Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocentquote:
Die heb ik ook gehad.. Werkten bij mij niet..quote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkiets tegen allergie in het algemeen, smalle pilletjes (witte) en zo
Je verneukte de OP zojuistquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:35 schreef ImTheBase het volgende:
faalfipo!
Heeft ie gevoeld?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocent.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende gehaald. Ik heb ballen volgens mn stagedocent.
Waarmee heb je gesoldeerd?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zulke slechte solderingen gezien. En kheb ook nog eens mijn klauw verbrand
Je bent ingekleurdquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Doos
[ afbeelding ]
Kat
[ afbeelding ]
Tekening
Tuurlijk met draadquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Waarmee heb je gesoldeerd?
Met draad zeker?
Soldeerpasta werkt veel beter, erop smeren, verhitten, klaar
wat ging je solderen?quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit zulke slechte solderingen gezien. En kheb ook nog eens mijn klauw verbrand
Ik zeg je, munten maken met tinquote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Waarmee heb je gesoldeerd?
Met draad zeker?
Soldeerpasta werkt veel beter, erop smeren, verhitten, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |