Ik zou wel willen, maar ik ga al naar pinkpop en graspop.quote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef TC_Artemis het volgende:
gaan er nog andere sc'ers naar lowlands trouwensch?
Maar maar.. op lowlands komt tenminste een beetje normale muziek, je doet het helemaal foutquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik ga al naar pinkpop en graspop.
Zal vast gaaf worden jaquote:Op maandag 20 april 2009 19:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Restepc.rusko
die de subs in een tent opblaast wil ik wel meemaken.
Rusko is baas, ik hoop dat er nog wat goeie dubstep namen bij komen in iedergeval, appleblim of komonazmuk zou tof zijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zal vast gaaf worden jaheb er weer zin in dit jaar.
Ik ben foutquote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar maar.. op lowlands komt tenminste een beetje normale muziek, je doet het helemaal fout
Ja wie weet, er komt altijd vanalles naar Lowlands, dat is het mooie eraanquote:Op maandag 20 april 2009 19:17 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Rusko is baas, ik hoop dat er nog wat goeie dubstep namen bij komen in iedergeval, appleblim of komonazmuk zou tof zijn
O haiquote:
Ja niet te gelovenquote:
Geweldige klassiekerquote:Op maandag 20 april 2009 19:31 schreef ImTheBase het volgende:
Fools Garden - Lemon Tree![]()
Ik ben er weer jongens
Verkapte-ik-wil-gewoon-in-de-sc-posten-postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |