Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocentquote:
Die heb ik ook gehad.. Werkten bij mij niet..quote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkiets tegen allergie in het algemeen, smalle pilletjes (witte) en zo
Je verneukte de OP zojuistquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:35 schreef ImTheBase het volgende:
faalfipo!
Heeft ie gevoeld?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocent.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocent.
Waarmee heb je gesoldeerd?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zulke slechte solderingen gezien. En kheb ook nog eens mijn klauw verbrand
Je bent ingekleurdquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Doos
[ afbeelding ]
Kat
[ afbeelding ]
Tekening
Tuurlijk met draadquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Waarmee heb je gesoldeerd?
Met draad zeker?
Soldeerpasta werkt veel beter, erop smeren, verhitten, klaar
wat ging je solderen?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zulke slechte solderingen gezien. En kheb ook nog eens mijn klauw verbrand
Ik zeg je, munten maken met tinquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Waarmee heb je gesoldeerd?
Met draad zeker?
Soldeerpasta werkt veel beter, erop smeren, verhitten, klaar
Luister naar baas.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:36 schreef Blaxje het volgende:
Nee Renesite, niet aan de OP kloten. Geen cimg.
Jaquote:
Pukquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Doos
[ afbeelding ]
Kat
[ afbeelding ]
Tekening
quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk met draad, met een gloeiend hete Weller bout
Potmetertjes en schakelaar van mijn gitaar, had er nieuwe ingezet en hoef alleen nog te solderen.quote:
Aight.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef Blaxje het volgende:
Nee Renesite, niet aan de OP kloten. Geen cimg.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Potmetertjes en schakelaar van mijn gitaar, had er nieuwe ingezet en hoef alleen nog te solderen.
Je krijgt er van mij 50, maar dan moet je ze wel achter elkaar opdrinken.quote:
GMTAquote:Op maandag 20 april 2009 18:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ook en drie andere mensen ook volgens mijEpic tegelijk
Daar gebruik je geen bout voor maar een echte vlamquote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ik dacht een waterleiding of zo
Asjequote:
2012, de Apocalypsquote:
Doet ie het wel goed nu dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Potmetertjes en schakelaar van mijn gitaar, had er nieuwe ingezet en hoef alleen nog te solderen.
Ze heeft gewoon een mooie doos, klaar.quote:
quote:
quote:
Ben niet klaar met solderen. Heb nu even geen zinquote:
Ik ga ze als het goed is eerdaags zienquote:
Is het einde des tijden niet een genot op zich?quote:
Veel plezierquote:Op maandag 20 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga ze als het goed is eerdaags zien
BAAS!quote:Op maandag 20 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind de muziek weinig aanquote:Op maandag 20 april 2009 18:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dude respects naar hun! All the small thingsSpeelden ze op de bruiloft van m'n neef
Wanneer dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Rock Am Ringquote:
Bepaal ik toch echt zelfquote:
Jups keek net al.quote:
Die doos is tof.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Doos
[ afbeelding ]
Kat
[ afbeelding ]
Tekening
Nee ik bedoel het niet spreekwoordelijkquote:
Ow ik dacht dat ie voor de zoveelste keer de oven in is gelopen en nu met fatale gevolgenquote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het niet spreekwoordelijk
quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ie voor de zoveelste keer de oven in is gelopen en nu met fatale gevolgen
quote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ie voor de zoveelste keer de oven in is gelopen en nu met fatale gevolgen
Ik had hem in Budapest gezien.quote:Op maandag 20 april 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
Ferry Corsten.
Daar ren ik liever van weg.
Doe dat. Klik dan ook meteen op deze:quote:Op maandag 20 april 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke, ik ga klikken. Ik geef het een kans.
house.quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij houd zeker van dat handjeklap house?
Neequote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij houd zeker van dat handjeklap house?
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 20 april 2009 19:09 schreef TC_Artemis het volgende:
ik wordt zo blij van in het gras liggen met een djankoe whehe.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef TC_Artemis het volgende:
gaan er nog andere sc'ers naar lowlands trouwensch?
Ik zou wel willen, maar ik ga al naar pinkpop en graspop.quote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef TC_Artemis het volgende:
gaan er nog andere sc'ers naar lowlands trouwensch?
Maar maar.. op lowlands komt tenminste een beetje normale muziek, je doet het helemaal foutquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ga al naar pinkpop en graspop.
Zal vast gaaf worden jaquote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Restepc.rusko
die de subs in een tent opblaast wil ik wel meemaken.
Rusko is baas, ik hoop dat er nog wat goeie dubstep namen bij komen in iedergeval, appleblim of komonazmuk zou tof zijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zal vast gaaf worden jaheb er weer zin in dit jaar.
Ik ben foutquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar maar.. op lowlands komt tenminste een beetje normale muziek, je doet het helemaal fout
Ja wie weet, er komt altijd vanalles naar Lowlands, dat is het mooie eraanquote:Op maandag 20 april 2009 19:17 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Rusko is baas, ik hoop dat er nog wat goeie dubstep namen bij komen in iedergeval, appleblim of komonazmuk zou tof zijn
O haiquote:
Ja niet te gelovenquote:
Geweldige klassiekerquote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef ImTheBase het volgende:
Fools Garden - Lemon Tree![]()
Ik ben er weer jongens
Verkapte-ik-wil-gewoon-in-de-sc-posten-postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja. POST 1000
![]()
![]()
OmnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suddenly there was a change.
Kut, heeft fiets me doorquote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte-ik-wil-gewoon-in-de-sc-posten-post
Is je postcount nog niet hoog genoeg?quote:
Mijne wel heaquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is je postcount nog niet hoog genoeg?
jatogg, en dan van die spange sma'tjes aantrekken.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan? Met m'n mocromatties wheelies trekken op hun fijne scootertjes?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dan? Met m'n mocromatties wheelies trekken op hun fijne scootertjes?
Gast, geloof me. Elke keer dat ik de 137, 136 of 300 in moet stappen schaam ik me kapot. Kneuzendorp nummer één inderdaad. Gelukkig is de plaag beperkt tot de wat oudere kutwijken en daar woon ik gelukkig redelijk ver vandaan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een wannebe moiboys heeft Waalwijk toch ook zeg.Kneuzenvolk is het. Elke ochtend op het station staan 2 van die dikke mocrootjes met Marokkaanse rap uit de speakers van hun mobieltje te gillen naar elk meisje wat langs komt fietsen.
Baardwijk zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, geloof me. Elke keer dat ik de 137, 136 of 300 in moet stappen schaam ik me kapot. Kneuzendorp nummer één inderdaad. Gelukkig is de plaag beperkt tot de wat oudere kutwijken en daar woon ik gelukkig redelijk ver vandaan.
In de 136 ging ik altijd naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, geloof me. Elke keer dat ik de 137, 136 of 300 in moet stappen schaam ik me kapot. Kneuzendorp nummer één inderdaad. Gelukkig is de plaag beperkt tot de wat oudere kutwijken en daar woon ik gelukkig redelijk ver vandaan.
Zou best kunnen, ik houd me verder nooit bezig met Waalwijk. Ik kan de weg er niet eens vinden hoor. Alleen rondom het centrumquote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Baardwijk zeker?Vies tuig dat daar woont.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sorry voor de typfout in de titel van dit perfecte nummer
Juistquote:
Ik kan amper de weg in Waspik vinden. Van het weekend werd ik aangesproken waar de Legerdump is. Wist niet eens dat wij een legerdump hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik houd me verder nooit bezig met Waalwijk. Ik kan de weg er niet eens vinden hoor. Alleen rondom het centrum
Muziek en msn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat zijn we eigenlijk allemaal aan het doen ?
Ik wat muziek luisteren en msnnen
Nee maar het is maandag avond....quote:
Wat voor examen ?quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef Fredo55 het volgende:
Weet je wat ik doe, ik meld me morgen nog een dagje ziek (lees: last van mijn rug)
dan kan ik flink gaan leren voor woensdag. (examen)
Dat is ook niet normaal meer.quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef Hyman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lawaai joh, op mn kantoor
Hetzelfdequote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat zijn we eigenlijk allemaal aan het doen ?
Ik wat muziek luisteren en msnnen
Even bijkomen van vanmiddag denk ik, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee maar het is maandag avond....![]()
Dat het zaterdagavond rustig is is vrij logisch maar ....
Je hebt pech man, vorige examen was beter.quote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef Fredo55 het volgende:
Weet je wat ik doe, ik meld me morgen nog een dagje ziek (lees: last van mijn rug)
dan kan ik flink gaan leren voor woensdag. (examen)
Lijkt op de lanparty's waar ik altijd heenga.quote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hoorde zelfs de piepjes van dat ding niet echt meer
quote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt pech man, vorige examen was beter.
Maar je moet em toch doen ja.quote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt pech man, vorige examen was beter.
niks moetquote:
Zo groot zal die menigte niet zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een boze menigte met fakkels en hooivorken.
Als je auto wilt rijden moet dat wel.quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie dat er 2 hebben gestemt, ben jij die andere?
Jups.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je auto wilt rijden moet dat wel.
Oh, dan weet ik al wie die ene was.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee. Ik had ook gewoon op blax gestemd.
Dit word mijn tekst:quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Onorgineel het volgende:
Wie zet er even een lap leuke tekst neer over mij, zodat ik daarmee m'n signature kan vullen?
Stilte voor de storm.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Oke, ik maak het topic wel wat levendiger
Vraag masd. Dat is de meester daarinquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Onorgineel het volgende:
Wie zet er even een lap leuke tekst neer over mij, zodat ik daarmee m'n signature kan vullen?
TOPICVULLINGquote:Op maandag 20 april 2009 20:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dit word mijn tekst:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque at eros. Sed egestas. Integer condimentum tortor fermentum augue. Nulla purus mi, suscipit vel, bibendum eu, laoreet sit amet, urna. Sed pretium purus auctor justo. Ut pharetra est pulvinar augue. Sed sagittis est id mi. Nam lectus felis, sollicitudin et, placerat at, pretium at, quam. Mauris gravida ipsum nec quam laoreet elementum. In ac leo ac eros dictum tempus.
Sed eleifend aliquam libero. Integer eu risus. In neque lorem, porta ac, rutrum id, placerat id, augue. Aliquam eget ipsum vitae nisl rhoncus placerat. Vestibulum mollis viverra odio. Morbi mi neque, cursus sed, auctor ut, aliquet eget, ipsum. Etiam tempor hendrerit odio. Suspendisse ut felis. Proin id justo porttitor turpis tempus venenatis. Aenean euismod lorem id sapien. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Sed tempus justo vitae orci. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Maecenas erat enim, cursus at, viverra eget, ullamcorper vitae, ipsum. Etiam sapien. In faucibus, mauris non viverra sollicitudin, eros sapien vulputate diam, a commodo metus augue quis turpis. Sed quis leo id risus scelerisque adipiscing. Curabitur gravida nisl a lorem. Proin faucibus feugiat sapien.
Vestibulum sit amet erat. Quisque accumsan laoreet erat. Aenean quis massa. Integer sapien purus, condimentum ac, iaculis vitae, iaculis quis, libero. Etiam ipsum libero, porttitor in, convallis a, auctor nec, urna. Quisque vulputate pharetra felis. Suspendisse vel nulla quis dolor fermentum iaculis. Fusce a mi a nisi suscipit tristique. Donec eget ante eget justo mattis cursus. Nulla vitae est sit amet justo tempor iaculis.
Phasellus metus purus, vehicula ac, sodales sit amet, scelerisque quis, nibh. Ut eleifend mauris vitae magna sollicitudin pharetra. Aliquam lacinia dui nec metus. Praesent sagittis, ligula vel condimentum consectetur, nisl elit facilisis lorem, at imperdiet dui risus lacinia tortor. Vestibulum non nisi. In fringilla nisi et metus. Integer sed elit id justo interdum cursus. Proin est. Suspendisse dapibus egestas sem. Cras sed libero. Mauris pulvinar erat ut turpis. Phasellus commodo, massa a tristique dictum, justo felis imperdiet nibh, sit amet volutpat urna felis et justo. Vestibulum malesuada. Donec consectetur, nulla vel hendrerit iaculis, massa orci sodales libero, quis bibendum nunc justo ac metus. Morbi adipiscing. Nulla et lacus pulvinar nulla tincidunt molestie. Etiam elementum felis ut lacus. Duis varius. Morbi vitae tortor. Duis erat quam, elementum quis, pulvinar quis, blandit nec, urna.
Curabitur viverra auctor felis. Duis ac mauris. Phasellus gravida tristique enim. Donec gravida, est sed mattis dapibus, diam lectus condimentum augue, at laoreet felis est in nisl. Proin lacus. Suspendisse pellentesque malesuada sem. Phasellus elementum urna id mi dignissim fermentum. Aliquam congue. Cras vel neque quis nibh dictum congue. Maecenas id arcu.
wtf jou avatar Ik dacht dat ik flauw ging vallen manquote:
Ik krijg er gewoon koppijn van.quote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wtf jou avatar Ik dacht dat ik flauw ging vallen man
Ik vind ook wel eens iets kut. Helaas luisteren sommige mensen niet naar mijquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het ook een kutavatar.
Doe eens een andere.
Als je het over mij hebt. Zonder italiaanse kruiden ben ik ook lekker hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef ImTheBase het volgende:
Heerlijk stukje vlees met italiaanse kruiden
Je kutquote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens iets kut. Helaas luisteren mensen niet naar mij.
Echt he ik zat zo te kijken wtf hey,quote:
Menselijke hersens vinden het niet tofquote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Echt he ik zat zo te kijken wtf hey,
quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het ook een kutavatar.
Doe eens een andere.
Als je er lang naar kijkt heb je echt zoiets vanquote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Menselijke hersens vinden het niet tof
Ik dacht dat een niet-rustgevende UI een goed alternatief wasquote:
En dan is het nog niet goedquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik dacht dat een niet-rustgevende UI een goed alternatief was
Nogalquote:
Hee, je moet doen wat je niet laten kuntquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Charliiiiiiiiiiiiiiiiequote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, je moet doen wat je niet laten kunt.
Je pa is slim hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef xalo het volgende:
Mijn god. Waarom zijn sommige mensen zo dom om áardrijkskunde te gaan geven?
Hée, pssst, wanneer vier jij je verjaardag nou? Toch wel binnen nu en 2 maanden hè?quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
In combinatie met het nummer Snow Patrol - How to Be Dead
Of om het te kiezen!quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef xalo het volgende:
Mijn god. Waarom zijn sommige mensen zo dom om áardrijkskunde te gaan geven?
Nou neee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nu niet meer jij als vrouw persoon bent er dan gaat de rest opeens sneller postenquote:
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..quote:
Ik zat zo te denken rond 15 juli, dan woon ik hier ook een jaar, maar moet nog ff kijken. Heb sowieso nog een leuk plan voor allen, maar dat ligt aan hoe de zaken lopen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Hée, pssst, wanneer vier jij je verjaardag nou? Toch wel binnen nu en 2 maanden hè?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..
't is beter dan natuurkunde.quote:
Hij is echt meesterlijkquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Hij wist zelfs op te noemen waar er een paperclipfabriek stond. Nou vraag ik je..
Dat nietquote:
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
We hadden het erover met de training dat hij allerlei onzinnige dingen wist op te noemen, en ik was zo slim om erom te wedden dat hij toch écht niet wist waar een paperclipfabriek stond. Nu moet ik het hele team op ijs trakteren.quote:
Eindhoven. Eerst met vrienden bij mij BBQen daarna koninginnenacht.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Waar gaan jullie trouwens koninginnedag vieren?
Zou je denken?quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu niet meer jij als vrouw persoon bent er dan gaat de rest opeens sneller posten
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.
Ja waar zouden we zijn zonder paperclips ...quote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdammmm.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Hij weet teveel. Dan ga je op vakantie, en dan krijg je 3 kwartier lang verhalen te horen over de bergen, de steden, de kastelen waarna hij ook nog een uur lang over zandafgravingen kan praten. En dan vinden ze het gek dat ik dit jaar niet mee ga op vakantie.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer algemene kennis en niet echt aarderijkskunde he.
Amsterdam of thuis.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Amsterdam. Of héel misschien Eindhoven.quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Nice! bbq'enquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eindhoven. Eerst met vrienden bij mij BBQen daarna koninginnenacht.
Stil. Je doet me denken aan mijn paquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.
Alles is beter dan natuurkunde.quote:
Hier gewoon in Ermelo denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
Als ik naar mijn algemene kennis kijk vind ik die nog best wel redelijk groot eerlijk gezegtquote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden altijd dat ik aan mijn algemene kennis moest werken, omdat het anders echt niks werd.
Heel misschien eindhovenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdam. Of héel misschien Eindhoven.
De mijne omdat ik het vroeger leuk vondt om door hele encyclopedien te spitten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik naar mijn algemene kennis kijk vind ik die nog best wel redelijk groot eerlijk gezegt. Groter dan de meeste tenminste. Maar dat komt echt door internet hoor.
Was bij mij ook mijn paquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Stil. Je doet me denken aan mijn pa
Ik ?quote:
Verdient wel lekker 200%quote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Koninginnedag? Vier ik nooit bepaald. Ga misschien wel gewoon werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |