charlie hoeft niet zo voor de hand te zeggen THE SINGLE MOST BIG EVENT IN HISTORY. Als ze al zo geheimzinnig zijn, dan weten ze dat ze afgetapt kunnen worden.
Transformers 2 vind ik een hele slechte film ja. Als je dat niet ziet ben je snel tevreden. Transformers 1 vond ik trouwens wel goed te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:56 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een gezeur in dit topicNiet te geloven. Jullie waren zeker ook diegene die Transformers 2 kut vonden?
![]()
Hij heet waarschijnlijk Simon. Was te zien op de telefoon van de vader die werd gebeld door hem.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:06 schreef FoXje het volgende:
[..]
HO HO HO
In deze serie heet ie waarschijnlijk anders
Want als je download kan je niet op een vast tijdstip kijken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand of deze serie binnekort ook in Nederland zal worden uitgezonden?
Ik vind het op een of andere manier namelijk veel vetter om het gewoon elke week op een vast tijdstip te kijken i.p.v. gewoon de aflevering te downloaden
Je kunt ook met jezelf afspreken op een vaste tijd te kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik vind het op een of andere manier namelijk veel vetter om het gewoon elke week op een vast tijdstip te kijken i.p.v. gewoon de aflevering te downloaden
Ik las cream piequote:
Jahhh en vooral die reclames zijn ook chill!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef Shadow_NL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |