quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Al lijkt het me wel opvallen als je overal ter wereld van die torens neerzet
Duh, ook weer zo ja, kunnen ze zo gebruik van hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een GSM mast gezien
De moord op de kraaien he, dat zei hij zelf iigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer wel interessant
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
quote:As expected, ABC has picked up FlashForward for a full season.
The Lost wannabe (and could be) has been a solid performer on Thursday night, boosting ABC’s 8 pm time period 32 percent over last year (when Ugly Betty aired there). Even more impressive, its premiere episode was the first regular program since Friends to beat Survivor in the 18-49 demo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geyer zal wel achter de dood van die chinees/koreaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:30 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me trouwens ook af over welke moord die Geyer het nou had bij de douane.
A murder of crows.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
De moord op de kraaien he, dat zei hij zelf iig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef dapluiz het volgende:
Denk wel dat de serie een andere verklaring voor de Flash Forward gaat krijgen als het boek![]()
Boek-spoiler :Hebben we niet veel aan als we niet weten watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Daar zat ik idd ook op te wachten Heimlich Himmler was nogal met occulte bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef Shoombak het volgende:
Vond de laatste aflevering nogal tegenvallen. Dat laatste stukje was natuurlijk wel tof. Maar dat hele gedoe met die Duitser was totaal niet interessant, en dat het ook weer een nazi moet zijnHoopte stiekem nog dat ze de kant op gingen van een of ander nazi superwapen ofzo.
Ik heb hem nog niet gezien, maar zeker net zoals de vorige aflevering. Ik ben bang dat het precies zo wordt en blijft als Ereinion schreef:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Net de nieuwe gekeken, het einde maakt de volgende aflevering wel weer spannend
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef Ereinion het volgende:
De serie volgt tot nu toe elke aflevering hetzelfde stramien, 40 minuten gebeurd er geen zak, en lopen ze wat dingen te onderzoeken die de hoofdpersoon (wie weet zijn naam?) op dat bord in de toekomst zag (wat natuurlijk een paradox is, maar dat is nog het minste probleem van die serie), en in de laatste 2 minuten is er nog wat plotontwikkeling, wat in de volgende aflevering doodleuk genegeerd wordt.
I care want in deze aflevering werd dus duidelijk dat die flashes niet te voorkomen zijn en is het logischer dat de FBI met dat bord bezig is. Het gaat toch gebeuren dus je kunt maar beter uitvinden waarom, hoe, ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
Stoor me er mateloos aan dat ze niet doorgaan op cliffhangers van de vorige week. Verwacht ik een spannende epi over dat gedoe met die kraaien, krijg ik een verhaallijn over een dude te zien die in zijn flashforward neger is. Who fucking cares.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:34 schreef Mirel het volgende:
Ik zag in het begin Transformers 2 een autorobot die zomaar salto's zat te doen terwijl er een matrixstyle camera effect was gebruikt van 360 graden draaien. Toen had ik hem maar weer verwijderd van m'n laptop.
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:56 schreef BluesRebel het volgende:
I care want in deze aflevering werd dus duidelijk dat die flashes niet te voorkomen zijn en is het logischer dat de FBI met dat bord bezig is. Het gaat toch gebeuren dus je kunt maar beter uitvinden waarom, hoe, ...
Nah ja, bij Lost gebeurde een flashforward als ze hem probeerden te voorkomen toch, op een of andere manier. Neemt niet weg dat ze wel eens wat harder hun best mogen doen om ze toch proberen te voorkomen. Het is net alsof ze naar Lost hebben gekeken en denken van: "ja, is toch teveel moeite voor niks".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'. Als ze het FBI gebouw met die kamer met dat bord opblazen, dan is die flashforward voorkomen. Als die FBI baas besluit op die ene dag geen krant te lezen, dan komt dat ook niet uit.
Dat van 'verstand op nul' vind ik ook onzin maar ze maken het voor mij wel spannend en boeiend en daarom vind ik het entertainment. Ik geniet er in ieder geval wel van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:27 schreef Jivis het volgende:
Oh jij bent zo'n persoon van "verstand op nul en het is prima te doen". Daar kan ik dus echt niks mee. Er zijn ook series die entertainment bieden én een goed verhaal hebben. Daarbij is Flashforward op deze manier geen entertainment maar gewoon saai.
Wie zegt dat? Die arts luisterde toch niet naar die jongen en hij stierf bijna. Pas toen zei luisterde ging het weer goed en ze luisterde alleen maar omdat ze die flash kenden. Maar als ze niet had geluisterd en hij stierf, dan was ie niet uitgekomen inderdaad. Misschien is het een 'gedwongen' toekomst. Die FBI-agenten moeten wel iedereen beschermen, die arts moest hem wel redden en Dimitri moet wel gaan trouwen, ze gaan niet zomaar alles weggooien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Flashes zijn wel te voorkomen. Ze doen er alleen blijkbaar alles aan om ze te laten uitkomen 'omdat ze toch uitkomen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |